Kleinduimpje, oei wat spannend met 25 weken een kleintje. Fijn dat ze het zo goed doet. We duimen dat ze er helemaal bovenop komt. Ik heb ook veel maagzuur, ik heb de Rennies - pepermunt gekocht, werkt hier prima. Ik had het vooral in bed, dus neem er nu 1 als ik al in bed lig en dat gaat goed. Geen grote glazen in 1 keer drinken , maar steeds kleine beetjes. Vanille vla wil ook helpen. Sterkte ermee! Fijn Foeske, dat alles in orde is! Dobbertje, dat heb ik ook vaak, klik je op enter, en dan staat je verhaal er niet! Je moet eerst refreshen en dan tikken. Ik copy mijn verhaaltje voor de zekerheid maar! Lovely Mom, lastig idd unisex pakjes, je ziet het steeds minder! Net bij de Zeeman een leuk zomerpakje gekocht, een soort jumpsuit, korte mouwen, korte pijpje van badstof met felgekleurde vissen erop. Heb maatje 68 maar meegenomen. Vond hem té leuk! Vanavond bevallingsbijeenkomst in het ziekenhuis hier. Altijd leuk! (totdat ze de verlostang e.d. laten zien...) Verder lekker zonnetje hier! Fijne dag X
Jeetje kleinduimpje Ik ga duimen voor de kleine lot! Hier al een drukke ochtend erop zitten. Schoonouders zijn op vakantie en ik zou hun hond uitlaten... Bleek vanochtend dat manlief de sleutel had meegenomen i.p.v. Thuis had laten liggen. Ik kon dus even 3 kwartier heen en 3 kwartier terug om de sleutel op te halen. Daarna maar met hun hond en mijn hond naar een recreatieplas geweest zodat ze even konden rennen en zwemmen. Daar kan ik zelf ook van genieten! Nu zit ik in het zonnetje in de tuin van mijn schoonouders en de honden spelen nog even. Lekker joh! Zometeen ga ik even wat in huis doen n daarna voorbereidingen treffen voor de taartbestellingen die ik deze week heb. Maar ik doe lekker rustig aan hoor.. Heb nog alle tijd! Heb vannacht trouwens weer heerlijk geslapen. Nog wel vaak wakker maar geen pijn meer. Denk dat het toch kwam door het lange staan vrijdagavond. Fijne dag allemaal
He meiden, Kleinduimpje: jeetje dat is schrikken zeg! Duim hier ook dat alles goed gaat met het kleintje! Collo: thanx, jurkje zit ook heel erg lekker.. Vanochtend mijn suiker wezen prikken. Wat een toestand! Ten eerste moest er toch bloed geprikt worden en niet alleen maar vingerprikje. Omdat het maar een klein buisje was dacht ik, ach doe ook maar (held die ik ben). Maar toen. Ik had van de verloskundige begrepen dat ik, even kon prikken, dan wat eten en een half uurtje later nog een keer. Nou, dat bleek dus niet zo te zijn. Moest rpikken, dan eten en pas 2 uur later nog een keer. En omdat de prikpost dan dicht zou zijn moest ik naar het ziekenhuis. Dus ik eerst bij die prikpost geweest, naar huis, ontbeten, 2 uur later naar het ziekenhuis, nogmaals prikken. Nou is prikken bij mij nooit zo heel makkelijk. Vanochtend rechts geprikt dus nu links. Kon de ader niet vinden. Toch maar weer rechts. Zij die naald erin, nou er kwam net een druppeltje uit hoor... Dus zij wroeten en doen met die naald en ze haalde er net een bodempje uit, toen was het op. Gelukkig vond ze het voldoende dus was het klaar. Nu is m'n hele arm bond en blauw...:x Echt zo niet fijn. En ik heb al zo'n hekel aan die prikken en naalden.... Nou ja we zijn er in ieder geval van af, hopen dat de uitslag ook goed is.
Arme Woezel25 ! Mij hebben ze gezegd dat het zo'n vinger prikje is, ik hoop het ook zo want ik ben ook moeilijk te prikken en ik moet 3x op 1 dag....
Mamasyl, vriendin ligt in Rdam dus is 2 uur rijden vanaf hier Kleinduimpje, oef die Lot Hoop van harte dat goed blijft gaan! Gek idee hé dat het al zo vroeg kan Ga er maar niet te veel aan denken Woezel, wat omslachtig Dat er 2uur tussen eten en prikken moet zitten is normaal, maar was wel handig geweest als ze dit even hadden gezegd Wanneer heb je de uitslag? Hier bezig geweest met de tekst voor het geboortekaartje (nog maar oriënterend) Heb het volgende bedacht om niet een half jaar aan de kraamvisite vast te zitten Komen jullie in de eerste 4 maanden van mijn leven? Anders zijn papas en mamas vrije tijd vergeven Bezoek vinden we fijn, maar mag het in de kraamtijd zijn? Wat denken jullie? Kan toch best zo??
@chayennah hahah erg herkenbaar ik doe die van mij ook niet meer na terwijl ik toch het gevoel heb dat de tijden van feesten nog niet zo lang geleden lijken @grieby fijn dat het goed gaat last van zwangerschaps vergeetachtigheid hihihi @paloe ooo olaf is een verrader hahaha wel grappig eigenlijk ;D @fliertje het kan hoor dat je kat een beetje jaloers is hou dit wel goed in de gaten, want dit soort katten kunnen soms in het bedje of box gaan plassen @lovelymom dat vond ik dus ook al van de unisex alleen bij prenatal hadden ze dan wel 1 leuk pakje die hebben wij ook gekocht met zilver en wit, maar ik was ook nogal verbaasd dat de unisex kleertjes gewoon duurder zijn als de jongens/meiden outfits @foeske ach ja joh die verkoudheid kan er ook nog wel bij alsof je nog niet genoeg heb, je mag heus wel iets voor een ander over laten hoor beterschap @kleinduimpje oei schrikken met 25 weken gelukkig doet ze het wel goed zo te horen spannende weken/maanden dus @foeske ja hoor ik vind dat prima kunnen zowiezo vind ik persoonlijk eigenlijk kraamtijd maar 1 a anderhalve week daarna is het geen kraamtijd meer voor mij dan hier alles goed lekker rustig aan de zon schijnt heerlijk hier echt zo een heerlijke herfst dag
Kleinduimpje, jeetje zeg dat is schrikken, maar wat goed dat ze zelf al ademt! Maar het blijft wel heel klein!
Hoi Foeske, ik heb er bij onze tweede ook het 2e rijmpje opgezet, maar wat mamavan5 zegt klopt. Voor de één is het 10 dagen en de ander 6 weken. Kraamtijd is een ruim begrip. De tweede is denk duidelijker, is het niet alleen "Dan IS mama & papa's vrije tijd op" , weet het niet hoor. Maar klinkt iets beter. Kan makkelijk dat ik het fout heb. Succes!! XXX
Ik zet er denk ik niets op over bezoek tijden. Ik ga er vanuit dat mensen toch wel bellen voor een afspraak? En anders zetten we er misschien op: bel, kom en bewonder
chayenna, dan rijmt het niet meer maar zijn moet idd is zijn... Bij Jelte hebben we wel tijden erbij gezet maar werd echt niet naar gekeken... Ik moest eerst van de bank rollen hahaha... Er komt ook nog andere tekst op hoor maar heb deze keer gewoon echt geen zin in een half jaar lang kraamvisite! Heb genoeg aan m'n eigen herstel maar wil de visite ook niet helemaal ontnemen natuurlijk mamav5, ach ja dacht laat ik er nog wat bij nemen nu ik toch thuis ben
*suikertest, ik moest al met 16 wk ivm PCOS en dan met 24 wk weer, maar vk zei er niets meer over gelukkig. ik vind juist die vingerprik erger dan gewoon bloedprikken. ik moest me om 8u nuchter melden en na het prikje een glucose drankje drinken. zooooo smerig!! ik werd er misselijk van. 2uur stilzitten en dan weer een prik.
@Foeske, hihi...niet op gelet. Zo rijmt het wel: Komen jullie in de eerste 4 maanden van mijn leven? Anders zijn papas en mamas vrije tijd vergeven "Anders is papa en mama's hun vrije tijd vergeven" @Pip/Zeeman, je moet het héél erg treffen vind ik. Vooral als de kids wat ouder worden (bij mij nu heel bijna 10 en 11), en dan is het na meerdere malen echt wel faal. Maar bij die kleintjes kan het makkelijk! Ze hebben ook zúlke schattige sokjes en rompers zijn er ook leuk! Het scheelt ook gewoon veel geld! Veel plezier X
Bij mij staat de tekst van het geboortekaartje nu helemaal klaar.. op de linkerpagina komt te staan: als je op bezoek komt bij ons wonder, vergeet dan niet onze joep, voor hem is het ook heel bijzonder En dan op de rechter kant staat: Niemand zo mooi als jij Niemans zo trots als wij Naam geboortedatum gewicht/lengte/tijd Onze namen Ons adres Onze telefoonnummers Ga wel een proefkaartje aanvragen maar de echte foto kan ik toch pas er op zetten na de geboorte Maar heb een soortgelijke foto nu van inet geplukt Zoiets komt er op: Bekijk bijlage 280536
Wat n leuke rijmpjes komen er voorbij! Jeetje met 25 weken al bevallen.. M'n vriendin had laatst ook iemand in de familie die zo vroeg beviel maar maakt t ook goed! Duim voor der! Ah foeske beterschap! Heb j t soms doorgekregen van hier hihi Gelukkig gaat t bij jullie beter mamasylvia Hopelijk in huize lovely mom ook snel! Chayennah; hoe oud is je oudste? Spannend op kamp! Kan nog herinneren dat ik ging. Hihi Kraambezoek; bij ons zullen naaste vrienden wel even een seintje geven als ze komen en dan voornamelijk in de eerste weken En zeker in de eerste periode is t bij ons heel gebruikelijk dat naaste familie (schoonouders/mama en broers man) veel over de vloer komen Alleen maar fijn en gezellig.. Hoeven nergens naar om te kijken behalve ons kleintje, voor eten en alles wordt gezorgd en er zijn genoeg mogelijkheden om me terug te trekken en rust te pakken Ben echt gezegend met m'n schoonfamilie Zo betrokken en zorgzaam. Kijk terug op de geboorte van ons neefje als een warme, gezellige en bijzondere tijd Als ik zelf weer op de been ben wil ik ook zelf veel op bezoek gaan bij naasten! Ook is t gebruikelijk in m'n mans en nu dus ook in mijn familie om na ong een week een baby feestje te geven in een zaaltj Zo kan verdere familie en vrienden de baby in 1 x bewonderen en dat vieren we met veel eten lekkers en muziek! M'n man heeft zoonlief gisteravond voor t eerst echt flink voelen trappen! Zo leuk! Smakelijk dames! Hier taco's op t menu, krijg al watermond als ik er aan denk haha Fijne avond en beterschap voor wie t nodig heeft!
Ik heb vandaag eindelijk eens wat kleertjes gekocht. De meeste kleine dingetjes van de twin hadden we weggedaan. Zo schattig weer, kan me bijna niet voorstellen als ik die broekjes i maat 50 zie........ zooooooo klein!!!! Maar ooooo zo leuk!!! Trouwens 2 zetjes van de Zeeman en 1 van de Hema. Ook een paar rompertjes gescoord bij zeeman, dat scheelt wel heel erg veel in vergelijking van de Hema......
D83, mijn oudste dochter is 11 en zit in groep 8. Normaal gaan ze aan het eind van het jaar op kamp, maar nu worden na februari de groepen opgesplitst ivm tekort aan leraren ( en de grote kleuter-instroom...) , vandaar dat ze nu gaan. Ze gaan naar Helvoirt. Net spullen gepakt en het "Nicki Minaj" , tshirt beschildert voor de Bonte Avond. Heerlijk hoor die tijd, ik weet het ook nog goed. Spannend! Ben blij dat ze er zin in heeft! Eet smakelijk allemaal, hier hutspot met worst ( en voor mij een vega vleesje, eet geen vlees ) Fijne avond!
Hallo meiden, er komen leuke teksten en geboortekaartjes voorbij! Wij zijn er ook druk mee bezig. Maar had natuurlijk net een kaartje wat nog niet helemaal naar onze zin was. En dat was een kaartje waar weinig op aangepast kon worden. Ben toen naar een drukker gegaan en situatie uitgelegd en kaartje laten zien. Nou maakt hij een paar proefdrukken met onze wensen, dus ben erg benieuwd! Voor alle zieken en/of andere kwaaltjes beterschap en rustig aan. Ik heb vorige week behoorlijk last gehad van mijn rug. Gelukkig is dat nu zo goed als over. Maar moest wel goed op mij zelf passen. Moest hele weekend werken en werk in de zorg! Dus daarbij wordt je rug flink belast! Kom net bij de vk weg en kruimel en ik zijn weer goed gekeurd!! YOEPIE!! Prenatal belde net dat badje en standaard binnen zijn, dus manlief rijdt er langs om het op te halen. Dus ben benieuwd!!