Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    En het raam:

2. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Mooooi elance! Lekker frisse kamer geworden!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @pip het is dat het zo duur is anders had hij zelf zo een apparaat gekocht om echo's te maken hahaha vind het wel leuk hoor, en weeen herken je echt direct zolang je nog twijfeld zijn het geen weeen probeer als je weer eens dat gevoel heb eens onder een warme douche te staan meestal nemen de harde buiken dan af en goed naar je lichaam luisteren

@D83 jammer meis dat de migraine weer terug is het ging zo goed he

@foeske wat heb je toch een lief klein mannetje heerlijk he is zo leuk om hem straks te zien met de kleine denk dat hij super verzorgend gaat zijn

@girafje balen meis als het er niet uit ziet had ik het zelf eraf getrokken zo gemeen ben ik dan helaas ook wel weer hihihi, ooo later update idd toch wel lief dat ze nog moeite blijven doen

@zwangerwens in princiepe zijn bijna alle matrasjes goed voor baby's zolang je maar minimaal 10 centimeter dikte neemt

@elijfay fijn dat de babykamer af is heerlijk gevoel he en lekker geshopt een dagje genieten dus

@dobbertje ik denk dat de angst er bij iedereen wel een beetje inzit hoe je het went of keerd gaan ze tijdens die echo toch daadwerkelijk op zoek naar iets wat niet goed is of zou kunnen zijn, best een enge gedachte het gaat om ons kind dus denk heel normaal dat daar ook bij mij nog steeds een klein beetje angst bij zit

@kelly ontzettend leuk pakje en mutsje helemaal leuk

@foeske fijn dat de pijn iets lijkt af te nemen hoop natuurlijk dat het helemaal weg gaat

@mamainspe oooo wat ligt T.im er lief bij hahaha schatje om te zien hoor

@elance ziet er gezellig uit het kamertje

zoo hier alles goed lekker druk bezig met wassen alle hydrofiel luiers zijn gedaan en de badcapjes en lakentjes ook nu nog de kleertjes helemaal klaar:D:D vandaag eten we shoarma met gebakken krieltjes en salade jammiieee ook echt zin in :) maandag word als het goed is eindelijk de kinderwagen box en de wipstoel geleverd en dan is het echt alles in huis

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chayennah idd ik ben ook erg blij dat ze heeft doorgepakt.. dank je!
    Mooi buikje hoor! 3 kg, netjes!

Lovely een vloeistof of een celcyste? Wel goed laten controleren he… enne….soms is eigenwijs niet goed he;) huh kraamverzorgers die niet met aerosleep mogen werken? Dat heb ik echt nog nooit gehoord! Wij hebben het niet maar ken redelijk wat mensen die het wel hebben en die hoefden het echt niet te verwijderen..

Elance haha ik dacht al, wat onwijs goedkoop!;) Dank je meid..wat ontzettend heftig wat jullie meemaken zeg.. Jij ook heel veel sterkte! Vervelend van het slapen!

Kelly, manon en grieby ik hoop dat de echo’s goed waren!!!

Bootje Welkom!!! Fijn dat het nu allemaal goed gaat!

Dobber dank je, ontzettend lief van je! Wij hopen ook dat ze er nu heel op tijd bij zijn en idd, mijn moeder is absoluut niet van plan dit haar in de weg te laten zitten;)
    Hopelijk voel jij je snel weer helemaal goed! Knuffel! Haha wat een verhaal, lekker rustig dus;)

Flier weigeren ze je meer uren te laten werken dan je contract? Want helaas mogen ze dat…. Fijn dat het goed gaat verder en hopelijk kom je er op een goede manier uit met je werkgever!
    Thnx:)

Foeske he bah..lekkere samenloop van omstandigheden met de reuma en BI… knuffel! En thnx:)
    Fijn dat je kleine man zo lief voor je is! Ah, fijn dat het weer iets beter gaat met je bekken!

Girafje ooohhh andere mensen die in jouw huis klussen, vreselijk fijn maar ook zo vreselijk irritant soms! Zeker als ze hun eigen mening hebben en eigenwijs zijn… heel duidelijk maken wat JULLIE willen hoor, het is jullie huis! Hopelijk valt de auto mee! Ennehhh overheen plakken heeft geen zin he… weet je wat kan helpen? Als de lijm nog niet droog is met een dunne naald een klein gaatje maken in de bel.. En wat ik me afvraag, als je schoonouders het niet kunnen, waarom laat je het ze dan doen? Of gaat het normaal gesproken wel goed?
    Shop ze vandaag!

Elance oeh hoge aflossing, die van ons is ook hoog maar gelukkig iets lager;) oooooohhh dat blauwe is het nieuwe toch? Mooi!

Mamaatje he die site is leuk!;) Maar een witte box voor 50 euro kan ik niet vinden… met lade zijn ze meteen zo duur! En die vind ik wel handig… Mn moeder is idd een sterke vrouw en ben supertrots op haar:) Hopelijk loopt alles goed..
    Haha die man van jou;) wow jullie hebben echt alles al bijna in huis!!

Kelly fijn dat het in orde was! Jammer van de foto, maar de gezondheid is het belangrijkst natuurlijk;) gefeliciteerd! En idd, ik zou 50/56 doen!

Pip harde buiken kunnen als je er veel hebt ook pijnlijk worden maar weeën voelen wel echt anders… met die druk erbij zou ik wel even de vk bellen als ik jou was.. Bij weeën hoeft het niet zo te zijn dat ze je moet wegzuchten, maar het voelt anders, een beetje als pijnlijke kramp.. Dat je weeën herkent als je ze hebt ben ik het niet helemaal mee eens.. Bij Olaf was ik achteraf bezien al vanaf 2 uur smiddags bezig maar pas om 8 uur ofzo toen we terugkwamen van de griek had ik het echt door, daarvoor waren het wat krampjes, maar toen de vk kwam had ik elke 5 minuten een minuut wee en al dik 4 cm ontsluiting;)

D83 dank je! En heel veel succes met de hoofdpijn…supervervelend is dat!

Elijfay fijn dat het kamertje bijna af is! Foto?;) Limegroen en blauw is een leuke combi inderdaad! Hebben wij bij de jongens op de kamer ook:)

Noa wb!

Mamainspe whahha die is vanuit zitstand zo in slaap naar voren gekukeld of niet!;)

Thnx allemaal voor de succeswensen.. ik vind het erg spannend:)

20 weken echo: wij vinden het ook spannend hoor!!!

Matras: hebben er een van de beddenzaak. (wel goed, niet duur) en die willen we voor deze kleine weer:) Belangrijk vind ik dat hij lekker stevig is. In het bedje wat we wilden kopen (zijn we nog steeds niet over teruggebeld) lag een superzacht matras, kon als ik erin kneep zo duim en wijsvinger op elkaar zetten.. We hebben al 2 buikslapers dus dat wil ik echt niet, veel te zacht;)

Jus: heel pakje bak en braad? Brrrrrrr;) Ik doe altijd gewoon bak en braad oid, een beetje, vlees aanbraden en
    dan water en vleeskruiden erbij:)

Boodschappen: de zware dingen til ik ook niet hoor.. en daarbij: manlief doet meestal vrijdag boodschappen voor de hele week als ik op mn werk ben en hij papadag heeft;)

Cursus oid…hebben wij nooit gedaan en gaan het nu ook niet doen. Bij Olaf kwamen we er pas achter toen ik 10 weken zwanger was en toen we van de schrik bekomen waren zat alles al vol… en tja hoe ik moet bevallen weet ik wel;) Bij Olaf ging het ook goed, moest alleen ff aan de v vragen hoe ik moest puffen;)

Liggen: ik kan nog goed op mn zij liggen maar op mijn rug is het al onprettig op de een of andere manier..

Jeeeeej gister met mn schoonzusje (6 weken verder dan ik) naar de prenatal geweest :) Moest natuurlijk wel vertellen dat het een meisje is anders kon ik niks kopen;) Daarna even thuis gegeten en toen met schoonzusje en een vriendin naar de sieradengroothandel van mn nicht, die hadden een open avond:D Nieuwe tas en 1 ketting gekocht:D
    maar….. mijn broertje en schoonzusje weten niet wat het wordt. Ze hebben al een meisje en voor nu hebben ze ook al een mesjesnaam, met een l erin, 2 lettergrepen en 4 letters…net als wij:( En zij bevalt dus eerder. Ik wil onze naam echt niet aanpassen, we hebben m al zo lang in ons hoofd voor als we ooit een meisje mogen krijgen!

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    paloe ze zeiden toen dat het een cyste was

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Even een behang update: gelukkig zijn er een heleboel bellen een stuk kleiner geworden en valt de schade een beetje mee. Schoonouders zijn vandaag naar behangwinkel gegaan en het ligt blijkbaar aan de muur. We zouden actie kunnen ondernemen, maar dan moet de muur weer leeg, insmeren met latex en opnieuw behangen. Weet nog niet echt of ik daar op zit te wachten.
    Weet wel dat ik de volgende keer niet snel mijn schoonouders meer ga vragen voor het behangen! Ze kunnen het wel netjes, maar te veel op hun manier en ik (en toevallig ook mijn vader die vandaag kwam kijken) ben meer perfectionistisch en zou bepaalde dingen anders doen.

Vandaag lekker kunnen shoppen voor mijn dochter. We hebben een kast, nieuwe lamp, rolgordijn en de gordijnen voor haar kamer gekocht! Ze was zelf lekker aan het spelen bij mijn ouders. Komende week worden er nog twee banen behang opgeplakt en de behangrand. Dan kan ik zelf in het weekend lekker de kast in elkaar zetten! Ben zo benieuwd hoe het er uit zal zien als het klaar is!

Nu lekker bank hangen en eten!

Tot later meiden!

7. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girafje, jeetje wat een gedoe met dat behang zeg! Mijn man heeft de babykamer destijds gewoon lekker helemaal zelf gedaan, alleen mijn zwager heeft geholpen om alles in elkaar te zetten.

Hier vandaag lekker geshopt, nieuwe kleren voor dochterlief, en ook hele schattige kleertjes voor de baby. En, heerlijk 2 jurkjes voor mezelf, waarvan ik er 1 van manlief gekregen heb. Zo lief...

Vanmiddag een verjaardag gehad, nu bekaf. Dochter ligt lekker in bed, manlief kookt dus hoef ff niks meer te doen.

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Dobbertje, geniet maar van je werk dan haha :p

Mama in spe, wat schattig zeg haha

Elance, mooi! Ziet er een stuk rustiger uit nu :D

Paloe, kun je de naam niet ontfutselen?? Hihi

Hier vanmiddag wat te lang geverfd aan het doek van onze nieuwe pruts… Resultaat pijn en een super mooi begin ;) Daarna schoonouders op bezoek gehad en een vriendin op visite gehad… Leuke drukte dus, maar niet plat gelegen en dat was niet zo handig… Nu maar doen dus :p

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kelly
    Heb je bij dat mutsje ook het bijpassende pakje? Ik vind het zon schattig pakje he? Alleen hier hadden ze het niet meer in maat 50 dus maar 56 genomen. Leuk vestje erbij ook!

Foeske
    Fijn dat je schouders weer een beetje meewerken...

Mamainspe
    Heel schattig, al lijkt het nu alsof hij aan het plafond hangt...ook knap;)

Elance
    Lekker opgeschoten al met het kamertje! Heftig trouwens van je papa zeg...

Cursus
    Bevallen kan ik nu ook wel, maar vind het gewoon gezellig om met meiden iets te doen die ook allemaal even ver zwanger zijn.

Hier vandaag lekker los gegaan in de Prenatal. Zowel onze oudste als de beeb hebben er weer mooie kleertjes bij. Was ook erg blij want vanaf woensdagavond erg ziek geweest, goede buikgriep. Heb echt nog nooit zoveel overgegeven als woensdag..blegh. Arme beeb in mijn buik, wat een onrust moet dat geweest zijn. Tot gisteren best wel ziek geweest en gelukkig vandaag weer wat opgeknapt. Pffff...

10. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Colloo,
    Nee ik heb alleen het mutsje. Maar dat past heel goed bij wat onze kleine als eerste aan krijgt.. Een donker grijs broekje en rood shirtje met zijn naam.

11. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen allemaal!

@elance: wat een verschil zeg, de kamer voor en na!

@shoppen: gister ook bij de prenatal geweest. De eerste kleertjes voor ons meisje gekocht. Helemaal leuk!

@vandaag: als het zulk mooi weer blijft als het nu is, gaan we demk ik even lekker uitwaaien op het strand.

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ foeske, wat een heerlijk ventje !!

@Paloe, ja werk volgens m'n contract 16 u en wil naar de 32 heb de FNV gebeld en die wees me op de WAA daar staat dus in dat ze het in principe moeten verhogen tenzij het echt jury anders kan .. Nou zij gooien het op een tekort aan budget maar in de aankomende maanden worden er wel 30 nieuwe medewerkers aangenomen ! Ik vermoed dat het met mijn zwangerschap te maken heeft :(

@elance, begint al ergens op te lijken hè ! Heerlijk !! Hier ook bezig en loop regelmatig even het kamertje in hihi :)

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Goedemorgen!
    ik heb zojuist een 3D echo geboekt! 24 november met 27+1 weken. Ben benieuwd hoe ons kleine mannetje er dan uitziet!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Girafje fijn dat het wat beter is geworden! En leuk dat shoppen

Foeske hm ja ik ga het denk ik proberen bij mn broertje te ontfutselen;) Bijvoorbeeld op welke plek de L zit.. mja als die aan het begin zit weet ik nog niks;)

Collo gelukkig ben je weer wat opgeknapt!

Flier hm dat is vervelend inderdaad.. miss is het te overleggen dat je na je bevalling mag beginnen met meer werken?

Cursus: het is inderdaad vast heel gezellig, maar met fulltime werken. Het huishouden, 2 kids en een man die naast zijn fulltime job nog HBO doet moet ik er niet aan denken om er nog iets extra’s bij te hebben;)

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kelly leuk!!!!!

Wij hebben morgenavond de 20 weken echo, best spannend weer.
    Ik weet trouwens niet of ik morgenavond nog post of dinsdagmorgen hoor!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Pff hier weer de hele avond harde buiken gehad gisteravond, was helemaal kapot toen we naar bed gingen en nu eigenlijk nog. Manlief is nu mijn oma aan het helpen verhuizen, gelukkig zijn Olaf en Liam rustig;)
    Gister praatte mr paloe trouwens voor het eerst tegen mn buik met zn mond tegen mn buik aan en ze schrok zich wild daarbinnen! Haha ze werd helemaal wild, mijn hele buik bewoog;) superleuk! Door de drukte dan wel weer extra harde buiken maar dat is niet erg;)

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Hier alles heerlijk op ‘t gemakje vanmorgen… Lekker lang in bed met de kleine man en daarna gebadderd en gedoucht :D heerlijk zo! Manlief moet vanmiddag nog ff werken, baal hier wel van want de dagen lijken al zo op elkaar nu ik thuiszit…. Had eigenlijk gehoopt er ff uit te kunnen (alleen geen idee waar naartoe)!

Paloe, succes met het spel ‘raad de naam’ hahahaha Wat een leuke reactie in de buik :D

18. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    Jeetje wat een berichten hihih
    voor de vrouwen met zwangerschapskwaaltjes sterkte.
    Ik ken het ben nu 21 weken en heb al 21 weken alles wat je maar kan bedenken. maar je moet er wat voor over hebben tog.
    straks mijn knul in me armen heerlijk idee. nog effies geduld. maar het gaat rap hoor de tijd.
    groetjes

19. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Hoi Dames,
    Hou het even kort vandaag. We hebben om 3u familie dag. Niet bijster veel zin in, maar dan kunnen we weer een jaar vooruit.
    Net ook even een buikfoto gepost in buikjes forum. Was alweer even geleden. Maar als ik mn foto met 13w zie en nu die van 18.3 zie ik niet echt veel verschil. Terwijl het wel voelt alsof ik ineens een buikje heb!

Fijne zondag allemaal :)

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo dames kom even zwaaien!
    Fijn dat jullie t begrijpen en vooral ook herkennen!

Ik wens jullie allemaal een heerlijk rustige zondag toe!
    Voor we t weten is de dag al weer om!

Deel Deze Pagina