@Elance, haha probeerde het echt maar ben in slaap gevallen voor 2 uurtjes @Giraf, thanks ja precies we zien het tegen die tijd wel het zag er allemaal heel mooi uit volgens de vk daar gaat het om
Heej meiden Terug van werk! Morgen weer vroege dienst. Nog 4 diensten en dan heb ik de volgende echo!!! @ Fliertje, half uurtje klinkt goed. Ik ga zo even rennen. Wil het toch gewoon proberen en wéét dat het geen kwaad kan. Ben heel benieuwd of het lukt! Fijn dat je echo goed was. Hoe groot was de erwt? Heb je foto? @ Vernoemen en dopen. Hier beide niet. Ik ben wel katholiek opgevoed en gedoopt, maar vriend niet. Denk dat onze druif gewoon 1 naam krijgt En iets doen omdat mijn (schoon)ouders het op prijs stellen: nee. @ Mamavansylvia, klinkt niet goed zeg. Fijn dat het weer minder is! @ Fliertje en huishouden, elke keer klein beetje doen en dan weer even onderuit met een drankje en wat lekkers @ Es, wat super meis! Heerlijk hoor! Hebben ze het ook opgemeten?
meiden weten jullie of het nu al mogelijk is om last te hebben van harde buiken? ik voel namelijk dat me onderbuik samenspand en even later weer ontspant net een harde buik dus
Ik denk een beetje hetzelfde te hebben, maar meer naar mijn liezen toe. Dit zou gewoon bandenpijn moeten zijn. Maak me er weinig zorgen in
weet wat bandenpijn is maar dat is het nu echt niet als ik me onderbuik ook in duw is het echt hard en dat heb je met bandenpijn niet
Wat is bandenpijn? Bandenpijn is een scherpe, onverwachte, stekende pijn. De pijn komt doordat er ineens aan de banden van je baarmoeder getrokken wordt. De pijn kan heel verschillend zijn. Het kan een stekende pijn zijn, maar ook een beetje zeurend, zoals bij een menstruatie. De pijn kan komen vanuit je liezen, je vagina, het schaambotje, je navel, je onderrug of je zij. Want op al deze plekken zitten banden. Telkens als je buik groeit, moeten je banden meegroeien. Dat groeien is een pijnlijk gevoel. Je kunt ervan schrikken, zo pijnlijk kan het zijn. Je kunt ook last hebben van een uitstralende pijn naar je billen en bovenbenen. Bandenpijn kan erg vervelend zijn, maar het is niet gevaarlijk ______________________ en wat ik heb is dat echt me onderbuik hard word en wat hier boven staat is dat bandenpijn echt steken zijn die heb ik ook wel eens
Gaaf Fliertje! Hadden ze het nou ook opgemeten of dat niet?! Kan best zijn dat je al uitstulpseltjes ziet hoor! Cool he?! Hier net 3.52km gerend. Pittig, maar blij dat ik het gedaan heb!
Bedankt voor jullie antwoorden Noorus en Jonneke ! En inderdaad echt heeeel bijzonder ben er heel de tijd aan het kijken ernaar hihi Goed bezig Noorus! En het is ook zwaar maar je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt Ben trots op je
Mooi om te zien Fliertje! @Es: top, ook een goede echo! Ik heb al sinds gisteren godsgruwelijke zin in lasagna hahaha, en dan lekker met een rucola salade met mozzarella (gepasteuriseerd hoor!), cherrytomaatjes en pijnboompitjes ernaast... haha, kan niet wachten tot ik zo naar huis kan! Fijn dat er een vriendinnetje komt eten, dan kan ik het mooi maken (en haar verrassen met het blije nieuws)
Manon, hahahah ik had dat een paar dagen geleden! Mijn vriend moest en zou ruccola, fetablokjes, gedroogde tomaatjes en pijnboompitten voor me halen want had zo'n trek in een salade daarvan!! Echt grappig hoe groot de drang ineens wordt naar bepaald voedsel ik kan nu overigens niet meer aan zongedroogde tomaatjes denken word gelijk misselijk hahaha
@vernoemen, doen wij niet aan. En ook niet dopen @ prikken, bij de 7wk echo is er bij mij bloedgeprikt @fliertje, fijn dat de echo goed was. En ach wat maken die paar dagen nu uit! Als alles maar goed is @es1983, gefelicteerd met je mooi echo! @manon, wij gister lasagne gemaakt. Had ik ook opeens zoveel zin in hihi @ hier, laatste tijd meer last van mijn rug, en baal er van dat dat nu al plaatsvind. Straalt ook echt uit naar mijn li. bil en dat doet dan echt zeer. Is dit bekkeninstabiliteit? En wat aan te doen? @maandag de 10wk echo, wordt dat nog inwendig gedaan of al uitwendig? Iemand ervaring?
vernoemen, Man en ik zijn beiden vernoemd maar willen dat onze kids nie aandoen haha bloed, toevallig gister meteen laten doen, kan het maar gehad hebben mamasyl, he bah zeg, kun je ook niet optimaal van je buik genieten fliertje, mooi! Geloof, hier niet ben er zelfs een beetje allergisch voor haha Mamaatjev5, met jou alles goed zie ik maar hoe is het met man zn symptomen?? Hahaha Es, Mamon smakelijk Hier al overal de echo lopen showen haha Vind het helemaal geweldig, lijkt wel of het nu pas echt tot me door begint te dringen Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk vakantie!!
@ Bloed, is al geprikt toen ik eerste echo had. @ Lasagne, eten we hier vanavond! @ Foeske, wat heerlijk meis! Gaan jullie ook weg?!
Hey meiden, Bedankt voor de lieve reacties. Ja opgemeten, hij/zij was 14 mm. Fijn dat de andere dames ook mooie echo's hebben gehad.
@es, jij ook gefeliciteerd met je echo natuurlijk Was door mijn eigen blijheid helemaal vergeten te reageren op jou berichtje
Niekje Lastig te zeggen. HIer beide wel gedoopt maar zelf absoluut niet gelovig. Ik zou er echt op tegen zijn om mijn kinderen te laten dopen ongeacht de mening van mijn schoonfamilie. Ik heb niets met geloof en voel me er niet lekker bij om mijn kinderen dan te laten dopen. Als jij het geen bezwaar vindt en je vriend wil het wel, dan zou ik het wel doen. Elance Beetje vreemde reden om je kind te laten dopen; omdat hij anders gepest wordt met communie/vormsel. Het dopen staat toch wel ergens voor. Is net als trouwen voor de kerk voor de mooie foto's...Als jullie zelf beiden niets met het geloof hebben, zou ik het niet doen... Mamaatjevan5 Ben erg benieuwd hoe een dagje bij jou eruit ziet met al die kids. Leuke spreiding van leeftijden ook... Zou graag eens bij je naar binnen kijken. Fliertje Vaatdoek-syndroom is weinig aan te doen volgens mij. Voordeel is wel dat het met vlagen komt. Volgens mij ben je op je slapst als je kindje het hardst groeit. Wow, pretty pink nails! Es Ben heel blij voor jullie!! Durfde er al bijna niet op te hopen. Fijn dat alles oke is! Lovelymom Kan zeker dat je nu al harde buiken hebt. Komt niet heel veel voor, maar weet dat het wel kan. Bandenpijn heb ik ook. Vooral bij het niezen en stukken lopen. Noorus Respect.... Eten Vorige zwangerschappen bakken Feta met tomaat gegeten. Kan ik zo'n zin in hebben. Zwangerwens Zou wel snel contact opnemen met een fysio als je nu al last begint te krijgen. Bloed Zal bij de volgende echo geprikt worden rond de 11-12 weken. Woensdag 18 mei - Intake VK