Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @zwangerwens: FIJN!! En idd geen zorgen maken, het scheelt niet héél veel! Geniet ervan!

@MamsvanDaisy, lastig zeg. Je ziet mama's fietsen met en een buikdrager en daar hun baby in. Maar vind ook als je dan valt, is het kindje ook niet veilig. Is een bakfiets een optie. Dan zit de kleine voor je, en daar kan je ook de cosi in kwijt, als ik het wel eens zie.

Slaap lekker lieve dames!
    (Jammer dat we overigens de papa zijn verloren, zal hij nog meelezen of heb ik iets gemist?)

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @colloo ik vind juist dat er heel veel leuke jongenskleding is haha! Maar goed dat smaken verschillen ;)

Ons eerste pakje is half besteld. Antraciet grijze broek. Daar komt dan een rood shirtje op met z'n naam. Maar ben nog aan het oriënteren waar ik deze ga bestellen. Wil er rode stokjes bij en een antraciet of rood mutsje. Heb ook een schattig wit vestje besteld dat als jasje gaat fungeren.

Welterusten! Ik ga lekker slapen. Heb vanavond weer een wedstrijd mogen spelen. Helaas verloren maar wel lekker gespeeld.

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Nog 1 nachtje slapen en dan mogen we weer kijken naar onze uk! Eerst dagje voor de klas en om 16.00 uur showtime :D

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad al lang niets meer gehoord. Hoop dat er niets vervelends is gebeurd. Wellicht kan hij toch niet tegen zoveel vrouwengeklets....

5. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames.
    Even niet gepost, wel meegelezen.

Dames met een goede 20weken echo: gefeliciteerd! Lekker genieten!

Heb bij de buiken topic al geweldig mooie buikjes gezien! Wauwiee!
    Heb zelf nog niet echt een buik, ik denk dat een buitenstaander nog steeds kan denken dat ik gewoon wat vetjes op m. Buik heb. Af en toe maak ik me zorgen of de baby wel goed groeid maar aan de andere kant... Ben zelf altijd tenger geweest dus ook niet gek dat ik geen giga buik heb en daarnaast is t ook nog mn eerste kindje. Overmorgen 20weken echo, EINDELIJK! Vriendlief en ik kijken er erg naar uit onze uk weer even te zien.

Fijne avond nog en/of slaap lekker :D

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo dames! Mag ik hier ook meekletsen?
    Ik klets al in een ander clubje ook waar ik mamaatjevan5 ook ken en ook een aantal van jullie "spreek" ik bij de februari buikjes waar ik ook m'n Buikfotos post.. Hier is toch wat meer ruimte om te kletsen en ben 25-02 uitgerekend dus waarschijnlijk ook echt een februari mama To b!
    Dit wordt ons eerste kindje, we verwachten een zoon! (25/8 geslachtsbepaling gehad bij Marita in Lommel BE)
    Verder over mij; k ben maart dit jaar getrouwd. Ben aankomende kerst 8 jaar samen met mn mannetje en ik Ben btw 29!
    Ik ben net 18 weken zwanger en As donderdag hebben we de 20 weken echo! Spannend!
    Ik kan vaak snachts niet slapen wat maakt dat ik t forum uitspit en nu ook hier terecht ben gekomen... Vandaar m'n late post.. Ga nu toch maar poging wagen te slapen!
    Fijne dag allemaal!

7. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Goedemorgen meiden.

Hier werd ik net wakker, kijk naar mijn buik en denk 'hmmm waar zou de beeb uithangen' haha grappige bobbel aan de zijkant :)

8. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @D83: welkom hier en klets lekker mee. We hebben ook een lijst, zie de handtekening van lovelymom.

@elance: grappig!

@iedereen met een afspraak vandaag: succes en veel plezier!

@hier: helaas was onze kleine man alweer om 6.45 uur wakker. Het is vandaag mijn mamadag, dus ik had best wel wat langer willen slapen. Hij lag trouwens vanmorgen met zijn hoofd op het voeteneind, zonder dekens. Hij was helemaal koud. Arm ventje....

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zwangerwens ! jeej een goede echo!!! nou lekker verder genieten van de laatste 20 weken !!

d83 welkom !
    als je op de lijst wil
    zou ik graag de vermoedelijke bevaldatum willen hebben 1e kindje of je zh of thuis wil bevallen en of je borstvoeding of flesvoeding wil geven

en als je afspraken hebt zet ik die op de afspraken lijst zodat iedereen weet wie wanneer naar de vk moet

hier dochter lief weer naar school!
    en ik aan de schoonmaak
    en zoonlief lekker even spelen

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    24-09
    Girafje ----------------------------------------------------------------------------------------------------20-weken echo
    es1983 ---------------------------------------------------------------------------------------------------geslachtsbepapling echo
    kleinduimpje --------------------------------------------------------------------------------------------controle vk

11. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Eleance, wat grappig!!

D83, welkom, gezellig hoor!

Hier net restant van de 20 weken echo gehad, en het ruggetje is goed gesloten. Gelukkig. Ze lag nu met haar koppie al naar beneden, maar volgens mij heeft ze nog ruimte genoeg om te draaien!

Hier net speentjes gekocht. Kan ik ze nu al uitkoken en in een houdertje bewaren ( er zit zo een huls bij) of moet ik ze tegen het einde nogmaals uitkoken? Ik heb een soort 'haast', wil alles klaar hebben! Kleertjes,handdoekjes, enz liggen al gewassen in de kast. Ben nu bezig met de babytas. Iemand nog tips wat daar in moet? Ik heb nu : Kleertjes/romper, mutsje, omslagdoek en speentje.

Iedereen weer succes op deze druilerige maandag. Hopelijk hebben jullie die in het zuiden wonen niet al teveel last gehad van de stroomstoring!

XXX

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    fijn !! dat alles goed is !
    hahah last van nesteldrang??

13. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Oh lovelymom, het is vreselijk! Hahah...nou ja, er zijn ergere dingen. Maar wil gewoon dingen klaar hebben voor ik eventueel helemaal niet meer van de bank mag. Heerlijk om te doen ook. Zulke lieve roze speentjes gekocht net... :)

Kom ik er net achter, heb rompers, jurkjes, pakjes...en 0 sokjes! Hahaha...weer iets om op te zoeken!

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    haha hier staat alles nog bij me moeder !! kinderwagen mc, wiegje
    denk dat als ik jarig ben dat ik vraag of ze alles mee willen nemen

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was meid!
    Volgens mij heeft het weinig zin om nu alles al te wassen, want dan ligt het nog te lang in de kast of la. En moet je straks alles nog een keer te doen:D

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    trouwens ik wordt helemaal gek van ons hond!
    tis een golden van bijna een jaar maar sinds de laatste paar weken loopt het continue achter me kont aan en gaat ineens blaffen en komt dan helemaal bij me liggen
    heb het idee dat ie voelt dat ik een babytje draag en dat ie me wil beschermen
    dus alles behalve eigen gezin gaat ie ineens tegen blaffen heel raar

17. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen lieve meiden!

Poeh, weer veel geschreven dit weekend! Ik heb alles bijgelezen, maar weet niet meer precies wie wat heeft gezegd hoor...

@paloe: ik vraag me bij jou toch nog steeds af waar in godsnaam jouw beebje zit haha! Wat een lijntje joh!!

@D83: welkom!!!

@chayenna: fijn dat ook het ruggetje goed is! Lekker ervan genieten :)

@elance: grappig hoor!

@kleertjes: nu ik weet dat we een zoontje krijgen, krijg ik ook meteen de drang om vanalles te gaan kopen haha! Zooo leuk! Heb zaterdag bij de Hema al 3 rompertjes en een donkerblauw joggingpakje gekocht en bij de H&M een jeans broekje en een grijs joggingpakje met capuchon en gevoerd met wit bont: toch lekker als het straks winter is en meneer moet naar buiten hihi :)

@namen: ppfffff, jongensnamen verzinnen is moeilijk! We hebben nu een paar opties, wat vinden jullie ervan?
    - Sem
    - Raf
    - Morris
    - Sep
    - Zeb

@meiden met een afspraak vandaag: veel plezier!!

Ik ga maar weer eens aan het werk... lag gister om 00.30u in bed, poeh dat merk ik nu wel hoor: duf!!! ;)

18. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lovelymom: dat is echt beschermingsdrang ja! Dat heb ik vaker gehoord bij honden... toch best lief eigenlijk :) Maar kan me voorstellen dat het ook wel irritant kan zijn soms!

@kamertje e.d.: poeh, als ik jullie zo lees ga ik zelf denken dat ik moet opschieten haha! Ik heb dus nog helemaal niks! Ja, we krijgen een zeer gave kledingkast van mn zus en zwager... maar that's it! Op een par kleertjes na, moet ik nog alles! Van kamertje tot kinderwagen, van box tot wipstoel tot flesjes tot doekjes tot badje tot... alles haha! Maarja, we willen eerst onze verbouwing rond hebben, dan is ook het kamertje gestuct en daarna kan ik allesop mn gemak gaan regelen. Verbouwing gaat waarschijnlijk eind vd maand plaatsvinden, dus november en december kan ik los ;)

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja tis ook lief!
    maar ik kan niet weg gaan zonder hem want dan gaat ie dus dingen slopen
    hij zit dus nooddgedwongen in een bench
    en hij wil hele dagen op schoot liggen haha

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o trouwens we hebben het geboortekaartje af met tekst
    had een modelkaart aangevraagd en de tekst er zelf in geplakt haha
    dus nu weten we gewoon hoe het er echt uit ziet
    namen hebben we klaar jongens en meisjes
    gister geteld hoeveel geboortekaartjes we nodig hebben
    en komen op 35 waarvan meerendeels niet komt en dus alleen een kaartjes sturen

nu alleen met manlief over hebben over de babyborrel

Deel Deze Pagina