Envelop/geslacht, Ik kan mezelf goed inhouden omdat ik het gewoonweg echt niet wil weten zolang mn man er niet uit is Het is allebei of niets Hij staat mooi in het zicht en zie mn man zn blik er regelmatig naar toe trekken maar ik laat het volledig bij hem! Vrijdag gaan we op vakantie maar de envelop gaat stiekem wel mee hoor haha Krampjes, had vanmorgen een te strakke broek aan gedaan oempf dat heeft flink na gezeurd zeg!! Na drukke dag heb ik het nog niet gehad Mamav5 mag ook nog ff geduld hebben hihi Mamasyl, hoop dat je lichaam dit zelf op kan lossen voor je!! Ik ga lekker bankhangen, heb het verdiend na veel gepoets, gewas, gedweil en papier-uitzoekerij Tot morgen dames!
Mamaatje wat fijn! Dus je huidige man kent de vader van je andere kinderen ook? Dat lijkt me erg fijn! Een mooi verhaal in een triest verhaal sterke vrouw!~ Mamasylvia balen nog afwachten dus..
foeske ja ik zou ook niet stiekum kijken maar wel heeeeel erg mijn best doen hem te overtuigen Bankhangse!
@ mamavan5: heftig hoor! Wel fijn dat je opnieuw geluk hebt gevonden in de liefde en daar nu nog een liefdesbaby uit komt! @ eetgewoontes: geen rare dingen nog. Heb helaas weer last van maagzuur. Denk dat mijn lichaam zich weer moet instellen op de veranderingen.... Hoop dat het snel over gaat, want zo heb ik geen trek meer in avondeten!
@mamasylvia moet je nu elke keer terug en blijf je sowieso onder controle bij de gyn dan idd niet op de zaken vooruit lopen hopen dat het straks weg is @foeske oooowww mamavan5 is zooo slecht hierin hahahaha maar ik snap je hoor meis samen zwanger samen delen met je man dat is het belangrijkste, wel af en toe even een opmerking maken he van goh wat zou erin staan, of jaaaaa daar staat in wat we krijgen zoiets hahaha @paloe ja daarom eind goed al goed uiteindelijk we zijn supergelukkig @girafje hier ook last van maagzuur en dan te bedenken dat dat nog erger word straks gaan maar weer vanillevla inslaan hier hebben we de pretecho verplaatst 2 weken later, vind het toch wel erg vroeg rond 15 weken en daarentegen is het dubbel zo duur voor hetzelfde, vanaf 17 weken betaal je de helft minder en heb je meer zekerheid was voor ons de doorslag wel langer wachten weer maar goed zal even een pbtje doen naar lovelymom
Manlief hield het niet meer Tranen van geluk hier .. we krijgen een . Sorry dames we hebben besloten om het voor onszelf te houden (gemeen hé?!) Mamav5 jij krijgt een pb bericht zodat je weet of je voorspelling juist is of niet
hahah erg gemeen ja hahaha maar leuk dat je man het ook niet meer kon bedwingen haha hebben onze tips toch geholpen nogmaals gefeliciteerd met jullie .............
Foeske Wat leuk dat jullie het nu beide weten! Van harte met je ..... Over precies een week weet ik ook meer...
He meiden! Mijn laptop is overleden, dus ik reageer nu even vanaf mijn telefoon. Hier gaat alles goed, heb alleen wel last van hartkloppingen, duizelingen en kortademigheid. Best vervelend. Moest vanochtend 3 keer stoppen toen ik het bed op wilde maken. Heb ik nooit eerder last van gehad. Ik lees wel alles, maar kom weer uitgebreid op jullie reageren als ik weer een laptop heb. Dat zal na het weekend zijn....
Vergeten te abboneren.... denk al wat is het hier stil krijg geen mailtjes. Nu dus een aantal pagina's gemist.. Ga wel even teruglezen zo.
Hi ladies, Even snel paar bladzijden gelezen, ben net klaar met werken.. heb hele avond teksten zitten schrijven voor een brochure en nog openstaande punten begeleid van twee websites die echt online moeten morgen... pfff, vermoeiend zo'n laatste week voor je vakantie! Reageer morgen op jullie nieuwtjes e.d., maar ga nu lekker slapen!!
We krijgen een ZOON: Hij is zo mooi, alles ziet er Goed uit,groeit Goed, alle organen gezien,hij zwaaide ook even,zo schattig. Maar geen vruchtwaterpunctie gehad,ze waren vergeten het transport naar Barcelona te bestellen,tja het leven op een eiland vandaag Dus om 16.15 Gaat helemaal Goed komen! Volgende Dilemma de naam,Vind het best moeilijk,en wil zo graag al een naam hebben,nu ik weet dat het een jongetje is
@ foeske: Gefeliciteerd met het .....! Knap dat jullie het geheim gaan houden. Weet niet of ik dat zou kunnen als ik het zou weten. Vandaar dat ik het niet wil weten @ Betty: Gefeliciteerd met jullie zoon. Suc6 met het kiezen van een naam. Ga straks lekker met mijn dochter bij mijn ouders op bezoek en daarna nog even met mijn moeder richting behangwinkel. Ben benieuwd of we meteen iets leuks vinden....
Gooodmorning!! hoe is het hier ?? bettypalma leuk een zoon!!! hier vandaag druk aan de schoonmaak voel me goed dus gaan we het maar is voor elkaar boxen beginnend met stofzuigen dweilen afwas en de was opvouwen dus niet veel aanwezig
afspraak van vandaag 29-08 linnie83 ------------------------- geslachtsbepalings echo linnie veel gluur plezier vandaag! Zou iedereen die het geslacht al weet en het openbaar wil maken mij in een pb willen laten weten dan kan ik het vanaaf op de site in een apart stukje gaan zetten !!
mamaatje hoeveel moesten jullie eerst betalen dan? Wij betalen maar 25 euro voor de geslachtsbepaling, vind ik niet veel! Foeske whaaaa neeeeeee kom! hier vertellen is ook voor jezelf houden! Dit kan je ons niet aandoen! Roosenzo meid zou je dan niet even langs de ha of vk gaan? Knuffel! Leuk dat je het voelt! Elijfay haha ik abboneer nooit, dan word ik helemaal dol van alle mailtjes manon drukke dag gehad! bijna vakantie meid! bettypalma jaaaa een jongen, leukleuk!!! Gefeliciteerd!!! lovely schoonmaakse vandaag! Linnie veel plezier vandaag! Hier: net weer bloedgeprikt. Heb een snelheidsrecord gevestigd, stond binnen een minuut weer buiten. Best goed voor iemand met extreme prikangst dacht ik zo! zou ik er dan echt vanaf aan het raken zijn? verder: hier is het weer werken vandaag en deze keer niet thuis maar op bureau.. dus..ik zal er niet veel zijn vandaag! Alleen vanmiddag op de terugweg in de trein
@Mamaatjevan 5, ik blijf onder controle van de gyn, maar dat stond ik al......... vind het wel zo prettig in het ziekenhuis, zeker nu. @Betty, gefeliciteerd wat leuk een zoon!
Leuk Betty! Ook een zoon! Jeetje wat kan een mens moe zijn! Gisteren de hele dag gewerkt en toen de kinderen naar huis waren (15.00) tot half 8 gesprekken gevoerd. Daartussen hadden we een uurtje pauze. Daarna snel de hond opgehaald bij mijn ouders en doorgereden naar mijn oppaskindjes waar ik tot 10 uur moest oppassen. Vandaag moest ik weer werken, gelukkig een half dagje.. ik kwam thuis en toen stond de buurman op de stoep. Hij vroeg of hij de hond nog moest uitlaten nu ik thuis was. Ik zei dat het niet hoefde maar het mocht altijd. Dus hij de hond meegenomen en ik naar bed. Heb 1.5!! heel diep geslapen. Zometeen mag ik even naar de huisarts. Heb vanmiddag even de vk gebeld omdat afscheiding maar niet minder wordt en deze stinkt ook regelmatig. Verder geen klachten maar vk vermoed toch een schimmelinfectie. Ben er door de huisarts tussen gezet, ze wilde me eigenlijk morgen laten komen maar dan heb ik de crematie.
Kelly pff terrecht dat je moe bent! Fijn dat je even hebt kunnen slapen! Succes bij de ha.. huh, wat een rust hier!