Goedemorgen dames! Ik pik gewoon in, we hebben een hele drukke week gehad vorige week en deze week en ik heb amper kunnen bijlezen. Vanavond gaan we onze leningsovereenkomst gaan ondertekenen We zijn gestrand op 3,66% dus dat lijkt ons een goede deal. Manlief slaapt er amper van omdat hij er nogal mee inzit dat we het niet kunnen betalen etc... maar ik heb er wel een goed oog in. Spannend dus, en dan is het eindelijk ons eigen huis Ik probeer vanaf nu weer wat meer mee te lezen met jullie
en tuurlijk we zitten op de helft en wat gaat mijn lichaam doen ? juist net als bij de vorige 2 zw-schappen ineens bloed produceren(nouja bloed me afscheiding was rozig)
bij de vorige 2 moest ik onder controle van de gyn komen daardoor maar er is nooit een oorzaak voor gevonden
Jeetje lovelymom, dan schrik je toch wel heel erg weer. Ook al heb je het eerder gehad. Ga je nu aktie ondernemen of ben je er wel zeker van dat het iets is wat bij jou hoort? Sterkte!
nou schrik er niet meer van haha het hoort bij mij daar waren de vk en ik al overuit sommige vrouwen vloeien gewoon tijdens hun zw-schap en daar ben ik 1 van ! wel afgesproken met manlief dat ik nu niks meer ga tillen enzz..
Oké, ja als je het van jezelf weet, accepteer je het wat makkelijker. Hopelijk blijft het bij wat je 'gewend' bent
ja zodra het meer wordt hang ik aan de bel kijk baal er wel van hoor ! want tot nu toe blijft me bi binnen de perken en mag ik echt niet klagen maar bah zeg had gehoopt dat het weg zou blijven ik ga even vluchten uit me huis me buurvrouw is wakker en ze loopt alweer aardig te stomen dat het weer door de kieren heen komt gedsie bah vind het echt stinken
Oh lekker hé, sommige buren. Ik heb een buurman die is piano leraar , met zijn piano op de eerste verdieping. Alleen zijwanden geïsoleerd, dus plafond & vloer niet, dus zonde van zijn geld! En de irritatie is nog erg hoor. Vooral nu ik bijna 24/7 thuis ben. Begint om 9.00. Helaas moeten we ons er waarschijnlijk bij neerleggen! Succes met de stank, niet leuk om zo je huis uit gejaagd te worden!
@wassen, gebruik eerst voor de baby geen wasverzachter, maar alleen Ariel sencitive. @Noa80, fijn dat het allemaal weer goed was! @Collo003, fijn een goede 20 weken echo, gefeliciteerd! @Paloe, wauwie!
Goedemorgen dames!! @Chayennah, hahaha geweldig!!! @Elance, spannend en super leuk alvast gefeliciteerd met jullie eigen huisje @Lovelymom, he bah dat is toch even schrikken! Had je daar bij de andere zwangerschappen ook? Zie nu van wel maar toch erg vervelend zeg! @Paloe, mooie echo!!! leuk zo met dat hartje Hier vrij vandaag dus we gaan het huis maar eens onder handen nemen! Vriend is de afgelopen dagen druk met het babykamertje en de puntjes op de i aan het zetten bij het rest van het huis (vorig jaar gekocht) dus ik ga de kastjes maar uitsoppen als bijdrage Vanavond gezellig eten bij mijn beste vriendin zin in! Fijne dag dames!
Wassen, ik heb nooit wasverzachter gebruikt in de eerste maanden. Schijnt niet goed te zijn voor de tere babyhuidjes Heb wel gewoon hetzelfde wasmiddel gebruikt dan wat ik voor ons gebruik hoor (van lidl) Kleinduimpje, leuke romper Afscheiding, ik draag inlegXX want wordt er niet goed van haha Paloe, mooi en leuk lijstje Lovelymom, gelukkig schrik je er niet meer van Hier een zieke man thuis Hij ligt nog in bed dus is rustig maar hoop dat het niet weer zon zucht en kreun gedoetje wordt haha Hij kan zoooo zielig zijn als hij ziek is (gelukkig is hij dat niet vaak) Gister bij mn ouders gegeten. De kleine heeft een nieuwe broek en sloffen van hun gehad Lief hoor! Jelte is al druk aan het spelen, heerlijk om hem bezig te zien
@ klein duimpje: Hij is geweldig!!! @ paloe: Mooi! @ lovingmom: Balen dat je deze zwangerschap ook bloed verlies hebt. Wel knap van je dat je er rustig onder blijft, maar dat komt ook waarschijnlijk doordat je het met je twee andere kids ook hebt gehad. Vanochtend weer goedgekeurd bij de vk. Kindje ligt mooi op navelhoogte en bloeddruk was 65/120. Ze kon het hartje niet luisteren, want het apparaatje was ze vergeten. Dus kreeg ik een echo ! Lekker gekeken naar ons ukkie! Mag over 6 weken weer terug komen, of eerder als dat nodig is. Heb meteen gevraagd wat de kans is dat deze uk ook in stuit ligt gezien mijn buik hetzelfde groeit. Kon ze niets van zeggen, het kan toeval zijn of het ligt aan mijn bouw/baarmoeder. Wat wel leuk was is dat ze zelf aangaf dat ze het leuk vind om in de klas te komen en daar een controle te doen met de kinderen erbij! Bij mijn dochter ook gedaan en de kids vonden het toen geweldig! Nu snel eten, dochter wegbrengen en daarna languit op de bank en tijd voor mezelf
girafje fijn dat de controle goed was! En superleuk een echo! En idd heeel leuk dat ze in de klas wil komen! Hier eindelijk kraamzorg geregeld en bij de verzekering gemeld dat ik zwanger ben Vraag me niet waarom ik ermee heb gewacht.. Ik ben collectief verzekerd en kon op de site niet zo goed terugvinden of de eigen bijdrage kraamzorg en huur borstkolf nou wel of niet werd vergoed, maar dat is gelukkig wel zo! Superfijn!
Goeiemorgen dames, Wassen: Ik moet alle kleertjes nog wassen, maar daar wacht ik nog even mee. Anders kan ik over een paar maanden weer! Maar denk wel dat ik speciaal neutral wasmiddel haal voor de babykleertjes. Ik ben heel zinnig met mijn was. Mijn eigen kleding sorteer ik ook heel seccuur. Doe geen kleding in de droger. Allen beddengoed, handdoeken, werk kleding van mijn vriend en zijn ondergoed en sokken. Dan blijft het lekker zacht Kleding: Ik ben inmiddels druk aan het shoppen om positie broeken. Ik heb toen ik 6 weken zwanger was een stoere positie spijkerbroek van noppies op de kop getikt. Maar dat is nu een van de weinige broeken die ik nog aan kan. Ik had bij miss etam al een paar hele leuke broeken gezien, in leuke kleuren. Ik zou eerst niet te veel positie kleding kopen, omdat jet het maar zo kort aan hebt! Maar mijn vriend vond dat ik het gewoon moest doen, vond ik wel lief Wij hebben gisteren onze bank verkocht. Eindelijk. We hadden vorige week de nieuwe bank al besteld... dus zat wel wat druk achter. Hadden we de bank niet op tijd verkocht dan hadden we em naar de kringloop moeten brengen. Maar goed, nu zit ik dus op de bureau stoel in de kamer omdat er dus geen bank staat. Echt heel vreemd Gelukkig kunnen we vanavond onze nieuwe aanwinst ophalen. Heb er echt super veel zin in!! Na 5 jaar eindelijk een nieuwe bank. Nog een klein weekje en dan eindelijk onze 20w echo! Vind het nog steeds spannend maar heb er ook heel veel zin in om onze kleine spruit weer even te zien. Verder niet zo veel te melden, zal even wat huishouden doen en dan aan de studie. Fijne dag allemaal
Hoi! Lovelymom: balen zeg dat je gaat vloeien, gelukkig weet je wel dat je niet direct hoeft te panikeren, maar fijn is het natuurlijk niet. En je maakt je toch zorgen, of je het nou al hebt meegemaakt of niet. Girafje: wat leuk dat je een echo hebt gekregen, zo onverwacht En wat leuk dat je een controle kan krijgen in de klas, zullen de kinderen inderdaad geweldig vinden Afscheiding: hier is het verschrikkelijk. Ik heb een bureaujob en als ik dan naar huis vertrek na het werken op weg naar de auto dan loopt het gewoon uit me. Jakkes! Gelukkig is het gewoon wit en ruikt het niet maar fijn is anders natuurlijk. Zondag is er bij ons een tweedehandsbeurs voor baby- en kinderkleren. Ik ga lekker los gaan denk ik. Nu we die lening zullen hebben moeten we iets meer letten op wat we uitgeven (daarvoor keken we eigenlijk nooit naar geld) dus met tweehands kleertjes is dat ideaal Ter vergelijking, afgelopen weekend had ik een truitje en broekje gekocht, maatje 56 voor 25,00 Vond het toch best duur achteraf bekeken, dus ga ik toch maar tweedehands shoppen, gezellig met een vriendin van me die een zoontje heeft van 2jr. Ze zal dan wel snel zien wat wij krijgen, maar ach, zo lang ze haar mond maar houdt
@lovelymom hoop dat de medicatie aanslaat het is even zoeken maar als je de juiste dosering heb moeten jullie beide wel de positieve draai ervan ondervinden, hoe gaat je meissie er zelf mee om @D83 hier gebruik ik gewoon wasmiddel en wasverzachter, als de kleine er niet tegen kan kan je altijd nog een keer de kleertjes wassen met neutral waspoeder @noa80 mooi buikkie inderdaad lekker gegroeit en fijn dat alles goed was @collo fijn dat de 20 weken echo goed was @bootjekatootje hahaha ik word dus soms ook zo wakker alsof het al sochtends is maar dan kijk ik idd 2 of 4 uur snachts hihi succes vandaag en benieuwd wat je krijgt @kleinduimpje die is echt leuk die romper hahaha @elance spannend joh hoop dat het idd goed komt met de financien @lovelymom oei schrikken heb je wel de vlos gebeld of ben je i.v.m je andere zwangerschappen niet zo geschrokken @chayennah vervelend zo een buurman misschien kun je wel afspreken straks als de kleine er is om tijden voor de kleine meid @foeske oo jee een zieke man in huis beterschap (voor jou dan he @girafje wat leuk dat je verloskundige dat wilt doen vinden de kinderen super intressant @afscheiding hier geen last van gelukkig ook nooit gehad hier alles goed gaan vandaag even langs mijn moeder en maandag de 20 weken echo kan niet wachten, ineens hier ook nachtmerries dat de kleine een jongen blijkt te zijn en ik heel erg stond te huilen of ik hem niet mocht omruilen want we hebben zulke leuke roze dingen gekocht en ook dat ik de baby vergeten was borstvoeding te geven ze had al ureeeeen niet gedronken gelukkig weet ik uit ervaring dat deze dromen erbij horen en ben ik tot nu toe geen kind vergeten eten te geven