Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Zo dames daar ben ik weer ! Even niet meegeschreven was even een chaotische drukke periode zit in conflict met mijn werk ze weigeren namelijk om me meer uren te laten werken heeeel erg vervelend!! Nu ook nog met een griepje in bed dus gaat allemaal weer lekker hihi nee hoor ondanks deze dingen niks te klagen.. Ben blij dat de misselijkheid en extreme vermoeidheid over is en voel onze beeb regelmatig bewegen wat heerlijk zeg!!! Geniet er (nu wel met een snotterig neusje en vreselijke hoofdpijn:p) met volle teugen van en besef me elke dag weer hoe gezegend ik wel niet ben dat ik dit mee mag maken het is een echt wonder … Ohjee zijn dit de hormoontjes die speken hihihi .. Fijne dag dames en voor de dames met echo heel veel plezier!

@Micha, fantastisch nieuws!! Gefeliciteerd!!

@Lovelymom, beterschap voor je dochtertje fijn dat de medicatie aanslaat Erg ammer dat je schoonzus het verhaal gelijk doorgespeeld heeft aan je schoonouders lekker volwassen:(

@Meiden met prachtige echo's gefeliciteerd!!! Wat een fantastisch nieuws allemaal !!!

@Mamaatjevan5, jaaa heerlijk he dat je alles weer zelf kan! Hier ook gelijk huisje aan het poetsen en lekker kokkerellen hihi voel me weer mens:D:DD

@Foeske, zo dat is een eind rijden snap dat je daar tegen op zag wat lief dat je moeder gereden heeft..

@Roosenzo, dat is schrikken meis! Fijn dat het nu wat beter gaat en wat fantastisch dat alles goed gaat met jullie ventje .. Lijkt me zwaar zeg zonder man en dan met je kids, werk, zwanger en dan ook nog eens complicaties heavy hoor!!! Hoop dat je genoeg steun krijgt vanuit je omgeving dikke knuffel!

@Paloe, wat raar dat ze je zo afwimpelde bij je vorige zwangerschap!! Inderdaad gewoon even bellen hoor als je er weer last van hebt je kan maar niet zeker genoeg zijn liever 1x te vaak bellen dan te weinig en met pijn zitten is ook niet fijn:( Ohhh wat leuk al die dingetjes hier ook al flink aan het shoppen:D:D:D Wow dat is even schrikken van je mams! wat goed dat ze op haar strepen is blijven staan en zich niet heeft laten afschepen zeg! Heel veel sterkte!

@Chayennah, jeetje mies wat heavy.Fijn dat je zoveel steun uit je omgeving krijgt echt super!! Prachtig buikje heb je al!

@Woezel, handig dat jullie nog veel kleertjes hebben:D er is een leuk topic met allemaal babykamers heb je daar al gekeken?

@Kleinduimpje,wat voor pijn heb je? Hier regelmatig gemene steken en kraampjes maakt me ook behoorlijk onzeker!! veel plezier bij je ouders!!

@Poehbeertje, welkom!!! Hier staat sushi hoop op de lijst voor na de bevalling

@Elance, super leuk die suiker presentjes!!! Jullie Belgen maken er wel wat leuks van he:D:D

@Kelly, wat stoer dat je nog gewoon tennist !! Hier ook aan het rondkijken voor wat beweging want merk dat ik op de verkeerde plaatsen aankom door het vele eten en weinig bewegen… Tot de hoeveelste maand mag/kan/wil je doorgaan met tennissen? Veel plezier vandaag bij de echo!

@Jijdaar, heerlijk dagje heb je in de planning dat is toch wel de leuke kant van de herfst he:) veel plezier!!

@Welkom Bootjekatootje!

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    D83, super dat alles goed is hopelijk voel je je al ietsje beter…

Elance, wat mooi gezegd ‘in de mate van het mogelijke’ ;)

Doopsuikers, is idd iets uit België maar wij ‘grensbewoners’(haha) doen dit ook. Je geeft dit mee nadat de visite weggaat (of de mensen op de babyborrel) Ik heb er nog een heleboel van Jelte liggen dus denk dat ik de zelfde doosjes weer ga gebruiken maar dan een ander kaartje + strikje (en nieuwe snoepjes natuurlijk) erop doe!

Lovelymom, nu alles uitgesproken is, is de lucht dan ook opgeklaard of is het alleen maar ‘erger’ geworden?

Kelly, vind het zo super dat je gewoon door blijft sporten! Vandaag 20 weken zie ik, joepieee :D

Paloe, hé bah zeg! Wel goed dat je moeder haar intuïtie heeft gevolgd en niet zomaar genoegen heeft genomen met wat de artsen eerst beweerden… Succes alvast! (= toch spannend idd!)

Bootjekatootje, welkom!

Chayennah, mooie buik hoor!

Hier is gebeurd waar ik bang voor was… Voor de reuma moet ik bewegen om alles zo soepel mogelijk te houden maar de BI belemmerd dit flink! Resultaat is dat m’n rechterschouder nu dus op slot zit en enorme helse pijn afgeeft… pfff en pijnstilling is natuurlijk uit den boze… Baal hier echt van! Hoop dat ik het met rek en strek oefeningen terug in z’n ‘plooi’ kan krijgen! (zal wel weer een paar dagen duren…)

3. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @Fliertje en Foeske, ik mag net zolang door gaan met tennissen tot dat ik zelf denk dat ik het niet meer kan/wil. Ik heb nu nog geen buik dus dan valt het mee ;) maar de temp is nu dan ook goed. Want als het warm is kan ik het niet meer hoor. Maar ik mag niet meer enkelen, alleen dubbelspel!

Als het tennissen niet meer gaat dan ga ik verplicht de sportschool in... maar ik moet eerst een nieuw pasje halen want ik ben de mijne kwijt haha... maar al weken dus echt veel zin heb ik er niet in ;)

@Foeske, rot zeg van je combi reuma en bi! Hopelijk komt het snel weer in de plooi.

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Jijdaar, wat spannend dat 1 van de geslachten is verandert........ (heel stiekem hoop ik daar nog een klein beetje op dat de gyn het bij ons ook niet goed heeft gezien...........)
    Snap heel goed dat het vermoeiend is zeker omdat je er al 2 hebt lopen.
    Goed aan jezelf blijven denken hoor!

@Poehbeertje welkom hier en gefeliciteerd met een zoon!

@Paloe, jeetje zeg wat een verhaal van je moeder, da's schrikken zeg!
    Sterkte de komende tijd!

@Botjekatootje, welkom hier, leuk dat je mee schrijft!

@Chayennah, mooi buik!

@Hier is alles rustig.
    vandaag een zeer rustig dagje, jongens kunnen niet naar de psz. (geen auto)
    Maar erg vind ik dat niet, Joshua is niet heleaal lekker, klaagt over pijn in zijn keeltje.
    Heb vanacht weeeeeeeeeer slecht geslapen, gelukkig lieten de jongens mij tot kwart voor 9 slapen:p
    Kan de weken wel voorbij kijken, omdat ik voor mijn gevoel 'pas' weer op 8 okt controle heb en een groeiecho........ wel even wat anders dan wekelijks naar de gyn....... (zit nu toch 4 weken tussen.....:()
    Maar als er wat verandert in de situatie mag ik natuurlijk altijd bellen.
    Verder voel ik ons kindje nu per dag sterker, placenta ligt voor, dus het duurde even wat langer.....;)

5. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    O ja vanaf 18 oktober beginnen we met zwangerschapshaptonomie.
    Heerlijk is dat, hebben we ook met de twin gedaan.
    Had er veel baat bij, heb spierreuma en zo kun je goed met pijn omgaan..........

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ bootjekatootje: leuk dat je meeschrijft en fijn dat alles goed gaat!

@ fliertje: beterschapen hoop dat je werk snel meewerkt!

@ foeske: balen zeg van je schouder. Hoop dat de oefeningen goed zullen helpen.

Hier ff een aantal baalmomenten al de hele week. Schoonouders zij aan het behangen en dat gaat niet helemaal zoals moet. Een baan moest er alaf vanwege grote luchtbellen en nu weten ze niet of de nieuwe baan er wel netjes op kan. Ze vinden het ook raar dat ik een nieuwe rol heb besteld, omdat ze makkelijk twee banen onder elkaar kunnen plakken, want het bed komt daar tochte staan vinden ze. Ik vind dat niet mooi, want dat hebben ze in de babykamer ook al gedaan en mijn dochter begint daar nu het behang los te trekken. Was blijer geweest als ik niet tis hoefde te blijven. Op mijn werk is er een probleem met de uren die ik moet werken enals het tegenzit moet ik 13 dagen in een andere groep invallen. Hoop dat ze snel ontdekken wat de fout is, want ik word gek van deze onnodige stress. Onze auto is nu te keuren en voor een beurt, dus dat wordt ook afwachten.... Lang leve de hormonen :x:x

7. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Dikke kus voor jou Girafje...soms zit het allemaal even niet mee. Oef...en de auto naar de keuring...Hopelijk valt het mee. Succes met je schoonouders en je werk!

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden

ben even te moe om te reageren
    boodschappen gedaan en toch eigenwijs naar boven gesjouwt
    dus en last van me bi en moe
    maar zag wel een pb van een nieuwe a.s mama
    ik vul het vanavond even in
    nu geen fut meer voor

9. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Girafje, balen dat het behangen niet zo gaat als jij wilt!
    Hoop voor j dat je snel duidelijkheid hebt op je werk!
    En ooooo shit de auto voor een beurt en de keuring.......... Dat staat ons ook de komende maand nog te wachten!
    Hopelijk valt het mee!

10. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Lovely Mom...je laat je toch niet kennen door je schoonzus hé, wat niet gaat, gaat niet. Ik maakte een tweedeling in de boodschappen, alle flessen en zware dingen in 1 kistje wat ik in de auto liet staan. En dingetjes die de koelkast/vriezer in moeten, nam ik dan mee naar binnen. Nu is mijn enige uitje de boodschappen, ik wijs aan wat we hebben moeten, manlief stapelt het op en van de band. Rustig aan hoor!

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o nee hoor me schoonzusje kan de boom in:p
    het is goed uitgepraat maar ik doe gewoon wat ik doe
    maar had nu gewoon te veel dingen die meteen de koelkast in moesten
    en voel me te vaak schuldig tegen over manlief
    hij werkt knetterhard en dan ook nog thuis terwijl ik heel de dag thuis ben snappie

12. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hhhmmm ja, ik snap!! Rare wezens zijn we toch...

13. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Girafje, meid laat je maar even lekker gaan in je hormoontjes. Er zijn soms dagen dat alles tegen zit.

Lovelymom, gewoon lekker je ding doen, nu hoef je je van niemand wat aan te trekken hoor. Is altijd gemakkelijker voor een ander om met een oordeel klaar te staan.

Wij gaan vanavond onze 2e bank afgaan om te informeren voor een lening voor ons huis. Gisteren was ik me toch boos! :x
    Vragen die bloedzuigers even € 5.000,00 om het krediet nog maar gewoon in te laten schrijven :$
    Dan geeft hij ons een rentevoet van 4,31% (hallo! de rente staat gemiddeld 3,58 nu en ja ik heb cijfers mr. bankman!) waardoor we een aflossing van €1.3000,00 per maand zouden hebben. Niet goed wijs zeker! :x

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Kelly, dubbelspel is ook leuk! :D Waarom ‘verplicht’ de sportschool in als ik vragen mag? Of ben je gewoon streng voor jezelf?? ;)

Girafje, dikke knuf :D

Lovelymom, L

Elance, niet met je laten sollen door die de hoge piefjes van de bank hoor!!

Hier toch al een was gedraaid/ opgehangen en gestofzuigd… Heb mezelf een schop in de kont gegeven want zal toch wederom door de pijn heen moeten want de bevalling is nog veels te ver weg om hier aan toe te geven ;)! Nu nog een wasje aan het draaien en straks op het gemak ophangen… Manlief is zo braaf om vanavond te dweilen want daarvoor moet ik toch echt teveel kracht gebruiken!
    Even iets heel anders… Heeft iemand nog tips om een goede vleesjus te maken van het vet waarin je vlees gebakken is?? Ik kan redelijk koken maar vind m’n jus nooit om te pruimen hihi…

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Foeske ik doe altijd vlees om en om bakken
    In heel pakje bak en braad dan afblussen met een kopje water

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @poehbeertje idd fijn dat alles al geregeld is maar toch heb ik zoiets ooo wat ben ik vergeten hahaha

@zwangerwens ik heb mijn box besteld op vanasten voor 49,95 zowiezo vind ik boxen niet leuk dus dan maar gewoon een witte box zonder la overigens maar wel in hoogte verstelbaar

@lovelymom fijn dat alles eruitgegooit is denk ik maar en nu lekker van kleine genieten en nergens druk om maken is het allemaal écht niet waard

@kelly1609 succes bij de 20 weken echo vandaag

@paloe wow je moeder klinkt behoorlijk sterk heel veel beterschap en hoop dat ze alles goed doorstaat

@jijdaar ik had met 15 weken geslachtsbepaling oowww begin me toch zenuwachtig te worden kun je me ff een pbtje sturen wat ze fout hadden ik is niet nieuwsgierig hoor hahahaha

@bootjekatootje welkom meis en fijn om te lezen dat het nu allemaal goed gaat heerlijk genieten

@chayennah mooi buikkiee meissie woow blijf het prachtig vinden he ook op straat kan ik helemaal glunderen als ik een zwangere vrouw zie

@fliertje jaa wist niet dat ik zo blij kon worden van het huishouden hahaha

@foeske het zit je ook niet mee he meis het een na het andere komt op de proppen kan moeilijk zeggen rustig aan maar ja je zal ook moeten ivm met je bekken pfff wat een gedoe

@mamasylvia herkenbaar hoor ik had het ook toen ik zwanger was van de 3e en de 4e hoopte ik zooo op een zoon, had al 2 meisjes toen kwam meisje nummer 3 en toen meisje nummer 4 en toen de 5e dacht ik ach ja zal wel weer en toen kwam mijn zoon hahaha maar eerlijk waar bij de geboorte had ik wel zoiets van ja nou en nu wat is het verschil he-le-maal niets dus behalve dat de 1 een pielie had en de ander een uhm frummeltje hahaha

@girafje oeeff hormonen alhoewel ik persoonlijk niet vind dat het aan je hormonen ligt het behang moet gewoon goed gedaan worden klaar, en je werk dat moeten hun oplossen en niet jou mee opzadelen en de auto hoop dat hij door de keuring komt

@lovelymom elke keer als ik mijn man vertel dat jij met zware boodschappen loop te zuilen word hij een beetje boos hihihi dat hoort toch niet zegt hij dan

@elance uhm 13000 euro per maand mijn hemel kan je beter dat een paar maanden opzij zetten en je huis ineen keer kopen pffff

@foeske de vleesjus die ik maak gaat alleen een beetje water bij heb altijd dikke jus, varkensvlees in bak en braad en rundvlees bak ik aan met olie dan als de olie bijna weg is dan beetje water erbij dit blijven erhalen tot het vlees zacht is

hier alles goed huisje is aan kant :D:D heerlijk manlief wilde gisteravond even een afspraak maken voor nog een pretecho voor vandaag ;) dat werkt dus even niet zo daarentegen vind ik het eigenlijk een beetje onzin, 8 oktober hebben we de 20 weken echo en mocht hij echt nog willen dan maak ik liever rond 28 weken een 3D-4D echo veel mooier dan spaar ik liever daarvoor, dat was hij wel met mij eens maar ja hij is zooo benieuwd wat ze allemaal aan het doen is daarbinnen hahahaha :)

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamaatjevan5 zegt die van mij ook ben alleeen een beetje eigenwijs ahaha

18. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Onze kleine man is echt een kleine man en helemaal goedgekeurd!!

Maar wel een kleine eigenwijs haha. Handjes
    Voor zijn oortjes en gezichtje naar beneden zodat ze geen mooie foto kon maken.

19. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Super Kelly!
    Fijn dat de kleine man helemaal is goedgekeurd!

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @lovelymom oow gelukkig is jou man het dus eens met mijn man hahaha

@kelly fijn dat alles goed was lekker genieten :D

Deel Deze Pagina