Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat een leuk pakje!!

@Mamaatje, haahhaah ahhhhh je droom moest wel even lachen hoor:D hier worden ze ook steeds vreemder en realistischer

@Foeske, hier hetzelfde alleen kan ik me niet inhouden met eten mijn eetlust is verdubbeld

De herfst ik vind het heerlijk:D Hier ook elke avond kaarsjes aan en een lekkere pot thee op tafel met applecrumble yammie!!

Maandag ein-de-lijk de 20 weken echo heb er zo naar toegeleefd vind het wel heeeel erg spannend moet ik zeggen hoor pfff nog 2 nachtjes slapen!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Super pakje Kelly, heel leuk! Wel heel benieuwd naar wat er onder dat witte balkje staat hihi..

Ik twijfel zo of ik een dutje moet gaan doen of nie maar hou t bijna niet meer..
    Bang dat ik vnv dan weer zo een rot nacht heb. Ik heb serieus tot half zeven wakker gelegen terwijl ik dood en dood moe was. Maar lig gewoon niet lekker op mn zij en rug. Ik verlang er zo naar om gewoon weer op mn buik te liggen maar dat gaat nog heeeel lang duren hoop ik want mn beebje moet nog 20 weekjes blijven zitten waar die zit hoor...

Ik heb ook echt f de puf niet verder om te reageren dus ik ga weer
    wens jullie een hele gezellige avond met kaarsjes filmpjes en lekkers
    en een hele fijne zondag!

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    He meiden,

Ik schaam me echt dat ik zo weinig kom, maar heb het zooooo druk! Heb wel een beetje terug gelezen, maar het is wel erg veel, ben wel weer een beetje op de hoogte gelukkig.

Het pakje van Kelly vind ik echt super leuk. Vind rood een leuke kleur voor een jongen.

Kilo's.....tja....ik ga niet meer op de weegschaal staan. Word er ongelukkig van. Zie aan mijn plofkop wel dat ik veel aankom. Maar goed, was tijdens mijn laatste zwangerschap ook en toen was het er ook zo weer af. Daar hoop ik dan nu ook maar weer op.

Geboortekaartjes: daar heb ik me nog helemaal niet in verdiept.

Naam: zijn jullie er allemaal al uit? Ik dacht het te weten, maar twijfel nu weer ontzettend. Ik weet het ECHT niet. Van mijn man hoef ik geen hulp te verwachten, die komt echt nergens mee. Raak er bijna van in de stress.

Bevalling: denken jullie daar al aan? Ik iets te veel, ben er erg bang voor. Vreselijk. Afgelopen dinsdag ook barbie's bevalling gezien helaas. Helpt allemaal niet mee.

Hier: heb mn draai wel gevonden zonder man en met fulltime baan. Het is wel erg druk, want werk vooral veel 's avonds zodat ik overdag voor de jongens kan zorgen. Omdat mn man weg is moet ik ook echt alles zelf doen. Vandaag heb ik wel afscheid genomen van mijn hond. Afschuwelijk. Maar ben er wel van overtuigd dat het voor alle partijen het beste was. Maar was wel een hele moeilijke beslissing. Gelukkig is hij in de buurt gaan wonen bij een vriendin van mn zusje. Dat scheelt wel. Hij ging daar altijd al heen als wij op vakantie gingen. Hij was erg blij toen ze hem kwam halen, maar Lucas en ik hebben de hele dag gejankt. Maar nadat hij Boaz gebeten had vertrouwde ik hem gewoon niet meer.
    Mijn man komt donderdag terug en dan gaan we vrijdag een weekje op vakantie. Daarna gaat hij weer weg. Maar wel erg prettig om hem weer even te zien. Heb wel het idee dat Boaz hem mist. Lucas vindt het wel lekker rustig zo. Eerlijk gezegd vind ik het zelf ook niet vervelend. Maken jullie mannen ook zo'n troep??? Heb erg veel zin in de vakantie. Mijn ouders en zusje gaan ook mee en we hebben een heel leuk huisje in het bos.
    Eerlijk gezegd houdt ik me veel te weinig bezig met mn zwangerschap. Voel me daar ook wel een beetje schuldig over. Ik vergeet het gewoon. Omdat ik al weeen had heb ik ook het advies gekregen rustig aan te doen, maar ik zou gewoonweg niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Probeer er wel aan te denken als ik boodschappen doe ofzo, dus niet te veel tillen. De woonkamer moet ik ook nog schilderen....gelukkig komt mn vader dan helpen. Ik voel Arie wel vaak, vooral als ik wil gaan slapen. Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat worden/zijn. Denk echt dat het een kopietje van Boaz gaat worden. Maar kan natuurlijk ook een heel ander kind worden.

Denk dat ik nog maar eens ga kijken of ik een leuk geboortekaartje zie. Ga het simpel houden denk ik. Wat voor soort kaartje willen jullie?

Tot snel!

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Slecht slapen: daar heb ik nog niet zo veel last van. Maar ik heb altijd erg veel profijt van mijn 'worst' (voedingskussen). Daar slaap ik echt lekker mee, is echt mijn surrogaat man.

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Klinkt vast heel stom maar k heb geen idee hoe je daar mee moet liggen, iemand tips/vb?

6. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Hallo Dames,

Ik ben weer aan het werk op deze vroege morgen. Van 9 tot 2u en dan lekker niksen denk ik. Het is nog niet zo druk dus kan net even een berichtje achter laten.

pakje van ik geloof dat het kelly was, leuk! ik hou zelf ook wel van die kleuren.
    Wij hebben het eerste pakje hier ook al compleet. Nou ja, ik. Volgens mij maakt het mijn vriend niet zoveel uit.

Voedingskussen: Vind ik een goeie, ik zit nog steeds in twijfel of ik er nu wel of niet een zal kopen... kan me niet zo goed voorstellen hoe je daar lekker mee slaapt. Alleen ik ben een buikslaper en dat lukt nu niet meer, dus miss is zo'n kussen dan wel handig.

Hier: is alles verder goed. Ik voel de kleine nog niet. maak me er ook niet zo druk om. met de pret echo werd verteld dat de placenta voor ligt en dat de kleine man heel ver naar achteren en beneden ligt waardoor het nog wel even kan duren voordat ik hem voel. We zien het wel. Lijkt me ook wel weer heel maf om bewegingen in je buik te voelen. :$ Ben heel benieuwd.
    Verder begint het buikje al wel wat te groeien. Vind het wel een mooi gebeuren. Dat je lichaam dat helemaal vanzelf doet. Het enige waar ik nog niet echt aan kan wennen is dat mensen mijn buikje inspecteren. Van jaaaa ik zie een buikje, of je kunt het al wat zien. Weet nooit zo goed wat ik daar mee moet. Ik schaam me er niet echt voor maar hou er niet van om zo in de balangstelling te staan. Nu kom ik daar bij mijn fam. niet onderuit omdat ik de eerste ben... maar toch. Misschien moet het wennen. Hadden meer van jullie hier moeite mee? of ligt het aan mij!:(

En de hormonen he....! Ik was altijd al iemand die bij alles apen en beren zag en om de meest onzinnige dingen al slapeloze nachten had. Maar word er nu helemaal gestoord van. Ik maak me druk om de financiën, hoe het straks moet met ons huis, met de keuken die laatst overstroomd is, dat is ook nog steeds niet geregeld met de verzekering, school, studifinanciring....... en ga zo maar door. Ik kan er soms gewoon niet van slapen.
    En dan de familie van mijn vriend. Die wilden heel graag weer sinterklaas vieren met de fam. Omdat dat vorig jaar zo leuk was.... ou vond er niet heel veel aan. De oudste was 1,5 en de ander nog geen jaar. lekker zinvol... En dat hele kadootje gebeuren hoeft van mij en mijn vriend niet. Maar toen hebben we het er maar bij gelaten en een glimlach op gezet en meegedaan. Maar we konden er op wachten natuurlijk dat ze dit jaar weer wilden vieren. Dus mijn vriend en ik hebben samen besloten dit jaar niet mee te doen. Wij hebben beiden niks meet Sinterklaas dus waarom dan wel vieren met onzinnige kadootjes... En een van de andere broers met vrouw hadden er ook geen zin in. Zij hebben dit jaar te horen gekregen dat na alle iui's en andere manieren zij geen kinderen kunnen krijgen. Ze hebben heel wat te verwerken gekregen en hadden dan niet zoveel zin om met al die gelukkige gezinnetjes sint te vieren. Ik gaf ze groot gelijk. Maar nu is mijn ene schoonzusje zwaar gepikeerd omdat wij niet mee willden doen. Jammer dan. Maar nu beginnen ze over Kerst.... word er helemaal simpel van. Maar goed daar maak ik me dus ook lekker druk over.

Ik zie dat ik inmiddels aardig op dreef ben.. sorry ;):( moet het even kwijt.
    Het goeie nieuws is dat we over drie dagen weer naar de kleine mogen kijken :D:D:D hoop zo dat alles goed is. Maar heb nu geen zenuwen meer ofzo, vind het alleen zo leuk. Kom maar op.

Ik zal even aan het werk...:) haha, want daar zit ik hier tenslotte voor...geloof ik :p

Fijne zondag iedereen

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

@Kelly: leuk setje!

@foeske: ben al 12 kg aangekomen....

@hier: vandaag lekker rustig aan doen. Heb gister mijn verjaardag gevierd. Was erg gezellig, maar wel vermoeiend.

Fijne zondag iedereen!

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Fliertje, nog 1 nachtje ;)

D83, als je toe bent aan een powernap kun je het gewoon us proberen.. Ik geef er af en toe ook aan toe… Bij de voedingskussens van de HEMA zat een mooie gebruiksaanwijzing met lighoudingen…

Namen, we denken eruit te zijn maar helemaal zeker zijn we toch nog niet hoor :p

Kaartje, ga hier de komende tijd eens serieus naar kijken… Wil ook nog wel een leuke tekst verzinnen waar met een beetje humor duidelijk in wordt dat we geen 6 maanden kraambezoek willen… Dat wordt nog een uitdaging denk ik haha

Slapen, hier ook met een voedingskussen! Heerlijk!

Dobbertje, het voelen komt vanzelf :D Begrijp je reactie op buikinspecties wel ja… sommigen willen er ook aanzitten maar heb dat niet zo graag… doen ze anders toch ook niet? Als ik wil dat ze voelen, leg ik zelf wel hun hand erop :p

Mama in spe, oké je punt is gemaakt haha O en nog gefeliciteerd!

9. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Ik snap ook niet van slapen met een voedingskussen, kunnen jullie in houtje-touwtje Nederlands uitleggen hoe dat gaat?

Wat een fantastisch weer, op deze momenten vind ik het heel vervelend dat ik niet lekker naar buiten kan , het bos in of naar het strand! Dames die wel de mogelijkheid hebben, geniet ervan!

Wat een leuk eerste pakje! Rood is idd leuker fleurig voor een mannetje. Hier denk ik ook al het eerste pakje. Durf eigenlijk nog niets te laten maken met haar naam. Geen idee waarom. Ik zal het zo proberen te posten.

Hier alles rustig, alleen veel afscheiding. Is echt de ene dag erger dan de andere. De kleine meid is erg druk, draait ook veel, overal voetjes. Ze zat gister d'r oudste zus voor d'r hoofd te schoppen toen we Ice Age 4 lagen te kijken. Ik zei al, over 3 jaar vind je dat ook niet meer leuk! Hahaha.

Geniet dames, van deze Sunny Sunday, wat een kadootje!
    Oh en Mama in Spe, nog van harte gefeliciteerd!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo dames!

Mama in spe nog van harte met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag heb gehad!

@Piekeren; heel herkenbaar, hoofd draait soms echt overuren! Echt ook over de meest uiteenlopende zaken.. Door sommige dingen uit te spreken of door juist afleiding te zoeken merk k dat k over de meeste dingen onnodig pieker en t allemaal wel goed komt/z'n weg vind
    En zo is t ook met de heel veel dingen gelukkig, die lossen zich zelf op.
    Soms bedenk ik me ook, de situatie kan ik nie altijd veranderen, wel hoe ik er mee om ga..

Fijne dag allemaal!
    VNV gaan we lekker met heel de familie incl m'n mama bij m'n schoonouders eten.. Jumjum😜 nu al trek hihi

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nog bedankt voor de tips tav n voedingskussen!

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @kelly owkee dat is inderdaad vreemd, even in de gaten houden idd en anders dierenarts, superleuk eerste pakje en nog nieuwsgieriger natuurlijk wat er onder dat witte balkje staat goed wegleggen, ik zou dus in al mijn enthousiasme dat pakje aan iedereen laten zien hahahaha

@foeske foto's van de vis en ben benieuwd naar de kip

@fliertje jaa echt nu word ik soms echt wakker van pfff owkeee lol echter beginnen de zenuwen toch wel licht te komen wat als hihihi, hier ook morgen de 20 weken echo eindelijk wat kun je daar naartoe leven zeg

@D83 kan je niet half op je buik zodat je buik toch ontlast word maar je toch het gevoel heb op je buik te liggen

@roosenzo schaam je niet meid, denk dat je het al druk genoeg heb zo in je eentje, vinden het allang superleuk om zo nu en dan van je te horen en vooral goed nieuws, jammer van de hond maar begrijpelijk soms moet je in het leven nu eenmaal moeilijke keuzes maken, lekker een weekje geplant samen met je man heel veel plezier en hoe weet ik niet maar probeer rustig aan te blijven doen, hier een man die juist heel erg opruimt en ik de rommel maak

@dobbertje hier geen last van starende mensen, wel veelal de opmerking dat ze vergelijken met de vorige buiken hier geen problemen mee zolang ze er maar vanaf blijven,
    @chayennah hahaha arme grote meid word gewoon geschopt gelukkig vind ze het nu wel leuk vinden ze het spannend een nieuw zusje erbij

hier alles goed lekker zondag vandaag soepje maken, morgen de 20 weken echo :D:D

13. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Ons eerste pakje, al wil ik denk alleen even andere sokjes erbij shoppen. Heb heel veel van Lief! , vind het echt een leuk merk.

Hier nu btw de 23 weken gepasseerd en nu net 3 kilo aangekomen. Als ik alle statistieken bekijk is het te weinig. Maar weet niet zo goed wanneer ik me zorgen moet maken. Heb een flinke buik, dus denk dat Ukkie goed groeit.

Enjoy The Day!

Bijgevoegde bestanden:

14. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuke eerste pakjes meiden! Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik m'n zoon (blijft leuk om dat te kunnen zeggen hihi!) aantrek.. Heb wel al grijs joggingpakje van de H&M die hij aan mag als we naar huis gaan (vanuit kraamhotel)

@voelen: volgens mij nu elke ochtend wel... Vind het nog steeds lastig om dat te bepalen. Voelt als een soort van plopjes.. Soms is ook ineens m'n buik een hard bolletje aan 1 kant. Is die kleine dan aant draaien ofzo? Wel leuk!

@box: via mp een bopita 'charlie' box gekocht voor €45! Mooie deal dacht ik zo :)

@afscheiding: hier ook ineens veel meer de laatste 1,5-2weken.. Brrr, maar het zal er wel bijhoren!

@mamainspe: nog gefeliciteerd!

@foeske: ben benieuwd naar de kip en de vis :)

@sinterklaas en kerst: Sinterklaas doen er met de Familie van vriendlief. Die heeft al 2 neefjes en 3 nichtjes, dus we ontkomen er niet aan. Vind het altijd wel gezellig. Bij mij thuis doen we al jaren op kerstavond pakjesavond. Dat is echt traditie en ik kijk er elk jaar naar uit. M'n zus en ik (en onze mannen) worden nog altijd schandalig verwend door m'n ouders die avond haha: heerlijk! :D
    Dit jaar lekker makkelijk verlanglijstje: meeste voor de kleine man!

@aankomen: nu 5,5kg. Moet zeggen dat het de laatste 2-3 weken ineens heel snel gaat.. Als dat maar geen voorbode is voor se rest van de 19 weken (joepie ben echt over de helft hihi)..

@mamaatje: veel kijkplezier morgen! Eindelijk is het wachten voorbij!

@buik: Yep, ook hier zitten mensen aan m'n buik. Heb het gevoel dat ik dat niet kan tegenhouden. Voor ik het weet, zitten ze er al aan! Ach, ligt eraan wie het doet...

@ledikantje: kan een erg cool ledikantje via marktplaats kopen. Helemaal nieuw en nog niet gebruikt! Ze hebben toch een andere gekocht, dus deze is nu over. Nieuwprijs €320 en ik mag em voor €150 hebben. Wat zouden jullie doen?

Dit is em: Marktplaats.nl - Mooie ledikant te koop( nieuw & nooit gebruikt) - Babywiegjes en Ledikanten

(Als de link het doet)

15. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @Manon, hahaha....ja, dat is leuk hé als je aan één kant een hard bolletje voelt. Dat is waarschijnlijk het ruggetje van je kleine man. Tijdens de 20 weken echo, lieten ze het aan mij voelen en zien. Als je op je rug gaat liggen, kan je waarschijnlijk ook zien dat je buik aan 1 kant iets hoger staat. Leuk!
    Mooi ledikantje ook wel! Als het helemaal jouw smaak is en je jouw kindje er in gedachte al in ziet liggen, zou ik het zeker doen! Veel succes!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kelly lekker aan het shoppen geweest, leuk! Superleuk pakje!!!

Foeske hm ok jammer:p Haha ik moest even denken maar uiteindelijk snap ik je zin van kip en vis haken;)

Flier heeeeel veel succes morgen! Ohhh applecrumble..i love it!

D83 hopelijk kan je snel weer lekker slapen! Was t eten lekker en was het gezellig?:)

Roosenzo de naam (1e naam) zijn wij denk ik wel uit ja, de 2e nog niet:) de bevalling…nee ik ben er niet bang voor moet ik zeggen en barbies bevalling maakte dat ook niet..wat een doos zeg, dat kunnen wij toch beter! Mega hard klagen terwijl ze het in vergelijking met zo veel vrouwen heel makkelijk had. Heb me doodgeirriteerd aan haar. Nee mijn man maakt helemaal geen troep gelukkig, hij is heel opgeruimd! Opgeruimder dan ik zelfs;) Succes meid, super dat je dit allemaal trekt!!!

Dobber ik had er bij de eerste wel moeite mee, met dat buikje, maar ik was pas 20 en t ging toen niet alleen om mn buik;) Als ik zonder mijn toen nog vriend en nu man liep keken ze me meteen aan alsof ik de een of andere zielige alleengelaten jonge moeder was..

Mamaatje heeeel veel succes en plezier bij de 20 weken echo!

Chayennah leuk pakje! Ik vind lief ook heel leuk maar het is zo verschrikkelijk duur! Heb nu wel in maat 62 en 68 een aantal dingen, die heb ik 2e hands van een zpvriendinnetje gekocht, dan valt het alweer mee
    Over dat aankomen zou ik me niet teveel zorgen maken meid! Als jij je gewoon goed voelt bij het gewicht en de kleine groeit goed, dan is het goed;)

Manon idd dat kan het draaien zijn! ;) heerlijk he die beweging! Heb je een charlie met of zonder lade? 45 is idd een goede deal! Dat ledikantje vind ik erg mooi!

Wij hebben vandaag het ledikantje opgehaald! Dat er ‘gebruikt’ stond in de advertentie snap ik wel, pff hoe dat ene kind wat er in heeft geslapen het voor elkaar heeft gekregen het ding zo te vernachelen is me een raadsel.. We moeten iig ff schilderen;) Maar ik ben er nog steeds verliefd op en ben er erg blij mee!

Sinterklaas en kerst: sinterklaas met mn ouders, broertje en zusje en kids en aanhang:) Kerst: kerstavond ‘kerstontbijt’ met mijn moeders kant, 1e kerstdag brunch met mn vaders kant en 2e kerstdag komt mn schoonmoeder of schoonvader met vrouw bij ons eten:) Gezellig, maar daarna ook wel weer lekker om met zn 4en samen thuis te zijn!

Eerste pakje: ik wil daar binnenkort samen met manlief even voor gaan kijken:) Hebben het voor Olaf en Liam ook samen uitgezocht en op de één of andere manier vind ik het toch wat speciaals hebben:)

Dromen: pff ik word er gek van! Bizar zijn ze! Niet erotisch zoals sommigen, maar heel bizar!

Aan buik zitten: gebeurt hier echt niet! Gelukkig!

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  18. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @Paloe, hier idd ook veel van marktplaats. Vind het ook veel te duur en voor wat die kleintje het dragen, vind ik dit net mooi. Heb je een compleet pakje voor 10,- , helemaal leuk.

Voor het eerst sinds jaren hier geen Sinterklaas, afgelopen jaar geloofde mijn jongste dochter er nog in,maar moesten haar écht vertellen dat hij niet echt was. Dikke tranen, maar al gauw was ze wel blij dat ze het grote geheim wist. Ze word over 2,5 week 10. Ik kan niet wachten om het gauw weer te vieren. Dit jaar kadootjes onder de boom :)

Ons ledikantje komt uit 1950, helemaal mooi, en ontzettend onpraktisch! Maar echt een koopie op MP, al helemaal opgeknapt. Het is een laag ledikantje, op het moment dat Uk zich gaat optrekken, mag ze er al niet meer in. Maar dat kijken we gewoon weer verder. I Love Marktplaats!

Eerste pakje vind ik ook héél speciaal, alleen manlief maakt het geen klap uit! Hahaha, maar dat zag ik hier al eerder. Jammer, maar niet erg.

En Barbies bevalling...Ai, ik kreeg wel weer de kriebels van "Oja..." , maar is denk idd wel erg aangedikt. Nu kan ik me ook niet voorstellen dat mijn familie er bij is en dat áls ze er al zijn, dan met zijn allen aan de patatten en frikandellen gaan!

XXX

19. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk paloe, zie et alleen heel klein... Marktplaats is idd geweldig :)! Vriendlief begon alweer te lachen toen ik vertelde over het ledikantje.. Die heeft zoiets van 'we hebben nog tijd zat en moeten eerst nog verbouwen, dus waarom nu al kopen'. Heeft ie ook wel gelijk in, maar het is zo leuk m te zoeken naar dingetjes!! Bedacht e net alleen wel iets... We krijgen eerst een familiewieg van de familie van vriendlief... Dus ik heb de eerste tijd eigenlijk helemaal geen ledikantje nodig haha! Hoe lang kan je kindje eigenlijk in een wieg blijven liggen?! Mijn sz zei soms wel 8 maanden, klopt dat? Lijkt me wel lang...?

Kleertjes, accessoires etc laat vriendlief eigenlijk allemaal aan mij over... Hij houdt zich meer bezig met de verbouwing en weet dat het wel goed komt. maar als ie iets echt niet wil, zegt ie het wel hoor!

@Flier, ook jij veel plezier morgen trouwens!!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chayennah haha ok ja dan is het te doen inderdaad! En het is goed spul dus dan ziet het er vaak ook nog goed uit! Ben benieuwd naar jullie ledikant, foto?;)

Manon haha ja ik zie het nu ook! Vanmiddag stond de advertentie er nog op dus zag je het groot;) onze wieg is ook een familiewieg en is vrij groot, maar 8 maanden is erg lang hoor, dan bewegen ze al veel meer en is de wieg niet zo heel veilig meer vaak… en het is toch prettig het kamertje gewoon af te hebben incl ledikant als de kleine komt;)
    Ik koop ook veel van de kleertjes enzo hoor maar hij wil ook wel graag mee shoppen;)

Deel Deze Pagina