Goedenmorgen allemaal. Wat leuk die buddy's! Ik wil er ook wel 1......... wie o wie? Ik ben de 3e uitgerekend, maar als mijn suikerwaarden nog gaan stijgen zal ik rond 38 weken bevallen..........
Pff... ben al 1,5 uur "hard" aan het werk Heb helemaal geen zin vandaag. We hebben vanmiddag een vergadering en ik weet nu al dat er hevige discussies gaan komen. (werk met 7 mannen, ik ben de enige vrouw) Heb al gezegd tegen mijn man, als het TE wordt ga ik gewoon weg Vanavond ga ik lekker shoppen met ML. We moeten nog wat kraamkadeautjes halen, zo leuk!!! En het weekend wordt lekker rustig aan doen heerlijk. We hebben gisteren trouwens een vervangster aangenomen voor als ik met verlof ga. Is wel gek trouwens om iemand voor je eigen baan aan te nemen maar ik ben blij dat dat al geregeld is. Ze begint al op 1 december dus dat is wel fijn, kan ik haar goed inwerken. Nou ik ga nog maar eens verder met "hard" werken. Voor de meiden die lekker rustig aan kunnen doen vandaag (IK BEN JALOERS ) veel plezier
Chayenna en lovelymom: leuk, gezichten bij de namen!! Hier zelfs nog in bed... Oeps hihi! Ben om de week op vrijdags vrij en had vandaag eens geen wekker gezet. Vandaag staat het leegruimen van alle kledingkasten op de planning... De kleedkamer wordt straks babykamer, dus moeten de kasten eruit! Die komen dan straks op onze eigen slaapkamer te staan, maar dat is pas over een paar weken, want eerst gaan we verbouwen! @kleinduimpje: succes met werken! Ik werk ook met een zestal mannen. Heerlijk vind ik dat hihi! Geen geroddel etc om me heen, veel humor en gezelligheid. Daarnaast zijn de mannen op hum beurt door m'n komst 1,5jr geleden wat meer uit hun schulp gekomen en soms zelfs gevoelig haha Ik moet nog een tekstje schrijven voor de vacature... Vind het ook raar dat er straks 4 maanden iemand op m'n plek zit hoor!
Lovely ik kan je niet toevoegen op fb Manon en Chayennah heb jullie toegevoegd. Dit is mijn fb: https://www.facebook.com/#!/kelly.vangils.96
Pip, wat grappig dat je dat zo goed kunt zien! Ik heb iets teveel buik denk ik om het te zien Facebook, ga er nog ff over nadenken of ik dat wil
Goedemorgen dames, Hier ook aan het werk hoor kleinduimpje! Ik ben zelfstandig ondernemer in een maatschap en werk dus met 1 collega/maat. Vandaag een rustig dagje gepland, weinig afspraken, paar klungeldingejtes. Wel lekker, want heb echt mega slecht geslapen vanacht. Gister avond had ik opeens poetsdrang en dus te veel gedaan. Nu ook last van me buik... Gelukkig beweegt de kleine lekker veel... (zeg ik nu nog lachend, maar ik weet nu al dat ik het op het inede minder prettig vind hahaha) Chayennah, lijkt inderdaad op banden pijn. Buddy: wil ik ook wel. Wie wil mijn buddy zijn? Ik ben 4 feb uitgerekend (nou was mijn vorige 2 weken overtijd maar ja, je kunt er toch niks van zeggen...) Nog een vraagje: Ik moet deze zwangerschap mijn suiker prikken (volgende week bij 24 wk dus) omdat mijn dochter 8 pond was bij geboorte. Maar hoe doen ze dat, gewoon een prikje in de vinger of echt bloedprikken? Ben een beejte bang voor naalden en bloedprikken, dus dan neem ik altijd iemand mee. maar als het alleen maar een vingerprikje is durf ik het wel alleen aan.. Iemand een antwoord hierop? Nou, fijne dag dames en voor de werkers: werkse
@Woezel 25, ik moet ook bloedprikken met de 24 weken, maar dat is omdat ik overgewicht heb/had op het moment van zwanger worden. Ik weet dat het bij mij zo'n vingerprikje is (moet dan 3x achter elkaar op 1 dag) Weet niet of jij hetzelfde krijgt. Ik ben gelukkig niet bang voor naalden. Toen de VK m'n bloed wilde prikken voor alle normale onderzoeken aan het begin van de zwangerschap heeft ze het 3 keer geprobeerd in m'n armen maar kreeg het niet voor elkaar (aderen liggen niet zo gunstig) dus toen heeft ze me maar naar het ziekenhuis gestuurd hahaha
Ik heb je toegevoegd Elance! Weet je waar ik nu wel benieuwd naar ben eigenlijk... waar al jullie nicknames dan vandaan komen. Bij mij is het makkelijk, maar vanwaar Chayennah en Elance bijv? Of is dat private?
Elance, ik heb je ook toegevoegd! Zo de was is weer weggewerkt en een deel van de zolder is ook opgeruimd/uitgemest. Bedje van kleine uk opgemaakt met gewassen spullen en het nijntje dekentje in de kast gelegd. Want die wil ik erop als kleine uk geboren is. Zo kan de kraamverzorgster het schoon uit de kast pakken. Heb wel mijn duim verbrand met het strijken van een shirtje voor kleine uk haha..hoe stom..moet ook niet je duim onder het strijkijzer zetten
Goedemiddag allemaal! Weer hoop gekletst en onderling weer n aantal buddy's gevormd, super! Ik heb geen fb dus kan jullie niet toevoegen en/of zien.. Stiekem ook wel benieuwd! Hier totaal geen energie vandaag, moe naar bed gegaan moe wakker geworden Gelukkig hoef ik Ni veel vandaag Succes allemaal met opruimen/leeghalen/vergaderingen/werken etc Het is bijna weekend!
Zo, daar was ik weer, gedoucht & wel...visite gehad en wil ik net mijn meiden ophalen uit school...doet mijn auto het niet ANWB is onderweg "Is de accu leeg?" Geen idee meneer, ik heb er écht geen verstand van..."Oh, dan komen we toch maar even kijken..." Mijn naam Chayennah is de 2e naam van mijn dochter Disney. Ik gebruik hem eigenlijk bij alles, als gebruikersnaam. Hij is namelijk niet zo vaak bezet. Indy d'r 2e naam is Savannah. Leuk Facebook!! Gezellig hoor. Net verwend door mijn schoonzusje. Nu maar even een dank-je-wel kaartje sturen! Al wachtend op de ANWB en de leverancier voor alle verbouwingsspullen. Weinig rust vandaag *chinrub* Werkse dames die werken, en geniet ervan dames die rustig aan kunnen doen!
Hier ook geen facebook...... Mijn naam is gewoon, ik ben mama, ik heet Sylvia en mijn geboortejaar is 1975........
Mijn nickname komt omdat ik erg klein ben (1.60 meter) en kleine duimen heb hahahaha Daarnaast kijk ik graag naar animatie en tekenfilms, vandaar Kleinduimpje
Woezel, een prikje in je vinger en een beetje bloed op een stripje, stripje in apparaat en die geeft aan wat je waarde is thats it Nickname, haha ja grappig he hoe creatief mensen zijn maar voor vele het toch een logische naam is mn meisjesnaam is Faas wat als bijnaam altijd voor Foeske zorgde Kelly, de strijkijzer wint het meestal van de duim ja hahaha
Goedemiddag dames!! @Woezel, ik wil je buddy wel zijn Ik ben de 25e uitgerekend Mijn naam is Miranda en Miertje was al vergeven dus toen is het maar fliertje geworden Zal straks ook een linkje van mn fb plaatsen als ik op mijn laptop zit ben nu op mijn Iphone