Hoe typisch, ik begin nu dus te bloeden... Alsof mijn lichaam gewacht heeft tot ik het met eigen ogen gezien zou hebben. (Of zou het door de inwendige echo komen?)
@micha, jeetje hoop dat het goed blijft. knuffel voor jou @elance, jij ook al vooruitgezet. Superleuk he. Leuk dat beebje het goed doet.
Wat fijn dat er meiden zijn met een mooie echo!! @Micha: wat ontzettend k*t dat het nou toch nog misgaat! Heel veel sterkte!! Hier kabbelt alles rustig voort, mijn 6 weken zomervakantie zijn begonnen, ik doe dus lekker rustig aan. Ben verder niet echt heel erg misselijk, soms een beetje, ben wel moe maar ik kan nu 's middags even m'n ogen dicht doen. Ik heb van 't weekend een positierokje gekocht, want ik krijg nog maar 2 broeken normaal dicht, maar man wat zit dat lekker zeg!! Dat gedeelte voor over je buik heb ik nog niet nodig, dus dat draag ik nog naar beneden, echt een verademing!! Vandaag met vriendinnen afgesproken, eentje weet nog niet dat ik zwanger ben, dus ga het haar vandaag vertellen! Iedereen een fijne dag!!
Micha Wat ontzettend balen meid, maar hoop dat je lichaam het nu echt door heeft en dat je in ieder geval snel weer schoon bent, hoe cru het ook klinkt. Dan is dat gedeelte achter de rug en kun je het gaan verwerken. Heel veel sterkte.
Hoi meiden! Hier even foto'tje van mijn echo van gisteren. Was uitwendig, dus het is waarschijnlijk niet zo duidelijk als de meesten van jullie maar ik kon alles zien op het schermpje. Goed genoeg voor ons dus Volgens mijn cyclus ben ik nog maar 8w+3d maar beebje is al 23mm groot wat overeenkomt met ongeveer 9w+1d. Dat verklaart ook wel waarom ik 1d na NOD al 3+ getest heb op de CB digital. Sterk beebje dus. Even voor de lijst: Bevaldatum: voorlopig staat hij op 10/02/2013 Volgende afspraak: 07/08 2e echo en bloedcontrole. Volgens mij zal de termijn dan definitief vastgesteld worden. En hier mijn foto'tjes:
Cool Elance Weet jij hoe dat kan dat je vooruit gezet kan worden ondankt dat je weet wanneer je eisprong gehad hebt? Komt het gewoon omdat toch niet elk beebje hetzelfde groeit in die eerste periode?! Hier dagje shoppen in onze hoofdstad vandaag!
komt omdat het beebje soms eerder innestelt dan de andere zo had ik waarschijnlijk een late innesteling
@ Lovelymom, ik had waarschijnlijk ook een latere, maar hij kan zich toch niet vóór de eisprong al innestelen?! Dus als jij precies weet dat eisprong bijvoorbeeld 9 weken geleden was, hoe kan het embryo dan 10 weken oud zijn?
Ik weet wel dat ik een vroege innestelling heb gehad, maar nu ook niet om te zetten zo enorm vroeg allemaal. Volgens mij is het gewoon meteen goed gaan groeien waardoor ik vroeg positief getest heb. Maar véél vroeger moet het nu meer uitgerekend worden Ergens tussen 10 en 18 februari vind ik voldoende
Nou ja in principe kun je maar zover zijn als je eisprong + 2weken er bij. Dan ben ik nu 8w + 3d. Maar het vruchtje heeft blijkbaar goed gegroeid. Daardoor komen zijn maten nu overeen met een gemiddelde van 9w+1d. (vandaag 9w+2d). Kan best hé, sommige vruchtjes groeien minder snel waardoor ze een paar dagen worden teruggezet. Een vriendin haar kleintje heeft gedurende de hele zwangerschap een week voor gestaan op zijn leeftijdsgenoten in de buik. Gewoon de ontwikkeling die bij de ene anders gaat en/of sneller gaat dan bij de andere. Heb je ook als ze geboren zijn hé, de één gaan sneller babbelen, terwijl de ander sneller gaat lopen, etc... Ach, het zijn allemaal schattingen en er zijn maar weinig mensen die effectief op de geplande datum bevallen, dus ik maak me niet druk
Nou dat in verschil in groei geloof is dus ook, maar er zijn mensen die zeggen dat dat bij ieder embryo gelijk loopt... maar jouw verhaal elance, dat klinkt mij ook heel logisch in de oren. En zeker niet iets om je druk over te maken. Integendeel! Geniet ervan meis!
Het is een heerlijke roze wolk Oh wat ik ook fijn vond, mijn gyn zei tegen me dat als ik me zorgen maakte dat ik altijd even langs de materniteit mocht gaan om te laten luisteren naar het hartje. Ik moest me niet generen
Elance, mooie fotos Noorus, shopse Het is hier rustig!! Ik ben helemaal happy! We hebben ons beebje gezien en gehoord en zijn zelfs toegejuicht Alles was goed, wordt wel al streng onder controle gezet wegens voorgaande zw.diabetes en medicatiegebruik voor de reuma. Mag volgende week naar de dietiste (koolhydraad arm dieet) en geloof dat ik de 23ste naar de diabetesverpleegkundige mag zodat ik m'n bloedwaardes weer 2x p.w. kan meten en doorbellen aan de gyn. Prima al die controle! Krijg ik weer lekker veel echo's O en ben een dag vooruit gezet... voor de lijst bevaldata is nu 03-02-2013, 17-7 dietist, 23-7 diabetesverpl.kundige en 1- augustus gyn + echo. Hier nog ff een kiekje