Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Manon: Heel herkenbaar hoor! Moet af en toe "rennen" naar de wc! Gelukkig voel ik het een paar minuten daar voor al erg rommelen!

@ MamaSylvia: Zijn jullie blij dat het deze 1 kindje is en geen tweeling?

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamain spe, fijn dat je een goede echo hebt!!
    @Jonneke, jij ook een goede echo fijn!! Waarom kiezen jullie voor nekplooimeting?
    @manonvd en mamaatjevan5: welkom en gefeliciteerd
    @roosenzo; bah die misselijkheid, probeer ondanks dat toch geregeld wat te eten, bij mij helpt dat om het onder controle te krijgen!
    @paloe, wat super dat je al voor echo mag volgende week
    @mamasylvia: helemaal super!!
    @inge, fijn dat het gestopt is, maar schrik niet als het er morgen ofzo weer een beetje is. Wisselt bij mij ook heel erg!
    @Fiore, veel sterkte meid!!

@kauwgom; mocht toch niet vanwege dat ene stofje wat er in zit???
    @rommelende darmen, heb ik ook veel last van
    @obstipatie, sinds ik roosvice laxo gebruik, is mijn ontlasting stuk zachter en kan ik elke dag!! Voelt echt als een opluchting
    Hier hele dag weer gewerkt, moet morgen nog, heb zondag heerlijk vrij gekregen!! Heb vandaag gelukkig weinig klachten. Zelfs mijn borsten voel ik minder de laatste tijd….

3. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Mooie echo en nog vooruit gezet ook! Super!

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@zwangerwens, hier ook erg weinig klachten. beetje duizelig soms is erbij gekomen.
    over kauwgom, ik kauw lekker door eigenlijk. Er zit aspartaam in, maar ik kan nergens lezen dat het niet mag.

--> Ik heb vandaag salami gegeten. Las later dat het niet zo goed is? Weten jullie er iets van?

@mamavan5 Gefeliciteerd en welkom! Ik snap alleen niet hoe je twee dochters kunt hebben met 2 mnd verschil??:):)

Ik heb vakantie!! Zondagavond gaan we voor 2 weken weg!
    17 juli intake vk en echo

5. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    mama van 5: welkom hier!

Paloe, fijn dat je al eerder mag kijken om te kijken :)

Inge, gelukkig weer gerustgesteld! Wat een opluchting!

6. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Pip, ik las op internet dat je het wel mag eten maar met mate
    voeding oke

7. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Zwangerschapswens, Wij kiezen voor de nekplooimeting ivm onze vorige zwangerschap. Toen bleek ons kindje het syndroom van down te hebben met daarbij andere bijkomende ernstige afwijkingen. Toen hebben we de zwangerschap afgebroken. We hopen op deze manier al snel iets meer duidelijkheid te hebben hierover.
    Vorige keer heb ik er trouwens ook voor gekozen hoor.

8. rums

rums Niet meer actief

Haha vind het wel een 'leuk' egoistisch berichtje :)

Trouwens voor de lijst:

1e kindje, thuis bevallen, geslacht niet weten, bv is de vraag ivm bvk

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    bvk???

10. rums

rums Niet meer actief

borstverkleining

11. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Wat wordt er weer veel gekletst!!!

@Nieuwelingen: Gefleiciteerd en Welkom!!

@Echo: Mooie echos! Wat fijn!!! :D IK WIL OOK!!! :p

@ego: Hier nog aardig ziek :( En daisy heeft t sinds gisteravond ook flink te pakken... Hebben de hele nacht niet geslapen! :S wat was ik moe zeg! Heb vanmiddag een paar uurtjes bij kunnen slapen.. maar vanavond ook maar lekker op tijd erin! en hopen dat dais ook kan slapen.

....Dan voel je je al beroerder, komt ziek zijn erbij.. en dan nog verzorgen van ziek kind erbij... pffff!! Nee zal weer heel blij zijn als t alleen even bij de kwaaltjes blijft!

Srry even ego! af en toe moet t er ff uit!

Verder wel bijgelezen maar ga niet overal op reageren..

Iedereen heel fijn weekend!

@Fiore: Heel veel sterkte meid!

12. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Mooie overzichtelijke lijst zo, is alleen iets verdwenen bij mij:
    3e, bv, ZH, geslacht weten

Fijn weekend allemaal!!!!

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, nou dan maar met mate hihi... Kauwgom hielp bij mij ook tegen misselijkheid! Nu ook weer misselijk, darmen beginnen ook flink te rommelen, dus komt ook doordat het weer tijd is om wat te eten. Maar echt geregeld wat eten anders krijg ik zo'n weeig gevoel!

Van salami weet ik niks! Denk niet dat we overal rekening mee kunnen en hoeven te houden anders is er geen houden meer aan! De belangrijkste dingen weten we wel gelukkig!!:D

14. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hier ook april 1980! Haha...grappig!

Leuk hoor, al die "egoistische" verhaaltjes...gewoon leuk om met iemand mee te lezen en te leven!

Zie ook dat er her & der wat klachten verdwijnen bij sommige mensen. Misschien moet ik me toch minder zorgen maken.

Straks komen onze vriendjes de bouwvakkers de verbouwing opnemen, kijken wanneer ze kunnen en wat er moet gebeuren. Spannend & leuk. De zolder is nu voorzolder en slaapkamer van onze oudste (11) dochter. Worden 2 slaapkamers voor onze twee grote moppies.

Fijne avond! XXX

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja dat verhaal heb je ook wel verteld volgens mij! En volgens mij heb ik daar zelfs nog op gereageerd:)
    Vind de keus om het wel/niet te doen wel lastig. Want wat als er wat uitkomt; laten we het dan weghalen etc..... moeilijke beslissingen hoor!

16. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    ff ticker testen. Net was hij ineens weg!

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamavandaisy: helaas is je weerstand minder nu je zwanger bent. Is gelukkig ook goed, want anders zou je lichaam het vruchtje als vijandig zien en afstoten.
    Ben zelf al ruim een week aan het snotteren en wordt daar ook niet echt blij van!

18. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Soow kijk je 2 uurtjes niet en alweer een hoop gemist! Bijlezen lukt dan ook niet iedere keer, maar doe mijn best!

@elance, dat scheelt idd wel een paar jaartjes ja ;). Maar dat maakt het niet minder toevallig!

Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met rommelende darmen haha. En ook om te lezen dat er nog meer dames zijn die twijfelen over wel of geen nekPlooi meting... Vind dat ook lastig nl!

19. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    @Girafje: klopt inderdaad, en las ook dat het juist goed is voor het vruchtje! Omdat deze dan de antistoffen binnenkrijgt en dus betere weerstand opbouwt! Zit er toch nog iets positiefs aan! ;)
    Wij moeten er alleen even doorheen! Dat blijven snotteren etc is ook niet fijn! dan ben ik soms liever even 2dagen goed ziek!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Pip Salami is erg zout en vandaar met mate eten:)\

Jonneke ja idd erg fijn!:) En lief ook dat ze het helemaal zelf aanbood:)

Mamavandaisy beterschap!

Cindy dingen verdwenen? Sorry!

Chayennah ook al verbouwen? Wij hier ook, maar we doen alles zelf:) Behalve het stucken

Nekplooimeting: hier niet..

Oohhh shit net nu ik zo misselijk ben begin ik maandag met mvm…:S

Deel Deze Pagina