Even snel heb blij om te horen van de goede echos en dat de vks van romy en inge zich niet zo druk maken. goed teken! Ik heb nu een borrel met de bereiden dus waarschijnlijk niet meer aanwezig. fijne avond iedereen!
Zo, wij hadden op 18.10 ook eindelijk de echo Alles was goed. Prachitg kloppend hartje gezien, alles klopte voor deze termijn (8 weken). helemaal verliefd! Voor de lijst: 19 juli termijn echo Alle andere dames met goede echo's: gefeliciteerd!
@iedereen met een goed echo: gefeliciteerd! Fijn he Mijn termijn echo is een weekje verplaatst. Kon niet op de 11e ivm een cursus. Nou ja, nog maar een weekje langer wachten. Het is dus nu: de 18e termijnecho
@Elance, proficiat! Met het behaalde resultaat! @Anke 88, welkom hier en gefeliciteerd! @Noorus, weet het niet hoor, met de auto is toch net iets veiliger, maar ja je moet gewoon doen wat goed en lekker voelt! @Jijdaar, ik heb inderdaad meer kans op een tweeling........ vandaar ook die vroege echo en nu doorgestuurd naar de gyn. @Romy1980, wat goed dat je de gyn hebt gebeld, jeetje en nu afwachten, sterkte ermee! @Pip1986, Hier bij de vk kunnen ze alleen maar uitwendig, had eigenlijk ook niet echt verwacht dat er wat te zien was. Alleen zo jammer van de tijd, mannetje had een paar uur vrij genomen en dat moet dus morgen weer....... @Jillz, wat een lekker vooruitzicht om per 1 aug iets minder te werken! Lekker van genieten! @Girafje, wat super! Gefeliciteerd en geniet van je roze wolk! @Zwangerschapswens, ik herken die steken ook, de boel is gewoon aan het groeien en uitrekken..... @Inge, fijn dat de vk je kon geruststellen! @Woezel 25, Gefeliciteerd! Lekker van genieten!
He meiden, Ben eindelijk weer thuis! Vanmiddag na de vk eerst mijn dochter opgehaald en het goede nieuws aan mijn zus vertelt. Die was super blij en het spookte al een beetje door haar hoofd. Daarna naar mijn ouders gegaan met wat lekkers. Mijn dochter had haar pop mee en die had een romper aan met I hartje Zus. De boodschap was natuurlijk meteen duidelijk. Mijn moeder vloog me letterlijk om mijn nek zo blij was ze. Daar lekker blijven eten en toen door naar mijn schoonouders. Ook weer de pop mee en daar duurde het even voordat ze de boodschap lazen. Toen ze het door hadden, waren ze ook super blij. Voor mijn ouders wordt het nu kleinkind nr. 7 en voor mijn schoonouders nr. 2 Ga nu nog even genieten van een bakkie thee en dan lekker naar bed! Zal vanavond heerlijk slapen! Lees morgen wel bij!
Weer flink gekletst. Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Hier drukke dag gehad. Intake bij de vk vond ik nu, de tweede keer, niet zo bijzonder. Haha. Zo slapen, morgen naar de foute party met collega's en heb er erg veel zin in. Hoop dat ik me neppen net zo goed voel als vandaag want heb echt bijna nergens last van gehad. Even kort en echo zo maar ga nu lekker slapen. Fijne avond.
Vond ik ook. Veel van mijn gegevens stonden nog in de computer. Vind de echo van morgen spannender....
Even snel doorgelezen voor ik slapen ga Inge: wat goed dat je even gerustgesteld bent. Hopelijk stopt het snel zodat je weer wat kan gaan genieten Bekkenpijn: ik heb daar nog weinig last van maar ik lees het soms wel bij anderen die er vroeg in de zwangerschap al last van hebben. Het ene lichaam is het andere ook niet hé. Ik heb niet gebeld hoor naar de gyn om te vervroegen, manlief vond het niet zo'n goed plan. Vooral omdat hij denkt dat de gyn ons er dan tussen moet krijgen en dat hij dan misschien minder tijd voor ons zou hebben. Ik zal helaas geduld moeten hebben en dat is écht niet mijn sterkste kant maar goed... Deze week is snel voorbij gegaan, hopelijk volgende week ook en dan is het al zover... Slaapwel meiden!
Jillz oh heerlijk iets minder werken, je hebt groot gelijk! Foeske je mag de lijst ook op jouw manier doen hoor! Maakt mij niet uit Maar zoals hij stond was het zo onoverzichtelijk Als je wil wil ik hem best onderhouden, maar ik heb niet elke dag tijd. Dus soms zal er dan even gewacht moeten worden.. Maar wil het wel overnemen hoor.. CindyW fijn dat jullie echo goed was! Super! Girafje super! Gefeliciteerd! Lovelymom jeetje dat is balen zeg, van je bekken! Snel! Het kan wel zo vroeg.. Het komt door gewicht of hormoon en hormoon heb je natuurlijk al nu.. Jijdaar het was ook meer een voorstel van de lijst Slaap lekker allemaal!
hoi hoi, hier meld ik me ff weer. ik lees alles wel maar geen tijd om alles te beantwoorden..sorry! ik ben ook n febr mama, moet zeggen dat ik me nu toch wel misselijk voel smorgens. jullie ook last? wat eten jullie dan? by eten denken ga ik al byna over mn nek.. ik loop ook hard, wie van jullie doet dat ook? nog tips?
Ff snel voor het slapen gaan... Paloe, mijn zegen heb je khad het zelf toch wat onderschat geloof ik.... Echo's, dames met goede echo's proficiat Verder weet ik het ff nie meer sorry! Trusten en zie jullie of morgenochtend nog ff en anders zondag weer!
Hier ook erg misselijk. Ik eet vanalles; crackertjes, brood, koekjes, fruit. Zolang ik maar blijf eten gaat het redelijk goed. Maar een lege maag geeft problemen... Ik blijf mezelf maar voorhouden dat het voor een goed doel is en dat het waarschijnlijk over een paar weken minder wordt.
heey meiden tis nou wel duidelijk van me bekken vanavond in de kerk gezeten bij het koor van me man ik ben helemaal af z'n pijn hellup (gelukkig wil mijn mama me helpen en heeft ze al gezegd dat ze vaak zou komen helpen) voor de rest kan ik het gewoon niet meer verborgen houden staan we net nog na te kletsen zegt een vrouw van een man van het koor het is zeker wel zwaar voor je dat lange staan? uhh toen begon ik toch even hard te lachen tot me man zij dat ik idd zwanger was en dat ik nog 34 weken moet nou wil ik maandag heel gauw die echo zodat we zelf wat meer zekerheid hebben maar dat denk ik wel aangezien ik al z'n last heb van me bekken
Net terug van werk en morgen vroeg naar VK, dus even kort reageren: @ Foeske, sterkte de komende dagen zonder de kleine! @ Girafje, meis ik ben zo blij voor je! Geniet ervan daarboven op die wolk! @ Lovelymom, rustig aan daar he?! @ Elance, erg he dat aftellen!!? @ Andere goede echos, jeeej! @ Sukke, plezier vast morgen met je party! Hier nu heerlijk slapen (hoop ik). Blij dat ik om 9:00 morgen al bij de VK mag zijn Trusten meiden!
noorus jaa rustig aan morgen even een dagje niks doen ! gewoon even lekker van de kinders genieten ik ga naar bed weltrusten
Goedemorgen allemaal, hier weer een spannende dag, straks om half 11 moeten we bij de gyn zijn......... @Kinderwens2010, gelukkig hier geen last van misselijkheid, maar ik heb wel gehoord dat eten op bed, dus voor het opstaan helpt......... en toch ondanks de misselijkheid wel blijven eten, anders wordt het alleen nog maar meer. Hardlopen doe ik zelf niet, maar denk niet dat het kwaad kan, als je dat altijd hebt gedaan......... wel goed naar je lichaam luisteren! @Lovelymom, wat naar dat je nu al last hebt vaqn je bekken, wel fijn dat je moeder je kan en wil helpen. Sterkte ermee!
Ik ben ook aardig misselijk en moet ook heel de dag blijven eten. Dan gaat het wel. Hardlopen doe k normaal gesproken ook. Ik heb alleen een chronische rugblessure en heb het nu al een poos niet gedaan omdat ik nu sowieso al last heb. Vorige zwangerschap wel meer gelopen en dat kan prima hoor. Meiden met echo's veel plezier vandaag!
@Noorus heel veel plezier zometeen!!! @Lovelymom, hahahah wat grappig al die reacties al ! Ik hoop dat het snel maandag is voor je en dan kan je lekker naar binnen gluren fijn dat je moeder je gaat helpen Hier vandaag lekker een dagje vrij heerlijk! Heb het deze afgelopen weken zo druk gehad met werk en studie dat ik even helemaal ga ontspannen en lekker zwanger ga zijn hihi Fijne dag dames!
Oh dan mag jij zo meteen gaan Wat spannend meid! Ik ben héééél benieuwd, maar volgens mij zal het wel allemaal meevallen. Weet je al of je een echo krijgt? Ja het aftellen is verschrikkelijk. Maar straks is het weekend en dat vliegt altijd voorbij en dan moeten we nog een weekje, dat is draaglijk vind ik. Als alles goed moeten we nog eens 4 weken wachten om nog eens te gaan en dan mag de hele wereld het weten Ik denk trouwens dat ik zo'n angelsound ga kopen, sommigen horen al iets bij 9-10 weken. Als ik dan zelf het hartje kan horen denk ik wel dat ik gerust ga zijn... (op voorwaarde dat ik het vind natuurlijk)