Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Sukke, veel plezier op vacans!

Leonizzie, wat een leuke reactie van je ouders zeg!

Pip24, ook bechterew? Ik raad aan om de blog te lezen er staat precies ik wat ik voel, waar ik tegenaan loop en wat ik meemaak…. ;) Het is vrij heftig bij mij maar op ’t moment gaat het redelijk dankzij de zwangerschap :D

Elance, zit idd lekker he?!

Honger, ik heb steeds zin in de mac, maar moeten hiervoor naar maldegem en aangezien de weg daar opgebroken ligt…..

Romy, balen zeg! Sterkte!

Hier, gewerkt. De vader van een vriend en vriendin is overleden dus heb donderdag vrij genomen om naar de begrafenis te kunnen… Toch maar vreemd hoor dat de beste man maar 4 jaar ouder dan m’n eigen vader is…. Ben nog steeds niet hersteld van afgelopen weekend, maar dat komt hoop ik nog :p

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik moet er echt niet aan denken dat mijn vadertje zou overlijden. Kan me dat ook helemaal nog niet voorstellen. Lief van je dat je naar de begrafenis gaat.
    Heb elke avond rond een uur of 10 zin in de mac en dan een mcflurry en zo'n sate burger die elke keer bij de reclame voorbij komt. Heel gemeen dat ze dat doen. Mn man is al een paar keer naar de mac gereden 's avonds. Schandalig vind ik het van mezelf.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    roos klinkt als wat ik oook heb!! heb ook continue onder in me buik een trekkend gevoel!! en als ik erop druk dan krijg ik ook steken
    dit zijn bij mij echt me darmen
    ik hoop zoo voor je dat je kleintje nog bij je binnen zit en dat zijn hartje klopt

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik herken die trek in "foute snacks" wel. Heb de afgelopen twee dagen satekroketten gebakken. En chips gaat er ook wel in. Vandaag in de stad langs de ijssalon gelopen, zonder een cocosmilkshake te halen. Vond dat ik al te veel gezondigd had. Ben al 3(!) kilo aangekomen sinds ik zwanger ben. Vorige keer totaal 22 kilo, en dat is eigenlijk te veel....

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    eten
    ooo men ik kan ookk alles eten
    maar wil dit echt niet gaan doen
    dus morgen lekker fruit halen appels en aardbeien druiven
    anders groei ik echt dicht hahah
    met die buik van me

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook appels en aardbeien in huis, en die eet ik ook wel, maar het haalt het niet bij de foute hartige snacks....

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mama in spe
    nee dat zal wel
    wil het hier wel beperken

8. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    @roos, je klachten die je nu hebt klinken vrij normaal voor het zwanger zijn, ik blijf duimen voor je!

@eten; hier ook zoveel zin in foute snacks.. heb echt al weken trek in zo'n chicken wrap met honingmosterdsaus van de MAC... vanmiddag dan ook aan toegegeven! Zo slecht... verder probeer ik inderdaad ook me vol te eten in fruit etc... maar dat haalt niet veel uit.. patatjes...milkshake... heb t afgelopen week allemaal gehad! Kon t niet meer tegenhouden! Hehe...

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Roosenzo, wat vreselijk die onzekerheid! Ik duim voor je meis de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus blijf goede moed houden!

@Foeske, wat een rot nieuws gecondoleerd:( Komt dan erg dichtbij he

Eten hier ook vreselijk veel zin in patat en andere lekkere dingetjes!! Gisteren al naar de mac geweest dus vandaag even een gezonde maaltijd op tafel maar het liefste zet ik de frituur aan en bak ik van die overheerlijke krokante Mc cain frietjes en maak ik er een frikadel speciaal bij of een kaassouffles of of... Ik houd op :p:p:p

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Trouwens wat ik erg lekker vind en erg gezond is, is een lekkere smoothie maken met aardbeien, banaan,appel,kersen of wat voor fruit dan ook! Beetje honing erbij mixen maar en smullennnn!!

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    klinkt lekker en laat me man nou voor kerst een smoothiemaker hebben gehad

ooo en kijk nu al uit naar de kraamtijd lekker elke dag van die lekkere smoothies!!1

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha lekker he die ongezonde dingen. Wij zijn gister bij de mac aangegaan voor een mc flurry snickers hihi.
    Verder qua eten staat vooral het warme eten mij erg tegen. Manlief schept toch een beetje voor mij op, omdat ik goed moet eten van hem, en dan gaat het ook wel weer achteraf, maar het zijn maar kleine porties!
    fruit smaakt daarintegen wel heerlijk, voor ananas!!

@roosenzo wat jij beschrijft klinkt niet echt als menstruatiekrampen, of herken je dit van je ongi? Bij mij zit dat veel hoger.

Ik wou dat wij ook al weer bijna voor de 2e echo mochten, maar helaas, duurt nog 2 wk.

Nog even vraagje, loop nu nog bij het zkh, maar als de 10wk echo goed is, mag ik gewoon naar de vk. Zal ik die nu alvast bellen voor een afspraak en de intake? Wat zouden jullie doen?

13. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hahahaha! :p ... heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben!

Soms gewoon lekker toegeven... ze zeggen ook over rare trek.. je lichaam vraagt er niet voor niets om ;) ;) :p Haha

14. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    @zwangerwens: gewoon alvast afspraak maken ja, hoe sneller je er heen kan! Je kunt t altijd afzeggen als dat nodig is.. maar daar gaan we niet van uit!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Net terug van theeleuten en appeltaart eten met een vriendin :D

@ Elance, fijn dat het weer goed is in bed. Ik merk dat we het nu wel spannend vinden Hoop na goede echo er weer voor te durven gaan :)

@ Manonvand, weet niet of jouw VK echo-apparatuur heeft. Ben benieuwd of ze meteen een echo doen, zou wel superfijn zijn! Succes zo!

@ Lovelymom, wat superfijn meis! Wat voor echo heb je de 23ste?

@ Roos, tuurlijk zegt een goede echo woensdag niks (voor ons ook allemaal niet), maar het is wel fijn te weten dat het voor nu goed zit toch?

@ Zwangerwens, die pijnen heb ik ook ja.

@ Foeske, misschien maar beter dat de weg open gebroken is :D Gecondoleerd trouwens!

Hier ook vooral zin in hartig eten. Fruitsmoothies maak ik ook, maar merk dat ik dat zoet/zure snel naar maagzuur vind smaken, bleh! :p Nu staat er een hartige spinazie/brocolli taart in de oven. Nieuw probeersel, dus ben heel benieuwd! :D

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    noorus
    om te kijken of alles nog intakt is :p eigenlijk gewoon de echo die je met 8 weken krijgt

17. June86

June86 Lid

19 jun 2012
    91
    0
    6
    Hmmmmm ik zie steeds allemaal lekkere dingen an demac ..voorbij komen.. mjam mjam

Ffe ego berichtje.. vrijdagavond plots helderbloed verlies.. Maar wel echt heel weinig... zaterdag en zondag een paar x wat oud bloed.. ik denk dat ik morgen voor de zekerheid de vk opbel.. voor mijn gevoel zit het wel goed maar vl zegt bel toch maar even.. sorry moest het even kwijt..

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Het klinkt alsof het gelukkig wel meevalt. Maar bij ongerustheid moet je idd gewoon bellen.

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik vind smoothies het lekkerst als iemand anders ze voor me maakt. Mijn man maakt nu elke avond een 'fruithapje' voor me klaar :D

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ lovelymom: Fijn dat de echo goed was!

Ff dipje. Moet morgen op een andere school invallen en daar heb ik helemaal geen zin in. Had gewoon verwacht dat ze me deze week rust zouden gunnen en eerst de uitslag van het bloedonderzoek zouden afwachten. Als het tegen zit moet ik zelfs in de bovenbouw werken en dat is niet mijn ding!
    Was morgen alvast maar voorbij!

Deel Deze Pagina