Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik hoop het voor je ik had zo me plekje van vanmiddag voor je opgezegd

2. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Sterkte Romy

En sterkte Roos. Wachten duurt zo lang...

Ik kom uit de buurt van Uithoorn :)
    En over 3 kwartier echo...zo spannend!!

Succes meiden. XXX

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Roosenzo, wanneer stond je echo eerst gepland?
    Ik zou ook wel graag zo snel mogelijk gaan, stond ik in jouw schoenen. Maar ik denk dat woensdag ook al vrij snel is, dat is maar 2 dagen meer. Je bloed nu niet meer hé, dus dan zou ik die 2 dagen nog te overbruggen vinden, ook al zijn ze slopend.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Roos, dat duurt inderdaad nog even ja.... Maar probeeer zo te denken dat je aan de situatie niets kan veranderen meis... Ik hoop dat je niet teveel stresst, is niet goed voor je kleintje he! Rustig aan daar!

@ Chayennah, heel veel succes zo!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamainspe: Purmerend is inderdaad in de buurt.

Werk zelf in Hoorn en gan na mijn werk soms ff snel de stad in. Als ik echt ga winkelen, dan ga ik liever naar Alkmaar of naar Middenwaard in Heerhugowaard.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@jijdaar woowwwwwwwww dat zijn er twee gaaffffffff, en ik heb nog striemen van vorige zwangerschappen maar noem ze mijn beautymarks haha

@foeske mooi buikfotootjeee :D op naar een nog dikkere buik

@roosenzo zou gewoon die echo door laten gaan en hopen dat het nog een beetje restbloed was en we duimen hier dat alles goed zit, maar waarom maak je geen echo bij je vlos want hier hoef jij helemaal niet voor te betalen hoor bij een bloeding mag je altijd een echo laten maken

@leonizzie raar he dat het opeens echter word nadat je het heb verteld hier weet dus al iedereen het, heb echt een bolle buik vergeleken met normaal maar vind het ook wel leuk dat iedereen het weet

@noorus spannend ga duimen op een mooi beebje :D

@lovelymom spannendddd ook voor jou een goede echo en fotoooo's

@elance probeer toch desnoods beschuitjes of iets te eten fruit, en vooral veel drinken ook al eet je niet goed

@romy1980 jeetje wat vreselijk sterkte meid je klinkt in je berichtje erg sterk en hoop dat je snel een plakbeebje mag krijgen

@roosenzo ik zie juist dat als een goed teken dat je vorige keer rustiger was schijnbaar had je toen onbewust al door dat het écht niet goed zat dus nu moet het gewoon goed zitten

@chayenna hoe was je echoo spannend hoor

hier alles goed kan alleen niet zo goed in slaap komen en heeeeeel vroeg wakker ach hoort erbij, soms met vlaagjes lichte hoofdpijn maar niet echt noemenswaardig, over 17 dagen hopen wij ook een kloppend hartje te zien pfff die dagen kruipen echt voorbij

@lijst ben bijna 32 jaar en kom uit friesland :)

7. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pip 25/26
    Roosje 24/25
    Elance 24/24
    Chayenna 32/33, NH
    Manonvd 32/32 NB
    Mama in spe 29/30, NH
    Girafje 32/32
    Paloe 25/26, GL
    IngeM 26/27, ZH
    Roosenzo 29/30, UT
    Foeske 28, ZL
    lovelymom 24/25 ZH
    MamaSylvia1975 36/37 OV

@Romy: sterkte!!!

@Roosenzo: pff.. ik hoop dat het goed zit! Wachten duurt zo lang..

@Chayennah: grappig, ik word 1 dagje voor jou 33 (5 april)!

Ik heb vanavond eerste afspraak bij de vk: toch best spannend :)

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Pip 25/26
    Roosje 24/25
    Elance 24/24
    Chayenna 32/33, NH
    Manonvd 32/32 NB
    Mama in spe 29/30, NH
    Girafje 32/32
    Paloe 25/26, GL
    IngeM 26/27, ZH
    Roosenzo 29/30, UT
    Foeske 28, ZL
    lovelymom 24/25 ZH
    MamaSylvia1975 36/37 OV
    mamaatjevan5 31/32 FR

heb mezelf er even bijgezet nog

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Chayennah, hoe was het?!?! :D

@ Manon, spannend en leuk! Krijg je ook echo of alleen intake?!

10. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hallo lieve MedeZwangere Meiden!

Mijn echo was goed...Joehoe. Beeb was op groei ook precies 9 weken. Er was nog niet heel veel te onderscheiden qua beentjes/armpjes, maar het hartje klopt :)

Wel andere lastige problemen aan deze kant. Bij 22 weken bij mijn laatste zwangerschap, had ik al weeën en 2 cm ontsluiting. Nu gaan alle gyneacologen overleggen woensdag , hoe ze deze zwangerschap aan gaan pakken. Ze kunnen een cerclage plaatsen, dat is een bandje om je baarmoedermond. Niet geheel zonder risico, door het gerommel aan je baarmoeder kunnen er weeën en een daarop volgende miskraam volgen. Andere opties zijn hormonen en weeënremmers. Ik word nu donderdag gebeld en dinsdag 10 juli heb ik weer een echo en overleg met de gyn. Erg spannend. Veel info in mijn hoofd. Iemand ervaring?

Roos, jij verder al nieuws?
    Succes vandaag nog dames! X

11. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Romy, jeetje wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd!
    Hopelijk ook voor jou heel snel een mooie plakbaby!

@Roosenzo, goed dat je gebeld hebt, balen dat je pas woensdag laat in de middag terecht kunt!

@Meiden die voor een echo mogen vandaag, veel plezier en geniet ervan!
    Hopelijk krijgen we hier weer mooie foto's te zien!

@Hier vanacht weer zoooooo mega slecht geslapen en dat terwijl ik zoooooo moe was.
    Verder niet veel klachten, soms vergeet ik bijna dat ik zwanger ben........ maar als ik dan naar mijn buik kijk weet ik het weer:p;):D!

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Chayennah, fijn dat de echo goed was! :) Maar wat spannend wat voor actie er ondernomen gaat worden. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dat de gyn je goed kan informeren over de risicos.

Heb je ook een foto van de echo?!

13. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel

Gefeliciteerd!
    Hier geen ervaring met zulke vroege weeën.
    Wel een kennis die heeft toen zo'n bandje om de baarmoedermonder laten plaatsen bij de 2e en dat ging toen allemaal goed, maar toch nog met 33 weken bevallen. (1e met 26 weken)

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was!
    Wel lastig situatie. Maar je moet er maar van uit gaan dat ze de beste beslissing nemen en daar op vertrouwen!!

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hé wat goed dat de echo in orde was :D armpjes en beentjes komen later nog, er wordt nog hard aan gewerkt :p

Wel goed dat er actie wordt ondernomen om geen herhaling van het verleden te hebben. Geeft je toch een goed gevoel neem ik aan dat er aan je gedacht wordt en dat men werkt voor je.
    Ikzelf heb er geen ervaring mee, ik denk dat je gewoon best je volledige vertrouwen bij het gamma gyns legt die je daar hebt ;) (écht gaaf hé :D) en gelooft dat je daar in de beste handen bent.

De wetenschap staat tegenwoordig al heel ver, dit kindje komt er gewoon :)

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Mamatjevan5 hahahah kan je een keer je rust pakken werkt je lichaam niet mee lekker dan hahaha :)

@ Romy, sterkte meid :( Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt dikke knuffel!

@Roosenzo, ik hoop zo voor je meid dat je goed nieuws krijgt en even binnen kan kijken ik duim voor je

@manon heel veel kijkplezier vanavond!!!

@Mamavansylvia, hifi dacht dat ik de enige zou zijn die het af en toe even vergeet hahahah maar gelukkig maar i'm not alone :D

@Chayenneh wat goed van je mooie echo!! Gefeliciteerd!! Ik heb daar geen ervaring mee hoop dat ze met een goede oplossing komen hoe is dat vorige keer gegaan ? Moest je volledige bedrust houden om de zwangerschap goed te voldoen?

Hier erg moe merk dat er veel in mijn lichaam gebeurt en ik veel minder op een dag kan ondernemen vanochtend ook goed misselijk geweest maar na wat te eten is dat gelukkig weer snel verdwenen ach het is allemaal voor het goede doel denk ik heel de tijd dat maakt het allemaal leuk:D

17. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Ben helemaal ontroerd door jullie lieve reakties. Was een beetje ontdaan door alle gyn berichtjes, maar door jullie krijg ik er weer een beetje positieve moed in!! Thanx :)
    En yep....ik heb een foto!!

Bijgevoegde bestanden:

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoera, weer iemand met een goede echo! Geniet ervan meid!
    Hoop dat het bandje wat ze willen plaatsen zal helpen!

19. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Aanvulling ;)

Ja, vorige keer heb ik vanaf 22 weken plat gelegen, 6 weken in het ziekenhuis en 9 weken bij me moeder. Mijn oudste was destijds 1,5, dus bedrust was een beetje lastig. Ik had toen weeën remmers. Uiteindelijk met 36,5 een gezonde dochter gekregen. Spannend nu weer hoor. Maar wat jullie zeggen, ze gaan er ook gewoon voor om een gezond babietje ter wereld te brengen, dus luister maar naar hun beste adviezen!

XXX

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Pip 25/26 OV
    Roosje 24/25 NH
    Elance 24
    Chayennah 32/32 NH
    Manonvd 32 NB
    Mama in spe 29/30 NH
    Girafje 32/32 NH
    Paloe 25/26 GL
    IngeM 26/27 ZH
    Roosenzo 29/30 UT
    Foeske 28/28 ZL
    lovelymom 24/25 ZH
    MamaSylvia1975 36/37 OV
    Noa80 32/32 NH
    Caatje76 36/37 GL
    MamavanDaisy 24/24 OV

Ceyden 28/29 Zh
    Mamaatje van 5 31/32 FR

Heb het lijstje weer even aangepast, er waren een paar meiden afgevallen.

Deel Deze Pagina