Lovely ja ik doe rustig aan maar had de hele dag gewerkt en blijkbaar reageert mn buik daar achteraf op als ik rustig zit.. Kelly hoe is het nu met je buik? Shopze Manon! Fijne dag allemaal!
@Kleinduimpje, Gefeliciteerd! Wat een leuke naam ook, Saar! @Kelly, beterschap hoor. @Paloe...Rustig aan hoor wijffie! @Dobbertje, wat een bijzondere avontuur om zo aan je naam te komen. Fijn dat alles goed is gekomen @Blije doos, ik heb wel een keer iets ingevuld,maar krijg je een bewijsje om hem op te halen? @HieperdePiep , hier 24 weken! Vanaf nu gaan ze ons meisje helpen om bij ons te blijven,mocht ze te vroeg geboren worden. Gelukkig zijn er nu geen tekenen. @Hier, de bouwvakkers stampen gezellig door ons huisje. Zo fijn Je bent alleen je huisje zo kwijt. Nog even door bijten en dan hebben onze meiden weer hun eigen kamer. Ze slapen nu al even met zijn tweetjes op de babykamer @Kadootjes Schoonzusje, iemand vroeg er heel lief naar. Ze heeft ons verwend met: 1e pak luiers newborn, 3 rompertjes, een muziekdoosje,2 knufpopjes en een heel gaaf knalblauw t shirtje, met een knalroze poesje erop van het merk Tapete. Had er nog nooit van gehoord,maar is zo gaaf dat ik even ga googlen! Fijne dag allemaal lieve dames! XXX
Kleinduimpje gefeliciteerd met je nichtje!! Leuke naam ook! Hier gaat het een stuk beter. Heb wel erg slecht geslapen maar door de buikpijn van mijn darmen heen schopte de kleine er vannacht ook goed op los. Dus dat neem ik maar voor lief Wij gaan zometeen even een rondje dorp doen en voor de rest doe ik helemaal niks meer vandaag!
@kleinduimpje: gefeliciteerd met je nichtje! @facebook: ikheb het niet, dus kan ook niemand toevoegen of foto's liken. Hoop wel dat iedereen ook hier blijft kletsen.Wil jullie wel blijven volgen. @hier: onze kleine man gister met koorts van het kdv opgehaald. Lijken doorkomende tandjes tezijn. Zielig hoor....
Kleinduimpje, spannend zeg J Gefeliciteerd met jullie nichtje! Geniet ervan Paloe, hoe gaat het nu? Manon, gezellig! Enjoy Chayennah, idd verwent zie ik! Leuk! Hier veel last van mn ribben, ademen is pijnlijk (zit vast door de reuma) hoop het nog iets los te krijgen door flink door de pijn in te ademen maar lekker is anders Heb al gedweild en net een broek + trui binnen gekregen die ik had besteld. Beide zitten als gegoten dus dat is erg fijn!
Hey ladies hier een topnacht! Ons meisje werd pas om 10 uur wakker, dat was lang geleden! Nou hebben wij sowieso niks te klagen hoor...vanaf 2,5 maand sliep ze van 7 tot 7 en met 4 maanden van 7 tot een uur of 9 half 10. Toen ze in januari oorontsteking op oorontsteking kreeg veel korte en gebroken nachten gehad maar sinds ze in het peuterbed slaapt is het helemaal weer goed. Normaal is ze wakker tussen half 8 en 8, maar dit was dus echt wel even weer een cadeautje. Heerlijk!!! Las harde buiken en buikpijn. Bah wel rustig aandoen he dames! En een nichtje geboren: Gefeliciteerd!!! Leuke naam ook! Zijn jullie al uit namen? Wij echt niet, moet zeggen dat we er nu ook veel minder mee bezig zijn dan bij Y. Mijn man vindt dat we een jochie nog steeds zo gaan noemen als hoe we Y. genoemd hadden, maar we hebben daar toen geen geheim van gemaakt en ik ben dr nu niet zo meer van overtuigd. Lastig dus. Een meisjesnaam weten we ook nog niet. Mijn man heeft al 3 andere kinderen, dus die namen moeten ook wel een beetje passen natuurlijk...lastig lastig... Blijedoos kreeg ik een mailtje van. Vond hem bij Y. veel leuker, ook die van de etos trouwens. Maar goed...je mag een gegeven paard.... Oooh beebje is zo enorm druk in mijn buik, heeerlijk! Maar dat wordt nog wat...haha.... Nu maar es in de kleren. Heb mijn jurkje over de verwarming hangen. Heb nog niet zoveel zwangerschapskleding, dus gister nog snel ff alles gewassen, moeten over een uur op verjaardag. Meisje gaat daar lekker dr bedje in want van te voren zat er niet in met dr uitslaapochtendje Las trouwens iemand die de combiwagen verkocht had...hier juist eentje gekocht. Wij hebben maar 1 auto en mijn man werkt erg veel. Daarbij passen we niet met z'n allen in 1 auto dus ga ik regelmatig met de trein als we wat hebben. Kan ik mooi de kleintjes meenemen. Zelf dus altijd afhankelijk van ov en benenwagen dus denk echt dat ik niet zonder zou willen. Y. is dan net 2 dus om haar nou op de stations te laten lopen...en het hele stuk naar het centrum voor boodschappen (40 min heen en 40 terug en dan de stad nog in....) nee dat zag ik niet zitten Fijn weekend allemaal!!!
@Foeske, lijkt me echt lastig. Want pijn bij ademen is er dan de hele dag. Hopelijk word het minder! @kleinduimpje, gefeliciteerd met de kleine Saar! meiden ik ben niet altijd super actief. ik lees wel elke dag mee, ik zat toen ik zwanger wilde worden actief met een ander cluppie mee te kleppen. Misschien komt het daardoor. * facebook, heb ik ook! Ik zet het hier niet neer. Ik blijf graag anoniem hier. Ik wil niet dat anderen weten dat ik hier klets om best wel prive zaken die ik heb verteld. Maar toevoegen vind ik leuk hoor Dus jullie mogen me pb sturen voor het adres. Dan weten jullie meteen dat ik natuurlijk geen Pip heet
buddylijstje Kleinduimpje........Chayennah Foeske...............Paloe girafje................lovelymom Kelly... .............D83 Dobbertje...........manonvd Fliertje...............woezel 25 Elance...............mamasylvia1975 Collo003.............mamaatjevan5 Pip1986................?????????? Wil je de lijst wijzigen? Quote en verwijder de Quote tekens in het bericht, daarna wijzigen en posten! Wie wil? Ik ben 3-2 uitgerekend.
Blijedoos, heb hier ook een bevestiging gehad maar weet nog niet of ik hem ga halen Vond hem vorige keer tegenvallen en aangezien ik er 2 uur voor moet rijden denk ik maar dat ik het laat zitten Jufjip, dat verkopen van de combiwagen was ik Maar niet omdat we zonder willen hoor, we hebben een duowagen aangeschaft Pip, handig is anders ja maar zal het ermee moeten doen zo af en toe gebeurd dat Lovelymom, jeej alles goed! Leuk leuk!
@Lovelymom, hoera!! Weer een goeie 20wk echo! Super! Word er dan niet toch naar het geslacht gekeken dat je een andere kant op moet kijken? *blijedozen, wij hebben ze wel opgehaald. met een eerste is denk ik alles leuk en de bladen vind ik ook leuk om te lezen
Dames, hier hele week nog niks gepost! Druk gehad! Wel alles bijgelezen!! Ik las iemand met pijn bij ademhalen, volgens mij foeske. Had jij ook geen rust gekregen van vk of gyn?? Denk je erom dan qua longembolieen.... Wil je niet bang maken hoor! Maar houd het goed in de gaten! Facebook, ik denk er nog even over na of ik mij ook bekend wil maken! Buddy, ik ben 13-2 feb uitgerekend! Weet niet pip of dat handig is, anders wil ik jou buddy wel zijn!! NOu zal even verder aant werk, ben nu aant werk namelijk!!
buddylijstje Kleinduimpje........Chayennah Foeske...............Paloe girafje................lovelymom Kelly... .............D83 Dobbertje...........manonvd Fliertje...............woezel 25 Elance...............mamasylvia1975 Collo003.............mamaatjevan5 Pip1986..............zwangerwens Wil je de lijst wijzigen? Quote en verwijder de Quote tekens in het bericht, daarna wijzigen en posten!
pip en zwangerwens heb jullie op t lijstje gekoppeld! Chayennah komt goed, denk ik Nu 2 weken vakantie waarvan aankomende week samen met manlief en de kids en we hopen aan het eind van deze week weer op onze eigen kamer te kunnen slapen.. Dus nog ff doorklussen Gefeliciteerd met de 24 weken mijlpaal! Op naar die van 26 weken! Ik vroeg ernaar ja, wat ontzettend lief! K ga het merk ook even googelen Leue shirtjes hebben ze Kleinduimpje GEFELICITEERD! Saar, echt een leuke naam! Mamainspe succes met de tandjes en beterschap voor de kleine man! Foeske harde buiken zijn weer weg en de kleine meid is heerlijk druk bezig Meestal komen ze als ik rustig ga zitten en dat heb ik vandaag nog niet echt gedaan Fijn dat de kleding lekker zit! Sterkte met de pijn.. WOW 2 uur rijden voor de doos? Dat is belachelijk lang! Lovely gefeliciteerd met de goede echo! En willen jullie het geslacht ook niet weten? Namen: eerste naam zijn we wel uit 2e hebben we wel een optie maar dat kan zo nog veranderen Die naam staat nu wel op t geboortekaartje maar dat kan ik zo weer veranderen: Zo heerlijk om het kaartje al klaar te hebben! Straks alleen nog datum, tijd, lengte, gewicht en goede namen en dan is het klaar Blije doos: ingeschreven maar nog niets gehoord k wil hem wel, zit altijd wel iets handigs in Maargoed het kamertje is nog helemaaaaal niet klaar, k ga m wel ophalen als wij iig weer op onze eigen kamer slapen Kleertjes: ik ben nu bezig met de kleertjes van de jongens uitzoeken en nog een keer wassen (de kleine maatjes) er zit een hoop neutraal tussen, superleuk en ooohhh wat zijn ze klein! Ik hoef iig in de eerste maten (50,56,62) in principe niets meer bij te kopen, de portie roze heb ik al binnen Pff kinderen soms zou je ze liever achter het behang willen plakken, dan kunnen ze het er tenminste niet af trekken we hadden tegen de muur een dunne plaat geschroefd met daarop fotobehang en quess what.. Olaf en Liam waren even met zn 2en beneden en ze hebben het behang eraf gesloopt ik was not amused en manlief ook niet. En natúúrlijk heeft geen van beiden het gedaan. Argh! En het moet weer netjes voor volgende week zondag want dan vieren we Liam zijn verjaardag..:S
@collo is goed zijn wij buddy's zal je ff me mobiele nummer via pbtje doen @kleinduimpje van harte gefeliciteerd met je nichtje saar helemaal leuk nu jij over een paar weken nog leuk dat ze samen op groeien @chayennah gefeliciteerd met je mijlpaal en natuurlijk superleuk om zo verwend te zijn @mamainspe oo wat sneu voor Tim hoop dat die rottandjes snel door zijn @jufjip hier staan de namen al helemaal klaar om gebruikt te worden over 18 weken @lovelymom super wat fijn dat de 20 weken echo geweldig was, spannnend hoor geslacht nog steeds onbekend hihih @paloe ooo jee soms zou je ze idd achter het behang willen plakken kan me voorstellen dat je not amused was en aangezien ze het beide niet gedaan hebben neem ik aan dat ze beide ook straf hebben gekregen stouterikken (toch houd ik stiekem wel van kleine stouterds hoor hihih) hier alles goed we voelen de kleine dame meer en meer trappelen helemaal leuk weer, vandaag even naar schoonmoeder gezelliggg
@Mamaatjevan5, met de kleine man gaat het weer goed, ab is goed aangeslagen! Dank je wel voor het vragen. @Kleinduimpje, gefeliciteerd met je nichtje! @Namen, we hebben al heel lang deze naam....... Al voor ik wist dat er uberhaupt een 3e bij zou komen We hebben ook nog steeds een hele mooie meisjes naam........ dus wie weet kan ik mijn man nog eens overtuigen
Hallo dames! Lovelymom gefeliciteerd met de goede 20wk echo! Fijn zeg! Paloe; gelukkig geen harde buik meer.. Lees j vaker he dat juist als je rust t pas voelt! Wat zonde van je behang! Aaaaaah echt n gil momentje! Kleinduimpje gefeliciteerd met je nichtje! Veel plz vandaag! Chayennah; 24wk! Wow! Gefeliciteerd! Gaat t toch snel he! Foeske wat vervelend zeg die klachten! Hele dikke voorzichtige knuffel voor jou dat t maar snel beter mag gaan weer hoor! Dobbertje; wat een verhaal achter j Nick! Jeetje! Gelukkig allemaal gord afgelopen! Had t nooit achter j naam gezocht en achteraf klinkt t zo logisch! Spiek nog even terug hoor vanaf m'n tel gelezen dan kan ik nie alles onthouden met zoveel Posts!
@mamasylvia ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat de namen zijn dan ik vind Joshua en Aaron geweldig vandaar Wij hadden voor een jongen Juda, Simon, David of Ezra De meisjesnaam zet ik hier neer. Te speciaal vind ik
Kelly hoe gaat t nu met je buikje? Heb je nog veel last gehad? Hope not! Wel lekker gegeten? Las dat t wel wat beter ging maar wel slecht had geslapen! Cheyennah; succes met de verbouwing! En wat hebben je meisjes prachtige namen! Love it! Mama in spe; hoe gaat t met de tandjes van je kleine? Veel last? Had m'n neefje ook zo! zonde! Mamasylvia gelukkig slaat de kuur goed aan! Hoop dat ie snel weer beter is! Jufjip; heerlijk dat je meisje zo doorslaapt! Lijkt me ideaal! Ik sliep ook altijd door tot tien en dan moest m'n moeder me nog wakker maken zelfs Ben altijd een slaapkop/uitslaper gebleven hihi @blijedoos; nooit meer iets van gehoord na bevestiging aanmelding @namen; we noemen m vaak onderling al bij naam al zijn er nog n paar andere namen die door ons hoofd blijven spelen En onze ogen en oren staan open voor evt een nog mooiere naam Dus ti's nog spannend! Na t schopj vd week voel ik m niet zo vaak nog als jullie Gister wel weer bewegingen gevoeld zonder dat ik m'n hand eerst op m'n buik leg en net voelde ik ook wel iets maar echt zoals die avond nog niet.. Gaat geleidelijk toenemen zeker of? Ik ga richting m'n moeder, lekker bubbelen in t bubbelbad Zij heeft zo n luxe badkamer, ik heb hier nie eens n wasbak in de douche Hoop echt snel een ander huisje te krijgen maar t schiet nog steeds nie echt op! Fijne dag allemaal! Sorry als ik nog iemand vergeten ben!