http://www.facebook.com/mir.anda.142 Lukt ook via mijn tel zie ik dit is de mijne (ohjeeee hoop dat er niet teveel gekke dingen op staan )
Hey meiden lees wel regematig mee maar door de drukte op het werk en de vreselijke moeheid zit ik eigenlijk weinig achter de laptop. Nu dus wel even.. lezen gaat prima op mijn telefoon maar reageren wil echt niet.... mag ik jullie toch een verzoekje doen nu jullie het toch over facebook hebben? Ik kan een fotoshoot winnen, iets wat ik onwijs graag zou willen nu met deze laatste zwangerschap maar wat onze financiele toestand echt niet toelaat. Nou heb ik stemmen nodig om die shoot te winnen. Willen jullie misschien allemaal de foto op mijn facebook liken? Als het goed is is die te zien voor iedereen...wel even op de foto klikken dus en niet mijn bericht liken want dat telt helaas niet. https://www.facebook.com/corien.smit.9/posts/456646387719140?notif_t=share_comment Thanx alvast, enne wil je even laten weten hier als je gestemd hebt?? Wel leuk om te zien waar al onze stemmen vandaan komen. Liefs Jip (die dus straks voor jullie ook geen jip meer heet )
Haha...Fliertje! Ik hou ook van gek Stunt van de dag hier: Na 5 keer starten deed mijn auto het echt niet, toch maar de ANWB gebeld. Straks verzuip ik hem dacht ik, in alles wat ik ooit gehoord had. Is Meneer ANWB hier...start hij in 1 keer...*OUCH!* Wat voel je je dan toch weer echt een vrouw hé... Hij lachte me nog net niet uit en zei alleen "Tja, hier kan ik niets mee...." Nee, dat snap ik. Nou ik bel wel weer als het nodig is!
Heb je geaccepteerd Fliertje.. ik ging even hier spieken wie het was haha. maar jij bent het dus Leuk! Zijn er hier ook meiden uit de regio nijmegen? of gelderland?
Hier verder alles goed, een spannende 20 weken echo gehad. Ik vond het al zo spannend, komt er voor mij een stel compleet overstuur uit het kamertje pfffff..... door de reynauld toch wel spannend of de kleine goed op groei zou zijn vooral omdat ik zelf nog totaal niet groeide. Ik paste mijn eigen kleding nog prima en je zag nog amper wat terwijl dat bij nr 1 wel anders was. Dus spanning, maar alles is goed! En nu begin ik ook lekker te groeien dus dat is ook fijn. Met 28 weken weer een echo en kijken of de kleine het dan nog zo goed doet.... Las hier ook veel goede echo's en veel bekende geslachten, leuk hoor! bij ons niets bekend, leuk en spannend!!! Verder dus extreem moe en weer 2 weken erg veel moeten spugen. Nu alleen nog maagzuur nou ja als het daar bij blijft dan is het prima... Kleine dreumes is zo met de baby bezig, echt bijzonder!!!! Ze is 21 maanden en begint er soms gewoon zelf over...ik had dat echt niet verwacht.... Verder weinig nieuws hier. Ik werk, ben lekker bezig met mijn dochter en probeer intussen van het zwanger zijn te genieten als de klachten niet zo erg zijn. Het is de laatste keer dus wil er eigenlijk op en top van genieten. Blijf meelezen en hoop echt binnenkort weer klachtloos te zijn met meer energie zodat ik ook mee kan gaan kletsen. Liefs jufjip
@Jufjip, ik heb je foto geliked @hahahaha ohjee dan sta je daar even 'slik' @Lovelymom, hahaha idd! ongeveer 2 maandjes
Haha mijn nickname is héééél stom Vroeger had ik een pen waar ik heel graag mee schreef en dat merk was Elance Ik vond het een heel leuk woord en ben het maar als nickname beginnen gebruiken haha
Thanx lovelymom enne wie van jullie is nu vriendjes met me geworden?/ haha... haha elance wat een grappige achtergrond van je naam... ik was altijd recreatieleider op de camping, daar heette ik jip stip in het meeleeftheater...vandaar jip...vroeger heette ik hier op zp jipje27 geloof ik...nu dus jufjip omdat ik niet wilde dat de meiden van toen al zouden weten dat ik hier weer rondhing hihi...ben dus juf...vandaar het eerste stukje...
Oooo dan kan je wel door de grond zakken he maar gelukkig niks ergs met je auto! Hopelijk blijft ie t gewoon starten nu! Oef strijkijzers en duimen Au! Mijn Nick is een afkorting van m'n voorletter en geboortejaar Kan ni missen!
Weet niet wat mn man heeft maar heb net gewassen en alle kruisen van zn broeken liggen open haha Maar meteen even nieuwe spijkerbroeken besteld Moet ie niet winkelen Facebook, ben er nog over aan het denken maar wie een gezicht erbij wil kan ook naar mn blog gaan Waar ik gister weer een zeer charmante fotos op gezet heb haha
oh hahahahaha ik zie nu pas wat er ook staat op die foto!! ik zag alleen de lekkernijen de eerste keer...en daar zei ik dus mmmmm op haha