Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Paloe, toitoitoi met alle werkzaamheden!

Elijfay, super, heerlijk genieten dus :D

Linnie, ik hoop het ook maar heb er een zwaar hoofd in… Vorige zwangerschap de laatste 2,5 maand ook nog moeten spuiten maar tegenwoordig schrijven ze metformine (pil) voor ipv insuline (injecties) Zal het wel zien…

Manon, leuk dat je het gelezen hebt ;) Het genieten staat gelukkig altijd nog op nr 1 bij mij :p

Geklets, vind het ook snel gaan, maar wel gezellig :) We zijn ook nog met een select groepje in het april forum bezig (2011) Wel leuk!

Elance, heerlijk om het te kunnen vertellen hé?!

Oja voor de lijst moet pas 28-8 terug naar de dietist

Mamav5, zou knap zijn als je gevoel goed zit ;)

Vertellen, hier was iedereen al bij week 7 op de hoogte. Had ook verteld dat we bezig waren dus heb het nog lang vol kunnen houden om niet te vertellen ;)

Geslacht, wij willen het ook niet weten. Ik zit er wel echt altijd naast met mijn gevoel dus ik krijg een meisje aangezien m’n gevoel zegt dat het een jongen is :p:p

Net de fysio geweest. Vanaf bekken t/m nek is het één grote blokkade bah… ze kreeg het met geen mogelijkheid los, nu alles lekker beurs L Denk dat ik vrijdag nog us kan… Leuk zo’n feestweekend ;)

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @lovelymom jaa heb het eerder ook gehad alleen nu lijkt het wel nog sterker ofzo moet dus echt oppassen want wil gewoon dat we allemaal gezonde beebjes krijgen jongen of meisje moet niets uitmaken toch

@elance ja dat wil ik wel doen maar wist dus niet of iedereen daar wel behoefte aan heeft snappie dus wil het wel doen hoor
    ben benieuwd of iemand het nog bij gaat houden maar hier komt mijn rijtje :D
    hou me er dus niet aan vast he heb geen idee of ik gelijk heb en baseer dit enkel op gevoel hihihi

@elance ik kan je echo niet vinden kan je hem nog eens plaatsen ben een paar pagina's terug gegaan en alle andere meiden natuurlijk ook :D dan zal ik eens kijken maar heb echt bij allemaal een gevoel gehad :) maar anders moet ik helemaal terug zoeken had er 3 al gevonden dus bij deze:

Elijfay ik denk dat je een zoon krijgt
    zwangerwens denk een meisje
    cindyW denk ook een meisje

3. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het maakt mij niet uit,als het maar gezond is...
    (Maar stiekem hoop ik toch op een meisje...)
    Hebben al een mooie jongen dus nu een lekker meisje erbij zou wel fantastisch zijn toch?? Als wij aan ons zoontje vragen,wat wil jij graag,een broertje of zusje? Zegt hij,een broertje want zusjes trekken aan mijn haren hahaha hoe hij er bij komt weet ik niet? Zijn alleen maar jongens bij ons in de familie! Mijn oma zou het echt geweldig vinden als het een meisje word!!! 4 generatie's hebben we dan! Dat hoor je niet veel meer!!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @biby waar is je echofoto laat me raden heb natuurlijk 50 % kans dat het goed is hahaha maar vind het leuk om dat gevoel op te schrijven zou wat zijn als ik gelijk krijg van allemaal :$:)

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Mamaatjevan5, mijn echo staat tussen mijn albums, maar ik wil hem graag nog eens uploaden hoor ;)

6. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag krijg ik weer een echo en die foto wou ik plaatsen!
    Dus even geduld nog... Al begin ik nu wel heeeeeeel nieuwschierig te worden hahaha
    Ja moet je echt opschrijven!
    En als je alles goed hebt zou ik er maar eens werk van maken,je word straks nog rijk hahaha

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

haha owkee spannend vrijdag ik hou het in de gaten, ach ik doe het nu meer voor de lol maar het viel me gewoon op elke keer die gevoelens en dat typte ik dan ook gelukkig type ik alles in kladblok, en daarna lees ik het door dus vandaar kwam ik erachter

roosenzo een zoon:)
    Elance een meisje :)

8. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    :D:D:D:D:D:D:D Ben zooooooooooooooo benieuwd!!!

9. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik denk dus ook een meisje :D, pendel van burningkarma zegt ook een meisje, maar de chinese kalender zegt een jongen.
    Ben heel benieuwd :D

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahaha die chinese geslachtskalender had het bij mij 5 keer fout hoe is het mogenlijk hahaha ben ook heel benieuwd hoor heb een kladblokje bijgehouden erg grappig kan nu niet wachten tot die weken voorbij zijn :D nog even geduld :):):)

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    bij jou echo had ik dus op me kladblokje neergepent ooo wat een moooie knul, toen ik teruglas dacht ik :$ maar me gevoel is bij jou misschien nog wel het sterkst heel raar spannend he :):)

12. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Spannend he! hahaha..
    Pff ik heb pas bij 16 weken weer een echo bij de vk.
    Duurd nog zo lang joh!
    Zouden we bij 16 weken het geslacht al kunnen zien denk je?

13. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ik word helemaal blij van! hahaha spannend!
    Ik ga het je zeker laten weten als ik weet of het een meissie of jochie is.

14. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Nou mamaatje van 5..

Wat zeg je hiervan dan? :)
    Vandaag de echo gehad. helemaal verliefd. Ik ben wel een dag terug gezet. Nu uitgerekend op 3-2-2013

Bijgevoegde bestanden:

15. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    WAUW! :$ Mooooie echo zeg!

16. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik had wel een grote cyste trouwens. Daarvoor moet ik nog weer naar het ziekenhuis terug. Iemand anders die dit ook heeft (gehad) ?

Volgens mij niet zo zorgwekkend toch?

17. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Wauw mooie echo ! Ik ben zo benieuwd naar die van ons!!

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @elijfay ja met 16 weken kunnen ze het al zien

@pip1986 ik denk een jongen

19. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Word nou wel heeeeel zenuwachtig hoor!
    Wil het ook zo graag weten ;)
    Lach me rot als je alles goed hebt van iedereen!! :D

20. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauw mooie echo pip!!

Ooooowwwww ik kan niet wachten tot morgen 12.15u!!! Pfff... ik word nu al zenuwachtig haha! Hoop gewoon zo dat alles goed is!

Deel Deze Pagina