Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mama in spe; wat een schatje!!! Om te knuffelen!

Dobbertje welkom terug!

Elance; wat een verschil! Mooi kamertje zeg!

Paloe; wat leuk! Heb je Echt iets origineels ook!

Kelly; schattig pakje! En leuk een pret echo in t vooruitzicht
    Welke termijn raden jullie aan? We hebben f 4d gespiekt met 13wk5dg in Lommel toen we gingen voor de geslachtsbepaling maar wil nog een x voor 32wk ff kijken hoor!

Paloe; succes morgen met de 20wk echo!

Dames met nieuwe baby aankopen; super leuk!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    D83
    Volgens mij doen ze een 3D bij voorkeur rond de 28 weken.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oke, thx!

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @d83, bij ons raden ze aan vanaf 26 weken. Wij doen het met 27 weken want met 26 weken ben ik in het weekend niet thuis.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @paloe jaa leuk istie he hij is nu helaas 5 euro duurder geworden dus 54,95 i.p.v 49,95 idd zonder lade maar ja mijn ervaring is dat dat toch alleen onhandig is en je betaald veeel duurder ervoor terwijl je ook speelgoed in een leuk speelgoedkistje kan doen bijvoorbeeld, en schoonzusje leuk samen zwanger tis nu jammer dat je de naam niet weet hoop idd niet dat jullie dezelfde naam in gedachte hebben

@girafje gelukkig zijn de grootste bellen wel weggetrokken en lekker bezig voor je meissie

@collo fijn dat je je weer beter voelt en ook lekker geshopt

hier alles goed een echte zondag veel zon maar heel koud, hier werd gezegd 3D echo vanaf 25-26 weken het mooiste is ;)

6. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    meiden! wat leuk! jullie gaan ook pretechos doen!
    Wij hebben vrijdag onze 20 weken echo gehad.. alles was goed.
    Ook is het nog steeds een meisje! Aangezien we het ook zo jammer vinden dat we nu geen echos meer krijgen gaan wij ook een pretecho doen! is bovendien ook leuk voor de kleine later!
    Tegen ons zeiden ze idd ook rond de 26-28 weken omdat het kindje dan wat spekkies op het gezicht heeft! haha..

7. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
  8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
  9. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    oo echt!? ga hem even zoeken!! wat is de titel?

10. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 pretecho, mijn verloskundige raadde het ons deze keer af om een pretecho te doen. Mijn placenta ligt namelijk aan de voorkant en dan krijg je geen mooie beelden. Vond het heel eerlijk dat ze dat zei, de pretecho's kan je namelijk ook gewoon bij hun laten doen. Maar omdat onze vent tijdens de 20 echo wat klein leek, krijgen wij met 30 weken nog een echo en dan ga ik even vragen of ze het apperaat even op 3d wil zetten, zodat we toch even kunnen spieken.
    @ kelly, dat vestje hebben wij ook gekocht. samen met nog meer nijntje kleertje

@ eerste pakje, wij zagen een heel leuk shirtje bij de prenatal. Turquoise met de tekst "kleine broer" helaas hing het er alleen in maat 44 en 62. Dus wie weet komen we het nog ergens tegen.

Van de week maar even de dozen met kleding van Yara van zolder halen, kijken wat er qua unisex in zit en de rest op marktplaats gooien.

Of heeft er hier iemand interesse in meisjeskleding vanaf maatje 50??

11. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    noa80, misschien wil ik wel wat van je overnemen hoor.. dus kijk maar even wat je nog heb en pb me dan maar :)!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Noa
    Hier ook de placenta aan de voorkant en bij mijn jongste ook maar toch mooie 3D beelden gezien hoor. Misschien net iets minder van kwaliteit dan bij mijn oudste maar vond ze nog prachtig. Ze raadde mij trouwens aan om pas met 29 weken een 3D echo te laten maken, misschien dat dat beter is?
    Jij ook al aan het verkopen geslagen haha, hier ook dozen vol die eruit kunnen. Zo zonde van al die mooie kleertjes.

13. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig! Ik heb het shirtje met kleine zus gekocht bij de prenatal. Er hing ook alleen maar maat 44 of 62, dus ik heb voor maat 62 gekozen. Ga er stiekem vanuit dat ik weer een groot kind krijg (zoontje woog 4730 gram), dus dat moet wel passen. En anders sla ik de mouwtjes gewoon om.

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Rosa, fijn dat alles goed was :D Als ik op je link klik krijg een leeg venster…

Pretecho, ik krijg elke controle een echo dus hebben ervoor gekozen geen pretecho te doen deze x Had vorige keer (nu trouwens weer) ook de placenta aan de voorkant liggen en toen met 26 wk pretecho laten doen… Later zou moeilijk worden zeiden ze…

Over verkopen gesproken…. Had een bod op onze combiwagen dus ik terug mailen voor akkoord… Hebben ze al een andere wagen gekocht! Echt balen zeg!! Maar hopen dat we hem alsnog kunnen verkopen! Hebben we weer een extra centje en tis zonde om zo’n mooie wagen niet meer te gebruiken…

15. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Fijne dag allemaal!!

Ben toch wel nieuwsgierig naar manonvd en grieby.. zij hadden ook vrijdag de 20 weken echo maar heb ze niet meer gespot. Hopelijk is alles goed en komen ze snel weer kletsen!

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen

kelly ze zullen vast geen tijd hebben gehad

hier even nieuw kenteken van de caravan aanvragen
    en even me 20 weken echo verplaatsen

en straks een tricot slen voor 25 euries ophalen

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    01-10
    paloe ---------------------------------------------------------------------------------------------------------20 weken echo
    kinderwens1983------------------------------------------------------------------------------------------3/4d echo

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @paloe en kinderwens1983: veel kijkplezier vandaag!

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Paloe & Kinderwens veel plezier vandaag!!!

Wij zijn ook geslaagd voor een kinderkamer!! Leuk hoor nu kunnen we de puntjes op de i gaan zetten zal van het weekend (dan is de kamer vast af) ook eens een foto plaatsen!

Kinderwagen ook sinds vorige week in huis begint allemaal echt echt te worden he hihi .. superleuk:)

Baby voelen, Ik maak me soms wel een beetje zorgen omdat ik het idee heb dat mijn kleine jongen sinds een aantal dagen wat minder vaak beweegt... Hebben meer van jullie daar last van???

20. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    ik voel ze zowieso nog vrij weinig, terwijl de placenta aan de achterkanbt ligt.. zal persoonlijk zijn denk ik xx

Deel Deze Pagina