@ Lovelymom, aahh dat verklaart! Wat is nou precies dat zwarte wat je ziet? Vruchtwater toch? Want dat was bij mij niet heel groot...
mijn baarmoeder is natuurlijk al een stuk groter doordat het me 3de zwangerschap is, maar volgens mij is het idd vruchtwater
Jeetje wat schrijven jullie veel zeg. Ik heb net even bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren. @misselijk ben ik ook maar ik word juist minder misselijk als ik eet, dus ik knaag de hele dag op volkorenkoekjes en ik eet kauwgom om die smerige misselijke smaak uit mijn mond te houden. Ik heb de hele dag zin in hele slechte dingen, chips en chocola en constant honger. Ik vrees dat er weleen zootje kilos bij gaan komen op deze manier Ik weet niet meer wie het vroeg maar de taart is gewoon biscuit met bakkersroom en aardbeienjam als vulling. En alle bekleding is fondant. Geen idee of het lekker zal zijn maar daar gaat het eigenlijk niet om bij deze taart haha!
Zo, wat is er veel geschreven vandaag! Geen puf om op iedereen te reageren, dus ff de belangrijkste Chayenne: Fijn dat het bloeden is gestopt en dat alles oke is met de kleine! @ Micha: Jeetje meid, wat rot! Sterkte de komende dagen! @ getrouwd: ja, heb zelf ook de naam van mijn man en mijn dochter ook. @ vernoemen: onze dochter haar tweede naam is een combinatie van de letters de namen van mijn moeder en schoonmoeder. Nu nog ff relaxen op de bank en dan lekker naar bed!
@ Foeske, eindelijk!!! Morgen wordt je geduldige wachten goed beloond Heel veel plezier alvast!! @Lovelymom, zal dat het wondermiddeltje zijn?? Ik ga het straks gelijk uitproberen heb hier net een soepje gegeten. Straks even een eitje koken en dan lekker veel zout erop! @Mamavandaisy, hahaha die mannen denken soms inderdaad erg simpel die van mij is bang dat als ik hardloop het kindje helemaal door elkaar gehusseld wordt hifi Hier gelukkig iets opgeknapt! Heb even geslapen en wat gegeten Vanmorgen toen ik uit de douche kwam sprongen stond ik vol verbazing voor de spiegel mijn tepels zijn ineens ver tien dubbelt!!! Liep de slaapkamer in en mijn vriend moest erg lachen toen hij het zag het lijken wel twee torens !!! Hhahahahahah
Micha, wat een naar bericht. Heel veel sterkte! Elance, spannend..... Vorige week heb ik mijn echo gehad en die zag er goed uit. Kindje met hartactiviteit en dooierzak. De duur komt overeen met wat 'ie zou moeten zijn. Enige onduidelijke was dat de echoscopiste nog een andere 'structuur' dacht te zien. Omdat ze onzeker was over wat het is en te betekenen heeft, heb ik eind van de week een nieuwe afspraak. Opties zijn o.a. hematoom of 'vanishing twin'. Hoop dat het een van beiden is want dan is er weinig aan de hand. # Vernoemen doen wij niet. Kindje krijgt 1 naam, net als broer en zus. # Misselijkheid blijft vervelend. Vindt MvM ook niet 'een kleine moeite' zoals sommigen maar een bedoening. Ben stiekem blij dat het straks tijdens de vakantie even niet hoeft
lovelymom, mooie foto vernoemen, hier maar 1 naam... kwam ff kijken of elance haar geduld al beloond was maar nog niets zie ik
Lovelymom He, wat een naar verhaal van die collega van je man. Hoop dat hij er goed uit komt... MamavanDaisy Heb dat dus met mijn zus. Die vindt het ook allemaal heel leuk voor me, maar het moet haar steken dat het bij ons zo makkelijk gaat. Gelukkig laat ze daar weinig van merken. Noorus Hier al 5 jaar getrouw. Heb zelf wel mijn eigen naar gehouden (net hoe het uitkomt eigenlijk) maar de kindjes krijgen mijn man zijn naam. Maakt me ook niet zoveel uit, het blijven net zo hard mijn kindjes, wiens naam ze ook hebben. Chayennah Oh meid, dat is naar wakker worden. Gelukkig houdt je beebje zich goed vast. Nu duimen dat alles goed blijft gaan. Mamainspe Hier ook vandaag weer begonnen met wrken. Ben sinds een paar dagen ook echt akelig moe... Echt dat lamlendige moe dat je echt alleen maar hebt als je zwanger bent... Hoop dat het snel weer weg gaat. Jee, wat een dilemma over die naam. Ik denk dat ik het er van tevoren wel even met je moeder over zou hebben. Denk dat ze zich er dan beter op kan voorbereiden en wat positievere associaties met die naam kan vormen. Of je merkt aan je moeder dat het haar echt pijn doet, in zo'n geval zou ik toch even verder shoppen naar een leuke naam. Manonvd Je moet maar zo denken dat die krampjes een teken zijn van dat er iets gebeurt in je buik. Als je niks voelt is het eigenlijk veel onzekerder... Angelsound Ik snap dat als je een voorgeschiedenis hebt dat je er 1 aanschaft, maar persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in dat alles goed gaat. Ik zou er idd wel erg onzeker van worden ook als ik het hartje een keer niet kon vinden. Afspraken Ik met eraan denken dat ik morgen even de vk bel voor een intake... Micha 2 Vreselijk voor jullie. Sterkte meid....weet wat het is... Verbouwen Gelukkig niet zo'n operatie als de vorige keer. Toen ik zwanger was van Lizzy moesten we op stel en sprong nog een dakkapel laten plaatsen om twee mooie slaapkamers op de zolder te kunnen maken. Heb er zo'n zin in om de nieuwe kamer van mijn oudste te gaan maken. Ze is echt helemaal meisje-meisje en krijgt dus ook een passende kamer. Met veel Pip, Lief! en nog veel meer kleur/bloem etc.. Heb al een paar kussensloopjes gemaakt voor een kamertje vol met leuke kussentjes.... Als die kamer af is ga ik pas aan de slag met de babykamer. Is ook minder werk aan. Nieuwe vloedbedekking, behangetje en gordijntjes en we zijn alweer een heel eind. June Van harte met de goede echo. Een hele geruststelling voor jullie denk ik. Moe Mag hier echt niet hard klagen want mijn man merkt gelijk aan me dat ik erg moe ben en doet dan veel meer in het huishouden en is ook liever voor me. Ik ben een bofkont....soms...
Hoi, Misschien een tip voor degene die met lage bloeddruk zitten, ik heb dat ook. Ook mijn 1e zw.schap gehad. Heel vervelend, erge hoofdpijn en dergelijke. Zoute dropjes en een kop bouillon is er goed voor, wat extra zout! Niet te veel, is ook weer niet goed, maar het helpt bij mij wel! Morgen de echo om 15.15, ben benieuwd! Slaap lekker allemaal, hopelijk gaat het bij mij beter als afgelopen nacht! Groetjes
June super dat de echo goed was! Weten ze ook een oorzaak voor de bloedingen of niet? Geniet ze! Elance dat is balen zeg dat het zo uitloopt! Foeske veeeeel plezier morgen bij de echo! Lovely zout kan zoveel verschil maken! Ik ben een noodzakelijke zoutfan en zelfs met veel zout heb ik een bloeddruk van 100/60 Fliertje hahaha lekker makkelijk met de bv straks MvNala fijn dat de echo goed was! Spannend dus nog even die volgende echo.. succes! Dipje: hier ook even, maar dan vooral omdat ik baal dat de emasefene niet de hele dag werkt en ik savonds misselijk ben als een driedubbel zeezieke slapjanus Nog niks van Elance hopelijk ben je nu aan de beurt meid!
Pooeeeh wat is er weer veel geschreven dames! Ik ben echt te moe om nu overal op te reageren, maar ben wel bijgelezen hoor @Elance: hopelijk is alles goed! Je laat ons wel in spanning zitten hoor! @meiden met goede echo: fijn!!!! @meiden met morgen een echo: veel succes en kijkplezier! @misselijk: hier gelukkig eigenlijk niet tot zeer minimaal . Wel echt enorm moe... kwam toen straks thuis van werk en heb meteen ff een klein dutje gedaan. Vriendlief heeft er gelukkig alle begrip voor. Toch grappig hoe je je vriend/man kan zien veranderen als je zwanger bent. Hij is uiteraard mijn grote liefde, maar sinds ik zwanger ben is ie nog liever... nooit geweten dat ie zo gevoelig kon zijn hahaha Trusten meiden en tot morgen!
Manon Gevoelig kan ik die van mij echt niet noemen. Die laat zijn gevoelens meer in het praktische zien en we zijn nu lang genoeg bij elkaar dat ik dat ook kan waarderen. Kusjes op mijn buik zul je hem mij niet zien geven...maar als hij spontaan de Swiffer pakt zegt dat mij net zoveel. Klinkt een beetje suf, maar hij probeert het dan voor mij zo makkelijk mogelijk te maken.
Ik heb mijn banner weg gehaald, want ik vind het zo cru. (kan het even niet goed hebben) Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben ergens wel blij dat we de vakantie tegoed hebben. Nu kunnen we daar tot rust komen, het er over hebben en hopenlijk het een plekje geven. Paloe: Prima dat je mij nog niet van de lijst hebt gehaald, dat besluiten we donderdag wel. Ik hou jullie wel op de hoogte. Ik denk dat jullie begrijpen dat ik nu even niet alle berichten lees. Ik laat jullie donderdag wel weten hoe het gaat, dan hebben we uitsluitsel en is er wel of niet besloten om te beginnen met de medicijnen. Ik ben er tot nu toe redelijk rustig onder, maar misschien komt dat nog. Ik heb wel buikpijn, dus wie weet begint het vanzelf.
@ Fliertje, mag ik vragen hoeveel jij hardloopt? Ik heb altijd gerend en vind het heerlijk, maar voor mijn zwangerschap (tijdens innesteling eigenlijk) werd ik ziek en herstelde daar maar niet van, waardoor ik een maand niet gerend heb (dat is inmiddels langer). Toen ik wist van m'n zwangerschap durfte ik ergens niet zo goed meer te beginnen, terwijl ik weet dat het geen kwaad kan. Stom he?!
Hoi meiden, eerst even familie gedaan hé Het was het mooiste geluid wat ik ooit gehoord heb Onze kleine gabber Heb een uitwendige echo gehad en was een supermooi beeld. Ben een week vooruit gezet, moet banner nog aanpassen. Nieuwe bevaldatum ligt nu op 10/02. Volgens de Gyn zag het eet super uit en is de kans dat er nog iets misloopt heel klein. Ik laat morgen nog iets weten en probeer dat foto te tonen. Typ nu op mobiel.
Elance wat fijn om wat van je te horen Gefleiciteerd, en wat leuk dat je een week vooruit bent gezet! Lekker genieten meid! Ben erg benieuwd naar de foto!!
Joepie Elance, dat is fijn nieuws!! Gefeliciteerd! Jammer dat we nu niet meer gelijk op gaan (tenzij ik volgende week ook een week wordt verzet) @collo: haha, maar dat is hier ook hoor! Vraag me af of hij ooit mijn buik gaat kussen, dat zie ik hem ook niet snel doen. Maar wel bezorgder en begrip hebben dat bijv ik kei kapot ben... Is voor mij al goed en fijn. En idd, hulp in het huishouden zeker ook, alhOewel hij dat toch al veel doet hoor!
Super Elance! Hier ook benieuwd naar de foto! En hoe groot is gabbertje nu?! Week vooruit is wel super! Had je zelf je schatting krap genomen? Want jou ei is toch wel heel duidelijk op je FF kaartje...