Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Meiden even snel een vraagje.. ik wil een shirtje met zijn naam bestellen...dit wordt zijn eerste shirtje.. ik kan kiezen uit maat 50/56 of 62/68.. de eerste is goed toch?

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hey dames

ik heb een beetje bijgelezen maar ben zo moe vandaag dus ga er van het weekend nog wel even doorheen.

Dames met goede echos: Super Lekker genieten nu!!!

@Paloe: Beterschap met je moeder! Wel super van dr, hopen dat alles goed gaat!

Chayenna: Mooie buik!!:D

@Elance: Hopen dat bij de andere bank beter gaat.... Goed dat je zelf op de hoogte bent van van alles! Het zijn ook geen kleine bedragen waar je over handelt! Succes!

@Lovelymom Eigenwijs! Ja ik ken het.... Maar wel goed om jezelf blijven denken en kleine beeb! Als je ook maar even denkt zou ik dat wel gaan tillen? NIET DOEN! :) hihi lekker laten staan!

@Kelly fijn dat alles goed is met de kleine man! En leuk dat het nu al zo'n eigenweissie is!! Lekker genieten nu!

Hier: Pfff gisteren shoppen was geweldig maar kan het nu goed merken dat ik zolang op de benen heb gestaan...al dat geloop en getuur en het vergelijken enzo! Vermoeiend hoor! Nu hele dag al constant harde buiken dus net ook maar even uurtje geslapen! Ik doe vandaag helemaal niks meer!

Maar leuke dingen gehaald!! Lakentjes, schoentjes, pakjes, rompertjes, slaapzakje, kamsetje. Ladekastje voor de babykamer, lampenkapje! Rolgordijn. Vloerbedekking is uitgezocht, ga ik morgen bestellen! Helemaal blij mee!!!! Direct de blije doos opgehaald :) En natuurlijk lekker gegeten bij de ikea... Was echt weer gezellig om even met schoonmoeders op pad te gaan! :D

3. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    @Kelly: Zou inderdaad 50-56 bestellen als het zijn eerste shirtje gaat worden! :)

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Kelly fijn!!! gefeliciteerd!!!

Hier maar weer eens een buikfoto plaatsen gaat nu toch wel hard!!

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Kelly, Fijn dat jullie zoon goedgekeurd is! :)
    Ik denk dat je maar 50'of 56 moet kopen. ligt eraan hoe groot hij is.

@Mamav5 wat leuk dat jullie nog een 3D echo doen en dat je man ook graag wil!
    Hier wil mn man helaas geen extra echo meer. Hij vind het zonde geld.

@Hier, nog steeds regelmatig harde buiken. geen blaasonsteking.
    Ben soms wel bang dat het weeeen worden. Kan je die herkennen dat ze pijn doen?
    ik heb soms wel wat pijn maar dat zijn mn banden denk ik. Die staan ook steeeds strak he door de harde buiken.

Wat ik wel sinds gister heb, misschien herkenbaar; erge druk down under. Volgens mij niet mn vagina, want ik heb de hele dag gevoel dat ik moet plassen , dat het er al uit komt zeg maar. Maar het zit anatomisch ook zo dichtbij je vagina dat ik twijfel. dus gevoel dat ik nodig mn plas om moet houden terwijl ik net geplast heb

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Pip als het echt weeen zijn moet je ze echt wel herkennen meestal moet je ze toch wel wegzuchten
    Harde buiken die geen pijn doen zijn meestal geen weeen maar een teken dat je het gewoon echt heel rustig aan moet doen

7. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

thnx. Ik las hier van een paar die al lichte weeen kregen dat het als dus kan!
    Maar de harde buiken doen geen pijn hier. gelukkig.
    Nou nog die druk weg. Ik ga elk kwartier naar de wc..

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dag dames, hoop geschreven sinds gisteravond, super om allemaal bij te lezen lastiger om op iedereen persoonlijk te antwoorden
    Vooral ook omdat ik vanaf m'n tel lees en al vanaf woensdag af en aan kamp met nek/hoofdpijn
    Heb al zo n tien jaar migraine&spanningshoofdpijn en in de periode voor k zwanger werd zeer frequent (bijna wekelijks/eens in twee weken)
    Toen ik vijf wk zwanger was kreeg ik een erge aanval en toen 10 wk lang niet! Zo fijn! Dacht behoor ik dan tot die vrouwen die tijdens hun zwangerschap minder vaak migraine hebben maar vanaf week 15 heb k weer zeer regelmatig last van spanningshoofdpijn/vaste nek/schouderspieren. Heb ook nog 1 of 2 x migraine gehad
    Vandaag beroerde dag achter de rug tot gal spugen aan toe, nu gedouched en gegeten en wel op de bank voor hopelijk een tv avondje
    Gtst en de Voice
    Ik hoop dat jullie t me niet
    Kwalijk nemen als ik niet altijd zo uitgebreid reageer
    Want ben bij ieder van jullie even betrokken en net zo geïnteresseerd
    Maar in een ander topic met een kleiner groepje is t net wat beter bij te houden..

Iig iedereen met een goede echo vandaag, van harte!
    Super!

En iedereen met pijn, klachten en minder goed nieuws..
    Heel veel sterkte..
    Paloe, jij met name.. Wat een verdrietig bericht maar wat klinkt je moeder sterk! Dat alles maar goed mag komen!

Dikke knuffel voor iedereen die t nodig heeft
    En een fijne avond allemaal!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Vleesjus, Tnx voor de tips dames :D Het is gelukt hoor heb het gewoon gedaan net als anders maar langer laten doorkoken… Scheelt de helft haha (veels te gehaast :p)

Mamav5, tnx voor je medeleven J

Kelly, mooi hé! Nu al een eigen willetje

D83, ieder reageert op zijn/haar manier dus prima hoor :D

Al het spul wat ik besteld heb om te haken is binnen… JOEPIE toch nog lekker bezig kunnen zijn tijdens het rusten. En Jelte vond het maar al te interessant om te zien… De schat komt ook steeds bij me op de bank zitten om te kroelen en kusjes te geven! Hij is altijd zo lief maar sinds ik zoveel pijn heb lijkt hij er nog een schepje bovenop te doen… Heerlijk! :p

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    FF klagen hoor!
    GRRRRR, waar ik bang voor was is weer gebeurd!
    Muur is behangen, maar bij 4 banen weer flinke bellen eronder!
    Zo giga waardeloos.
    Man is net thuisgekomen en die zegt rustig: je ziet het bijna niet schat, het is toch niet erg.
    Mannen, waarom hebben we toch nodig voor sommige dingen!
    Hoop dat het morgen meer weg getrokken is, maar ik vrees dat ik nog meer behang kan gaan bestellen om er over heen te plakken.
    ****Klaagmodus uit****

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjewel foeske..
    Jij heel veel sterkte met de pijn..
    Gelukkig kun je lekker haken! Heb je wat te doen
    Ga je iets speciaals maken?

Girafje.. Vreselijk zeg! J hebt idd kans dat t nog weg trekt! Hoop t echt voor jullie!

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, weinig tijd om te reageren, drukke dag gehad!

Heeft iemand ervaringen met matrassen voor in ledikantje?

Dit lijkt mij wel een goed matrasje, wat vinden jullie? Tips?
    Prenatal - Matras Elegance Ledikant

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @girafje: klagen mag hier hoor!

@matrasje: wij hebben er een van de ikea. Functioneert prima! Hebben de op-een-na duurste, was wat dikker.

@hier: erg moe, morgen maar lekker uitslapen.

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wij hebben t dikste matrasje van baby dump met aerosleep..
    Wel een aanrader denk k! Maar kom maar net kijken, heb me in de winkel laten adviseren en op de site van aerosleep was ik zo om..

15. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Alles bijgelezen, niet veel puf om te reageren...

Beetje moe van de hele week, optijd naar bed dus.

Fijn weekend allemaal!

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Die bellen onder het behang trekken weg als je de verwarming aan zet. Het behang krimpt dan namelijk tijdens het drogen. Anders morgen met een spuitje behanglijm in spuiten en als og laten drogen met verwarming aan.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Girafje
    Laat hier altijd door schoonouders behangen. Die zeggen altijd dat je het heel langzaam moet laten drogen dus alle rooster en ramen dicht en vooral geen verwarming aan...
    Weet wel dat ik not amused ga zijn als ze mijn pip behang gaan vernachelen....maar ik mag eigenlijk al blij zijn dat ze het willen doen.

Hier Aerosleep matrasjes, nog steeds erg tevreden over.

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Manlief heeft schoonouders gesproken en zij snappen ook niet hoe het nou kan. Ze gaan morgen naar de behangzaak toe om advies te vragen.
    Toch wel weer aardig van ze.
    Gelukkig ben ik wel erg tevreden met de kleur van het behang en nu enkel morgen nog even advies vragen aan mijn moeder voor de kleur van de gordijnen: gebroken wit of toch fuchsia. Zij komt langs om mijn dochter op te halen en dan kunnen wij mooi de kast gaan halen en andere kleine dingen.
    Nu lekker Voice kijken en hopen dat de maagzuur snel zakt..... Raak daar al gelukkig erg aangewend ;)

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    aerosleep mogen de kraamverzorgsters alleen niet mee werken omdat het nooit bewezen is dat het werkt
    wij hebben hem dan ook in de kraamtijd af moeten laten

20. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Hier trouwens de babykamer af. Vandaar niet veel gepost. Erg druk geweest en flink geshopt. Halve bus vol haha! Ikea, prenatal en babydump. Ook twee broeken van noppies en mamalicious kunnen scoren. Alleen nog plankjes aan de muur en gordijnen bestellen dan is het af. Kleuren: lichtgrijze muren, witte meubels, blauw en lime assecoires. Kon nie kiezen tussen blauw en lime dus heb beide kleuren maar genomen en het staat erg leuk :D

Deel Deze Pagina