Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ow wat leuk Kleinduimpje, het gaat heerlijk vooruit hé zeg.
    Een paar maanden geleden waren het nog allemaal kleine scampi'tjes in onze buikjes toen we begonnen kletsen :D

Nu worden ze al gevoeld, hebben ze al hun geslacht grotendeels vrijgegeven en doen ze onze buikjes groeien.
    Oh wat heerlijk zeg!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeimorgen!!!

elance lief!!

kleinduimpje ook al de kleine gevoeld heerlijk he
    wij zitten helemaal in het schoolritme
    en vind het maar stil zonder me meisje

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    28-08
    Chayennah ---------- controle gyn + geslachtsbepaling
    IngeM ------------------ afspraak vk
    Foeske ----------------- gyn + echo
    mamavansylvia1975 -------- extra controle

4. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    *ZUCHT*

Ukkie was héél duk, moest duimen, moest hikken en vooral druk zweef duiken maken zodra dat echo apparaat in de buurt kwam. Hij ging alle kanten op, dat was wel leuk om te zien...maar nu dus geen resultaat!! Hahaha...eigenwijze Ukkie had zo zijn/haar eigen plan getrokken. Dus we weten het nóg niet. Direct gebeld voor een pret echo en nu kunnen we vrijdag 15.20 terecht. Dus helaas het mooie taart verhaal kon niet doorgaan. Nu kan papa gewoon mee, ook wel fijn. Toch maar een toepasselijk shirtje gekocht, "wacht maar tot ik groot ben" staat erop. En we zijn verder wel héél blij, want mijn baarmoedermond was 3,9cm!! Dus wel gewoon heppiedepeppie!!
    Dikke Kus!!

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    chayennah nu al een eigenwijsje dus
    jammer op na de volgende x

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Chayennah, wat jammer dat je het nog niet weet.
    Gelukkig kun je vrijdag wel weer voor een pretecho, misschien is de kleine dan wel rustiger (hopelijk ;)) Ach, je hebt nog tijd genoeg om het te weten te komen, beebje moet nog tem februari in jouw buik blijven zitten :p

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Chayennah, welkom terug meid! Wat super leuk dat de kleine al reageert op aanrakingen op je buik :D:D

@Girafje, oei geen chocolade meer dat zou hier ook een groot probleem zijn!!

@Mamaatje, fijn dat het goed gaat en je geen bloed meer verloren bent:):)

@kleinduimpje, leuk dat je de kleine al voelt:):) en welkom terug na jullie weekendje weg !

@Chayennah, balen mies nog eventjes geduld dus hij/zij wilt het nog niet verhullen hihi

@kinderwagen, hier ook flink aan het rondkijken wij zijn er ook nog niet uit.

@Eten na mijn zwangerschap staat sushi heel hoog op mijn lijstje:D:D:D

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hier gaat alles zijn gangetje gelukkig voel ik mezelf wel iets beter gisteren en vandaag nog niet overgegeven woehoeee!! Nu dus weer elke dag aan een lekkere smoothie:) En hebben jullie al gekke eetgewoontes? Ik merk dat ik meer geniet van bepaalde dingen bijvoorbeeld van een stukje chocola ik at gisteren een stuk bon bon bloc en heb wel 4x tegen mijn vriend gezegd (tijdens het eten van)hoe lekker het wel niet smaakte hahaha en ohja zure matjes helemaal verslaafd aan!!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Girafje, huh nu al? Tis nog zomer ;)

Mamav5, super dat het gestopt is!

Elance, :D

Chayennah, je weet iig dat jullie duikertje lekker bewegelijk is;)

Eetgewoontes, niets bijzonders hier…

Heb vanmorgen controle bij diëtiste en gyn gehad. Diëtiste wil me niet meer terug zien aangezien suikers + eetpatroon prima onder controle zijn :D We hebben onze kleine weer mogen bewonderen… Ook wij hebben een ‘dwarskopje’ hihi gyn was aan het zoeken naar zijn/haar gezicht maar was verstoppertje aan het spelen :p Zelfs nadat de gyn me liet ‘buikdansen’ (lees de baby wakker schudde middels m’n buik te bewegen) bleef de kleine heerlijk liggen! Vind het eigenlijk wel humor :D:D:D
    Het geslacht was goed zichtbaar en het kaartje met het geslacht erop staat nu mooi op de kast (in gesloten envelop) nu maar hopen dat manlief net zo nieuwsgierig wordt als ik…
    Ik denk trouwens dat ik stiekem zag dat het een meisje was… maar dat dacht ik vorige zwangerschap ook haha!

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Foeske, hoe hou je het vol om dat envelopje te zien staan :(
    Zoooo, respect meid :D Ik zou al lang bij het poetsen het envelopje open gedaan hebben hahahaha :p
    Zou wel zwijgen tegen manlief, maar later zou ik het wel vertellen ;)

Heb ik onlangs trouwens ook gedaan. Hij is nogal een fan van zijn PS3 (enkel in de winter want dan verveelt hij zich). Dus met kerst enzo krijgt hij altijd een spelletje van me. Maar die krengen zijn duur hoor, dus ik koop die in de game mania, tweedehands. Je ziet er niets aan, zo goed als nieuw, en aan de helft van de prijs maar, haha die had het nog nooit in de gaten.
    Deze week heb ik het hem toch eens terloops verteld, en hij was echt geschrokken... 'En ik jou maar dure cadeaus geven' :D hahahahaha (heb vorig jaar en iPod gekregen van hem) :p

11. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Wauw...ik zou het ook écht niet kunnen laten om even het envelopje tegen het licht te houden! Knap hoor!

En gamemania is ideaal, hier hebben we er 1 in Alphen aan de Rijn, helemaal goed. Scheelt een hoop centjes!

Ik heb net uitgezocht dat 100 euro van mijn pretecho vergoed wordt,omdat ik geen nekplooi meting heb gehad. Nu heb je een pakket om nu een geslachtsbepaling te doen, in 2D op video en met foto's en dan met 26 weken een 3D/4D echo met film en foto, kost wel 140 euro, maar met 100 euro terug vind ik het toch wel een heel leuk aandenken!

Nu ff lekker op de bank, krijgen jullie ook last van je buik na een drukke dag? Krampjes, ongesteldheidsgevoel? Buik blijft wel soepel. XXX

12. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Zo wat een dure bedoening zeg die echo's.
    Hier krijgen we 5 echo's volledig vergoed.
    Als hij ons de echo dus aanrekent (dat we het terug krijgen) rekent hij een € 40-tal euro en moeten we enkel het remgeld betalen op zijn ereloon en als hij de echo niet aanrekent (omdat we hem niet terugbetaald krijgen) dan komt het op € 30,00 en daar krijgen we geloof ik € 15 of €20 op terug van het ziekenfonds.

Is wel goedkoop vind ik bij ons. Kan niet klagen :p
    Aan de andere kant beval je hier dan weer in het ziekenhuis en is dat niet zo goedkoop als je geen verzekering hebt.
    Gelukkig hebben wij een goede verzekering, ik ga zelfs mijn aanvraag indienen voor de luxe kamer :D wie niet waagt, niet wint hé :p

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chayennah jammer dat jullie nog niet weten wat het is! Wel fijn dat je bmm goed is! We hebben vrijdag de echo bijna tegelijk, ik om 15:15;)

Foeske whaa spannend zeg! Ik zou die envelop écht niet kunnen laten staan!

Eten: zurigheid! Hou ik altijd al van maar nu nog meer!:D lekker lichtzure pruimen, hmmm

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @paloe nee wel voor gegaan, de andere kinderen hebben een andere vader die is bijna 5 jaar geleden overleden aan kanker, eigenlijk had ik niet verwacht weer gelukkig te worden met een man echter kwam daar mijn huidige man en zijn we nu voor een kleine gegaan

@chayenna spannend meis ontzettend leuk dat de taartenbakster een taartje mag maken voor papa al wilde die er natuurlijk liever bij zijn

@kleinduimpje welkom terug meis als je maar genoten heb met zijn drietjes

@chayenna hahaha de kleine wou gewoon papa mee hebben dat is het dus die dacht papa er niet dan mag mama het ook niet weten hahaha eigenwijsje

@fliertje heb me losgeslagen aan de wortels hahaha me man roept soms konijntje erg leuk

@foeske ooooooooo ik had echt al stiekem in dat envelopje gekeken hoor alleen om mamaatjevan5 de uitslag te geven hihihi grapje meis goed van je en zo is het ook leuk goed zichtbaar neerzetten voor je man hahahaha

@chayenne voor 40 euro is het echt een leuk prijsje om te doen 140 euro vind ik persoonlijk wel erg veel geld

meiden hier nog steeds super geen bloed te bekennen dus ga me geen zorgen meer maken, hier qua eten denk ik zout en hartig want zoet daar word ik opeens misselijk van

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mamav5
    ...slik....heftig meid... Wel mooi dat je weer geluk hebt gevonden met je huidige man.

Chayennah
    Heerlijk eigenwijs kindje....

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mamaatje jemig wat heftig...en wat ontzettend fijn dat je weer geluk hebt kunnen vinden! Sorry, ik wist het niet, hoop niet dat je het naar vindt dat ik er naar vroeg..

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nee hoor totaal niet, kan er gewoon over praten en de kinderen ook gelukkig, inmiddels zijn we al een tijdje heel gelukkig met mijn nieuwe man (die ik al 16 jaar ken ;) ) en is hij een volwaardige papa ook voor de andere kinderen :D ze zijn met hem opgegroeit dus was wat makkelijker voor de kinderen ook qua acceptatie :)

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @chayenna: kijk je er zo naar uit, weet je nog niets...

@foeske: heb je je man al kunnen overtuigen dat envelopje al te openen?!

@mamaatje: fijn dat je een nieuwe man in je leven hebt en hij zo goed is voor al je kinderen.

@hier: moe, moe en moe. Maar gelukkig wel minder misselijk. Al een paar dagen niet overgegeven.

19. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Nou vandaag weer controle gehad.
    Het vlies met vocht/bloed is nog niks kleiner geworden, gyn zei wel dat ze dat ook niet echt had verwacht, over 2 weken mag ik weer. Als ik wel weer helder rood bloed verlies, moet ik natuurlijk meteen aan de bel trekken.
    Kindje doet het nog steeds gelukkig goed.
    Heb nog wel even gevraagd hoe zo'n vlies nu kan ontstaan, het kon dus een afgebroken twin zijn, maar het kan ook gewoon een bloeding zijn geweest bj de baarmoeder en dat het bloed niet weg kon....... Gyn kon dat niet helemaal goed zin. Wel moet mijn lichaam het gaan opruimen, anders zouden er complicatie op kunnen treden, we hebben het daar nog niet over gehad, we gaan niet op de zaken vooruitlopen.

20. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    O ja heb ook een antibiotica kuur gekregen, ze hadden toch wat in de urine aangetroffen. (die was vorige week op kweek gezet) Daar kwam dus een blaasontstekking uit.........

Deel Deze Pagina