Biby welkom! Als je op de lijst wil, geef je dan even in het rood aan wanneer je bent uitgerekend, of je in het zh of thuis wil bevallen, hoeveelste kindje het is, borstvoeding of flesvoeding n je nu bekende afspraken? Chayennah gefeliciteerd met je neefje! Ik heb ook van die polsbandjes, het helpt hier wel een klein beetje, naast de emasefene. Vooral snachts en als ik in de auto of trein moet.. Collo ja ik heb ze bij de vorige zws geprobeerd, maar ik werd er kotsmisselijk van.. en daar had ik in het begin wel genoeg van gehad, wilde ik aan het eind niet weer. Ik gebruikte die vloeibare gaviscon, maar vind ik echt te smerig voor woorden en het werkte ook niet heel goed.. Als ik er nu weer zon last van krijg moet ik maar verder zoeken.. Kan het me voorstellen dat je moet die bloeddruk naar het ziekenhuis moest. Ik heb ooit in Australie ook in het zh gelegen met zon hoge bloeddruk, hartslag in rust was toen 130, ook niet echt normaal. Hoe hoog de bloedruk toen was weet ik niet meer. T laagste wat ik heb gehad is ook niet aan te raden . 50/35 in een vergevorderde septische shock. Heeeerlijk dat je man thuis kwam met ijs! Hmmm.. Manon haha ja internet is geen geruststellende bron, maar het ligt er ook aan waar je naar zoekt Men zoekt vaak bevestiging voor de hypothese waar men zich het meest mee bezig houdt Elance goed dat je het gezegd hebt! Je eet idd helemaal niet overdreven veel overdag! Hopelijk houden ze nu wat beter rekening met je op dat vlak Eten: ik eet nu ook veel meer, anders word ik veel te misselijk.. Bandjes: zit een bobbeltje in..
paloe en werkt het bandje goed? me dochter is namelijk wagenziek en met elk auto ritje moet ze spugen
Als vlindertje fladderde je in mijn buik en in mijn leven Als duifje vloog je bij mij weg naar het hemelse licht Als beschermengeltje ben je nu voor altijd bij mij Mijn sterretje aan de hemel die alle mensen verlicht!
Noorus, he bah zeg! Had zo gehoopt dat het goed zou zitten!!! Heb werkelijk kippenvel op mn armen Helaas kan ik weinig voor je betekenen, maar bij deze een hele dikke digitale knuffel en veel sterkte komend weekend en maandag! Vind het echt !@#(^% Biby, welkom en gefeliciteerd! Lovelymom, Een kennis van ons heeft ook wagenzieke kinderen (klinkt raar maar je snapt het wel) en als hun de bandjes dragen is er niets aan de hand Kzal dit weekend denk ik niet veel aanwezig zijn want het is feest op het dorp, maar tijdens de slaapuurtjes van Jelte maak ik natuurlijk ff tijd
Podverdikkeme Noorus ! Wat een klote nieuws had dit niet verwacht heb er gewoon kippenvel van ... Heel veel sterkte en kracht toegewenst
Ik lees af en toe mee vanuit vakantieadres. Nu toch maar even reageren. Noorus, Die zag ik niet aankomen. Wat vreselijk voor jullie. Hoeveel vertrouwen kun je nog hebben. Heel veel sterkte. Ook voor Micha nog natuurlijk.
Noorus,dit meen je niet.. Wat is dit balen!! Heel veel sterkte meid..!! En een dikke knuffel van mij..!!
Lovely zoals ik al schreef, het helpt een beetje..Mogelijk moet je ze voor je dochter iets kleiner maken, ik heb dunne polsen en bij mij zitten ze al vrij los.
[FONT="]Afsprakenlijst Februari 2013 [/FONT] 09-07 mvNala ---------------intake VK Elance ---------------1e echo gyn 10-07 foeske----------------- gyn + echo mamaatjevan5----intake vk Chayennah----------echo en overleg gyn Ank88------------------termijnecho 11-07 noa80----------------- echo Es1983----------------echo 12-07 Girafje------------------vk en echo 13-07 S1978 ------------------echo 16-07 Leonizzie ------------intake VK CindyW ---------------echo + gyn Leonizzy -------------VK zwangerwens------ 2e echo en intake vk 17-07 Ceyden --------------VK june86-------------- intake Pip---------------------intake VK en echo Babybelle----------eerste echo Foeske---------------dietist 18-07 caatje76 -------------echo Manonvd-------------echo Collo-------------------intake vk 19-07 jufjip ------------------intake VK Mamaatjevan5---2e termijnecho Paloe-----------------intake VK Woezel---------------tweede echo, termijnecho Papa2011-----------intake vk 20-07 linnie83 --------------2e echo 23-07 Ingem------------------termijnecho Lovely------------------echo Foeske------------------diabetesverpleegkundige Chayennah-----------echo en gyn 24-07 kinderwens2010 --intake VK + echo Jonneke83-----------nekplooimeting en termijnecho 25-07 Niekje84 -------------echo Noa80------------------vk Fliertje-----------------termijnecho 26-07 Mama in spe-------echo Papa2011------------termijnecho Ank88------------------echo en vk 30-07 mamavandaisey--vk en echo tippie-------------------termijnecho 31-07 IngeM -----------------VK 01-08 Fliertje-----------------termijnecho Foeske-----------------gyn en echo 02-08 Sukke------------------ termijnecho 07-08 Elance-----------------echo, bloedconrole 08-08 Noa80------------------vk 09-08 Mama in spe ------2e afspraak VK Lovelymom---------vk 10-08 Mamasylvia1975--2e afspraak bij gyn 21-08 Girafje------------------afspraak vk Mamavan5-----------afspraak vk Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Zoek je de afsprakenlijst? Zoek op Afsprakenlijst februari 2013
@Noorus: nee toch meisje! ik heb er tranen van in m'n ogen. En gister nog wel grapjes gemaakt over je test. Voel me daar nu een beetje schuldig over.... Sterkte.
Zwangerschapslijst februari 2013 59 mama's!! vermoedelijke bevallingsdatum: 01-02-2013 Kinderwens1983 -------------(1e, fv, ZH, gesl weten) mamsie1989 -------------------(1e) 02-02-2013 Melkos -----------------------------(1e) Pip1986-------------------------- (1e, bv) Pip24 ------------------------------(2e , ZH, gesl weten) tippie ------------------------------(1e) chayennah ----------------------(3e, fv, ZH, gesl weten) 03-02-2013 Niekje84 -------------------------(1e, ZH) Radjnie Jonneke83 ----------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) IngeM -----------------------------(1e,ZH, geslacht weten) mamaSylvia1975 ------------(3e, bv, geslacht weten) Ank88-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl niet weten, foeske ------------------------------(2e,fv, ZH,gesl niet weten) 04-02-2013 MamavanDaisy ---------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Groentje22106 ----------------(1e, bv, ZH gesl weten) Mama in spe------------------- (2e, bv, ZH, gesl weten) 06-02-2013 Duckertje -------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) CindyW----------------------------(3e, bv, ZH, gesl weten) 07-02-2013 Caatje76 -------------------------(1e, bv, thuis, gesl weten) Woezel25 ------------------------(2e, bv, ZH, gesl weten) 08-02-2013 Jijdaar -----------------------------(3e & 4e, bv, ZH, gesl weten) 09-02-2013 Sas87 pompeuske ----------------------(1e) noa80-------------------------------(2e, ZH, bv, gesl weten) 10-02-2013 Sammie84 ----------------------(2e) 1981 Elance -----------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) 11-02-2013 Sukke -------------------------------(2e, bv, thuis, gesl weten) Elsemieke ------------------------(1e, bv, ZH, gesl weten) zwangerwens -------------------(1e, bv, gesl niet weten) Ceyden ----------------------------(1e) 13-02-2013 Ketie Harvast 14-02-2013 wonderful ------------------------(2e) linnie83-------------------------- (3e,ZH) Mamma van Maryam ------(2e) girafje -----------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) Sopann ---------------------------(1e, bv, gesl weten) Kaat888 --------------------------(1e) Ella22------------------------------() 15-02-2013 aqua mvNala ----------------------------(3e, BV, thuis, gesl niet weten) 16-02-2013 Manonvd--------------------------(1e, bv/fv, ZH, gesl weten) 18-02-2013 Roosenzo -----------------------(3e, fv, thuis, gesl weten) 19-02-2013 S1978 collo003 --------------------------(3e, ZH, gesl weten) jufjip --------------------------------(2e, bv, ZH, gesl niet weten) Leonizzie -------------------------(2e, ZH, bv) 21-02-2013 Es1983 Esmeralda1987 ----------------(2e) lovelymom -----------------------(3e,thuis,bv, gesl niet weten) jillz ----------------------------------(1e) 22-02-2013 paloe -------------------------------(3e, bv, gesl weten) 25-02-2013 Mamaatjevan5-----------------(6e, gesl weten) 26-02-2013 Babybelle-------------------------() 27-02-2013 fliertje 28-02-2013 lin2012 02-03-2013 June86--------------------------------() Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven... Ceilo Liefde87 Peetjo Lilaa Fiore timon romy1980 Micha Noorus.. Wil je iets veranderd hebben in de lijst? Geef dit dan even aan in het rood. Laatste lijst? Zoek op zwangerschapslijst februari 2013
@foeske hahaha nou dan mag ik hopen dat er niets gooibaars naast mij staat anders ben ik er bang voor hahaha @chayennah gefeliciteerd met de kleine stan gelukkig alles goed en kan je stiekem al een beetje weer inkomen @elance je eetpatroon is prima hoor je kan het beste kleine beetjes meerdere keren per dag eten als 3 grote porties in 1 x @biby welkom kom maar gezellig binnen vallen hoe meer zielen hoe meer vreugde @noorus k*t heb je dan helemaal geen hoop meer op niets pfff hoe kan dat nou he sterkte weet niet wat ik zeggen moet ik hoop gewoon dat je maandag hier komt en ons verteld dat ze het verkeerd gezien hebben en dat alles goed is
Noorus, wat vreselijk!! Had je toch een juist gevoel..?! Je had verder geen voortekenen toch? Heel veel sterkte het weekend, hoop voor je dat de buikpijn meevalt.. Sterkte ook maandag, ook voor ml. *digihug*!! lfs
@ Noorus: Waarom moet jij dit nou weer meemaken meid! Gewoon oneerlijk! Dikke knuffel meid en denk aan je de komende dagen! @ Lovelymom: mooie tekst!
Mooi tekstje lovelymom... Bah, wat een naar nieuws hè... Heb er al een paar keer aan moeten denken. Helemaal omdat we gister idd nog lachten met de zwangerschapstest!