Morning! En we mogen weer aan het werk... pfff... had moeite met opstaan vanochtend hoor! Maar nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we onze eerste echo: joepie @Biby, ik wist helemaal niet dat dat kon... maar wel fijn joh, dat het jullie dan wel lukt om natuurlijk zwanger te worden!! @chayenna: Gewoon denken dat beebje zelfs zo hard zwemt dat hij daardoor zijn mama laat bloeden hihihi (dat is toch een leuk uitgangspunt )
@Roosenzo, zou wat een pittige week was dat meid! Hebben ze nu al ontdekt waar die grote hematomen vandaan komen en/of ontstaan zijn!! helemaal super dat jullie vechtertje het nog steeds volhoudt!! Het komt helemaal goed meid!! Voor de rest alles gelezen, maar niet zoveel onthouden. Heb nu 2 dagen vrij!! Moet om 15.15 naar de gyn en 16.30 intake bij de vk Oh ben zo zenuwachtig meiden, kan er wel beroerd van worden. Manlief zegt, heb vertrouwen, maar is zo moeilijk met weinig klachten hihihi...
@Zwangerwens, spannend !!! heel veel plezierrr!! En inderdaad heb vertrouwen gaat helemaal goed komen !!
Heej meiden! Denk zal jullie even op de hoogte brengen... Gisteravond kreeg ik krampen en bloedverlies wat de hele nacht heeft geduurd (wat een pijn!) Vanmorgen op het toilet ons vruchtje verloren. Heel mooi vruchtzakje en best groot ook vond ik! Embryo zelf niet gezien, wilde het niet uitpluizen Bij de gyn een echo gekregen en mijn baarmoeder is mooi leeg. Gyn gaf ons ook meteen groen licht weer, maar dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Over 2 maanden krijgen we uitslag van chromosoomonderzoek en over 3 maanden kunnen we voor vervolgonderzoek als we dat nog willen (we gaan er niet op wachten in ieder geval). Al met al, we zijn verdrietig maar opgelucht. En de gyn heeft ons met een goed gevoel naar huis gestuurd Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap toe meiden. Vind het heel jammer dat ik jullie moet verlaten... Dikke knuffel en misschien kom ik nog wel eens spieken...
Noorus, heel veel sterkte met het verwerken van jullie vlindertje. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat jullie over een tijd ook een prachtig wonder mogen hebben.
Oh Noorus, wat vervelend dat het uiteindelijk zo gelopen is, maar fijn dat alles achter de rug is, en je lichaam het zelf opgelost heeft. Heel veel succes in de toekomst en ik hoop dat je gauw weer een mooi beebje in je buik hebt, wens jullie alle geluk toe! Dikke DigiKnuf!
Oh gut meid, lijkt me zo moeilijk om het effectief te zien ook dat je je vruchtje verliest. Wel goed dat de gyn jullie met een goed gevoel naar huis heeft laten gaan, en ook goed dat je lichaam zelf schoon is, dat je ook geen curretage meer hoeft ofzo, dat lijkt me ook geen pretje. Ik hoop dat jullie dit snel een plekje kunnen geven, en dan aan de klus kunnen. Immers, het feit dat je lichaam het vruchtje afstoot is het teken dat er iets mis was, en dan lijkt het me beter dat dit nu gebeurt, dan dat het binnen een maand of 2 pas zou gebeuren. Stel je voor dat je anders zelf voor de beslissing zou komen te staan mocht er iets mis geweest zijn, lijkt me ook heel moeilijk. Meid, ik duim super hard voor je en echt waar, je bent elke dag wel eens in mijn gedachten. Ik lees je straks bij de april mama's
Het kan opzich geen kwaad! De baby groeit alleen aan 1 kant. Vrouwen met een normale baarmoeder dragen hun baby helemaal rond en in het midden maar bij mij kan de baby dus alleen links of rechts groeien... Nu groeit de kleine toevallig weer rechts Me buik groeit wel helemaal mee hoor alleen zit 'het' dan rechts,heel appart! Mijn zoontje is gezond en wel op de wereld gekomen alleen zat hij met 36 weken 'klem' toen heb ik ook een keizersnede gehad om hem eruit te krijgen! Het was ook een ukkie die begon met maatje 44 zooooo lief! Nu is alles nog afwachten hoor,maar blijf onder controle (meer als normaal) Het gaat tot nu toe goed zonder bloed of wat dan ook dus mav nieg klagen! maar heb ook een zwangerschap gehad waarbij ik de baby verloren ben met Bijna 20 weken.... Maar daar verloor ik vaak bloed bij...bleggg Dus wij zijn pas opgelucht als we de baby veilig en wel in onze armen hebben! Liefs biby
Noorus, fijn van je te horen! 'gelukkig' is het kindje er op een natuurlijke wijze uit gekomen hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.. Ik vind het ook heel erg jammer dat je niet meer met ons mee kletst Heel veel sterkte deze tijd en neem rustig je tijd om te herstellen en alles een plekje te geven.. Hoop dat je snel een knaltest komt showen! Hele dikke knuffel!
lieve lieve noorus heel veel sterkte en toch fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan maar misschien ook wel heftig ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen worden!!
Damn Noorus, het blijft toch echt naar nieuws Heel veel sterkte voor nu en er komt een dag dat jullie ook een gezonde beeb in jullie armen houden hoor! Houd de moed erin meid! dikke knuffel!
Noorus, heel veel sterkte met dit verlies. Wel fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan en dat alles nu schoon is. Als het gecurrateerd moet worden is het ook geen pretje. Hopelijk kan je het snel een plekje geven en ben je snel weer zwanger!!
@noorus: heel veel sterkte! @biby: maatje 44, dat is echt superklein!!! Hoeveel woog je kindje bij de geboorte? @hier: vandaag mijn mamadag, maar ik heb totaal geen zin om ook maar iets aan het huishouden te doen (hoewel dat wel hard nodig is).
mama in spe jij ook al niet haha al moet ik wel zeggen ik begin me wat minder moe te voelen de laatste dagen
Dames wat is nou het beste om te doen, zodat je het beste beeld hebt tijdens de echo? Lege of volle blaas?
Ja klein hè haha hij woog 3175 Maar wel helemaal gezond!! Tenminste.... Ze kwamen er na 4 maanden pas achter dat hij een knoopje in zijn nek had...(omdat hij klem zat) dus 4 maanden lang een huilbaby gehad! En maar van het kastje naar de muur geschoven door allerlei dokteren! Uiteindelijk heeft de kinderarts ons doorgestuurd naar de Fysio en daar knapte het mannetje helemaal op! En toen was het de allerliefste baby die je maar kon wensen!!! En begin voor ons pas een fijne kraamtijd hahaha