Fijn die goede echo's weer! Gefeliciteerd dames! En Beterschap mamavansylvia&lovelymom! Heel fijn dat je geen bloedverlies meer ook hebt mamavansylvia! Foeske geniet van j dinnetjes Fijne dag allemaal!
Mamasylvia; fijn hoor een goede echo! Dames, ik heb een vraagje. Ik heb, vooral als ik moet plassen, zo'n zwaar gevoel van onderen. Herkennen jullie dat? Alsof er iets tegen aan drukt zeg maar. Enig idee wat het kan zijn?
het gevoel van ik heb een bowlingbal tussen me benen hangen?? dat gevoel ja ken ik heb het alleen niet met plassen
JA! Precies dat! En ik dus vooral tijdens het plassen. Ook wel een beetje met lopen, maar dan valt het wel mee...
pff, had dat bij mijn dochter helemaal niet, ja, echt op het eind (40+ weken) maar dit nu al herkende ik niet....
@lovelymom: gefeliciteerd met jullie trouwdag! En beterschap allemaal! @goede echo's: fijn om te horen!
Àh lovely mom juist nu! Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En maak er t beste van met elkaar ondanks de bacillen die rond je oren vliegen! Beterschap!
Hoi dames! Ook onze beeb is helemaal goedgekeurd!! Hij lag met zn knietjes tegen zijn voorhoofd en was heel rustig en liet de echoscopiste goed haar werk doen ben helemaal happy ! Zal straks proberen een foto erop te zetten Andere dames met een goede echo ook gefeliciteerd!!!!
Dank jullie wel! Ik heb net even een heerlijk tukkie op de bank gedaan. De jongens waren zo lief aan het spelen.......... Heb nog wel de dokter gebeld, wat ik voel me echt niet goed, heb ook al vanaf vrijdag koorst, dus ik heb gelukkig een ab kuur voorgeschreven gekregen, nu maar hopen dat het snel aanslaat! Voor alle andere zieken beterschap!!
@chayennah superlief eerste pakje echt stoer en lief tegelijk @roosenzo ik heb het mijn man gevraagd maar hij zegt het zit erin of niet dus ben bang dat je pech heb, hij vind het ook gewoon leuk om op te ruimen en alles netjes en schoon denk dat daarin ook een verschil zit, anyway my hoor je in elk geval niet klagen hihihi ennuh naam aanpassen alweer hihi ben hier gekomen toen was ik nog mamaatjevan3 hahah toen 4 nu 5 dus straks weer die moddies worden gek van mij hahaha @D83 mooi ledikantje meis en die muursticker helemaal gaaf @woezel hier zijn de baby's ook gelijk in hun eigen kamertje gegaan @kleinduimpje fijn dat alles goed was met puckje leuk hoor duimelotje @foeske oow wow dat is echt superleuk gedaan visje en kippie ik kan dat echt niet @mamasylvia fijn dat alles goed was en de kleine lekker op groei licht hopenlijk blijft het zo @lovelymom gefeliciteerd met jullie trouwdag @fliertje fijn dat alles goed was helemaal super hier alles goed vandaag de 20 weken echo en we krijgen nog steeds een meisjeee alles opgemeten, ze liep met alles precies op termijn behalve de beentjes die waren lang hihi erg grappig heeft ze van haar vader dus, gewicht geschat op ongeveer 306 gram en was prima voor de duur van zwangerschap wij zijn helemaal happy op onze roze wolk onze dochter
Iedereen met de goede echo's gefeliciteerd!!!! Vandaag de kleine al weer wat vaker gevoeld. Nu ook als ik rustig zit (bijv. als we met de groep buiten gaan spelen). Fijn joh die schopjes
Wat een mooie echo's van jullie zeg! Super leuk om te zien vind ik dat. Probeer later vandaag nog even terug te komen, nu snel boodschappen doen, koken, kind in bad en bed, stofzuigen, dweilen, wasje doen, strijken..... Mn man komt donderdag thuis en wil natuurlijk niet laten merken dat ik het ook maar 1 seconde moeilijk heb gehad zonder hem. Dus alles moet er goed uitzien
Het is rustig hier vanavond... We hebben zitten brainstormen over een meisjesnaam, maar we weten het echt niet... Heb net een berichtje geplaatst in het babynamentopic. Wie weet levert dit iets op. Fijne avond nog, en alvast weltrusten!
Wat een fijn nieuws al die goede echo's! Daar word je blij van!! Mamasylvia: beterschap! Lovelymom: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoe lang ben je al getrouwd als ik vragen mag? Hier flink aant balen... Vorige week is een moedervlek op m'n linker bovenbeen weggesneden ivm onrustige cellen. Hebben ze ook nog wat weefsel rondom meegenomen. Na afloop alles gehecht. Oerlelijk maar dat was gedaan om zo een mooier litteken te bevorderen. Nahja, oké dan. Vanochtend zijn de hechtingen eruit gehaald door de assistente, voelde ik niks van dus prima! Dacht ik... Kwam toen straks thuis en toen is de wond open gesprongen!! Dus nu heb ik een open wond van 0,5cm breed en best diep!! Ik huisartsenpost gebeld, maar omdat het langer dan 6 uur geleden was, konden ze niet meer opnieuw hechten. Dus nu ben ik heel de stad afgereden op zoek naar hechtpleisters, zwaluwstaartjes of whatever.. Eindelijk gevonden, dus heb de wond nu bij elkaar getrokken en er enkele van die stropjes overheen geplakt. Maar godsamme, baal er echt van!! Dat wordt dus wel een vet litteken waarschijnlijk! Zit net boven m'n knie, dus komt constant spanning op met buigen enzo... En het doet pijn! Pfffff.... Sorry, moest ff klagen!