Oke foeske, lekker met je beentjes omhoog en veel kijkplz! Ja dat vroeg ik me ook wel af Kelly mbt tot t wassen en welk wasmiddel raden jullie aan, en wel of geen wasverzachter? Fijne avond lieve mensen!
paloe, zodra ik het heb uitgezocht krijg je een pb-tje van mij. heb jij toevallig nog kleding van jou jongens, dus kunnen we misschien ook ruilen?? vandaag weer naar de vk geweest, bloeddruk was prima in orde en hartje ook weer gehoord. Baarmoeder ligt nu tot 2 vingers boven mijn navel, mijn buik was weer mooi gegroeid zei ze. kortom alles weer prima.
Hier vandaag 20 weken echo gehad en alles zit erop en eraan en het is nog steeds overduidelijk een jongen. Fijn gevoel! Wassen Geen allergieën in de familie dus was alles gewoon met het wasmiddel wat ik altijd heb en gebruik ook wasverzachter. Ga nu nog niks wassen want anders was ik het nog 2 keer (ken mezelf).
vcvjongenskleding: dat hebben we wel, maar we weten nog niet zeker of het bij 3 kindjes blijft... Dat hangt heel erg af van hoe deze bevalling en zwangerschap gaan. En de kans op een 4e is nu wel kleiner, nu we een meisje krijgen..was het een jongetje geweest was er meer zekerheid op een 4e geweest Noa zie hierboven..ik kan nog niet zo veel zeggen over de jongenskleertjes.. sorry! Fijn dat je controle goed was! mamainspe het plakken was niet goed gegaan, stond nog gecopieerd spul in voor het andere topic idd Collo oohh die koekadekentjes zijn echt idioot duur! Pff dan vind ik het aan een luiertas beter besteed Hoe was de echo? Lovely ja verder had ik nog niets gekocht hoor, maar ik kwam hem tegen en MOEST hem hebben was ook in de aanbieding en scheelde toch weer 20 euro! mamasylvia balen van de harde buiken! en van de amandelen van je zoontje! Zwangerwens haha en toch moet je nog even wachten! Bootjekadootje nee joh dan ben je helemaal niet laat! 4 maanden vantevoren is prima! Bij Olaf verhuisden we de laatste dag van augustus en half november werd hij geboren. Ik had geen verlof dus geen extra tijd maar was makkelijk te doen hoor! mamaatje ja misschien gaan we dat ook maar doen...al is dat wel veel werk Foeske ga je ook na de zws niet terug werken? oh ik lees het al Kelly hier maak ik onderscheid in bont, zwart/donkerblauw en wit Enne niet te hard trainen he.. wassen: onderscheid in bont, zwart/donkerblauw en wit. En wasmiddel gebruik ik gewoon wasmiddel, geen neutral. Ik was nu nog niks, ga ik pas doen in mijn verlof, dan heb ik er lekker de tijd voor en anders moet ik het dan voor de 2e keer doen Ik gebruik geen wasverzachter en ben ook geen groot fan van de droger voor kleertjes... eigenlijk alleen voor beddengoed, handdoeken en washandjes en sokken.. en de hemdjes van de jongens
whoo hier vandaag van een zp vriendinnetje een pakket binnengekregen wat ik van haar had gekocht. Lief kleertjes in maat 62/68, 2 slaapzakjes, een Lief Jasje mt 62, een hangmatje voor in de box, 2 maxicosihoezen K zal trouwens zo ff een foto uploaden van de echo
Noa fijn zeg! Collo; gefeliciteerd met de goede echo! Slaap lekker allemaal en bedankt voor de tips wat betreft wassen!
04-10 D83---------------------------------------------------------------------------------------------------------- afspraak vk
Giedemorgen meiden! Paar drukke dagen gehad en vandaag ook weer veel afspraken. Straks weer naar de vk toe en daarna direct visite. Dochter vanmiddag naar psz en zelf vanavond ouderavond op school! Ben blij als ik morgen weer kan bijtanken!
@lovelymom: ik had je een paar daagjes geleden een pb gestuurd met mn gegevens.. Maar heb je die ontvangen of zal ik het nog eens sturen? Heel lief van je dat je alles zoo mooi bijhoudt! Chapau! Ik werd wakker... Dacht: Yeah!! Vandaag DE echo!!! Keek op mn telefoon.. O.. 2.00uur.. Shit! Dus heb 'heerlijk' geslapen tot 6.00.. Om 15.30 uur pas de echo! Ik heb absoluut geen idee, meisje of jongen?! Hopen dat alles goed is in ieder geval
Goeienmorgen! I Love Wasverzachter! Heb ook veel verschillende en ben vrij enthousiast met het bakje vullen Ook de babykleertjes heb ik gewassen mét wasverzachter,het ruikt nu zo lekker. Hier alles rustig,gister mocht ik met me vriendin mee naar een groothandel in decoratie spullen, maar ook dekentjes, speelgoed,servies e.d. Oooooh, ik heb me zo uitgeleefd voor alledrie de kamertjes. Ik wees alles aan, vriendinnetje gooide alles in de kar. Nu dus languit op de bank, ben kapot! D83, veel succes weer bij de VK. Iemand ervaring met de fisher price wipper, met trilfunctie? In de bart smit folder staat nu een wipper die je aan kan zetten en die schommelt dan uit zichzelf. Lijkt me ook leuk! Ik hoor graag jullie mening! Hier wel ineens weer meer waterige afscheiding, variëert dat bij jullie ook? Fijne dag en veel liefs XXX
ik heb nog een oude variant van fisher price knopje aan en hij gaat heerlijk schommelen N vond hem helemaal leuk T vond er niks aan nu staat ie weer in de schuur om gebruikt te gaan worden