Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden.

Ik heb mijn echo gehad. Alles is perfect, hartje klopte.
    Mijn beebje zwaaide naar ons. Vk vond het een prachtig baby.
    Mijn nieuwe uitgerekende datum is 26 januari 2013. Dus ik moet jullie jammer genoeg verlaten. Maar kom zeker wel meelezen en kletsen.
    Ik ben vandaag 10 weken 6 dagen i.p.v 10 weken 1 dag.
    Hier mijn echofoto

2. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Roosje, wat een mooie zwaaibaby. Mooi plaatje. En nog vooruit gezet ook! Jammer dat je ons 'moet' verlaten maar is voor een goed doel :)
    Geniet er van!

Collo, succes vandaag! Hopelijk kunnen ze je geruststellen. Fijn dat je zo snel terecht kon.

Andere meiden die een echo hebben, succes!

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wow roosjes wat een mooie echo

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden dankjewelll :D
    Ik klets wel mee joh af en toe. Ik was ook aangemeld bij januari topic maar kletste daar ook niet veel dus.
    Ja lekker vooruitgezet dus morgen 11 weken en over een week 12 weken wooow.

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Roosje, wat fijn om meteen een jolig kleintje te zien op dat schermpje :D
    Oh nu kijk er toch ook zo hard naar uit voor maandag... zijn dan 8,5 weken ver, hopelijk is er al wat beweging, zou wel fijn zijn :p

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @elance, voor je het weet is het maandag meid. Ik moest ook 6 weken wachten haha, ik weet hoe erg het is. Maar heb een bewegende beebje gezien dus wachten is beloond.
    Hoop dat jij ook een bewegend beebje ziet :D

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier alles goed. Net een mooi kloppend hartje gezien!! Ben zo blij! Nu onderweg naar schoonouders/moeder, dus nog wel even onderweg.

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Collo, dat is ook goed nieuws meid :D
    Wow, het weekend wordt hier goed ingezet hé zeg ;)

9. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Super collo!!

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ collo: hoera! Geniet ervan meid!

@ roosje: gelukkig ga je weg om een goede reden. Geniet van de mooie echo en veel plezier bijde januari mama's

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Zwangerwens, gelukkig zie je er de humor van in haha

Roosje, mooie foto, jammer dat je ons gaat verlaten ;)

Collo, joepieeee gefeliciteerd!

Ik ga onze pruts eens uit bed vissen… m’n schilderij is bijna af (zijkanten moeten nog ff grijs) maar weet nog niet of ik er helemaal tevreden mee ben… Ach ja als de gene waar ie voor is dat maar wel is (heb ff een foto erbij) ;) Straks verjaardag + daar eten dus misschien tot vanaaf en anders zie ik jullie morgen weer!

12. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @foeske: Wauw! Heb je dat helemaal zelf bedacht of van een foto nagemaakt? In beide gevallen erg knap. Ik ben niet zo creatief.

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    #2713 paloe, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    Fliertje shit zeg een blaasontsteking...balen! Ik heb het nog nooit gehad gelukkig (afkloppen) Het lijkt me echt naar..

Chayennah ik was dat van die echo;) Ik vond idd een inwendige echo met 9 weken apart, maar het kan natuurlijk altijd, het is dan wel duidelijker vaak:)

Rums best leuk dat je die extra echoś krijgt ja! Voor het showen: je kan er ook een foto van maken en die uploaden..

Lovely arm ventje! Gelukkig gaat het goed met hem!

Roos heftig zeg.. En wat vervelend dat het met je man allemaal nog niet zo loopt als het zou moeten..

Noorus haha ja ik was behoorlijk zenuwachtig!

Nala hoe was je echo?

Ella welkom!

Elance die steekjes kunnen overal voor komen en het hoeft niet meteen BI te zijn. Geloof me, als je BI hebt twijfel je er niet meer aan;)

Collo balen dat je was vergeten te bellen voor de echo! En wat heerlijk dat jullie een goede vakantie hebben gehad, heerlijk!

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mama in spe, vanaf een foto… maar de kleuren in het gezicht bevallen me niet helemaal L

Paloe, jij had toch ook een echo vandaag of ben ik mis??

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    All: wat ontzettend lief dat jullie aan me dachten! Mijn excuses voor het late bericht! Kon niet eerder:)

Leonizzie lief dat je eraan dacht vanmorgen! Ik moest werken dus kon nog niks laten horen.. waren gisteravond pas om 11 uur thuis en zijn meteen ons bed in geschoven:)

Rums haha wat superleuk dat je schoonzus en leidinggevende ook zwanger zijn!

Collo wow jij kon snel voor een echo! Super dat het goed was! Gefeliciteerd!

Foeske mooi schilderij! en ja ik had gisteravond echo:D

Roosje wat een mooie echofoto! Super! Jammer dat je ons gaat verlaten! Je mag ook stiekum bij ons blijven hoor;) Gefeliciteerd met je mooie echo!

buikslapen: haha het mag idd wel, maar op een gegeven moment vond ik het niet meer prettig om op een voetbal te slapen;)

Nou, hier heeft het gister wel geregend (ik was nat tot op het bot) maar het heeft qua benauwdheid niet veel uitgemaakt! Vandaag heb ik nog geen spatje regen gezien!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zo, eerst even bijgelezen hoor!
    We hebben gisteren de echo gehad (dankzij het hier lezen had ik al gerekend op een inwendige en jahoor;)) Onze frummel was meteen mooi in beeld en het hartje ook! Frummel is ongeveer 1 cm groot en we hebben het hartje zien kloppen! Volgens de berekening ben ik nu 7 wk en 2 dagen.:D Ik zal vanavond thuis de foto even uploaden!:D
    We zijn heeeeeeel blij:D en daarna zijn we nog even lekker de stad in geweest en ben ik geslaagd in 3 shirts, 2 vestjes en een gele broek (stretch) alles erop berekend dat het nu goed zit, maar ik er ook nog in kan groeien. Lekker zomers en ben er helemaal blij mee! (koop niet zo vaak kleding)

17. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd en geniet ervan (zowel van je mooie echo als van je nieuwe kleding;)).

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    paloe fijn gefeliciteerd met je mooie echo!!

19. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
  20. rums

rums Niet meer actief

Paloe gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina