Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    nieuwe afspraak voor de lijst: 12 juli vk en echo!

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Super girafje!!!

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Girafje, wat goed!
    Oh ik wil ook :) wij moeten nog 11 dagen wachten, maar het is snel morgen en dan moeten we nog 10 dagen wachten ;)

Omg, het is echt nog erger dan aftellen tot NOD. Dan kon ik de tijd nog doden door al vroeg te testen, zo gingen de dagen tenminste wat sneller... maar nu gaan ze zo traag :(

4. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Misschien moet ik mijn stoute schoenen aantrekken en bellen dat het moeilijk lukt om te komen en om te vragen of ik donderdag evt kan komen :p
    Haha, zou ik dat durven ;)

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet zo ongeduldig zijn..... Je moet sowieso nog 7 maanden wachten op je kleine, dus die paar dagen... (maar ik snap het wel hoor! ik leefde vorige keer ook van afspraak naar afspraak. Heb het deze keer gelukkig iets minder).

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Romy en IngeM, maakt je niet direct zorgen meid, ik heb dat geregeld. Laatste week niet meer gehad. Maar vandaag voel ik dat het daarbinnen flink bezig is/aan het groeien is etc. En had net ook wat afscheiding. Dus zal allemaal met elkaar te maken hebben.
    @Elance, super dat je geslaagd ben!
    @mamavandaisy: beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer wat beter. En balen dat je nog een dag moet wachten hihi…
    @Jonneke, ik heb sinds gister middag onder in de buik, met name links, ook een wat stekend/trekkend gevoel. Soms gaat ook de gedachte voorbij van zal het wel goed gaan?? Maar idd dan denk ik ; het groeit goed. En afgelopen maandag het hartje nog zien en horen kloppen dus!! Daar maar aan vast houden!!!!
    @Paloe, wat een heftig verhaal zeg, kan me voorstellen dat je huisarts daar geen vertrouwen meer in heeft. Zou ik zelf ook niet hebben trouwens!
    @Pip, fijn dat alles goed was! Nu lekker genieten van de vakantie!
    @lijst, ik vind de lijst van paloe overzichtelijk, zo per datum. Maar het maakt mij eigenlijk niks uit hoor!
    @girafje, fijn dat de echo goed was!
    @sex, hier op een laag pitje, na de laatste keer bloedverlies gehad de volgende ochtend en dat vond ik eigenlijk toch wel eng!
    Hier dus geregeld wat steken en trekkend gevoel li onder in de buik. Hopelijk komt dit doordat het daarbinnen allemaal goed groeit. Herkennen jullie dat gevoel?

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Die steken en trekken herken ik wel. Vorige zwangerschap ook continu gehad. Zijn gewoon je banden die oprekken. Hoort erbij, dus geen zorgen om maken.

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    *plak,plak* Bah wat een weer... Is het eindelijk warm kun je er nog niets mee ;)

Paloe, pak jij het 'lijstgebeuren' van mij over (vind het stiekem ook wel lekker ;))

Girafje, super zeg! En over 2 weken weeral! Geniet er maar van

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Lijkt me ook wel een werk hoor!
    Vind die van jou iets beter. Niet zo druk. Maar maakt me niet uit verder:)

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    elance gewooon even wachten(zegt er 1 die de echo afspraak vervroegd hebt whaahahaha

weten jullie dat of je bekkenpijn al vanaf 6 weken kan hebben ?
    of zal ik dan toch verder zwanger zijn??

11. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Het lijkt me niet dat je al zo snel last kan hebben van bekkenpijn. Het lijkt me dan eerder dat die pijn ergens anders vandaan komt. Maar ook gezien jouw formaat buik(je) ;) denk ik dat de optie dat je al verder in de zwangerschap bent het meest logische! Spannend he! :D

12. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej wat fijn van de goede echo's!
    Motor: ja indd, zal ik doen:)tourmotor,geen cross meer:p
    Lijst: maakt me ni veel uit, vind het zelf persoonlijk ni zo fair als je 1 pof 2 dagen mag overnemen dat je m helemaal aanpast maar das persoonlijk...geen aanval hoor:)

13. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja,Bi kan wel degelijk zo vroeg, heeft met hormonen te maken (weet er helaas alles van)

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heb 2 x Bi gehad 1ste bij 24 weken 2de bij 9 a 10 weken dus weet dat het bij me bekken vandaan komt
    moeten toch echt tot maandag afwachten dan zien we hoe ver ik ben
    toch maar naar zwangerschap pilates in de sport school
    bleghhh had zo gehoopt er dus niet last van te hebben
    maar weet nu wel dat het wel goed zit met de hcg

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Dames met een goede echo gefeliciteerd geniet ervan!!!

Hier erg moe net thuis zo even kokkerellen met manlief en dan even lekker niksen hihi!! Woensdag echo ben zo benieuwd weet nog niet of ik dan een kloppend hartje zal zien aangezien ik dan net 6wkn ben maar ik hoop het toch stiekem wel:)

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke thanks, nee maak me geen zorgen hoor! Maar merk wel dat mijn afscheiding die ik vandaag weer minimaal had, daar aan verbonden staat... tenminste dat denk ik hihi

17. rums

rums Niet meer actief

Alle dames die een goede echo hebben: geniet ervan!
    Ik moet nog 7 daagjes wachten tot volgende week donderdag...

Lovelymom wat een verhaal zeg! Zou ook wat zijn als je al langer zwanger bent! Ben heel benieuwd.

Hier verder weinig nieuws... Vanmorgen verslapen kon zo mijn bed uit vliegen want nog geen ochtendmisselijkheid (A)

18. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik heb de vk vandaag gebeld, ze kon me gerust stellen, als het bruin blijft en niet meer wordt of rood dan maakte ze zich geen zorgen. Ik mocht wel een spoedecho aanvragen als ik me heel veel zorgen maakte. Ik heb nu afgesproken dat als het morgen nog niet over is of als het meer wordt ik morgen het ziekenhuis bel en dan terecht kan. Volgens mij is het nu al minder geworden, ik heb verder ook geen krampen ofzo dus ik ben wel wat gerust gesteld. Tis gewoon weer afwachten. Ben wel blij met vk mensen die zich in kunnen leven in ons en kunnen bedenken dat zoiets best veel stress kan geven en daarom niet moeilijk doen over een extra echo!!

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Inge, wat fijn dat je wat gerustgesteld ben door de vk! En het kan idd heel goed oud bloed zijn ik zou idd ook ff naar het ziekenhuis bellen morgen en even naar binnen kijken dan kan je weer helemaal ontspannen als je ziet dat je kleine daar veilig en lekker in je buikje zit:)

20. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Inge, das fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. En idd fijn dat ze je snappen en de mogelijkheid er is voor een snelle echo indien je je echt zorgen maakt!

Deel Deze Pagina