@lovelymom oooo je man was gevlucht maar moest toch vroeg of laat thuis komen nietwaar hihihih @collo hier ook last van maagzuur het begint weer, en geloof me die 12 minuten wil je ook echt niet toppen klinkt raar maar kon me nergens op voorbereiden en gevoel alsof ik 12 minuten lang geen adem kon halen heeft nog heel lang nagewerkt @manonvd nee hoor dat hoeft helemaal niet zoveel aankomen, je kindje gaat nu wel een groeispurt maken maar als jij genoeg reserves heb hoef je niet zoveel aan te komen @mienma volgens mij mag je wel zo onregelmatig werken maar moet je ook gewoon naar je lichaam luisteren, dus als jou lichaam aangeeft dat het teveel is kun je dit kenbaar maken bij je werkgever @collo mijn bevallingsverhaal is heel snel hoor, moest van mijn dochter in het zh bevallen en bij elk krampje bellen dus om 9 uur sochtends voelde ik een krampje niets bijzonders dacht ik nog kind nummer 4 dat herken ik heussss wel, toch moest ik langs komen was om half 10 in het ziekenhuis en kreeg vanuit het niets persdrang en 12 minuten later is ze geboren. @roozenzo en heb je manlief al opgehaald tuurlijk heb je hem super gemist is toch logisch @paloe ja voor mijn gevoel was dat van eerste wee tot baby geboren, had wel wat lichte krampjes van te voren en daardoor moest ik naar het zh maar weeen nou die heb ik echt niet herkend @dobbertje fijn dat alles er goed uit zag en fijn dat je nog eens terug mag komen @nadebevalling slips echt die netjes broeken zitten zooo heerlijk ziet er niet uit maar zoo lekker mamasylvia hoe gaat het met je kleine mannetje al wat beter @kelly fijn dat alles goed was met jullie knulletje @D83 ik had gewoon een andere koelkast geeist je heb toch garantie is van de zotte dat je een week zonder moet @lovelymom oei hoop zo even een update te lezen dat het allemaal goed is @foeske mooie echofoto's @lovelymom heb je toegevoegd op fb @manonvd heb je toegevoegd op fb @chayenna heb je toegevoegd en je heb al geaccepteerd zie ik ook hihih @fliertje en iedereen heb jullie toegevoegd gezellig zo heb even bijgelezen hier alles goed lekker rustig aan de komende 20 weken door, geen last van niets eigenlijk mag nog steeds niet klagen voor mensen die ook mijn fb willen hebben stuur mij even een pbtje ivm niet wensige meelezers hier op zp die kennen mijn facebook niet en wil ik graag zo houden
mamaatje ja moest even nadenken maar dacht toen aan een pbtje wat je mij had gestuurd met je necht naam erin hahaha
Kelly Hahaha...duim onder het strijkijzer? Wel lekker op tijd als je nu al begint te strijken. Nesteldrang? Woezel Is het geen suikertest waarbij je eerst bloed moet afgeven, dan een beker suikerwater moet drinken (yegh!) en dan een uur later weer bloedprikken? Die moet ik nu nog gaan doen vanwege hoge BMI en suiker in de familie. Maar 8 pond is toch niet heel erg zwaar? Mijn dochter was bijna 8 pond toen ze werd gehaald met 37 weken... D83 Lekker dat je op zon dag niks hoeft... Chayennah Ben dan altijd juist blij dat ik een vrouw ben... Als ik een man was geweest zou ik me veel harder hebben gegeneerd. En mannen hebben altijd alle begrip voor "ons vrouwen" haha! Jufjip Oh, wat akelig dat het stel voor jullie slecht nieuws heeft gehad. Dan ga je er niet lekker in zeg.... Maar heel fijn dat het bij jullie allemaal goed was. Probeer hier ook hard te genieten van de zwangerschap maar met 2 meiden valt het niet altijd mee... Facebook Ga jullie zo even toevoegen! Mv5 Geloof gelijk dat het echt niet je leukste bevalling was hoor. Je zit natuurlijk niet op de pijn te wachten maar zo snel dan lijkt het net of je het gemist hebt allemaal. Hoop dat deze het een beetje rustiger aan doet. Ik wil je buddy wel zijn hoor!
Fliertje: fijn dat je mijn buddy wilt zijn Collo: Nou, ik heb geen idee hoe die suikertest werkt maar volgens mij is het gewoon een vingerprik. En zo niet, dan ga ik weer naar huis en kom een andere keer terug met versterking hahahah En 8 pond is niet heel zwaar maar het schijnt dat ze hier vanaf 8 pond dat standaard doen en bovendien was 8 pond en 53 cm voor mij erg groot aangezien ik zelf nog geen 1.58 ben...
Vanmiddag heerlijk middagje ballorig gehad met vrienden en hun twee zoontjes van 6 en 4. Onze dochter heeft onwijs genoten en wat een verandering zeg, ze liep er rond alsof ze er altijd al komt...Nergens angst voor, Fantastisch! Met papa zelfs niet genoeg kunnen krijgen van het hoge grote kindjes deel. Erg leuk! Ik nu weer onwijs last van mijn buik dus lekker met tvoh op de bank... Thanx meiden die al gestemd hebben! Voor de anderen, stemmen kan nog tot maandag! We staan wel dik voor maar ik heb het idee dat de ander onder ons nog steeds likes erbij krijgt.... Enne wel eerst even op de foto klikken he, het bericht zelf liken heeft geen zin. Jullie nog leuke plannen voor het weekend??? Liefs
buddylijstje Kleinduimpje........Chayennah Foeske...............Paloe girafje................lovelymom Kelly... .............D83 Dobbertje...........manonvd Fliertje...............woezel 25 Elance...............mamasylvia1975 Collo003.............mamaatjevan5 Wil je de lijst wijzigen? Quote en verwijder de Quote tekens in het bericht, daarna wijzigen en posten!
Collo dat lijkt me idd wel vroeg maar die pijn onder je ribben ken ik wel! Is erg pijnlijk! D83 heeeerlijk he die beweging!!! Geniet ervan! Chayennah bandenpijn is vaak niet bovenin je buik, die pijn kan eerder komen door het verschuiven van je organen Leuk die 2e namen! En balen van je auto.. Met wat ben je verwend door je schoonzusje? Kelly hier Gelderland Jufjip ik duim met je mee dat je je snel beter voelt! Elande hahaha je hebt een leuke reden voor je nick! Ik vind het iig een leuke nick! Foeske haha hoe kan dat nou van die broeken! Girafje I Love Vis! Vooral t beertje Facebook, ik doe het nog even niet Heb mijn facebook vanwege mijn beroep op helemaal besloten staan en voeg niet snel mensen toe Dus niet om jullie! Buddys: in mijn ervaring maakt het niet zoveel uit of je wel of niet ver van elkaar zit met bevallingsdatum, het loopt toch nooit bij iedereen hetzelfde volgens mij is het het leukst een buddy te hebben waar je het goed mee kan vinden of iig waar je dat gevoel van hebt Hier: heeeeerlijk vakantie, was er echt aan toe!
heb net even 10 pagina's bij gelezen. Er is veel gezegd en weet niet of ik alles onthouden heb en sorry als ik je vergeten ben. @woezel, haha met je poestdrang gisteren. Ik ben gisteren tot half 12 aan het opruimen geweest. Ik geloof dat wij een beetje last van nesteldrang beginnen te krijgen haha @jufpip, ik heb je foto geliked. Mooi foto trouwens. Enne toegevoegd op fb. @manonvd, mooi dat jij ons al in het lijstje hebt gezet. je was me voor, kon het lijstje niet meer vinden haha. @facebook, Ik geloof dat ik iedereen die een link in zijn bericht had staan heb toegevoegd. zelf zet ik geen link in een bericht, heb ik niet zo'n goed gevoel bij. Als je mij ook op fb wilt toevoegen stuur dan even een pb'tje @nicknames, Is inderdaad wel lollig om dan ineens de echte namen en gezichten achter de nicknames te zien. @elance, Ik vind het echt grappig dat je zo aan je nickname komt Mijn nickname, Dobbertje, komt omdat ik zo'n 8 jaar geleden bijna verdronken ben in zee. Ik was met vrienden van mij van de reddingsbrigade aan het zwemmen. Ik voelde heel lang bodem onder mijn voeten en na een golf niet meer. Vervolgens kon ik niet meer boven komen en ben ik doordat iedereen heel goed samenwerkte ben ik in no time naar het strand gebracht en daarna naar de post. Het was niet zo erg als het nu lijkt maar toch behoorlijk geschrokken. Een goede vriend heeft toen voor de grap een diploma gemaakt waarop stond dat ik de beste dobber was in zee.... en daarna werd ik dobbertje genoemd. Ik gebruik het al jaren voor van alles en nog wat. En meestal is dobbertje nog vrij als gebruikersnaam. En de 21 staat voor mijn leeftijd van toen ik hier een profiel heb aangemaakt. Ik ga mijn vriend even uit de kroeg slepen. Die zit soms op vrijdag met een vriend van hem om een biertje. Maar ze zitten er nu al even en ondanks dat het maar een paar kilometer rijden is, haal ik hem liever even op. Anders zit ik hier straks doodangsten uit te staan. Ow en nog even supergoed nieuws. Heb vandaag op school mijn 1e examen ingeleverd. Nu hopen dat het in een keer goed gekeurd word. Ik moet er nu nog 3 maar het begin is er en ik ben super trots op mijzelf Oh en de blije doos van prenatal opgehaald. Vind ik zo leuk he die gratis dozen ben een echte Nederlander wat dat betreft. Fijne avond, lekker slapen straks en een goed weekend allemaal.
Jufjip, ja haha moet ook wel weer lukken dat mn ogen erop vielen Woezel, naar waar moet je voor die suikertest?? Als je naar het lab moet zou het n.l. ook kunnen dat je een viezig drankje krijgt dan 2 uur moet wachten in het ZH (mag nix doen) waarna ze vervolgens je suiker prikken (via vinger) om te kijken of ie niet gestegen is Paloe, ik pest hem met zwaar van zak zijn hahaha Nee hoor zn spijkerbroeken gaan al jaren mee dus mag ook wel us Weekendplannen, eigenlijk niets bijzonders Morgen naar mn ouders tongetjes eten hmmm en de rest zien we wel J O en vanaaf heb ik onze combiwagen verkocht! Ben er erg blij mee, toch weer een zorg minder en een extraatje meer
Hey meiden, hier een spannende nacht... M'n schoonzusje is aan het bevallen... Is ons eerste neefje/nichtje wat geboren gaat worden. Als het kindje er morgen is zal ik jullie alles vertellen... Slaap lekker!
he meiden, heb nog even niet teruggelezen..doe ik morgen.. want lig nu met best wel heftige buikkrampen in bed. Niks om je zorgen om te maken! Komt omdat ik pas laat (na half 9) gegeten heb... we hadden een etentje en liep nogal uit :s... ik kon daar al niet zo goed tegen maar nu tijdens de zwangerschap helemaal niet meer Weltrusten dus
Goeiemorgen! @kleinduimpje: en??? Alvast gefeliciteerd met je neefje of nichtje!! Vandaag druk dagje... Dadelijk eerst het restant opruimen van de kledingkasten. Pfff, wat een zooi komt daaruit zeg hihi! Daarna met mama en zus naar de Ikea en een babykledingoutlet.. En dan vanavond eten en filmpje bij vrienden! Lees later alles terug, maar voor nu: fijne dag lieve meiden!!
Gisteravond rond 10 uur is ons nichtje Saar geboren. We gaan vanavond kijken, dus zo eerst maar eens naar de stad om een cadeau te halen. Ben zo benieuwd naar die kleine meid. Xxx een trotse tante