Goedemorgen meiden! Hoop dat iedereen een beetje lekker weekend heeft gehad of heeft. Die van mij gaat vandaag beginnen Mijn dochter is al opgehaald door mijn beste vriendin, ik ga zo nog beetje opruimen , douchen en dan met een vriendin 2daagjes weg naar utrecht. Er even uit, heerlijk! Hoop dat ik het allemaal goed volhoud, afgelopen week bijna niet van bed of bank afgeweest. HB bleek aan de lage kant maar omdat de verloskundige denkt aan een bloedafwijking eerst overleg afwachten wat verder, waarschijnlijk een uitgebreid bloed onderzoek en dan verder kijken. Nu eerst aan de floradix om mezelf op de been te houden... hoop dat het gaat werken. Bij vorige zwangerschap heb ik ook staaltabletten gehad, maar daarnaast al gauw veel bedrust moeten nemen. Woonde toen nog in Friesland en daar hebben ze nooit verder gekeken naar iets anders. Zullen zien of er wat uitkomt.. als t me gaat helpen... prima! Want zo verder is echt geen pretje... bij elk klein iets wat ik doe wordt ik duizelig, ik blijf zwak en trillerig, kan eten wat ik wil...maar niks helpt! Als ik te veel door ga krijg ik er direct knallende koppijn bij... en zeg nu zelf... met nog een meid hier rondlopen van 5 is dat gewoon niet te doen! (Laatst heeft mijn vriend me van de keukenvloer af moeten halen... was naar keuken gekropen om me maar iets uit de koelkast te halen voor energie... pfff) Gister was ik al iets beter te pas, en hoop dat er even uit zonder kind(voel me gewoon schuldig als ik dat zo zeg...maar goed) me dat beetje extra rust gaat geven en me juist goed gaat doen! iedereen fijne zondag!
Goedemorgen dames! Oei mamavanDaisy, dat lijkt me zeker geen pretje! Hopelijk doet de floradix zijn werk! Geniet van je daagjes weg: heerlijk! @voelen: ik heb net als elance soms ook wel plopjes gevoeld, maar eerlijk gezegd voel ik nu niks meer in m'n buik. Hmm.. Nahja, zal wel niks uitmaken. Hier vandaag relaxed dagje weer! M'n neefje van 2 is ook blijven slapen bij m'n ouders, dus heb net al ontbeten, gespeeld, hem in bad gedaan en nu ligt hij te slapen en is z'n tante ook uitgeput haha! Wel een heerlijk ding hoor, echt mijn lieverdje! Dadelijk maar eens rustig douchen, misschien ff met neefje naar de kermis hier in het dorp en daarna weer naar huis rijden. Nog een nachtje en dan is vriendlief gelukkig weer thuis!! Fijn ! En nog 3 nachtjes en dan EIN-DE-LIJK mijn allereerste echo!!
Oh fijn manon, de eerste echo is in zicht Hier lijkt de tweede echo zo ver weg, dinsdag en 3 weken pas kunnen we gaan, maar dat zal er wel weer snel gaan zijn. Iedere dag zetten we een kruisje op de kalender, haha Heb vandaag een angelsound besteld, vooral omdat de gyn zei dat het helemaal geen kwaad kan en het best wel leuk kan zijn als je het hartje vindt natuurlijk. Hopelijk heb ik hem thuis ergens tegen het einde van deze week, en dan kunnen we heerlijk op de hoogte blijven van mijn buik Ik ben bijna niet meer misselijk, en soms maak ik me dan wel zorgen, hopelijk moet ik niet al te lang zoeken naar een hartje en kan dat me dan wel weer gerust stellen. Spannend
Hey Meiden, Ik ben er weer. Heerlijke vakantie gehad en ontzettend genoten van het weer en mijn twee mannen. Morgen moet manlief weer werken dus dat zal wel even wennen zijn. Ik heb niet alles terug gelezen,dus neem me dat niet kwalijk! Paar pagina's. Las wel naar nieuws van Noorus! Wat ontzettend rot voor jullie meis! Hopelijk gaat het goed met je. Sterkte! Angelsound, volgens mij raden ze as vanaf 12 wkn het gebruik van die dingen aan. Ik zou dus nog even wachten met hem te gaan gebruiken. De vk gaat ook pas na de 12 wkn met de dopler luisteren naar het hartje omdat het daarvoor ook niet goed te vinden is. Kan alleen maar voor stress zorgen. baby voelen, hier nog niet hoor. Veels te vroeg. Mijn darmen zijn echter wel lekker actief, dat voel ik dan nog wel. R voelde ik bij 17 wkn. Voor een eerste zwangerschap lijkt het me eerlijk gezegd helemaal niet mogelijk om rond dit termijn al wat te voelen.
mamavD, Veel plezier in Utreg! Sukke, terug in het gewone ritme Jammer Hier voor de rest niet echt aanspreekbaar, ben moe , zit vol ontstekingen en wil niet opgeven Nog 2 dagen feesten te gaan!
@Lovelymom, daar heb je gelijk in!! Hou me daar ook een beetje aan vast maar toch maakt het me een beetje bang ben zo bang dat het weer fout gaat! @Noorus, van mij krijg je ook even een compliment hoe je ermee omgaat! Leuk dat je af en toe nog meeleest ik hoop dat je ons snel een knaltest komt tonen het is je zo gegund !! @cheayennah, dat is schrikken zeg! Gelukkig is de beeb helemaal in orde!! @Paloe, haha slapen gaat wel goed Gisteren 11u naar bed vandaag 9uur wakker en daarna weer verder geslapen van 10 tot 1 zo ben ik normaal nooit! Maar de beeb heeft het waarschijnlijk nodig om te kunnen groeien Wat vervelend dat jou misselijkheid constant aanwezig is heb je er al wat voor gehad van de huisarts? @Roosje, gefeliciteerd!! @Manon, ik gebruik de app niet is het wat? jij zit wel in je 10e week als je 9 weken en een paar dagen bent @Lovelymom, wat rot dat je je zo voelt en moet werken Werkze ik hoop dat je dienst omvliegt @Maatjevan5, jaaa ik was er op een gegeven moment maar blij mee en zag het als een bevestiging dat het goed zit maar fijn om te horen dat jij helemaal niet misselijk geweest bent en trotse mama bent Enne wat een geluk heb jij zeg geen dag misselijk wauwieee.. Surinaamse bruine bonen hmm lekker! maak je het met zoutvlees of met kip? Ik maak het meestal met kip en soms ook met gesneden rookworst erdoorheen en lekker veel madam jeanette @Elance, heel veel sterkte met je pa ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen en kracht aan elkaar kunnen geven..Angelsound leuk hoop dat je em snel binnen hebt!! @Mamavandaisy, heel veel plezier met je vriendinnen!! @Sukke, welkom terug! fijn dat jullie zo genoten hebben @Foeske, sterkte!!
hier heb ik het gevoel dat me buik aan het groeien is, doet weer pijn en bij elke beweging voel ik me banden
@chayenna jaa die plopjes kunnen heel goed de kleine zijn grappig toch en wat een beer die kleine van jou echt groot hahaha @mamavandaisy niet schuldig voelen hoor je kleine meid vermaakt zich vast prima en jij kan even energie opdoen hoop dat je het vol houd, hier een beetje hetzelfde gevoel licht trillen beetje suf en vermoeit donderdag moet ik pas bloedprikken dus weet ook nog niets woon in Friesland en hou nu na jou uitspraak me hart vast dus @manonvd ik kan ook zo genieten van me nichtjes heerlijk he en straks dan je eigen kleintje in je armen nog 1 nachtje kan je samen met je man uitkijken naar jullie kleine op de echo @sukke welkom terug fijn te lezen dat je genoten heb met al je mannen @fliertje nee de bruine bonen maak ik met zoutvlees en rundvlees wij zijn niet zulke kipeters en wel met de harde bonen he geen blik heerlijk heb een pan over en de volgende dag smaakt het altijd nog beter jammieeee dus vandaag hoef ik niet te koken yeaaaah hier alles goed op wat lichte dingetjes na maar ja mag nogmaals niet klagen eigenlijk, donderdag echo en moet eerlijk bekennen kan me niet snel genoeg gaan nu wachten duurt langgg
Ik heb het geprobeerd, maar uiteindelijk een keizersnede geworden. Gyn zij dat we bij een volgende evt kunnen kiezen voor een electieve keizersnede als het weer een groot kind blijkt te zijn. Weet nog niet wat ik zou willen. De vorige bevalling vond ik echt geen pretje, maar toen had ik wel het gevoel dat ik gefaald had. Dus als het nu op de "normale" manier zou lukken....
ehh ja, ik schreef ook dat dat is mits er geen termijncorrectie is geweest en die correctie wordt gedaan met een echo.. dus wat je zegt klopt maar staat al in mijn stukje
He meiden, Ben een week niet online geweest omdat ik in het ziekenhuis gelegen heb. Zoonlief had helaas mijn laptop meegenomen op vakantie. Sinds vanmiddag weer lekker thuis gelukkig. Ik was in het ziekenhuis omdat ik ontzettend veel bloed verloor en ook uitgedroogd bleek te zijn. Heb bloedtransfusies en extra vocht gekregen. De hematomen in mijn baarmoeder worden gigantisch genoemd, maar mijn kleine vechtertje zit er nog steeds. Maar het blijft spannend. Heb eigenlijk nog niks teruggelezen, maar zal jullie vanaf nu weer bij proberen te houden.
@ roosenzo: Hoera voor je kleine vechtertje die nog steeds blijft zitten!!!! Wel rot voor je zeg, veel bloedverlies en ook nog uitgedroogd. Mijn duimen draaien nog steeds voor jou en het vechtertje in je buik!
@ mamainspe: Heb zelf ook een ks gehad en weet ook nog niet of ik het nog een keer wil. Bij mij was het omdat mijn dochter in stuit lag en ik met 41,5 weken nog geen ontsluiting had geen andere keus had. Als deze uk net zo eigenwijs is als mijn dochter, dan is de kans op een tweede ks groot!
Wilde jullie ook nog even voorstellen aan mijn bikkeltje... Deze echo is van afgelopen donderdag. Toen was ik precies 9 weken. Voor de lijst: de uitgerekende datum is aangepast van 18 naar 14 februari. Mooie dag lijkt me.
Pff heftig.. natuurlijk heb je ni gefaald zeg kom op! moet je niet denken (ik snap je wel, want ik wou eigenlijk een ruggenprik maar was bang dat anderen dan dachtten dat ik de bevalling niet zelf had gedaan :S ) Maar mn buuf heeft ook grote kids gehad. moest vreselijk jlang persen, uit eindelijk wel gelukt, met vaccum geloof ik. Maar bij de 3e met 37 wk ingeleid en echt een droombevalling van lein poppie gehad.. Hoop voor je dat zo mss zoiets ook bij jou aanbieden, op t moment dat t kindje nog niet zo groot is