Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    mm zie ze niet?? ni goed geaan denk ik, probeer t nog een x..eerste allebei, is emt 7 wk. de laatste 2 zijn ze apart dus:)

Bijgevoegde bestanden:

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    chinese kalender klopte bij onze 1e niet, dus kijk er niet meer naar :)

pip, mooie echo zeg! kyste kan meestal niet veel kwaad dacht ik...

kaatje, mooi!

sukke spiek maar hoor

tattoo, super 'n tattoo. ik heb er inmiddels 5 en kan niet wachten tot ik er weer 1 kan laten zetten van onze nieuwe aanwinst ;)

girafje, geniet van je vakantie!

leonizzy, leue droom ;) ben benieuwd...

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @sukke ja natuurlijk sorry daar had ik even niet bij stil gedaan hihihi

@biby jammer ben benieuwd of manlief het wel lukt en anders geduld hebben tot vrijdag :D

@noorus wat gaaf dat je op die manier toch je kleintje nog bij je draagt ben heel benieuwd hoe het eruit ziet zelf tattoogek

@leonizzie hier ook nog 2 nachtjes slapen zullen we samen duimen dat we beide frummeltjes hebben met kloppend hartje, ik vind juist dat jij heel goed omgaat en je vooral op de positieve dingen blijft vastklemmen goed vasthouden daaraan dat is de enige manier

@jijdaar laat maar weer zien die echo vind het zelf ook wel grappig :):)

4. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Ik waag ook een gokje hoor, mama van 5! Leuk toch en spannend. Heb zelf ook een voorgevoel en de rest van de wereld denkt ongeveer het andere. Ik hou het nog héél even voor me.

Verder vanmorgen weer heftige bloeding, maar werd in de loop van de dag weer minder. Het blijft moeilijk en verdrietig, maar verliezen niet de hoop op ons sterke beebje.

Succes Mama van vijf, hier de laatste echo van afgelopen zaterdag, Beebje 11 weken en 40.0mm.

Bijgevoegde bestanden:

5. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    laatste 2:)

6. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan helaas met mijn telefoon geen echo foto plaatsen... (ben blond dus het zou wel kunnen,weet alleen niet hoe)
    Moet dan maar even uit gaan vogelen hoe ik de echo foto op de pc krijg haha
    Wil mamavan5 zooooo graag onze echo laten zien!!

7. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    laatste lukt toch ni dus, nu ben ik er zat van;) haha ik ga slapen!
    truste meiden en tot morgen!

8. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker jijdaar!

9. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    jeetje wat wordt er weer veel gekletst zeg! Duurde echt even voordat ik bij was gelezen... Veel van onthouden dus niet... maar goed.

Noorus: fijn dat het vanzelf is gekomen, en wat een mooi gebaar die tattoo! Hoop echt dat je het een plekje kunt geven en dat je gauw weer zwanger mag zijn!

Roos: Jeetje wat een week dan! Hopelijk voel je je er gauw beter onder! En wat een vechtertje heb jij zeg! :D Super!

Nieuwen: Welkom en gefeliciteerd!;)
    Mooie echos: Fijn!:D lekker genieten nu!

Hier lekker genoten afgelopen daagjes! Was niet heel fit maar ondanks, echt leuke dagen gehad!

Mamaatjevan5; leuk idee!!! Je mag t bij mij ook proberen...?:p Ben benieuwd! Mijn echo van 9wk 2dg:

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mamainspe ja sorry :) ben niet zo goed met mijn android haha

Jijdaar oh zo had ik het nog niet eens bekeken! Ik dacht; ooievaar ->baby en niet aan het feit dat er twee in dat nest zaten.... Hmmmm.....
    Trouwens vind jouw echo's zo mooi echt bijzonder hoor om te zien

Mamaatjevan5 dank je wel! Ja wij gaan heel hard duimen voor elkaar. Gaat gewoon goed komen!

Chayenne, knap hoe jij hiermee omgaat hoor, poeh zenuwslopend. Maar je had een mooie echo en het gaat goed, ik ken ook iemand die de hele zwangerschap heeft gebloed. Beetje raar om te zeggen, maar het gaat uiteindelijk "wennen"

Zo nu naar bedje ik val om. Mooie dromen iedereen

11. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Mooie echo's allemaal! Blijft wonderbaarlijk om te zien... zo klein en pril en alles al erop en eraan..

@Mamavan5: Je bent de zoveelste die denkt dat het een meisje is, zelf heb ik geen idee/gevoel dus ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen ;)

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank voor jullie lieve woorden meiden! Ik hoop ook dat we snel weer positief nieuws mogen brengen... Er vroegen er een aantal naar m'n tattoo, dus hier even een fototje :)

13. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel erg mooi Noorus!!

Welterusten dames :)

14. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Heel mooi en bijzonder Noorus, nu draag je je sterretjes voor altijd bij je

15. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Vandaag om 12.15u m'n eerste echo! Duimen jullie mee dat alles goed zit? :)

16. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Noorus wat een mooie tatoo.
    Vind hem echt prachtig, zeer mooi gebaar en toch zeer stijlvol, super!

Echo's, best wel leuk dat je nu al die echo's weer eens ziet voorbij komen. Mamaatjevan5, je hebt er een fulltime job bij :D

Verhuizen van forum: begrijp ik ook wel, ik lees 's avonds niet mee (of toch een beetje maar reageer dan niet omdat ik niet graag typ via mobiel, en manlief eigen de pc toe ;))
    Probeer dan overdag een beetje bij te blijven met alles. Lukt best wel :p

Hier: gisterenavond kwam ik thuis en ik moest nodig naar het wc, hallelujah! Voelde me een nieuw mens :D
    Gisterenavond bloed gaan prikken voor de gyn en voor mijn endo. Vannacht enorm liggen woelen en dromen met als gevolg dat ik doodop ben. Gelukkig zie ik de verte toch het weekend tevoorschijn komen.

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ verhuizen naar ander forum: weet nog van mijn dochter dat het in het begin bij elke forum erg druk is. Na een tijdje zijn er altijd meiden die afhaken en dan blijft er vanzelf een kleiner clubje over en wordt het ook makkelijker om bij te lezen!

@ echo meiden: Suc6

Nu ff snel mijn dochter helpen...

18. rums

rums Niet meer actief

Straks voor de termijnecho ben heeeel benieuwd.
    Voel me nu al pompeus. Heb al een positiebroek besteld en shirtjes omdat ze op mijn werk (clienten) absoluut nog niet mogen weten dat ik zwanger ben. Voelt wel gek want in zo'n positiebroek zie je het nog eens 10x beter vanwege de band (A)

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Noors Ooh mooi! Bedankt voor het delen met ons

manon heel veel succes vandaag, spannend ik duim voor je hoor

Verhuizen van forum, mijn ervaring is hetzelfde als girafje. het begint druk, maar dan krijgen helaas een aantal meiden een miskraam :(. en er haken na een tijdje gewoon meiden en dan.blijft er een gezellig clubje over. ik vind het ook wel leuk om in een hele maand mee te kletsen, want velen bevallen een stuk.eerder of later dan de uitgerekende datum

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Rums ook jij succes vandaag! Is mijn ervaring trouwens ook dat positiekleding juist benadrukt :)

Deel Deze Pagina