Haha rum wat toevallig! Maar wel heel leuk want dan zijn er iig 2 waar je ongegeneerd over schattig babykleding en genante kwaaltjes kan praten en ook nog eens oeverloos omdat zij dat helemaal niet erg vinden heerlijk!
Haha Rums, dat is ook bizar! Maar wel leuk! Hoe groot was jullie beeb trouwens bij 8 weken?! @ Elance, prima kunnen slapen hoor. Wel paar keer wakker om te plassen, en dan ben ik wel klammig...
Rums haha, wat grappig! Echte babyboom hoor precies volgend jaar En wel leuk dat je schoonzus ook zwanger is, want dan zijn de neefjes/nichtjes dezelfde leeftijd, leuk als ze wat ouder zijn
@noorus nee het is niet zwaar maar moet ik zeggen heb een superman die echt alles doet en overneemt en helpt waar hij kan dus daaromn is het niet zwaar, merk wel dat ik nu al zoiets heb van ooooppsss bevalling weet te goed hoe dat aanvoelt zeg maar hahaha @lovelymom gelukkig maar het is en blijft schrikken met zo een kleintje @rums wat leuk samen zwanger met je leidinggevende nu weet je zeker dat ze je begrijpen kan straks hihihi hier nog steeds hetzelfde eigenlijk maar denk dat manlief last heeft van kwaaltjes hahahah hij had namelijk last van zijn banden dacht ie moest er erg om lachen, hier ook vroeg wakker weer wat een gezelligheid mag je nu uitslapen van manlief wil het niet lukken weet trouwens niet hoe het weer bij jullie is maar hier giet het echt niet normaal de lucht is eng geel en ontzettend licht dus ben benieuwd
He dames, heb niet alles bij kunnen lezen, jullie kletsen ook zoveel af! @ (weet ik niet meer) was zeker wel even schrikken van je zoontje! Hopelijk voelt ie zich vandaag weer stukje beter @rums, wat leuk zoveel zwangeren om je heen! Zo dit heb ik nog kunnen onthouden haha. Voor diegene die ik vergeten ben sorry, volgende keer doe ik weer mijn best!! @hier weinig verandering. Nog 1 late dienst en dan heerlijk weekend. Ben ik dan ook wel aan toe geloof ik hihihi @alle dames met echo, veel kijk plezier!!
goedemorgen ! ben er half en ook niet ! Noootje is ziek van de prikjes van gister met T is er niks meer aan de hand gisteravond al niet want hij vond het leuk om de ledikant onder te stiften ja nog niks over paloe hoop dat ze toch nog met goed nieuws komt
Paloe zal het wel aan het vieren zijn! @ Mamavan5, aah dat is wel heel fijn ja! Maar als man aan het werk is, zal je toch zorg voor 5 kids hebben, lijkt me niet niks @ Rums, dank
@noorus dat valt wel mee hoor juist met meerdere kinderen vermaken ze elkaar en drukte ben ik inmiddels al gewent dus dat scheelt ook ben nu ook wel benieuwd naar paloe die komt vast zo ff showen met haar echootje
Rums, haha moet ook wel lukken dat jullie allen tegelijk zwanger zijn Mijn poetsgedoe zit erop alles boven is schoon! Heerlijk
Hier anti-poets vandaag. Ik ga lekker even paar afleveringen Greys Anatomy kijken voordat ik naar mn werk moet
Hallo lieve allemaal! ( zo sla ik papa niet over ) Wat kabbelen we rustig voort momenteel, heerlijk. Geniet ervan. Spannend, hopelijk gauw echootjes te zien, veel succes vandaag! Hier eindelijk geen bloedverlies meer, dus ook alles in orde. Misselijkheid onder controle. XXX
Dames, Over 45 minuten heb ik een echo! Net gebeld voor een afspraak en kon meteen terecht! Laat alles alsjeblieft goed zitten!
@rums: leuk hoor, met z'n allen zwanger! @collo: ik hoop op een mooi plaatje. @mamaatjevan5: heerlijk he, zo'n kerel die alles uit handen neemt. Die van mij is nooit zo daarvan, maar hij heeft gister alle was (inclusief strijken!) gedaan en vanmorgen het keukenraam gelapt. Ik hou van hem! @misselijkheid: nogsteeds aanwezig helaas. Maar het zal een sterk kindje zijn....
Collo: spannend meid! Wat leuk dat ze meteen plaats hadden voor je Dan ben je daar nu ongeveer al, dus ik ben al heel benieuwd Andere meiden met echo vandaag, al nieuws? Paloe meid, hoe was het bij jou?
Hier zijn de misselijkheidsklachten dan wel weg, maar daarvoor heb ik mijn emo buien terug gekregen!! ZO dat is ook vervelend. Normaal kan ik overdag wel met manlief kletsen als er wat is op msn/facebook. Maar vandaag ging dat even niet. Dus was er helemaal verdrietig van. Manlief had even een gaatje net om te bellen en barstte helemaal in tranen uit haha. Bijna om voor te schamen maarja hoort erbij!!! hihihi. Kan er nu wel weer om lachen hoor......