Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Elance
    Kan je geen advies geven... Ik heb altijd veel teveel kleertjes maar kan het niet helpen... Ik vind kleertjes kopen zo leuk!

Mienma
    Dat is er toch weer 1 meer... Leuk dat je weer wat foto's bij gekregen hebt.

Bootje
    Van harte met een zoon!

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb geen klachten zoals jeuk maar voornamelijk meer gele afscheiding i.p.v. Wit en ook een geur waar ik naar van word. Soms
    Ik kan echt niet zonder inlegkruisjes. S nachts doe ik dat wel, dan is het ook minder.. Maar overdag kan dat echt niet.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou meid hoop dat t heel snel over is!!! Heb t zelf niet in die mate maar is wel iets om gewoon goed in de gaten te houden!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat een mooie plaatjes 😍!!!

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Gele afscheiding is niet altijd een infectie toch? Ik heb dit al vanaf begin zwangerschap.
    ruikt niet, geen jeuk. Ook snachts niets, maar overdag wel vooral als ik actief ben.
    Ik zal VK eens vragen maandag.

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Het heeft me even gekost, maar ik ben weer helemaal bijgelezen. Zag weer goede berichten over echo's voorbij komen!

Hier moe na een drukke dag. Vanavond pilates afgezegd, had er geen puf voor.... Overdag veel pijnlijke steken in mijn zij, met name als ik wat steviger doorloop om de metro te halen. Erg vervelend. Heb me nu voorgenomen niet meer te haasten voor het OV. Dan maar een kwartiertje later thuis.

Net kaartjes besteld voor de Margriet Winter Fair in november. Ga ik elk jaar met mijn moeder heen. Altijd wel gezellig.

Voor nu weltrusten iedereen!

7. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Goedemorgen op deze vroege morgen :)

Ze komen vandaag de kinderwagen brengen en ik ben eerste op de route dus was al om kwart over 6 uit bed hahaha.

@dromen: hier ook af en toe heel erg. afgelopen nacht ook weer. Ik droom dan telkens dat mijn baarmoeder een aparte zak is met een rits waar ik ons kindje gewoon uit kan halen :$ is echt zo bizar !
    Ook droomde ik dat ik ergens met mijn man was en de ramen tegenover elkaar openstonden waardoor het heel erg koud was... :(
    En dat mijn zwager me iets te drinken wilde geven maar dat was een heel vies prutje (ook heel dik) bleek dat je het nog met sterke drank aan moest lengen.... :( hahahaha

Die hormonen he :D

Maandag onze 20 weken echo en ik kan niet wachten om onze kleine "Puck" weer te zien.

Voor iedereen een hele fijne vrijdag !

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vader een geheime seriemoordenaar is. Ik was bij hem (in een huis dat echt niet van hen is in het echte leven) en hij was met een hele hoop vrienden.
    Plots stond er hem iets niet aan en is hij iedereen (mijn moeder inclusief) beginnen vermoorden, maar een oom van me was er ook bij (en dus ook vermoord) en was alles aan het opnemen.
    Ik heb dan de troep opgeruimd en heb hem geholpen om de lichamen weg te doen. Maar dat filmpje van de moordpartij was dan op het internet gezet en mijn broer had dat dan gezien enzo... :(

Toen werd ik wakker omdat de hond blijkbaar stiekem bij me in bed was gekropen en hij was zichzelf op zijn ruggetje aan het draaien met zijn hoofdje in mijn oksel, en zijn staart kriebelde aan mijn billen haha :p
    Toen heb hem even uit bed gebannen en ben ik verder gaan slapen maar de droom daarna weet ik niet meer.

Wat gek en luguber zeg!

9. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Nee klopt, dat hoeft niet altijd een infectie te zijn. Maar bij mij was dat wel vanaf het begin van de zwangerschap. En nu dus weer. Sommige zijn daar tijdens de zwangerschap extra gevoelig voor. Het kan verder geen kwaad maar het is wel erg vervelend!

Pf Elance wat een enge droom! Ik moet zeggen dat ik nog helemaal geen rare of enge dromen heb gehad. Ik slaap juist erg goed zonder dromen... of ik weet ze in ieder geval niet meer :p

10. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Paar dagen niet geschreven, maar hier ben ik nog wel hoor :)
    Het gaat wel ok met me, wel drukke week gehad, en dat sloopt me wel!
    Afgelopen woensdag bij de VK afgevallen, denk vanwege buikgriep 2 weken geleden en drukte... Moet er soms gewoon echt ff tijd voor nemen om te eten, herkennen jullie dat? Mn eetlust is er gewoon bijna niet.

a.s. woensdag eindelijk de 20-weken echo..... vind het zo spannend of alles gezond is wat ze kunnen zien. En ook erg benieuwd naar het geslacht. Kan ik eindelijk gaan shoppen, heb nog NIETS! gekocht!

Vorige week wel hele mooie positiekleding gekocht bij Prenatal, lekkere wollen jurkjes e.d. zitten zo fijn!!

Vandaag al lekker weekend, ook de oudste is vrij van school, dus zit lekker in mn huispak! Heb ook geen zin om iets te gaan doen, met dit weer! BLehg!

Fijne dag allemaal!

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Bootjekatootje, gefeliciteerd met jullie zoon :D

Kelly, hoop dat je er weer snel vanaf mag zijn!

Elance, haha formaat trekt nog bij hoor :D Jelte had bij z’n geboorte ook een grote ‘haai’ maar is nu wat meer in proportie ;):p

Paloe, Jemig moest toch ff kijken hoe ze nou lag hoor haha

Dromen, haha toch raar wat hormonen met onze droomwerelden doen zeg!

Verder niets bijzonders…

12. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    mama in spe: Ik ben vorig jaar met mijn moeder en zus naar de Margriet Winter fair geweest, ik ga dit jaar alleen met mijn moeder. Ze heeft de kaartjes al binnen :p Wij gaan op de maandag, jullie?

Hier vannacht ook druk gedroomd. Was alweer een tijdje geleden.
    Ik droomde over mijn Pake. Die is in 2010 overleden en was mijn beste maatje, dus was wel even raar. We waren met geld bezig ik weet niet meer precies waarvoor/om. Vervolgens gingen we de v&d in om een broodje te eten. Dat deden we vroeger ook altijd. Eenmaal binnen bij de v&d bleek mijn pake mijn vriend te zijn. En gingen we kleren kopen voor de kleine, uiteindelijk kochten we een wetsuit wat leek op een pinguin pak!!!
    Ging helemaal nergens over.

Verder niet zoveel te melden.
    Ik zit inmiddels weer op school, toch maar even wat aan de studie doen. Gelukkig mag ik om 1u weer naar huis :D

Fijne dag dames

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zulke levendige soms wel erg bizarre dromen
    Hoort er dus gewoon wel beetje bij

Hier lijkt wel n bom ontploft dus ben nog wel f bezig in huis!
    Maar eerst maar even wat eten.. Ik heb daar in tegenstelling tot een aantal van jullie helemaal geen moeite mee. Goede eetlust. Heb niet meer continue honger zoals in de eerste weken maar eet nog steeda wel gemiddeld om de drie u iets. Hoop dat jullie eetlust snel terug komt!

Fijne dag allemaal!

14. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    voor diegene die het willen zien. Onze 4D echo van ons mannetje :)

Bijgevoegde bestanden:

15. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Lang geleden maar ik heb gewoon geen tijd voor internet..
    Hopelijk alles goed met iedereen!

Hier wel!! Nu 20 weken zwanger en we krijgen een zoon!!!!
    Kleine is al helemaal gecontroleerd en alles zag er goed uit. Met groeien zit hij boven gemiddelde. ze denken dan ook dat de uitgerekende datum 18 februari is en niet 22.

10 okt nog een iets latere 20 weken echo..dan kunnen ze het hartje en de nierkelkjes pas goed beoordelen. maar de vorige keer was de blaas gevuld en waren er 4 prachtige hartkamertjes te zien. Dus dat zal ook wel goed gaan komen.

In de week van 13 november krijgen wij het kamertje (bopite Silas) en de joolz wagen en nog heeel veel meer spullen. Kan ik eindelijk de kamer gaan klaarmaken en heb ik plek voor alle kleertjes die ik al gekocht hebt! leuk leuk!!!

Verder is die kleinde draak lekker druk! Ligt wel vaak helemaal onderin bij mijn blaas maar reageert goed op mijn hand zodat ik hem daar meestal wel weg krijg. (op je blaas duwen is namelijk niet heel erg prettig)

Misselijk ben ik nog steeds...ik denk ook niet dat dat nog weg gaat, maar voor de rest voel ik me prima! Buik is enorm maar mooi naar voor gedragen dus van achter zie je niets! Ben nu 4 kilo aangekomen in 20 weken dus dat is ook allemaal netjes.

Nou damens dat was ff een update..hopelijk bij jullie ook zulk goed nieuws!!

Groetjes!!!

16. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Wauw Mienmam, wat mooi! Echt héél lief!

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mienma, wat leuk zeg! Lekker smoeltje :p

Jillz, gefeliciteerd met jullie zoon! Super dat alles goed is :D

18. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog ff foto van die kleine met 17 weken!

Bijgevoegde bestanden:

19. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    leuke echo jillz

20. Chayennah

Chayennah Actief lid