Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Oh moet het even kwijt hoor...hoop dat niemand van jullie in of nabij Haren woont. Kippenvel van de beelden. Ziekmakend, hoe kun je!! Snap er niets van!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Goedemorgen !!!
    Manlief heeft de baby gevoeld
    En ik voelde het tussen me 2 vingers !!
    Zoooo bijzonder weer

En haren ja echt ziekmakend ja

3. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hey dames!!

Bij zeeman inderdaad soms leuk spul... alleen kleine maatjes hebben ze altijd zoo weinig van en zijn ze dus heel gauw op!!
    Heb toevallig gisteren ook 2setjes gehaald en mooie majootjes! Vond het erg schattig en makkelijk voor weinig!!! Zie foto;

Herkent iemand dit!???:
    Ik heb het idee dat ik snachts constant harde buiken heb en wordt er ook steeds van wakker! Lijkt wel alsof ik t bij de kleinste bewegingen snachts krijg!!
    Ik heb bij de eerste ook wel aardig veel last gehad van harde buiken en ook heel vroeg al voorweeën maar dit is toch anders en nu weet ik niet of ik me zorgen moet maken of dat het een onschuldig iets is!!
    Merk wel dat k nu bij mijn 2e zwangerschap (geplande) veel bewuster met alles ben en me dus ook veel eerder zorgen maak!!

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamavandaisy
    ik heb het ook vanochtend zelf toen ik op bed lag en de kleine al bewoog kreeg ik een harde buik
    zolang ze niet pijnlijk zijn is het niet erg

5. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @mamavanDaisy,

ik heb het 's nachts ook wel eens, dan komt het vooral omdat ik moet plassen. Als je blaas te vol is,krijg je ook een harde buik. Maar ik vind wel,dat als jij je er zorgen om maakt, je er best een belletje aan kan wagen naar de verloskundige, het is echt geen rare vraag om even te overleggen. Ik heb het niet constant.
    Sterkte ermee...en wat een schattige setjes!!

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ bevalling: ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen door de ks van mijn dochter. Bij ons is er enkel ziekenhuis personeel aanwezig. Denk ook dat wij het deze keer enkel aan mijn moeder vertellen, omdat ze moet oppassen. Voor de rest van de familie moet het een verrassing blijven. Vorige keer wisten ze het wel, omdat het gepland werd met 41,5 weken. Vind het toch leuker als het een verrassing is en hoop dat we dat deze keer kunnen regelen :)

7. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Goeiemiddag allemaal!

Hier wel weer een goede dag. Moest er alleen vanmorgen rete vroeg uit. De wekker ging om 5.40u, ik wilde dat ding het liefst door het raam smijten. Maar goed ik moest eruit. Het was nog gewoon donker buiten :$ dat was wel even wennen.
    Inmiddels alweer 5 uurtjes aan het werk en nog mar twee te gaan.

Vanmiddag even de stad in om kadootje te shoppen voor mn schoonzusje. Gaan vanavond op verjaardagsvisite.
    We hoeven daar pas om half 9 te zijn, vond het nogal laat....
    Meestal is het half 8/8u! Maar nu is het voor mij 1,5u zitten en dan kan ik weer naar huis. Ik moet morgen weer werken en wil dan 10u op bed liggen, anders loop ik morgen rond als een spook!

Dan morgen dus werken van 9-2u. En daarnaa meteen in de auto om onze box op te halen. Heb er echt zo'n zin in! Dan kunnen we meteen in de huiskamer aan het passen, meten en schuiven. Om te kijken wat de beste opstelling is. Ook hebben we van de week onze bank op marktplaats gezet, en hebben we ook al een nieuwe gevonden. :)

Verder niet zoveel te melden
    Fijn weekend allemaal.

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    hoi dames,
    ik had volgens mij gisterenavond ook een soort van harde buik. Maar dit deed verder geen pijn ofzo.

Vandaag even bij de prenatal en hema geweest. We hebben een matrasje gehaald, molton onderleggers en hoeslakens. Helaas hadden ze geen lime groen lakentje voor onder het dekentje. Daar ga ik nog even verder naar zoeken.

Maar nu kan ik wel het bedje al opmaken. Dat ziet er zo leuk uit!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Haren, idd te triest voor woorden! Vind het ook zooo erg voor dat meisje… Die vergeet haar 16e verjaardag nooit meer…

MamavD, ik heb dat ’s nachts idd ook! Trekst ’s ochtends vrij snel weg dus maak me er geen zorgen om…

babykamer, als dat bedje opgemaakt is komt het idd dichtbij! Bij ons is het kamertje nog lang niet klaar… dus moet nog ff geduld hebben J

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal!

Was de afgelopen dagen zo druk, dat ik even niet online geweest ben. Heb wel ruim 10 blz teruggelezen, maar niet precies onthouden wie wat geschreven heeft...

Hier gaat alles z'n gangetje. Voel ons meisje al heel goed. Ze is lekker bewegelijk.
    Verder vandaag een vakantie naar Tenerife geboekt. We gaan de eerste week van november. Heb er zin in! Gaan we voor het eerst vliegen met onze kleine man. Benieuwd hoe dat gaat.

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Inderdaad vreselijk wat er in Haren gebeurt is gisteravond bah wat een trieste mensen zeg!! Het zal maar in je straat zijn.. En dat arme meisje inderdaad die zal voorlopig niet normaal over straat kunnen :(

Hier alles goed voor de rest wel heel erg moe! Nu maar even een dutje doen en dan straks een verjaardag en morgen heel de dag werken ...Fijn weekend dames!!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Lovely super!!! Mooi moment altijd!

Mamavandaisy ik zou het met het formaat van jouw buik niet gek vinden als je nu harde buiken hebt.. het kan ook een reactie zijn op het groeien he.. maar als het niet goed voelt moet je de vk bellen! Wauw superleuke kleertjes! Hoeveel was je ervoor kwijt als ik vragen mag?

Girafje verassing is ook leuk ja! Was het hier ook, alleen dus niet voor mijn ouders;)

Dobber haha gaan jullie de box al in de kamer zetten ja?;)

Mamainspe heerlijk zeg nog even op vakantie! Dat zit er hier helaas niet in

Haren: ik heb t ook helemaal gemist..wat heftig zeg!!!

Bedje waar we bij zijn wezen kijken was mooi! Alleen het matrasje was waardeloos, zo’n megazacht ding, kon duim en wijsvinger tegen elkaar aan krijgen als ik erin kneep… geen lekker gevoel aangezien we al 2 buikslapers hebben, dus nu ff afwachten wat ze ervoor willen hebben zonder matras.. Met matras 100 euro, is dat een schappelijke prijs? Ledikant is nog helemaal netjes..

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @paloe, ik denk dat je met de prijs even moet kijken naar wat je gevoel zegt. 100 euro is volgens mij best een leuke prijs.

Ik heb net voor het eerst sinds juni weer een tenniswedstrijd gespeeld. Voor het eerst gemengd dubbel, voor het eerste in de 7 (categorie hoger dan normaal) en voor het eerst met deze man. We hebben verloren maar het viel me helemaal niet tegen!
    Ben nu wel moe, maar manlief gaat koken en ik even een klein dutje. Vanavond spelletjesavond met vrienden.

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ haren: vreselijk!

Vandaag zware dag! Veel buikpijn gehad en alleen door languit op de bank te liggen lijkt het te zakken. Zal wel bandenpijn/groeipijn zijn.
    Gelukkig de kleine regelmatig gevoeld en maandag 20 weken echo!

15. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ondanks een voorliggende placenta voel ik onze man toch al best veel. Zelf mijn man kan hem nu af en toe voelen, leuk hoor!!

verder ben ik behoorlijk moe nu, afgelopen nacht heeft Yara gespookt, vanaf 02.00 uur ongeveer ieder uur gespuugd. Vandaag overdag gelukkig niet meer spugen maar nog wel weinig eetlust, dus het werd een hangdagje en ze lag lekker vroeg op bed. Ik ga er vanavond ook op tijd in en hoop dat ik vannacht lekker door kan slapen om even bij te tanken.

16. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    @paloe, wij zetten de box nog niet meteen op. Maar gebruiken em eerst om te kijken hoe we onze kamer in moeten delen als deze wel komt te staan. Maar ik denk dat ik met 30 weken de box al wel wil hebben staan. Wij hebben twee katten en die zijn nogal ongehoorzaam dus moet ze goed afleren dat ze NIET in de box mogen liggen. Zat te denken aan balonnen en anders een waterspuit, maar het nadeel daarvan is dat je erbij moet zijn en met ballonnen niet. Ik moet straks niet hebben dat de kleine in de box ligt en dat er dan een kat naast ligt.

Zijn er anderen met ervaringen met huisdieren en box, of andere babybenodigdheden?

17. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @Katten Ja, goede tip vind ik altijd zilverfolie! Vinden ze vreselijk aan hun pootjes. Bij mij hielp het goed.

@Hier ook placenta hoog aan de voorkant, maar Ukkie schopt er gewoon doorheen!

Hier verders alles rustig...maar gaat goed!!

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kelly pff tennissen zou ik niet meer durven hoor nu;)
    En niet meer kunnen trouwens, met mijn bekken;)

19. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Paloe: tuurlijk mag je dat vragen! ;)
    Setjes, (zo'n tuniekje met legging) waren 5.99 p st.
    Majootjes waren 1.99 p st

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamavandaisy
    wauw je buik!
    ik ga even een fotoottje uploaden !

Deel Deze Pagina