Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou anders ik wel hoor :D zou wat zijn als ik gewoon helderziend ben in dat :$:$:D:D

2. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou echt wel! Zou niet verkeerd zijn!
    Iedereen die zwanger is stuur ik met een echo jou kant op haha

Weet jij toevallig hoe ik een foto kan plaatsen hier?
    En kan dat dan ook via me telefoon of alleen op de computer?
    Tja sorry hoor maar ben met recht BLOND hahaha
    (dacht kan ik misschien een echo van vorige week neerzetten)
    Je hebt me nou zooooo nieuwschierig gemaakt!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    via de telefoon weet ik het echt niet ben wat dat betreft zelf heeel blond weet hoe ik moet bellen en sms maar verder :$ schande volgens mijn oudste want je moet toch kunnen pingen met al je vrienden ;)

via computer weet ik het wel gewoon het paperclipje aanklikken naast de A voor de kleur dan je bestandje toevoegen en klaar is kees :):):)

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaatjevan5, wij denken zelf ook dat het een meisje wordt
    en de chinese kalender zegt dat ook hihi. Mijn vader heeft zelf gedroomd dat wij een meisje krijgen.... En nu denk jij het ook nog!! Erg grappig allemaal

Wij willen het niet weten, dus na de bevalling weten we het pas ECHT!!

@dames met echo vandaag, mooie echo's hoor, helemaal super!!

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @alle nieuwe: welkom! Maken jullie ook nog een banner, is wel zo leuk toch?

@geslacht voorgevoel: ik denk dat wij een meisje krijgen, voel me nu zo anders dan vorige keer. En we hebben een overschot aan jongens in de straat, dus een meisje is wel welkom.:p

@hier: nogsteeds misselijk en overgeven elke ochtend.... Hopelijk over 1 of 2 weken minder....

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @zwangerwens dan hou je lekker de spanning :D:Derin en nogmaals het is een gevoel he dus niet aan vasthouden maar als je vader gedroomt heeft :D laat die maanden maar snel voorbij gaan super benieuwd nu:):):)

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohnee hoor, zal je zeker niks verwijten als het een jongetje blijkt hoor hihihi:D Wij hebben geen voorkeur, als het maar gezond is. Manlief zegt alleen; de 1e mag wel een jongen worden kan die mooi op zijn jongere broertjes/zusjes passen.... Lief he!!!

Maar zoals ik al zei totaal geen voorkeur! Zou beide geweldig vinden!!

8. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    11 weken_0.jpg

Dit is onze kanjer vandaag!
    Ben benieuwd wat mammatjevan5 hier van denkt :D

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey meiden,

Ik ga net als jonneke overstappen naar het 1 t/m 15 feb, ik kan het hier echt niet bij houden en dat frustreerd me.

Blijf wel nog even spieken of alle echo's hier ook goed zullen zijn!

Liefs, Sukke

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @caatje denk een meisje

@sokke jammer dat je gaat meis maar als iedereen naar februari mama's 1 t/m 15 gaat krijg je daar denk ik hetzelfde als hier :D:D

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Maar niet iedereen is tussen de 1e en d 15e uitgerekend. Zijn er dan altijd een stuk minder! ;)

12. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaah wat jammer dat iedereen weggaat....

En mamaatjevan5
    Krijg het niet voor elkaar hoor!
    Zal het straks eens aan manlief vragen want ik moet namelijk eerst een code invoeren? En daar ben ik weer te blond voor hè haha

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat een gave echo's meiden! :)

Kwam hier even vlug zeggen dat ik vandaag een tattoo heb laten zetten. Ben er helemaal blij mee! :D Voelt heel goed om onze lieve sterretjes voor altijd zo dicht bij me te hebben! :)

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    noorus wat fijn !!!
    hopen dat je het zo een beetje een plaatsje kan geven

15. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    @noorus,

Wat mooi dat je een tattoo hebt laten zetten...
    Zo heb je het toch een plekje kunnen geven en draag je het altijd bij je!

Sterkte....

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ md81: Welkom meid! Een tweeling, leuk hoor!

@ cindy: Mooie echo!

@ Elance: Bij mij werkt vifit goed! Als ik een keer zo'n half liter pakje drink kan ik s'avonds goed naar de wc! Fijn dat je collega's goed reageerden.

@ Foeske: Fijn dat het weer beter met je gaat en dat je voedingspatroon goed is! Hoop dat je suikerwaardes nog heel lang goed blijven!

@ Elijfay: Super dat je echo goed was meid! Mooie foto!

@ Loveleymom: Mooi dat T weer is goedgekeurd!

@ Jonneke en Sukke: Jammer, maar begrijpelijk! Succes meiden!

@ Caatje76: Mooi dat alles oke was en dat je lekker vooruit bent gezet!

@ Pip: Mooie echo!

@ Noorus: Fijn dat je het zo een plekje kan geven!

Vandaag laatste dag voor de klas gehad! Morgen avond nog het afscheid van groep 8 en dan vrijdag evaluatie dag en dan eindelijk echt vakantie!!!!

17. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een mooie manier om je kindjes bij je te dragen. Lijkt me wel pijnlijk, een tatoo laten zetten....

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hè. Lieve meiden ik meld mij hier ook weer eens, hopelijk morgen laptop terug en dan kan ik weer wat uitgebreider reageren.

Noorus ik had het verdrietige nieuws gelezen, maar wat ben je dapper meis! Mooi idee die tatoo. Heb je een foto? Ik hoop dat we snel een berichtje van je krijgen met heel positief nieuws.

Mamainspe, getverderrie nog steeds zo misselijk? Een vriendin van mij keek echt naar de 12 weken uit, maar het duurde helaas tot bijna 16 weken. Ik duim dat 12 weken voor jou de magische grens is :)

Mamatjevan5 wat leuk jouw gevoel over die echo's! Ben zeer benieuwd hoeveel je er goed hebt, dat zou toch eens wat zijn.?

Echo's wat zag ik al mooie kindjes voorbij komen zeggen :$ ik ben jaloers!

Ego, nog 2 nichtjes slapen en dan mag ik eindelijk voor de 2e echo. Ik hoop zo dat er nu wel een mooi frommeltje met kloppend hartje te zien is. Ik ben uiteindelijk de 2.5 week wel goed doorgekomen. Lekker druk met werk en gezin. Ik voel me ook erg zwanger, al zeggen die hormonen niets, maar zal wel cru zijn, wanneer het voor niks is :(
    Vannacht heb ik wel gedroomd dat er ineens een ooievaarsnest voor ons huis stond met 2 baby ooievaars en dat ik in mijn droom dacht: dit is een teken! Hoop dat het een berichtje is van mijn ongeboren kindje ;) net zoals dat ik een week voordat ik wist dat ik zwanger was droomde dat ik een test deed en deze positief was. Haha ik moet me toch ergens aan vasthouden.

19. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, nog twee NICHTJES slapen. Wat een mooie typefout!

Hoop op een mooie echo voor je!

20. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, wat fijn meis dat je t zo een plekje kan geven en altijd bij je kan dragen!

leoni; haha 2?? zou wat zijn als je ook een tweeling krijgt;) heb je bijzondere dromen:)

meiden die naar ander topic gaan, jammer! maar snap t wel. zat er zelf ook aan te denken, het is hier wel héél gezellig.. maar doe nog ff mn best, want jah, je leert elkaar ook net btje kennen nu, ook leuk!

mama van 5, haha, zal de mijne nog een keer plaatsen, hoop dat t van 2 verschillende is:p
    heb zelf gevoel dat er 1 meissie iig bijzit..maar 2e, geen idee.. ben benieuwd of jij t wel voelt;) moet indd ff bijgehouden worden haha! zou lachen zijn! hihi

Deel Deze Pagina