Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mamainspe haha ja koffie moet ik helemaal niet meer aan denken, kiwi’s gaan nog, zeker als ze een beetje zuur zijn, ben ik gek op! Wow een kleine van 58 cm! Ik durf haast niet naar het gewicht te vragen…Oh haha dat hoeft al niet meer…woe had jij even geluk dat hij 10 dagen voor de datum kwam!

Manon ach hoe er ook gerekend wordt, je moet gewoon de telling aanhouden die je vk aanhoudt en die waarschijnlijk ook je banner aangeeft;) Je moet maar denken, over ongeveer 30 weken moet het eruit;)

Mamaatje lekker het bos inderdaad! Voor jou is het ook nog te vroeg om iets te voelen, jammer he!:)

Elance ik kan me voorstellen dat het even niet zo heel geweldig leuk is om het te vertellen als je in je achterhoofd hebt dat er iemand dichtbij zo ziek is.. Was het vertellen bij de studievrienden leuk? Ooohhh fijn dat je bijna niet meer misselijk bent!

Mamavandaisy nee ik voel nog niks, maar ben dan ook nog niet zo ver als jij;) Leuk dat je het voelt! Bij de eerste voelde ik het met 14 weken en bij de tweede met 13 weken. Oh heerlijk, lekker 2 daagjes you time! Veel plezier (al ben je al weg);).

Chayennah idd lactulose kan heel goed helpen! Bij sommigen doet het niks, sommigen krijgen er buikloop van. Fijn dat het bij jou goed helpt! Hahaha ja 40 mm is groot;) Je oudste net zo lang als jij…hoe oud is je oudste?

Foeske fijn dat het iets heeft geholpen!!! Feesten? Heb ik wat gemist? Doe je wel een beetje voporzichtig met jezelf?

Collo nieren worden niet meer beter, vermoeidheid weet ik niet.. reactievermogen wordt nog wel steeds beter, hersenen zijn gelukkig bijzondere dingen die heel goed in staat zijn nieuwe verbindingen te leggen:)

Sukke fijn dat de vakantie leuk was!

Fliertje ja ik slik medicijnen tegen de misselijkheid maar die helpen niet zo goed dat het helemaal weg is. Sochtends en Savonds is het heel erg en overdag gelukkig maar een klein beetje misselijk. Hier ook zo vreselijk moe;) Al moet ik zeggen dat ik altijd wel een slaapfan ben geweest en het na mijn ziek zijn ook meer nodig heb:)

Roosenzo jeses meid wat heftig! Wordt een hele spannende zwangerschap voor jullie dus…. Heel veel sterkte meid! Wel een mooie echo!

Jijdaar haha geeft niet;)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Lengte beebs: ik ben 175 en manlief 193, jongens waren 51 cm 3560gr. En 50 cm 3840gr:) De tweede was dus niet langer, maar wel zwaarder:)

Piercing: hier een neuspiercing sinds 2005 en sinds vorig jaar (ja echt toen pas) oorbellen;) (voor onze bruiloft, omdat ik mijn haar vast moet omdat de kapper het verkloot had) Nog nooit ontstoken geweest! Mijn neus moet ik wel al doorprikken als ik 2 uur niets in heb.. dus altijd een reserve bij me;)

Hier: mijn buik is ook iets aan het groeien, heb weer meer last van mijn banden, vooral als ik opsta en er even niet aan denk;)
    Gisteren was ik me een partij moe en misselijk! De hele dag al en na het eten ben ik even gaan liggen. Van half 8 tot kwart over 8 echt diep weg geweest en toen kwam mijn mams me halen voor de verjaardag van mijn oom. Maar toen ik beneden kwam zei ze al: jij gaat niet mee, jij gaat je bed weer in! Nou daar was ik het wel mee eens, dus ben zo de trap weer opgegaan en weer in bed gekropen. Vanmorgen om 8 uur werd ik wakker… de klok rond geslapen dus! En nu ben ik weer helemaal kapot dus vandaag red ik het ook niet tot 10 uur.
    Gister nog geluk gehad trouwens, was vergeten een herhaalrecept aan te vragen bij de ha voor de emasefene dus ik had een probleem voor het weekend, had nog maar 1 pilletje. Waren ze bij de HA post zo lief om er genoeg klaar te leggen voor het weekend en morgen! Ben ik weer gered:)
    Vandaag hebben we verjaardag van mijn nichtje gehad, eindelijk hebben ze verteld dat ze zwanger zijn! Dinsdag 15 weken:D

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Roosenzo, jeetje meis wat heavy! Fijn dat je nu weer thuis bent.. En wat fantastisch dat de kleine goed blijft zitten!! Hopelijk gaat het snel wat beter met je!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @roosenzo welkom terug jeetje wat een heftige week heb je achter de rug, weet je al wat ze kunnen of gaan doen aan die hematomen en blij natuurlijk blij te horen dat de kleine een vechtertje is die knokt zich wel tot het einde van 40 weken hoor, mooiere datum kan je niet hebben :):)

@mamainspe hoezo gefaalt wist je niet dat jij een zwaardere bevalling heb gehad als iemand die "normaal" bevalt, als je dat falen noemt nou ik heb daar juist superrespect voor want én een bevalling ingaan en een keizersnede en daarvan herstellen is 10 x zwaarder als een normale bevalling hoor niets falen jij bent een supermama en daar mag je verdomt trots op zijn;);)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dus ik heb het hen ook maar verteld, want anders voelen ze zich misschien bezwaard. (ze wisten dat het bij ons niet wilde lukken)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Proost!!!

7. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi dames!

@mamainspe: ik proost mee met paloe op de woorden van mamaatjevan5! :)

@roosenzo: jeetje meid wat heftig joh! Maar wat een geluk dat je zo'n vechterte in je hebt, die blijft wel hoor!!

@app: ja het is wel een grappige app hoor! Ik heb nu gewoon m'n datum een week naar voren gezet... Dan zit ik volgens hen in week 9, maar lees ik wat er dus n gebeurt in m'n lichaam en met pixel :)

@foeske: doe je voorzichtig! Feestze nog!!

Hier heeeel bijzonder nieuws: mijn zus is ook zwanger!! Van de tweede... En ze is gewoon 2 weken na mij uitgerekend! Als dat niet speciaal is.... :) :)

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    manon cool!!!

Vind het hier al zo leuk om samen met mn sz zwanger te zijn!

Leuk trouwens, mijn oma's krijgen begin januari een achterkleinkind van mn broertje en sz, van ons eind februari en eind januari krijgt een van de oma's nog een achterkleinkind van mijn nicht;)

9. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @Roos, wat heftig en wat een bikkel inderdaad. Hij heeft nu al zoveel strijd overleefd! En de tricky 8ste week...we duimen op een goede afloop!

Mijn oudste dochter is 1.60 en ikzelf 1.65. Ze is net 11. De jongste ( Oké...middelste ;)) is wat gemiddelder in d'r lengte, die is 1.45 en 9,5 jaar.

Hier nog steeds bloedverlies. We proberen het maar te 'accepteren' en uit te kijken naar zaterdag, dan zijn we 12 weken. Wel lekker opgeruimd, want elke keer op mijn krent zitten staat me zo tegen. We moeten plek maken voor Beebje!

Fijne avond lieve meiden!

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    roos jeetje wat heftig !!
    maar je hebt nu al een vechtertje bij je !!
    duimen blijven draaien

11. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamavan5, paloe en manon: dank voor jullie lieve woorden. Inmiddels vind ik het ook wel prima hoor, hoe het gelopen is, maar toen dacht ik dat ik niet genoeg mijn best had gedaan. Kwam zeker door de hormonen...

@roos: fijn dat je zo'n sterk kindje bij je draagt! Het komt vast allemaal goed.

@iedereen: ik ga mijn bedje in, dus weltrusten allemaal!

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Dat gevoel dat je gefaald hebt ken ik wel, ik ben maar 7 maanden zwanger geweest, dus ik heb maandenlang jaloezie gevoeld naar vrouwen die overtijd liepen.
    Nu maakt het me niet veel uit, als het maar gezond ter wereld komt. de 36 weken zou ik wel willen halen, scheelt een hoop ziekenhuisritjes.....

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ roosenzo: mooie echo meid!

14. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb al 2 echo's gehad!
    Maar omdat ik al jaren onregelmatig ongesteld word en omdat ik een hartvormige baarmoeder heb hebben ze mij verteld dat 4-2-2013 ben uitgerekend en dat ik dus aankomende week (donderdag) 12 weken zwanger ben!
    Vraag me niet hoe het kan maar de gynaecoloog heeft mij dit verteld!
    Ik loop namelijk ook niet bij een verloskundige omdat de kleine maar aan 1 kant van mij baarmoeder kan groeien... Mijn zoontje zat aan de rechterkant en kreeg een tijd terug te horen dat deze baby ook weer aan de rechterkant zit... En door die hartvormige baarmoeder blijft de baby ook daar zitten/groeien... Het word dus ook weer een keizersnede!
    En wonder boven wonder kon ik nog zwanger worden,want normaal met zo'n baarmoeder word het heeeeeel moeilijk om op de natuurlijke manier zwanger te worden! Meestal word het IVF! En ben blij dat ik dat niet nodig had!!!!

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Bibby wat een verhaal over je baarmoeder zeg maar het kan dus voor de rest geen kwaad?

Hier al weer wakker door de kids!
    Maar zolang de oogjes nog niet open zijn kan ik blijven liggen

16. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hey Biby,

wat apart, ik ben 2-2-2013 uit gerekend en zaterdag pas 12 weken.

Voel je je in ieder geval lekker snel in de comfort zone. Ik kan niet wachten!

Vanmorgen weer bloedverlies...:( ... proberen niet te druk te maken! Volgende week maandag weer een echo. Kids nog een week naar school. Over drie weken gaan we 2 weken naar Duitsland, 8 uurtjes rijden. Dat vind ik nu toch wel spannend. Al hebben ze daar ook wel een ziekenhuis. Nou ja, eerst die 12 weken maar halen. Nog 5 nachtjes te gaan.

Fijne nieuwe week lieve dames en papa (als je nog meeleest ;))

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    moet je dan niet weer bellen??
    ik moest steeds als ik bloedverlies had bellen
    en dan werd alles weer na gekeken

18. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hey meid, wat goed dat het toch raak is zonder IVF, wat een wonder!
    Van de zwangerschapsduur, op de website kan je mooi uitrekenen hoe ver je nu al bent adhv je bevallingsdatum.
    Als je op 04/02/2013 bent uitgerekend ben je vandaag exact 11 weken ver, en volgende week maandag dan 12 weken ver.
    Je gynaecoloog zal bedoeld hebben dat je nu in je 12e week bent.
    Ikzelf ben 10 weken zwanger en zit dus in de elfde zwangerschapsweek.

Je bent bijna in de comfort zone, wat fijn :D
    Binnen 2 weken ben je dan lekker 13 weken ver en kun je het van de daken gaan schreeuwen :p (jaloers ;))

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    [FONT=&quot]Chayennah haha oeps ik dacht dat je dochters veel jonger waren!;)[/FONT]

20. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @lovelymom Ik heb nu al 3 keer bloedingen gehad, en het blijft een beetje "doorsijpelen" , ik ben nu ruim 11 weken en heb al 5 echo's gehad, maar ze kunnen niets vinden waar de bloedingen door ontstaan. Alles ziet er gewoon goed uit. En een miskraam is niet te voorspellen. We hopen dat het een gevoelig bloedvaatje is, wat steeds open gaat. Word het bloeden erger, helderder of krijg ik pijn in mijn rug of buik moet ik gelijk bellen. Ook al ik me dodelijke zorgen maak. Maar afgelopen zaterdag was Beebje lekker aan het zwemmen. Dus hou nog maar even vol

@Paloe, ik heb idd al 2 hele grote dametjes! Zijn uit mijn eerste huwelijk...vind ik zó oud klinken! We hebben gelukkig met zijn allen een goede band. Kids zijn nieuwe vriend als papa, en hun papa zien ze ook nog vaak. Ze hebben er gewoon 2 en zijn nu door het dolle dat er zo een klein humpiedumpie bij komt ;)

Deel Deze Pagina