Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    meiden ik heb alle wijzigingen voor de lijst genoteerd, ga hem morgen aanpassen... trusten!

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Elance, altijd leuke opmerkingen L Weet je moeder wel al van je zw.schap of niet??

Noa, dan mag je nog vliegen hoor, pas ergens in de 30 weken mag het nie meer geloof ik…

Lovelymom, hou op zeg! Nu krijg ik ook honger haha. Ik houd het maar op kersen denk ik, vind ik toch iets verstandiger ;)

Manon, wat lief! Tnx :D

Inw. Echo, ik had afgelopen dinsdag ook een inwendige echo (10+2)

Chayennah, oja die bandjes had ik bij de 1e ook (was ik al vergeten) bij mij deed het niet zoveel…

Mamaatjev5, Dat is idd niet te hopen nee :p Zou hem dan een vaag geven zodat hij weet wat pijn is whahaha

Hier net heerlijk een uur in bad gelegen. Dat was me ff lang geleden zeg! Heb er heerlijk van genoten ;)

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Paloe
    Toen de vk die bloeddruk meette kreeg ik ook echt een enkeltje zh... Was echt raar,voelde me prima en daarna ook niet meer zo hoog geweest, maar toen mocht ik niet meer weg uit het zh...
    Lastig als je niet tegen Rennies kunt, zijn hier niet aan te slepen tegen het einde. Ga niet van huis zonder. Heb je alleen steeds meer van nodig.

Lovelymom
    Oh heerlijk! Hier kwam mijn man net thuis met een beker soft ijs. Heel onprettig...;)

Hoe zou het zijn met Roosenzo?

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Geen idee inderdaad Collo, ze was al niet zo lekker, dus misschien te beroerd om op ZP te komen?! :(

Ennuh, softijs, wat een straf! :p

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoop maar dat alles goed is...

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kus!

7. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!!

@paloe: ah dat is een geruststelling! Pfff, ik trek het niet meer hoor haha! Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ga dan internet afstruinen naar info. Maar dan word je dus alleen nog maar ongeruster :(! Lees dan meteen van alles over missed abortion enzo... Whaah, was het maar vast woensdag!

8. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @foeske

Waarom had jij zo een bandje en met hoeveel weken kreeg je hem? Was het risicovol? Wij hopen gauw meer te horen, maar 2 ziekenhuizen die met elkaar moeten gaan communiceren blijft altijd een beetje lastig hé ;)

Goed geslapen en vandaag voor het eerst 100% geen bloedverlies. FIJN! En ik ben gister tante geworden van een neefje (mijn derde neefje...nog geen meisjes!!) , Stan. Alles volgens het boekje gegaan.

Fijne, wederom druilerige, dag vandaag!! XXX

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gefeli met je neefje Chayennah! Tijd voor een meisje in de familie dus! :)

Hier vanmiddag werken en zo met auto voor APK, rotklus vind ik dat altijd...

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    chayennah gefeliciteerd met je neefje!

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    roosenzo jaa ben echt benieuwd hoe het met der gaat

12. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi dames!

Even snel erdoor gegaan ;)
    Ik ben gisteren echt in een gigantische huilbui gegaan dan en manlief schrok even en had geen idee dat het zo kwetsend was, en hij bedoelde blijkbaar gewoon dat als ik er zelf mee inzit dat ik misschien beter wat minder zou eten.
    Nou ik eet 's morgens een klein kommetje muesli of cornflakes ofzo, rond 10u een appel, 's middags 2 boterhammetjes, rond 15u een yoghurtje of fruitsalade (vanmiddag heb ik wortelen mee) en 's avonds eet ik ofwel crackers (warm eten gaat moeilijk) of een bordje pasta ofzo.
    Ik denk niet dat ik ongezond eet zeg maar ;)

's vrijdags is de enige dag dat er fastfood in huis komt (frietjes, pizza, oid ...)

Hij verontschuldigde zich dan maar en zei nog eens dat hij me super mooi vind zoals ik ben.

Vanmorgen bij men moeder geweest voor het werk en ik heb het haar ook nog eens gezegd dat ik het niet leuk vond. Bedoelde zij blijkbaar gewoon dat ik nogal ferme billen heb (bouw van langs mijn vaders kant, daar hebben ze allemaal wat bredere heupen en billen). Nou ik vind echt niet dat ik zo'n dikke billen heb, maar goed. Nu weet ze tenminste wel dat ze dat niet meer hoeft te doen tov mij (ze weet al lang van mijn zwangerschap).

Ach, ze zal het ook niet gemakkelijk hebben met mijn vader die weer ziek is enzo.
    Nou ja, zand erover en ik voel me heerlijk in mijn vel :p

Chayenne, wat goed dat je tante bent geworden! Stan is wel een leuke naam, hopelijk hadden jullie die niet in gedachten ;)

Noorus: Haha, ben je nou nog speciaal om een test gereden dan of had je er nog één liggen?

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    maar elance waarom vind je het zo verschrikkelijk dat je aankomt?
    of in dit geval dat je buik dikker wordt ?(ik vind het echt zo onwijs mooi dat me buik dikker word helemaal omdat er een baby inzit)
    dat is normaal met een zw-schap en als je het nou echt zo erg vind zou ik na de bevalling direct een sluitlaken om doen

14. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Chayenna, gefeliciteerd met je tante-schap!

@Elance: gelukkig bedoelden je moeder en man het niet verkeerd dan. Maar ze kunnen uiteraard wel wat subtieler zijn! Maar goed, wie weet doen ze dat nu ook, nu ze weten dat jij zulke opmerkingen niet op prijs stelt!

Ennuh, jij veel eten? Als ik zie wat ik naar binnen werk, vergeleken met jou, dan zou ik nu een tientonner moeten zijn :p Dus nee, dat is inderdaad niet veel of ongezond hoor..

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik heb al jaren mogen horen dat ik dik ben. Toen ik thuis woonde zei mijn moeder altijd dat ik moest opletten als ik een boterhammetje meer vroeg of als ik een ijsje wilde.
    Ik durfde niet in een bikini rondlopen als zij rond liep want ze ging zeker iets zeggen over mijn buik ofzo.

Als we nu terugkijken naar filmpjes van reizen vroeger zegt ze dan opeens hoe mager ik toen wel niet was in vergelijking met nu (terwijl ze me toen dik noemde).
    Kortom, ik ben een vat vol complexen over mijn lichaam. Toen ik een schildklierafwijking kreeg is het helemaal verkeerd gegaan omdat ik toen ben beginnen bijkomen (woog ervoor 62kg en ben 1m71, toen ben ik naar 74kg gegaan).
    Dus ik heb er gewoon een heel groot iets aan overgehouden.

Ach ik vind het wel helemaal prachtig dat ik een buikje aan het krijgen ben, zeker 's morgens begin je iets te zien, 's avonds minder omdat het dan allemaal opgeblazen is, maar 's morgen komt er een hard knobbeltje tevoorschijn :)
    Zo immens schattig :D

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    maar als ik kijk naar jou lengte 1.71 mag je ronde de 70 wegen hoor! dat is echt niet te dik!!
    maar zou het toch een beetje los proberen te laten want anders praat jezelf alleen maar in de put

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja daarom, ik zie er goed uit en ik voel me ook goed. Ik ben alleen heel kwetsbaar als het over gewicht gaat ;)

Hopelijk heeft ze de boodschap gesnopen en laat ze me met rust.
    Doet men moeder trouwens ook met men broer, zit ze constant te zeggen hoe dik hij wel niet geworden is. Vind het heel jammer voor hem.

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Chayennah, ik was de vorige zwangerschap erg misselijk vandaar de bandjes. Het draagt geen risico’s mee en weet eigenlijk niet meer hoeveel weken ik toen was. Was volgens mij wel in het eerste trimester. Maar goed heb het 1 week geprobeerd en deed eigenlijk niets…
    O en nog gefeliciteerd nogmaals tante worden;)

Elance, lijkt me een gezond eetpatroon hoor! Ik eet ongeveer hetzelfde maar zou maar al te graag jou figuur hebben ;) Maar goed dingen uit je jeugd krijg je er niet zomaar uit…

Hier lekker uitgeslapen, kleine man was pas om 9.30uur wakken en manlief is nu met hem naar de kapper (ff handen vrij dus).

19. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Haha...@Foeske...ik begreep je helemaal verkeerd. Dacht dat jij ook een bandje om je baarmoeder had gehad...hahaha. SORRY!! Ja, heb het bandje wel om , maar als hij vervelend is gooi ik hem net zo makkelijk af. Ben morgen 11 weken, misschien dat daarom ook de misselijkheid afneemt. Alleen warm eten...belgh!

En dank jullie wel voor de felicitaties, we hadden die naam gelukkig niet, jongensnaam vind ik toch wel erg moeilijk! En na drie neven, past er nu makkelijk een nichtje bij hé dames!? Hahaha....nog éven afwachten!!

Fijne middag XXX

20. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Norrus, snap t wel hoor:) ff een bevestiging;)

Eleance, eet je dit nu? of at je dat altijd? ik vind t echt heel weinig nml;) nu ik zw ben eet ik echt veel meer. (en heb mt 34/36) maar goed, ieder lichaam is ook wat anders nodig natuurlijk, maar ik ben wel meer nodig nu hoor ander wordt ik misselijk..

ah een neefje, Stan. alles goed? Stan is een super leuke naam!
    Zoiets pas niet in ons rijtje, wij hebben hele aparte namen nml, wel kort 4 letters, maar je kan toch altijd opzoeken hoe vaak ze zijn uit gegeven? en dan is dat vaak onder de 10 keer;)
    Word nu nog lastig..een naam.. en dan ook nog 2..;)

Foeske, haha die bandjes. hoor van heel veel dat t ni werkt. zit nog soort naaldje in?

Chayenna, jah indd dan past er een meissie bij, maar na 2 meissies is mss een jongetje ook wel leuk?

Deel Deze Pagina