@Paloe bedankt nog. heb zwangerwens al een pb gestuurd. Wat een kwajongens, straks een zoet meisje erbij
@ lovelymom , jeeeej super !!! Gefeliciteerd !! @kleinduimpje, gefeliciteerd met je baby nichtje helemaal leuk ! @Mamaatjevan5, hier ook steeds meer beweging ! Als ik plat op bed lig zie je m'n buik gewoon op en neer gaan als jij druk is echt super!! @harde buiken en andere klachten, beterschap dames !! Hier vooral rugpijn en pijn achter bij mijn liezen wat doorstraalt naar m'n benen erg vervelend geen idee waar het vandaan komt Hier al heel de dag tot werk moet nog tot 6 en het lijkt wel of de klok stilstaat zeg bahbah wil lekker naar huis ...
Oh wat een goed nieuws meid! Gefeliciteerd met je nichtje. Hopelijk gaat alles er goed en kun je straks lekker wegsmelten als je het kleine frummeltje vast houdt. Oh, straks is het aan ons dames Ik ga straks een werk maken van een geboortekaartje. Manlief moet wel mee om een paar boeken te kiezen (kan ze niet allemaal meenemen en het is 15,00 waarborg per boek). De laminaat ligt er bijna in de kinderkamer, joepie! Dus dan kan hij zich gerust even vrijmaken voor me Gelukkig is hij niet zo moeilijk en laat hij me gewoon kiezen, hij heeft enkel een vetorecht, maar dat oefent hij niet vaak uit (bij ons huwelijk misschien 1 of 2 keer, maar verder heb ik alles geregeld).
hey dames even klachen. Ik heb sinds gisteren veel pijn in mijn liezen. Elke stap die ik zet doet pijn. Het voelt aan de ene kant als spierpijn maar dan erger. Ik weet niet wat het is, alles is nieuw voor me. hang nu even onderuit op de bank maar toen ik zonet van de bank naar de keuken liep had ik zelfs het idee dat het erger was geworden. Weet iemand wat dit kan zijn? Als het over een paar dagen nog niet weg is ga ik de vk even bellen denk ik.
@D83, het gaat een stuk beter. Vanochtend nog wel een beetje last van gehad maar de rest van de dag niet meer. Heb dan ook niks meer gegeten. Het eten was gelukkig wel erg lekker Heb net van 1 tot 4 in bed gelegen en bij geslapen. Lief dat je er naar vraagt! @namen: Wij waren er al uit voordat ik uberhaupt zwanger was. Noemen hem samen ook al wel eens bij zijn naam. @blijedoos: duurde heel lang voordat ik de bevestiging kreeg en ik vond hem wel grappig. Lovelymom, fijn dat de echo goed was! @dobbertje weet niet wat het is. Sterkte ermee! Ik heb net dus bijna 3uur geslapen. maar steeds als ik op mijn zij lag en ik werd wakker had ik pijn in mijn heup. Het maakte niet uit of ik op mijn rechter of linker zij lag. Hoop niet dat ik dit vannacht weer heb want erg fijn was het niet. Misschien anders maar een kussen er tussen proberen.
@ klein duimpje: Gefeliciteerd tante! Veel plezier straks! @ chayennah: Weer een mijlpaal bereikt meid! En kleine meid in mama's buik: je blijft nog minimaal 12 weken zitten hoor! @ kelly: Hoop dat je vanavond wat beter kan slapen! @ mamainspe: Hoop dat je kleine man niet veel last heeft van de doorkomende tandjes! @ Foeske: Hoop dat je minder last hebt van je ribben! @ Jufjip: Hoop dat je vanavond weer een topnacht hebt! @ Lovelymom: Lekker genieten van de goede echo meid! @ Paloe: Fijn dat de harde buiken weer weg zijn! Balen zeg van je behang. Ken het gevoel dat je ze achter het behang wilt plakken erg goed! Ik zou af en toe wel een rolletje ducktape willen om de kids van mijn werk ergens vast te kunnen plakken. @ mamavan5: top dat de kleine dame steeds meer van zich laat merken! @ mamavansylvia: Fijn dat het met de kleine man weer goed gaat! @ D83: Lekker gebubbeld in bad? @ Fliertje: Balen zeg dat je rugpijn en pijn achter je liezen hebt. Hoop dat het snel wegtrekt nu je lekker vrij bent! @ ELance: Suc6 met het geboortekaartje! @ Dobbertje: Het kan bandenpijn zijn of bekkenproblemen. Wijs dat je de vk belt als het over een paar dagen niet over is. ALs het niet weg gaat kun je evt. naar een fysio toe! Vanmiddag op verjaardag geweest en kan nu mooi vanavond languit op de bank! Heerlijk vooruitzicht!
Het slapen hier begint nu ook niet meer geweldig te worden. van draaien word ik wakker doordat ik dan een harde buik krijg. Maar het is nog prima te doen gelukkig. @Dobbertje, volgens mij ook bandenpijn hoor. Kan erg pijnlijk zijn he! Hopelijk zakt het wat af. * geboortekaartjes: ik ben er ook wat mee bezig. Ik heb niet de allergoedkoopste uitgekozen, maar die is het gewoon.. En duurdere zijn er ook zeker. Hoeveel sturen jullie er? Wij komen nu op 70 stuks uit. voor 80 stuks incl enveloppen betalen we 135 euro. Is dat duur ? Ik vind ze zo leuk
dag dames, Foeske, ik moet suiker prikken gewoon bij de prikpost... Kleinduimpje; gefeliciteerd met je nichtje! Mooie naam hoor! Kelly; ik heb dat ook, alsik op mijn zij lig pijn in mijn heupen krijg. Had ik bij de eerste ook. Aan het einde van de zw. kon ik nog geen uur op 1 zij liggen. Het heeft ook met je verwekende banden te maken Dobbertje; ik den ook je banden of bekkenproblemen. Als het erger wordt/niet weggaat even langs de fysio. Hier na een drukke dag ook last van me bekken, pijn in mijn schaambeen enzo, met bekkenoef en rust houd ik het wel vol... Hier is de kleine ook heel druk aan het bewegen. Vandaag naar de dierentuin geweest. Onze dochter vond het geweldig! Al die dieren, echt super leuk. Ben alleen nu echt mega gesloopt. Buik is keihard en lopen doet pijn. Dus lekker met de voetjes omhoog op de bank. De baby laat na zo'n drukke dag ook extra van zich horen... Mega druk dus... Fijne avond!
@pijnlijke liezen: heel herkenbaar! Volgens mij is het bandenpijn. @blije doos: ik kreeg rond 22 weken een berichtje om de doos op te halen. Vond het wel leuk, maar die van de etos is leuker. @hier: vandaag een nieuwe autostoel voor onze kleine man gekocht. Hij zat tot vandaag in een maxicosi, maar hing inmiddels steeds met zijn hoofd naast de maxicosi om ons te kunnen zien. Niet heel handig. Nu rijdt hij vooruit en kan ons dus de hele tijd zien. Verder heeft hij toch wel last van zijn tandjes, met ook luieruitslag erbij. Heeft mog nooit rode billen gehad, maar nu ziet het er. niet uit. Maar ik heb gelezen dat dat erbij kan horen. @naam: ik denk dat we er eindelijk een gevonden hebben die we allebei leuk vinden, namelijk S.... Maar we houden het nog even geheim. @buddy: is er nog iemand die eind feb is uitgerekend en mijn buddy zou willen zijn?
Ja ik heb gekozen Ik wil een 100-tal kaartjes laten drukken (hebben voorlopig zo'n 75 mensen waar we een kaartje aan willen geven, maar uit ervaring weten we dat er heel wat mensen zijn die nog achteraf een kaartje willen). Het kaartje is 1,16 per stuk en er komen 100 drukkosten bij. Dus in het totaal komt het op 216,00. Ach kan ik best wel mee leven hoor. Het leuke is dat de doopsuikertje bijpassend zijn, ik ga zelf maken maar ik kan het materiaal daar ook kopen dus dat is best wel fijn. Gelukkig vindt manlief alles wel goed en hebben we dus het volgende gekozen:
Zo ik kom nog Even kijken ook live vanaf de bank hihi Heerlijk in bad geweest maar de bubbels zijn niet lang aan geweest Voelde de trillingen zo in m'n buik dacht kan de beeb nooit fijn vinden om zo door elkaar geschud te worden! Merk dat k weer sneller moe wordt in de avond, ook als ik heb uitgeslapen.. Moet me maar er gewoon aan toe geven, wel bang dat ik dan snachts weer slecht in slaap.. @heup/bekken/banden/liezenpijn; lijkt me Erg vervelend. Ik heb r nog niet echt last van. Alleen als ik nies ga ik weleens door de grond en ik nies wat af haha.. Lijkt wel of ik sinds ik zwanger ben continue licht verkouden ben Maar las dat ook dat er bij hoort, de slijmvliezen in de neus zijn beter doorbloed en zwellen op Iig sterkte met de klachten dames, vervelend.. Kelly fijn dat t beter gaat! Wel minder dat je niet zo veel kan eten.. Met je darmen ook te maken of? @Geboortekaartjes; als dit gewoon t kaartje is en je kan t betalen zeg ik doen! Je verstuurd m maar 1 x! (Per kind dan ) Fijne avond meiden, lekker uitrusten en genieten van de dingetjes die jullie doen of juist niet.. Luieren maar
@dobbertje klinkt als bekkenpijn, zeer herkenbaar helaas...hopelijk wordt het beter, maar anders idd zeker aan de bel trekken!!! @pip zeker niet duur hoor vind ik, het kan veeeeeel duurder. Wij hebben ook zoiets betaald vorige keer...had bij babyboefjes besteld, erg leuk! @elance leuk setje zo met kaartjes en doopsuikers! met dat laatste ben ik helemaal niet bekend, is dat een traditie ofzo?? hier net op verjaardag geweest bij mn vriendin. Mn lief was ook nog even mee en is daarna gaan werken...zo jammer dat ie dat altijd moet in het weekend dat we zijn kids niet hebben....Meisje heeft het super gedaan, maar zal wel moe zijn dus vast weer een fijne nacht hier Wij zijn echt verwend hoor op dat gebied! Morgenochtend lekker dreumeszwemmen en daarna gaan beide dames lekker slapen als papa gaat werken. s middags komt mn vriendin lekker uitgebreid lasagne met gehaktballetjes maken (het water loopt me al in de mond). Haar collegaatje komt ook met haar dochterje, zij is ietsje ouder dan Yara en ze zijn dikke vriendinnen op het kdv en bij het zwemmen. Dus de meiden lekker spelen en wij lekker beppen, koken en eten. Ik denk dat ik zo maar in mijn bed ga liggen. Moe en verwarming aandoen voor een uurtje doe ik niet meer, dus lekker in bed even tv kijken denk ik.... Zal ook es naar geboortekaartjes gaan kijken. De site waar ik ze vorige keer vandaan had heeft nu niet iets waar ik meteen verliefd op ben. Het fijne van die was dat we ook een jpeg bestandje kregen en die gebruik ik nu als omslag voor Y haar fotoboeken. Ik zou dat zo graag weer willen....staat zo mooi en dan hebben beide kids hetzelfde
Kelly Laat eten en vet eten kan mijn lijf tijdens een zwangerschap idd ook helemaal niet tegen. Misselijk en krampen, bah... Hoop dat het beter is nu. manon Babykledingoutlet???? Waar??? Kleindumpje Van harte met je nichtje!!! Chayennah Van de ene kant een mijlpaal, van de andere kant moet je er toch niet aan denken dat ze nu al ter wereld zouden komen he? Blije doos Hier wel al een ophaalkaart van de Zwanger Box gehad, maar nog niks van de blije doos gehoord. Bewegen Eigenlijk pas sinds een goede week dat ik de kleine echt voel bewegen...Sinds een paar dagen is het echt los in mijn buik en voel ik meneer de hele dag door trappelen. Wel lekker hoor! Alleen aan de buitenkant is nog steeds niet veel te voelen, maar ook dat komt nog wel. Paloe Oh, dat is erg als ze je dure behang slopen.... Ik houd mijn hart vast als mijn jongste in een peuterbed gaat en zich vrij over haar kamer kan bewegen....denk dat het behang dan ook een keer de klos is.... Kaartjes Wij versturen 100 kaartjes en betalen daarvoor 240 euro. Dus 80 voor 135 euro vind ik niet zo duur! Elance Leuk strak kaartje hoor! D83 Hier ook de hele dag door aan het niezen... Vinden mijn banden niet grappig en mijn blaas eerlijk gezegd ook niet.... Dat wordt nog wat... Bij alle zwangerschappen trouwens gehad dat ik chronisch verkouden lijk en de hele dag nies. Ga er ook vreselijk van snurken... Ik ben echt de meest oncharmante zwangere even...hahaha
Jufjip, ja hier in België is dat eigenlijk hetzelfde als wat jullie doen met beschuit met muisjes. Iedereen die op kraamvisite komt krijgt 'doopsuiker' mee naar huis, vroeger waren dat gewoon zakjes die aan een kaartenhoudertje of een potlood ofzo waren vastgeknoopt, maar nu is dat een hele hype geworden waar je dus ook in moet gaan uitblinken. Wij willen het wel simpel houden want uiteindelijk is het gewoon om op te eten en de verpakking gooi je toch weg. Hebben net ook het gedichtje gekozen om op het kaartje te zetten Het begin van een nieuw leven Ontroerend mooi en klein Het is niet te beschrijven Hoe blij we met jou zijn Dus het kaartje is eigenlijk al bijna klaar, kan haast niet wachten op de proefdruk
@elance: gaan jullie je kindje Thomas noemen, of is dit een voorbeeld? Anders vind ik het een leuke naam! En het kaartje is prcies mijn smaak.
Ik denk dat ik een van deze kaartjes wil: Vrolijk geboortekaartje met bloemvoeten - Geboortekaartjes - Kaartje2go of roze voetjes van stippen - Geboortekaartjes - Kaartje2go Voor onze zoon hadden we deze: blauwe voetjes van stippen - Geboortekaartjes - Kaartje2go Ik vind het wel grappig dat beide kaartjes voor onze zoon en dochter uit dezelfde catagorie zijn.
nD83 oohh heerlijk zeg lekker in het bubbelbad! Al kan het zijn dat het voor je buik niet erg fijn meer is.. Oh dat heb je wel ervaren lees ik al!En die beweging komt echt wel hoor, je zult zien dat het vanaf nu alleen maar meer wordt! pip ja normaal doen ze dit soort dingen niet, daarom kunnen we ze ook wel eens een paar minuten alleen beneden laten.. mja, gebeurd is gebeurd en ze hebben volgens mij wel gemerkt dat ze die niet nog een keer moet Elance leuk dat je uit boeken gaat kiezen! Wij hebben t op internet gedaan Dobbertje dat klinkt als BI...ff contact met je vk kan niet verkeerd zijn.. mamainspe ik ben benieuwd naar jullie naam! Nog een paar weekjes wachten Leuke kaartjes! Wij hebben m ook van kaartjetogo Collo ja gelukkig hebben we verder geen behang, alleen maar 1 strook fotobehang op een dunne plaat tegen de muur geschroefd.. gedichtje: ik zet m hier niet op Geboortekaartje: wij komen denk ik net als bij de andere 2 op zoᷰn 100 kaartjes uit en als ik het me goed herinner komen we op ongeveer 145 euro uit, incl enveloppen. ᷰVerjaardag was superleuk! De jongens hebben zich geweldig vermaakt met hun 2 achternichtjes en we zijn onverwacht blijven eten, heerlijk! Nu liggen ze lekker te knorren en wij even achter de laptop en eepad straks komt mn moeder nog heel ff langs Net geweest
jufjip, mijn dochter heet ook Yara......grappig he! hier gaat alles nog steeds goed, ik ben wel nog steeds vermoeid, maar goed dat was ik bij Yara ook de hele zwangerschap, dus dat moet ik maar voor lief nemen. ik merk ook dat het langer duurt voordat ik inslaap want ik kan niet echt meer een lekkere houding vinden. meiden misschien is het al eens gevraagd maar hoe doen jullie dat met een winterjas. Ik vind een echte positiejas vaak zo duur voor de tijd dat je hem aan hebt. hebben jullie tips?