@paloe: mis ik iets, of heb je bij het verkeerde topic gereageerd? Zag allemaal vreemde namen voorbij komen...
Hoi dames, Hier een sloom dagje gehad. Even wat energie bijgetankt! Nu lekker op de bank voor de buis, maar ga niet te laat op bed. Ik heb een massage tegoed van vriendlief vanwege de vervelende rugpijn die ik overgehouden heb van het bowlen. Zwemmen; Dat heb ik een aantal jaren lang gedaan. Dan ging ik 3 keer in de week. Heerlijk. Het nadeel is nu wel dat ik niet meer in mijn bikini pas, het topje dan! dus misschien dat ik wel een positie bikini aanschaf.... dan kan ik weer lekker zwemmen! Ik las ook iets over luiertassen, zag al een paar leuke exemplaren voorbij komen en zal mijn aandeel ook even doen. Ik krijg deze van mijn moeder; Pink Lining Yummy Mummy luiertas Blue Birds en Bows, Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids Kan niet wachten tot ze em besteld heeft en hij eindelijk binnen is. Lijkt me zo stoer om er eindelijk mee kan lopen Fijne avond nog allemaal en lekker slapen straks
Deze luiertas heb ik! Al gekocht toen ik 6 weken zwanger was Hebje portemonnee, etui of tas kopen? | Presents @ Home
Dobbertje Ohw! Dat is een leuke tas zeg! Ben nu helemaal verliefd op de blauwe versie. Wel prijzig, maar wel heel heel heel erg leuk... Vind eigenlijk dat ik nu wel een duurdere mag van mezelf.... Maar ik wil ook al zon duur Koeka dekentje met teddystof, dus moet even gaan kijken hoe ik dit ga inkleden Morgen 20 weken echo en overmorgen weer een echo! Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, hoop dat dat een goed voorteken is.
paloe 6 weken al bij de 1ste was ik ook zo vroeg met alles hij is wel leuk! dobbertje leuk! collo leuk weer even spieken goedemorgen!
03-10 allmine------------------------------------------------------------------------------------------------------controle vk en colloo voor de 20 weken echo
Goedemorgen dames! Wat een k*t weer zeg, regent hier alleen maar en het is grijs en donker! Lovelymom, ben helemaal verliefd op die luiertas, ik wil hem ook!!! Ga vanmiddag een domoo seat halen, via marktplaats.... Moet er nog als nieuw uitzien, dus ben benieuwd!! Hopelijk kan ik hem meenemen naar huis!! Fijne dag allemaal!!
@Meiden met een goede echo, echt super gefeliciteerd! @Leuke luiertassen, ik weet zelf nog niet of ik een nieuwe wil, moet wel zeggen de oude is wel wat uitgeleefd........ @Mama in spe, beterschap voor je mannetje, hopelijk gaat het vandaag al beter! @Wipstoeltje, hebben we bij de tweeling niet aangeschaft........ mij is eens verteld dat het eigenlijk helemaal niet zo heel goed is voor een baby, ze kunnen veel beter op de grond of in de box........... @papa2011, wat leuk om weer eens wat van jullie te lezen. Fijn dat het goed gaat en wat leuk.... straks een meisje! @Zwemmen, ik had het voor mijn zwangerschap weer opgepakt, vond het heerlijk, maar nu met al die pijnlijke harde buiken lijkt het me niet verstandig.......... @Allmine, succes bij de controle . @Collo, veel plezier en succes bij de 20 weken echo. @Hier een rustig dagje. Ben net bij de ha geweest voor Aäron, hij is weer flink verkouden, maar daarvoor gingen we niet heen. Hij snurkt heel erg ook klinkt hij altijd nasaal....... nu blijkt toch echt dat hij vergrote neusamandelen heeft en ook behoorlijke keelamandelen, nu moeten we dus wachten voor een oproep van de kno arts.
Oh vergeet helemaal dat ik precies 21 wk ben!!! Yoehoeeee. KAn niet meer wachten tot het februari is hahaha
Jaa hoor! De eerste nachtmerrie komen al voorbij, morgen de 20 weken echo en ik heb vannacht gedroomd dat ik de echoscopiste had ontvoerd en de angelsound stil bleef! Hopen dat ik aankomende nacht überhaupt slaap haha.. Ik lees dat vele van jullie al veel hebben aangeschaft! Leuk!! Maar ben ik erg laat als ik in november de kinderwagen pas koop? Wij krijgen de bugaboo 3 maar ik ga vrijdag eerst even op vakantie en oktober wordt druk! Ik ben benieuwd of ik alles in het roze of blauw van koeka ga kopen.. Liefs Ohja ik plaats even wat buikfoto's, elke morgen word ik wakker met een harde bal!! Ziet er zoo gek uit..
Chayennah, Nee hoor ik lig gelukkig niet 24/7 plat maar moet wel rustig aan doen Moet wel zeggen dat ik meer lig dan zit want ook dat ik behoorlijk pijnlijk Ik mag ook gewoon op pad maar aangezien autorijden een hel is doe ik dit alleen op dinsdag (boodschappen en fysio) De dagen lijken idd wel veel op elkaar. Gelukkig kan ik thuis ook nog wat werk doen en beetje bij beetje doe ik het huishouden zoveel mogelijk zelf Voor de grotere klussen had ik al hulp dus dat is nu extra fijn!... 1 tip! Niet teveel naar het balkje kijken hahaha Ik houd maar voor ogen dat 17,5 week niets op een mensenleven Ik geniet trouwens wel extra van de kleine man (en andersom) dus heeft ook wel zn voordelen Elance, mooi Papa, gefeliciteerd met jullie meis! Leuk dat je weer ff wat laat horen, geniet er maar van samen met Manon! Paloe, joepie ook bij jullie alles goed Mamainspe, vreemde namen bij Paloe?? Ik herken ze, toch geen last van zw.schapsdementie he haha Mamasyl, tis zonde Aäron Bootjekatootje, Zag net je buik in het andere topic, wat een leuke bobbel haha O en die dromen slaan soms echt nergens op maar zijn wel vervelend Gister flink op tijd naar bed gegaan want zat er goed doorheen. Manlief was nog steeds niet thuis (zou volgens hem 23.00uur worden) dus daar ging ik niet op wachten Onbewust lig je toch te wachten tot ie in bed zou komen maar na een aantal keer voelen lag hij er nog steeds niet Ik ongerust (ben ik niet zo snel maar de hormonen hebben hier zo hun werking in). Om 2.30uur lag hij nog niet naast me dus heb ik um maar us gebeld Hoor ik zn gsm beneden afgaan, vast in de bank in slaap gevallen dacht ik nog dus maar ff gaan kijken Hoort hij me van de trap afkomen en kijkt hij heel vervreemd omdat ik naar beneden kom Haha wat een stel zijn we toch! Bleek dat hij nog maar net thuis was van zn werk omdat ze door wilde rijden aangezien het vandaag teveel zou regenen Daarna gelukkig wel lekker geslapen met zn tweetjes. Was dus weer us ongerust om nix Vanmorgen al 2 verhuisdozen die al maanden in de bijkeuken stonden uitgepakt, een was erin gestoken, alles gestoft en gedweild (beneden)
Hallo dames! Gefeliciteerd met de nieuwe mijlpalen en goede echo's! Succes vandaag bij de vlos en echo! Dat alles maar helemaal goed mag zijn! MamavanS; beterschap voor j jochie.. Vervelend een ingreep in t verschiet maar hij zal er wel baat mee hebben! Hier 'een regenachtige nu heb ik helemaal nergens zin in dag' dus dat vraagt of sex&thecity&desperatehousewives Foeske, jij vroeg dat toch, tips what to do; weet niet of je t leuke series vind maar ben er al bijna de helft van m'n zwangerschap mee doorgekomen Als j veel plat ligt Miss wel n goede tip! Satc kijk ik denk al voor de tigste x opnieuw maar blijft leuk! Twilight marathon is ook leuk zeker half november een nieuw deel in de bios komt! Fijne dag allemaal!
morgen ga ik boeken halen bij de drukkerij voor een geboorte kaartje uit te zoeken. kunnen het al maar uitgezocht hebben toch hahaha
@lovelymom leuke luiertas @chayennah hahaha dat had ene luiertas voor mijn broer geweest @mamainspe beterschap met je mannetje @elance ooo wat een lekkere spekbeentjes heb je zoontje hahaha echt leuk @papa2011 wat leuk weer een update te lezen en joepie de meisjes halen de jongens in gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan @paloe als de box van hout is kun je hem toch licht schuren en verfen, en gefeliciteerd met jullie dochter haar 20 weken echo gaaf @bootjekatootje haha de echoscopiste ontvoerd nou dat lijkt me niet dus niet al te veel zorgen maken het is spannend de 20 weken echo en helaas horen de nachtmerries bij de zwangerschap hier alles goed veel regen dus een echte herfst dag hier dus lekker in huiskloffie en ff niets doen vandaag eten we chinees
D83, nee houd ik niet zo van, maar kwam er net achter dat ik de hele serie seinpost den haag heb liggen (heb ik us gewonnen) Ben dus bij DVD1 begonnen zojuist! Werk belde net om te vragen of ze mn sleutel mochten Twordt nu steeds definitiever dat ik niet terug ga
iedereen met een goeie echo!! jeej verder genieten !! hier andere tijden van de medicatie gekregen ipv 4 uur er tussen laten moeten we er 3.5 uur tussen laten dus ze krijgt nu om 07.45,11.00,14.30 en dan hopen dat het dus op elkaar aansluit en dus geen rebound mee krijgt
Ik duim voor je lovelymom dat de medicatie aanslaat! Hier vandaag weer een half dagje gewerkt en daarna weer een uurtje gesport in de sportschool. Voor het eerst sinds weken! Ik was namelijk mijn pasje kwijt en had geen zin om een nieuwe aan te vragen vandaag toch maar gedaan en ik hoefde hem niet te betalen! Scheelde me weer 25 euro! Sporten ging lekker! Ben op de crosstrainer en fiets geweest en wat spieroefeningen. Wel lekker rustig aan maar toch goed bewogen. Daarna wel moe maar verder voel ik me prima Dus hoop dat ik dit nog lang kan volhouden. Want ben anders bang dat ik teveel aan kom in de zwangerschap. Morgen nog een dagje werken, 's avonds een bestelling (taart) maken en vrijdag ga ik lekker shoppen in Essen bij o.a. de primark. Ook zaterdag een drukke maar leuke dag met o.a. een bezoek aan babydump Even een vraagje over kleertjes wassen. Welke kleuren wassen jullie bij elkaar en welke absoluut niet bij elkaar bij de 1e keer wassen? Ons eigen kleding gaat eigenlijk alles bij elkaar behalve wit dat gaat apart.