Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Mijn duimen draaien voor je Roos!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamavandaisy gefeliciteerd!!!!!!

roos mijn duimen draaien overuren je bent al heel de dag in me gedachte !!!

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik duim ook mee voor Roosenzo. Verder weinig activiteit van mij, ben zo vreselijk misselijk. Hang bijna de hele dag boven de wc. En dat met een dreumes rond je benen is niet heel prettig. Inmiddels ook al 2 kg afgevallen...

Maar goed, even voor de lijst, zie dat mijn termijn echo er nog niet bij staat (had het al wel eerder aangegeven maar ja, er gebeurt ook zo veel) dus bij deze nogmaals:

19 juli 2e echo, termijn echo

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pfff kan merken dat ik zwanger ben!!!
    vergeet gewoon mijn handtas op de parkeerplaats bij het winkelcentrum!! gelukkig kwam de man van de stomerij hem net terug brengen!!

5. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Woezel25, wat naar dat je de gehele dag zo misselijk bent.
    Hopelijk gaat het snel beter!

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jullie zijn echt lief :)

Ben net terug, mijn man is toch maar meegegaan. Eigenlijk zou hij thuis bij de kinderen blijven, maar de oudste was bij een vriendje en de jongste heb ik een koekje gegeven dus die was ook stil tijdens de echo.

Maar ik heb een beetje raar nieuws. Weet eigenlijk nog niet veel meer. Alleen dat ik de komende weken waarschijnlijk nog heel veel bij jullie kom zeuren omdat ik zo onzeker ben. Het goede nieuws was dat er een vruchtje zat, met een kloppend hartje. Ik denk ook dat ik nu weet dat het een jongetje wordt. Het was een echt jongenshart. Maar mijn hele baarmoeder zit vol hematomen. Dat is ook meteen de verklaring voor mijn bloedverlies. Het leek er op dat er eerst 2 vruchtjes zaten. De hematomen zorgen ervoor dat het nestelen niet goed gaat en dat blijft de eerste 12 tot 14 weken nog heel spannend. Ik mag niks meer tillen, niet te veel lopen, geen inspanning. Niks. Denk dat ik mijn abonnement bij de sportschool maar stop ga zetten voorlopig.

Dus al met al weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik dacht vanaf het begin van mijn zwangerschap dat het 2 kindjes waren. Heel raar, heb het hier ook nog wel genoemd volgens mij. Heb het er volgens mij met elance over gehad. Ook met mijn man en schoonmoeder trouwens. Dus waarschijnlijk heb ik al 1 kindje verloren. Dat dit kindje zo zijn best aan het doen is vind ik wel heel bijzonder. Ik probeer maar zo min mogelijk te doen zodat hij een zo goed mogelijke kans heeft om het te halen.

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Heb trouwens een hele lelijke echo foto waar ECHT niks op te zien is...had niet genoeg gedronken.

8. Niekje84

Niekje84 Lid

29 mei 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Net ff paar bladzijden bijgelezen, heb al vanaf zondag verzaakt.. erg slecht.

@roos.. Sterkte hoor, maar lekker kalm aan doen en je laten vertroetelen.

Ik heb verder weinig te melden eigenlijk, geen pijntjes, niet misselijk, goed slapen, eten nog steeds vies, en fruit lekker, maar wel veel dromen, compleet met afzwaaiende handen en voeten en gegil. Laatst betrok ik in mijn slaap mijn vriend. Die was not amused. Maar raar hoor, die zwangere vrouwen :) was zijn conclusie.

9. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Woow Roosenzo, wat een nieuws! Kan me voorstellen dat je er een beetje een dubbel gevoel bij hebt... maarrr, we gaan van het positieve uit! Het vruchtje dat er nu zit leeft nog! Dat kloppende hartje zegt genoeg :)
    Bovendien is het een vechtertje, dat blijkt! Inderdaad erg bijzonder.

Ik heb er niet heel veel verstand van en stel dus wellicht een domme vraag... maar hoe kunnen hematomen dan ontstaan eigenlijk?

We blijven hoop houden!! Knuffel!

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @Roos: fijn dat je man toch mee kon. En inderdaad positief dat er een kloppend hartje gezien is! Hou vol, dan komt het goed en heb je over 7 maanden een mooie knul (of toch een meisje?) in je armen.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ roos: je hebt een echte vechter in je buik meid! Rustig aan doen de komende tijd en laat je lekker veel helpen! Dikke knuffel!

12. June86

June86 Lid

19 jun 2012
    91
    0
    6
    @ roos.. Wat fijn dat je een hartje hebt kunnen zien... Dat is natuurlijk wel positief.. Ik hoop voor je dat het kleine vechtertje blijft plakken...

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    roos meid wat een nieuws
    ik had geloof ik ook al tegen je verteld dat het ook hematomen kunnen zijn
    rustig aan en hopen dat dit vechtertje bij je blijft!!!!

14. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Roos, wat een berichtje zeg. Op zich super dat je er hartje is, maar wel heel jammer van het brusje..dus toch 2, ja daar hebben we het inderdaad nog over gehad.
    Jij testte toch ook 1d na NOD 3+ ?

krijg je nu dan wel vaker een echo gezien de situatie?
    Probeer toch een beetje te genieten meid

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Even bijlezen hoor! Wat een hitte he?! Was echt pittig met werken ook vond ik!

@ Mama in spe, pff dat lijkt me wel vreselijk hoor dat echte misselijke… Weten ze het op je werk wel al?

@ Pijnlijke borsten, eerste weken eigenlijk alleen m’n tepels, maar nu gaan de rest van mijn borsten ook mee doen…

@ Fliertje, fijn van je echo! Hoever ben je geschat? Hoe groot was het vruchtje?

@ Mamavandaisy, wat superfijn van jullie echo! :D En natuurlijk de reactie van dochter! :)

@ Leonizzie, niet elke krampje geeft een miskraam aan hoor meis. Er gebeurd heel veel in je lichaam, dus daar reageert ie ook op. Ik heb goede hoop nog voor jou!

@ Woezel, hoop dat je misselijkheid snel zakt!

@ Lovelymom, aardig van die vent (zoals het hoort!)

@ Roosenzo, pff nog steeds in onzekerheid dus. Wat superbalen. Maar wat een vechtertje heb jij in je! Dat is iets om heel trots op te zijn! Kan er iets aan die hematomen gedaan worden? Hier gister trouwens ook niks gedronken, hoefde niet zei de gyn. Ben toch wel benieuwd naar je foto! :)

@ Niekje, heerlijk dat je zo weinig klachten hebt toch! :) Geniet er van zou ik zeggen! :)

@ June, hoe is het met jou?

16. June86

June86 Lid

19 jun 2012
    91
    0
    6
    Hier alles okay.. Geen bloed meer verloren sinds dinsdagochtend.. ook geen krampen gehad ofzo.. Dus blijf positief... Lief dat je het vroeg.. :)

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Buikslapen, hier ook één :D Gaat prima totdat de buik wat in de weg gaat zitten ;)

Fliertje, o das niet niks om flauw te vallen… Maar gelukkig alles goed met de beeb :D:D:D

Janken, ik jank ook sneller dan anders hihi ben anders toch echt niet emo hoor… Weg nuchtere ik :p

Mamavandaisy, wow zeg! Das echt al een kindje wat je op de echo ziet :D:D:D Wordt er zelf ook helemaal vrolijk van ;) Gefeliciteerd!!! En welkom ik ben ook op de 4e uitgerekend ;)

Roosenzo, phoeh zeg!! Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien maar er een behoorlijk dubbel gevoel aan over houdt…. Bah! O en klagen, zeuren mag en kan hier gewoon hoor ;)

Hier alles oké… weinig te melden

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Thanks damesss!!

@Roosenzo, wat fijn dat ze een hartje hebben zien kloppen! Maar wel naar om te horen dat het een tweeling was.. Maar je vechtertje zit lekker binnen zo te horen:)

@Noorus, 6weken en een paar dagen was nog moeilijk te zien zei ze Ik zie nergens afmetingen op de echo staan hoort dat wel?

Voor de lijst nieuwe afspraak op 01-08 bij het ziekenhuis voor de daadwerkelijke termijnecho

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Trouwens waar kan ik het buikfoto topic vinden? Ben een beetje kippig:)

20. mamaSylvia1975

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Onder Zwangerschap!

Deel Deze Pagina