haha als ze dat doet heeft ze een probleem met der broer het is half goed gepraat maar de dag dat ze trouwt is de dag dat we elkaar alleen zien bij me s.o of verjaardagen kijk er erg naar uit want dit is de zoveelste ruzie die ze uitlokt
@chayennah, fijn dat de echo tot nu toe goed lijkt..... En natuurlijk leuk dat je maandag weer mag kijken hihi @kelly, leuke schoentjes! Zijn die letters er alleen maar in 7x7 of ook groter? @kraamvisite: Mijn maakt zich er totaal geen zorgen over. Wij kunnen prima zelf de hoeveel mensen per dag/week etc regelen En zorgen er dan gewoon voor dat we ook genoeg rust tussendoor krijgen. Manlief zegt: het is juist leuk dat mensen je wonder komen bewonderen! Want als er niemand komt zou je dat ook niet leuk vinden..... lekker nuchter mannetje he!!
@zwangerwens, die letters zijn er alleen in die maat. Ze hebben ook kartonnen letters maar die vond ik weer te groot.
@Elance, ik slaap slecht van toch vaak buikpijn en dat gaat dan toch gepaard met oud bloed verlies. en ik moet ook vaak naar het toilet. Ik hoop ook echt dat het snel eens beter wordt! @Wauw, Chayennah, wat super! Fijn dat het er goed uit zag. Kun je maandag nog weer genieten! @Kelly, leuke schoentjes!
Weer allemaal geklets en leuke berichtjes. Eerst maar even een paar beantwoorden. Ben in een sociale bui @Elance, Wat een leuk kaartje. Weet niet of ik em zelf uitgekozen zou hebben maar vind em wel heel leuk en schattig. @Girafje, Wat mooi gezegd van je zus over de roze wolk. Ik kan niet zeggen dat ik het heb meegemaakt. Maar zal het zeker onthouden. En ik zie er ook wel wat in. Ben benieuwd hoe we dit allemaal gaan ervaren dames, time will tell. @chayenna, Fijn dat alles nu goed was, en toch ook wel weer leuk dat je maandag weer mag kijken. @Kelly, Wat grappig. Ik ben vanmiddag ook wezen kijken om de letters van de xenos. Vond ze wel heel leuk, alleen ook hier niet alle letters van de naam compleet. Maar goed dat ik weet dat ze volgende week weer binnenkomen ga ik dan weer even kijken, vond ze toch wel heel leuk. En die schoentje, wat gaaf. Wat voor maat heb je? Ik vind het toch altijd lastig met die schoentjes. Ze groeien er zo snel uit! (Goedbedoelde) adviezen: Valt hier wel mee. Mijn moeder bemoeit zich er (niet meer) zo mee. En mijn schoonzusjes ook niet, maar die zien we ook niet zoveel dus dat scheelt. En mijn beste vriendin heeft een zoontje van bijna een jaar, daar was/ben ik heel veel bij betrokken dus heb daar al veel van opgevangen. En haar adviezen vind ik niet erg, vraag er vaak ook zelf naar. En ze bedoelt het goed weet ik, en als ik er niks mee wil doen, doe ik dat niet Baby voelen: Ik kan merken dat ik een paar weken op de meesten van jullie achter loop. Zit nu op 17w+1 maar de kleine ligt vrij ver naar beneden en naar achter. De placenta ligt er nog voor. Was ook wel lastig met de echo maar dat is dan ook een reden dat het voelen bij mij wat langer kan duren. Maargoed we hebben vorige week een echo gehad, dus weet dat het goed zit. Herken ook die plopjes enzo waar de meesten het over hebben/hadden niet. Maargoed, komt vanzelf. Maak me er niet zo druk over. Kraambezoek: Mijn vriend maakt zich er (nog) niet zo druk over. Weten zelf ook nog niet hoe we het gaan doen met zijn werk. of hij een week na de kraamweek vrij neemt, of in de kraamweek.... hij wisselt eerst in november van baan, dus dat is ook maar even afwachten. We zien wel. Mijn vriendin woont 3 huizen verderop en mijn moeder en schoonmoeder wonen vlakbij. Komt altijd goed. Hier: Verder niet zoveel te melden. Voel me eigenlijk wel goed. Heb heel wat punten van mijn 'to do list" af kunnen strepen dus dat werk ook altijd positief. We hebben volgende week zondag een familie dag van mijn vaders kant. Wat opzich heel leuk is. Alleen mijn zus heeft de vorige keer aangeboden dat zij de organisatie wel op zich wilde nemen. Niks mis mee. Ik had op een gegeven moment aangeboden om haar te helpen, vond ik leuk. Alleen nu is het erop neer gekomen dat ik alles geregeld heb...... :x baalde ik even van, maar vond het ook wel weer leuk om te doen, en dan hoef ik voorlopig ook niet weer haha. Ga nu met de pannekoeken bezig, vriendlief komt zo thuis! Fijne avond allemaal ladies
@Kelly superrrrrr die all stars!!!! Hoeveel waren ze als ik vragen mag ze zijn echt heeeeel erg leuk!!!!!
@ fliertje ze waren 25 euro. Normaal 30. Bij nimco. Is maatje 17. Gewoon voor de leuk en daana weer voor de sier
@Lovelymom, he bah mensen denken het inderdaad altijd beter te weten zonder dat ze iets echt weten (klinkt vaag weet even niet hoe ik het anders kan verwoorden hihi) @Mamaatje, fijn dat alles goed gaat! @Mamavansylvia, wat vervelend meis ik hoop dat het snel verbeterd zodat je eindelijk eens goed kan genieten van je zwangerschap @Elance,
Super!!! Heb hier mini adidas schoentjes als ik morgen thuis ben zal ik even een fotootje plaatsen waren ook 30euro maar had nog een fashion cheque liggen dus daarmee betaald Maar bizar he die prijzen!! Maar idd voor de sier in bijvoorbeeld de babykamer zijn ze ook heel leukkk!!!!!
Dag dames. Mooie echo's weer! Chayenna, wat fijn dat alles goed was zeg! Kun je ff genieten he! Kraambezoek: Manlief maakt zich er ook absoluut niet druk om. We kunnen heel goed plannen en bijna niemand komt zomaar langs. Dsu dat komt best goed. Vind het ook allemaal wel gezellig en ook de vorige keer ging dat allemaal prima. Kraamfeest/borrel zie ik dan ook neit zitten, mij te masaal. Weet nu al dat mijn moeder elke dag komt, deed ze bij de eerste ook, en dat vind ik ZALIG! Mijn moeder is zo lief en zo lief met de kleinkinderen dat ze altijd welkom is. Adviezen zal ze ook alleen maar geven als ik er om vraag. Hetzelfde geldt voor mijn zus (2 kids) die leeft helemal mee en geeft ook alleen maar advies als ik dat wil. Geweldige fam. heb ik he Manlief neemt vanaf de geboorte lekker 2 weken vrij. Heerlijk. Voelen: De baby schopt hier goed. Vorige keer voelde ik het ook later omdat de placent voor lag, nu ligt ie achter en schopt de baby er aardig op los. Manlief voelt het ook al goed. Hier nu met thee, m&m's en laptop lekker in bed. Manlief is het hele weekend weg. Vind dat vreselijk. Het is ook de 2e keer in ons huwelijk dat we zonder mekaar slapen. Helemaal niks vind ik dat. Nou ja, dan maar lekker snoepen en op tijd slapen (drukke dag, lang gewerkt..) Nou meiden, fijne avond! x
Onze All Stars, het eerste wat ik had gekocht voor de baby toen ik wist dat ik zwanger was. Ik heb de eerste schoentjes van de andere meiden op onze slaapkamer voor de sier staan, roze Adidasjes en zilveren Nike's, nu staan deze er naast te pronken. I Love It!! (foto genomen voor mijn lief, op het etensbord bij mijn ouders, om zo te laten zien hoe klein ze zijn,maatje 17!)
Kelly, idd schattig En Zeeman is zo fijn! Maar moet het daar wel treffen Lovelymom, gezellige boel daar whaha Schoenen, heb hier nog schoentjes van Jelte liggen (die voor allebei de geslachten kunnen) Had ook nep all stars en weet nog dat ik die nauwelijks aankreeg omdat mnr. nog niet kon meewerken en zn voetjes niet afzette (Kelly hoop dat jij hier handiger in bent ) Jelte gebruikt mn buik inmiddels als klimheuvel Lekker handig.. pruts in buik geeft er niets om volgens mij want schopt niet extra ofzo haha. Jelte wil nu al ravotten met zn brusje Hier is de kleine ook heerlijk beweeglijk! Vanavond heerlijk gegeten met zn 3en (4en) zeg! Ik kan redelijk koken (maar niet cullinair ofzo) had vanaaf pangasiusfilet gepaneerd hmmmmm. Ze waren voor we het wisten op Kan ik gewoon van genieten zulke kleine dingetjes hihi! Ga verder tvoh kijken Tot morgen dames
Girafje Huildag? Bij mij waren het twee huilweken.... Overdag ging het wel maar als ik moe werd kwamen de tranen om alles en niks... Laatste keer ging het al iets beter. Wist toen dat het er gewoon bij hoort bij mij en weer over ging. De eerste keer was ik echt bijna bang voor een pnd ofzo... En inderdaad, het grote genieten begint pas als alles zijn draai heeft gevonden en bij mij persoonlijk als de nachtrust weer een beetje behouden blijft. Elance Leuk kaartje. Heb van dezelfde soort het kaartje van mijn oudste gehad met girafjes erop. Chayenna Mooi! Kelly Hele schattige Conversejes! Dobbertje HIer ook een manneke dat erg diep ligt en daarnaast nog een mooie buffer heeft . Voel wel als hij echt grote bewegingen maakt, maar geen schopjes of plopjes. Kan het nu iig nog niet onderscheiden van mijn darmen. Hier Werd vandaag gebeld voor een extra echo in bij Fontys in Eindhoven. Zit een opleiding echoscopist en daar hebben ze nou eenmaal proefpersonen voor nodig... Ga kijken of mijn moeder mee kan want had helemaal niet door dat dat 1 dag na onze reguliere 20 weken echo is... Wel fijn want dan weten we in ieder geval dat alles goed is en we geen onverwacht nieuws krijgen.
& chayennah , ook super leuk !!!!! Ohhh echt zo schattig Al die baby dingetjes hier al flink wat kleren ingeslagen moet nu wel even dimmen hihi @collo, dat is leuk ! Kan je lekker nog een keer naar je beeb kijken Hier vandaag de kinderwagen bomen gekregen een blauwe stokke we hebben met veel wagens gelopen maar deze liep toch echt het lekkerst en past gemakkelijk in onze auto !!! Helemaal blij ermee!! Baby is hoer ook lekker beweegelijk het stelt me echt gerust )
@voelen: ik voel de baby ook niet dagelijks hoor. Mijn placenta ligt wel achter maar ik draag de baby nog steeds heel laag. Alles zit nog steeds onder mijn navel. Broekje hadden ze helaas niet hier bij de zeeman dus houden we maar de 56 Heb ook mijn winkelmandje bij babydump al gevuld. Ga daar 6-10 heen maar nu hebben ze veel korting tot 30-9. Ik kan wel nu bestellen en dan 6-10 afhalen en dan heb ik het als het goed is voor dezelfde prijs als nu. En anders laat ik het toch opsturen. Er zijn nu toch geen verzendkosten
Chayennah superleuke schoentjes Mooie echo! En fijn dat alles er goed uitzag! En ach, maandag nog een keer kijken is zo erg nog niet toch? Lovely ja idd raar.. Elance leuk kaartje! Niet onze stijl maar wel heel leuk! En grappig! Die man van jou! Lastig en hij maakt het zichzelf ook wel een beetje lastig of niet? Mamasylvia balen dat je zo slecht slaapt hopelijk kan je snel een beetje bijkomen! Grieby hopelijk gaat het snel wat beter! De kaarten van kaartje2go zijn super! Echt super! We hebben onze trouwkaarten er besteld toen en kaarten voor de verjaardagen van de jongens. Altijd top! Mamaatje he je hebt je avatar veranderd! Fijn dat het goed gaat! Kelly oeh ik ga ook eens naar die letters kijken! Hm 7x7 is alleen niet zo groot, denk dat ik ze dan zelf uit zaag.. Schattig die schoentjes! Woezel succes dit weekend! Foeske heerlijk soms he, lekker eten Collo leuk zon extra echo! Had ik ook bij Liam, mocht ik na de 20 weken echo met 23 weken nog een keer komen omdat alles zo ontzettend mooi duidelijk te zien was
Huildag: yep, kraamtranen.. Is ook helemaal niet gek als je bedenkt hoe ontzettend veel emoties er in die paar dagen spelen! Kraamvisite: heerlijk! En manlief vind het ook leuk! Hier is manlief na de bevalling ook 2 weken vrij, net als bij de jongens Erg fijn! Is er bij jullie trouwens naast de vk en manlief (en evt kraamverzorgende) nog iemand bij? Bij de jongens is mijn moeder er bij allebei de bevallingen bij geweest. Heerlijk was het. Ze wist precies wat wel of wat niet en wanneer wel of niet. Dus ik hoop dat dat nu weer kan Zeeman: idd, soms hebben ze wat leuks en soms (vaak) helemaal niks. Vind ik met de C&A ook! ben aan het shoppen geweest op mp - 2 ledikantdekentjes, roze en lime - 1 lakentje met roze - 1 wiegdekentje nog geen reactie gehad (roze) - morgen gaan we kijken voor een bedje - 1 voetenzak voor de buggy En verder op inet een lakentje met roze hartjes bovenaan en een roze kruikenzak