Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    @Cindy: Zeker weten heerlijk, was erg gespannen of alles nog goed was. Valt weer een last van mijn schouders nu.

@Biby: Dankjewel!

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Zo, heb net mijn collega's ingelicht.
    Moeilijk taak, maar het is toch goed gegaan.

Vooral omdat één van mijn collega's in de MMM zit en straks een onderzoek moet laten doen, vind ik het wel lullig om even te gaan pronken met het feit dat we na in onze 3e maand zwanger zijn geraakt.
    Nou goed, ze was héél blij voor me, gelukkig :)

Blijkbaar zie je het wel al goed, ik schrok wel even toen ze zeiden dat je het inderdaad al goed ziet, vooral omdat ik er zelf zoveel aandacht niet aan schenk als ik kleren aan heb.
    Ik zie mijn buik ook elke dag, in elke vorm. Zij niet natuurlijk dus is het wel logisch dat zij sneller een verandering merken.

Nou ja, ik ben wel blij dat ik het eindelijk heb kunnen vertellen. Stel dat de nekplooimeting straks niet goed blijkt te zijn dan wil ik er ook wel graag over kunnen praten, dus dit was een goede zet :)

Poeh, even een ontlading van allerlei zenuwen en stress, hoe ik me daar nu zo voor kan opmaken hé ;)

3. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Oh wat fijn, nu hoef je geen smoesjes te bedenken als er wat is.
    Knap van je hoor!
    Ik snap dat je je even schuldig voelde! Mijn zus is inmiddels anderhalf jaar bezig met het proberen kinderen te krijgen.
    Ze hebben een week geleden een bevrucht eitje terug geplaatst en zij mag as zaterdag een test gaan doen, indien ze niet ongesteld is geraakt.
    Ik heb het haar ook nog niet verteld :(.
    Alleen mijn moeder, mijn tante en de ouders van mijn vriend weten het.
    Daar hebben we wel bewust voor gekozen hoor ivm de eerste 13 weken waarin nog van alles kan gebeuren.
    Fijn dat ze het goed opvatte!

4. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn hè als je het tegen iemand kan vertellen?
    Ook al zit je dan nog in de gevaren zone zeg maar,is het toch fijn dat je het met iemand kan delen...
    Wij zijn (gelukkig) bijna uit de 'gevaren zone' dus we hebben het afgelopen zaterdag maar verteld aan beide familie's,op de verjaardag van ons zoontje!
    Tranen van blijdschap waren er haha
    Vrijdag 20-7 m mogen we weer voor controle..... Hoop zooooo dag alles goed is!

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja ik vond het ook een moeilijk, ook het eerste trimster gedoe.
    Dus hebben manlief en ik besloten, na onze super goede echo vorige week om het stilletjes aan te vertellen.
    Gewoon omdat we erover willen praten mocht het slecht gaan.

Onze goede vrienden weten het nu bijna allemaal al en dan houden we even op. Als de nekplooimeting goed is dan gooien we het op facebook.

Op ons huwelijk, 2 maanden geleden, hebben ze een spandoen opgehangen met daarop 'pas getrouwd en opgewekt, wordt E door B in den hof gedekt'.
    Ik heb er een foto van natuurlijk, en dan plaatsen we die nog eens opnieuw (enkel de spandoek) en dan als vermelding erbij 'pas getrouwd en opgewekt, hebben wij ons eerste kindje verwekt' :D
    Anders snapt niemand hem :p

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @biby hahaha moest zoo lachen halve tekst in het rood wat moet er nou in het lijstje hahahah blond zeker grapje hoor hihih

@caatje76 meid gefeliciteerd met de goeie echo superblij om te horen lekker genieten en lekker vooruit gezet cadeautje

@elijfay ooo kijk nou de kleine is aan het zwaaien lijkt het wel en dat mondje ooo echt zoo schattigggg

@elance goed van je dat je het verteld heb en blij te horen dat je leuke reacties heb gehad

@elijfay spannend voor je zusje ga hard duimen dat ze een positieve test in handen heeft straks en dat er straks 2 mooie beebjes worden geboren

nou meiden ik moet iets bekennen, elke keer als ik een echofoto van een van jullie zie bekruipt mij direct het gevoel jongen/meisje dit is echt zooo raar, heb het nooit eerder gehad zo sterk van me eigen weet ik het dus helemaal niet, maar op de een of andere manier moet ik echt opletten met typen want ben geneigt dus gewoon te typen oo wat een leuke knul of ooo wat een leuke meid erg vreemd maar ook best grappig, zit eraan te denken om het te noteren kijken of ik gelijk krijg :D

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hihi heb je dit vaker of niet:p

8. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk eleance! hehe, dat is eruit he;) heerlijk.

Grappig om te lezen dat iedereen zo zn eigen keuzes heeft.. wij hebben er juist voor gekozen, om de mensen van wie we weten dat ze graag zwanger willen worden maar nog niet lukt, om t vast te vertellen. Zodat hun er een beetje aan konden wennen, voordat iedereen t wist.. Zodat ze niet meteen happy hoeven te doen met de hele fam..
    Zo heeft ieder zn eigen idee he;)

Bij ons weet iedereen t inmiddels, allemaal erg enthousiast, vooral omdat het er 2 zijn;) grappig om te horen en te lezen dan al die reacties. heel veel geloven t ook niet;)

Elance ben benieuwd of ze t daarna doorhebben;)?

Wij hadden een foto met: hoera wij krijgen (een) broertje(s) en/of zusje(s)! haha en eerst snapte niemand dat het dus om een tweeling ging;) lol!

en jeej, ik ben morgen 11 weken:)

@drukte: haha indd t is een dagtaak;) als ik straks weer thuis ben ik mn oude ritme heb ik vast ook niet zoveel tijd meer haha. t valt niet mee om overal op te reageren, maar ja, dat geeft ook niet:)

9. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elijfay, wauw!

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Moet je niet gewoon opschrijven, gewoon delen met ons.
    Wat denk je van mijn echo, zal ik je daarna mijn gevoel geven wat onze kruimel betreft :D en binnen een 7-tal weken weten we of het zo is of niet :p

11. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

Haha is het nou nog niet goed?
    Er was toch gezegt dat ik er ook bij kon zetten hoeveelste kind ik kreeg,of ik in het ziekenhuis of thuis wil bevallen enz enz
    Ach ken me niet schele hoor.... Iedereen is op de hoogte nu en weten ze gelijk dat ik blond haar heb hahaha
    Ik ga het ook een keer proberen om hier een echofoto te plaatsen...als ik vrijdag meer weet en een nieuwe foto krijg probeer ik het hier te plaatsen!
    Mag jij van mij er bij zetten wat het word,wil het namelijk ook heeeeel graag weten! Ben benieuwd of je gelijk hebt?! Dat je dat al kan zien zeg.....

12. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    en en en wat denk je? :d:d

13. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ben nou ook wel benieuwd eigenlijk :D
    Elijfay: wat denk jij zelf dat het wordt, heb je er al een gevoel bij?

14. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Misschien leuk om op de lijst aan te geven wat Mamaatjevan5 denkt en wat het daadwerkelijk gaat worden.

Bij ons zal je nog wel even geduld moeten hebben... wij weten het namelijk pas na de bevalling :p

15. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mamaatje: jaaa dat moet je zeker laten weten! Kunnen we straks kijken of je helderziende gaven hebt haha ;)

@vertellen: bij ons weten eigenlijk al best veel mensen het. Het kwam gewoon telkens zo uit dat er dan weer een vriendengroepje bij elkaar was en het dus handig was om het in een keer te vertellen. En ach, het feit is gewoon dat ik zwanger ben... dus waarom niet laten weten? Als het dan fout is, kan ik dat ook met hen delen. En tja, het kan immers ook nog steeds fout gaan als je het eerste trimester wel door bent gekomen, toch?
    En daarbij komt dat ik het gewoon niet voor me kan houden hahaha!

Maar we zijn nu ook wel gestopt hoor... als morgen de echo goed blijkt te zijn, dan laten we het wel meer mensen weten. Maar op facebook gaat het idd wel pas later! :p

@Elance: ben ook benieuwd of ze het dan doorhebben! Wel fijn dat je het je collega's hebt verteld. Hier weten mijn baas en 1 collega het. De rest vertel ik het als morgen alles goed blijkt te zijn!

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk zelf een jongen.
    Iemand die voor me pendelde, pendelde ook een jongen.
    Maaaaaaaaaaaaar, iedereen om me heen die het weet denken een meid.
    Ik zou het heeeeeeeeeeel leuk vinden als het een jochie word, we hebben bijna alleen maar dames in de familie.
    Als er een jochie komt moet iedereen op cursus :D
    Mijn oma had drie dochters, mijn moeder drie dochters, mijn tante 2 dochters, mijn zus drie dochters.. dus een jochie is dan best leuk.
    Maar een meissie ik ook goed hoor, lekker tuttelen! :D

Jij dan? Al een vermoeden?

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Jaaa! leuk idee :D van Kleinduimpje! Wie weet heb je wel een gave mamaatjevan5! :D:D:D Ben benieuwd!

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    geslacht wij willen het niet weten en zullen het pas na de bevalling weten
    maar ben wel benieuwt wat mamaatjev5 denkt
    ik denk zelf een meisje
    enme dochter hoopt op een zusje hahah

19. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ik ben 11 februari uitgerekend en hoop op een jongetje maar het allerbelangrijkste blijft dat het kindje gezond is!

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Manonvd: ik denk wel dat ze het zullen doorhebben. Zo moeilijk hebben we het niet gemaakt :D

Elijfay: ik denk zelf een meisje. Wou altijd graag een mannetje, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben maakt het me helemaal niet uit. Toen kreeg ik ook meteen het gevoel dat het een meisje wordt.
    Ik ben dus wel benieuwd, het is beide welkom :)

Deel Deze Pagina