Oohh foeske dat lijkt mij ook weer heerlijk!!! Heerlijk weer dat gefriemel en getut met zo'n kleintje.... En dan die lekkere geur van zwitsal weer in zijn/haar kamertje mmmm Wij wonen hier net 4 maanden...hebben wel een kamer over maar die moet eerst nog helemaal opgeknapt worden (behangen,schilderen enz) maar het liefst stuur ik manlief nu al naar boven om de babykamer in orde te maken haha terwijl we nog tijd zat hebben,gek hè? Zou wel vrouw eigen zijn?? Als ik erover begin krijg ik als antwoord,laten we eerst die drie maanden maar voorbij zijn en dan zien we wel verder! Komt goed schatje haha Maar nu ga ik verder met koekjes bakken met mijn zoontje want ook hier waait en regent het hard!! Bah bah kun je toch geen zomer meer noemen!!! Eetsmakelijk vanavond!!!! Liefs
@ echo's: super dat er weer goede berichten zijn! @ weer: hier tussen zacht en hard in. Vanochtend lopend met mijn dochter boodschappen gedaan toen ik zag dat het raam bij een buurman van twee huizen verder stuk was. Hij is alleenstaand en vrachtwagenchauffeur en veel weg. Hem een sms gestuurd en hij heeft zijn zus laten kijken. Blijkt er gisteravond gewoon ingebroken te zijn bij hem! Waarschijnlijk niet heel veel weg, want hij is niet erg van luxe (geen laptop, camera met fotorolletjes en geen platte tv). Zet je toch weer ff aan het bedenken dat de buurt niet echt veilig is. Woon aan een doorgaande weg, maar dat houdt ze blijkbaar niet tegen. Als we op vakantie gaan toch maar wat meer moeite doen om het huis bewoond te laten lijken....l
ja echt heel bizar! Ik heb net een mail naar mijn collega's gestuurd waarbij ik uit naam van pixel een open sollicitatie heb gedaan voor de functie van junior-junior-toelichting over wie pixel is (lengte en leeftijd) en een fotootje... en guess what: hij/zij is nu al aangenomen hahaha!
Girafje: wat akelig zeg! Mag je niet gedroomd hebben dat je thuis komt en dat ze ingebroken hebben, bah! Mijn man is zo ooit eens het raam vergeten dicht doen op het gelijkvloers en dat heeft dan de hele dag opengestaan. Ik was doodsbang om naar binnen te gaan, maar er was gelukkig niets aan de hand Biby: wij hebben binnen een kleine 2 weken vakantie, we gaan niet op reis, en mijn mannetje wil al aan de klus gaan in de babykamer. Ik ben dan eerder de stem van de rede die vraagt om te wachten, maar hij ziet het niet zitten om dat te doen in de weekenden, en 's avonds enzo. Dus dan maar nu, in de 'zomer', laminaat leggen, verven, planchetten leggen, nieuwe badkamermeubeltje in de kamer, etc... de kamer zelf moet dan maar nog even wachten evenals de kleine details
Haha hij heeft gelijk hoor! Wat af is is af toch? Natuurlijk hoef je het nog niet helemaal in te richten maar de grote dingen kunnen wel vast! Dat wou ik ook,alleen het behangen,schilderen en misschien de vloer vast en voor de rest was pas latere zorg haha Mijn vriend vind het niet erg om het in zijn avond uurtjes of de weekenden te doen! maar ik weet wel wat het bij hem is.... Toen ik voor het eerst zwanger was, was hij zo door het dolle heen dat we ook best snel waren met dingen op te knappen en te kopen en zo (en kregen ook al een heleboel) maar helaas...ik heb toen een miskraam gehad met 5 maanden! Toen ik daarna eenmaal zwanger was van ons zoontje heeft het ook best een tijd geduurd voordat hij eens aan de gang ging (wat ik heeeeel goed begrijp hoor) dus ik ben bang dat ik nu weer even moet wachten!! Liefs
Ik had dit gestuurd Elance (incl fotootje dus): Beste BureauZuid team, Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er bij BureauZuid altijdwel ruimte is voor een extra paar handjes. Daarom wil ik via deze weggraag solliciteren naar de functie van junior-junior-junior designer. Ik zal eerst wat meer over mezelf vertellen. Mijn naam is Pixel, en ikben vandaag precies 9 weken en 2 dagen oud. Ben pas 2,5cm groot, maarlengte en leeftijd zeggen uiteraard niets over mijn kwaliteiten. Ikheb nl al kleine handjes en beentjes waar ik echt wel al wat werk mee kan verzetten. Daarnaast ben ik ook erg enthousiast en beweeglijk, wieweet komt die eigenschap ook wel goed van pas binnen jullie bureau. Omdat ik al veel enthousiaste geluiden heb gehoord omtrent BureauZuid ben ik erg gemotiveerd om binnen jullie team aan de slag te gaan! Ik heb een foto van mezelf bijgevoegd, wellicht dat dit de sollicitatieprocedure positief beïnvloedt. Excuus voor de wellicht watonduidelijke foto (voor jullie gevoel: mijn hoofd zit rechts en m'n beentjes links), maar ik verzeker jullie: met mijn uiterlijk is nietsmis. Ik weet dan ook zeker dat ik representatief genoeg ben voorBureauZuid. De komende maanden ben ik helaas wat minder goed bereikbaar, maarvanaf 18-02-2013 kunnen jullie persoonlijk contact met mij opnemen.Tot die tijd kunnen jullie het beste communiceren via mijn mama, dan weet ik zeker dat het bericht aankomt. Alvast bedankt voor jullie reactie. Met vriendelijke groet, Pixel van Bavel Grappig toch? Reacties waren top
Whahaha ik zie nu tropeens dat mijn autocorrectie er in m'n eerste berichtje junior-junior toelichting van heeft gemaakt.. Ipv designer... Nahja, hierboven staat het goed
Manonvd, wat leuk!!! Je moet er maar opkomen haha Vind hem echt super goed! Je zal er idd wel veel leuke reactie's op krijgen ja.... Liefs biby
whaha Manon té leuk jah!! echt crea en gefeliciteerd met mooie echo mama van 5, thnxx voor je voorspelling, ow ja, ik pin je er wel op vast hoor haha. weet niet of ik t hier ga delen want straks zijn er bekenden, maar pb kan altijd ow ja, dan bevallen;tsjah kon dat maar he. mevrouw u heeft t al 5 keer meegemaakt; dus deze gaat snel en pijnloos-hier is u gerantiebewijs maar helaas.. heb t nog maar 2 x meegemaakt, maar vind dat ik pijn genoeg heb gehad hoor maar dat moment, de kleine voor t eerst zien..zooo geweldig. zie ik echt naar uit. en indd na die tijd, ahhh heerlijk! Hoop echt dat alles goed gaat Wij moeten nog best wat aanschaffen omdat het er nu 2 zijn..maar weet ook niet of ik dit voor 20 weken durf.. Bibi; jah dat begrijp ik ook wel van je man! heftig dat jullie dat hebben meegemaakt zeg! maar 5 maanden noem ik eerder vroeggeboorte dan miskraam eerlijk gezegd..heftig! Girafje, whaa..wat spannend hee..flink balen voor m. gelukkig lijkt t klein beetje mee te vallen...Wil je indd nooit zoiets..t idee alleen al!
He! @manon, mooi plaatje! Hebben jullie al dingen geregeld? Ik ga mij straks inschrijven voor kraamzorg. De vk zei dat het wel handig was om al te doen. Ik ben al bijna 12wk! Heerlijk! En ineens in mn kuiltje onder mn navel geen kuiltje meer en lijkt het er op dat mn buik nu langzaam begint te groeien! hoera! vanochtend had ik wel wat raars. Linkerkant van mn buik stak ineens heel erg uit en was hard.. duurde paar minuten. Iemand ook gehad.
Hallo meiden, vandaag weer een echo gehad bij de Gyn en alles was goed. Wat dus betekend dat we gewoon naar de VK mogen. Morgen gelijk een afspraak maken, want kan niet wachten om Puck weer te mogen zien. De vermoedelijke bevallingsdatum is exact zoals ik hem heb berekend. Hierbij nog even de echo Bekijk bijlage 261056 Mammatjevan5.... ga je gang
Ja zo zou je het eigenlijk ook beter kunnen noemen,vroeggeboorte! 5 maanden is idd geen miskraam meer... Het was echt een heftige periode allemaal! Gebeurde ook nog eens toen we op vakantie waren,dus ook die viel in het water! Maar goed,we hebben het gelukkig een plekje kunnen geven! Nu hebben we een gezonde zoon en is er een broertje of zusje onderweg haha kan niet wachten!!! Vrijdag mogen we weer!!! Ben zooooo benieuwd hoe het gaat van binnen??!!
@rums en kleinduimpje: fijn dat jullie ook goede echo's hadden! @biby: jeetje, dat is inderdaad heftig zeg... kan me voorstellen dat je nu wat afwachtend bent! Maar gelukkig is er iig al een gezond mannetje, bu op naar de 2e @lijst: ik ben wat achteruit gezet, ben nu dus 9 weken en 2 dagen. Bevallingsdatum staat nu (net als bij Rums!) sinds vandaag op 18-02-2013 Op 22-08 hebben we weer een afspraak bij de vk! @mamaatje: kun je over mijn echo ook al iets zeggen? @thuis: pfffff... ik ben vandaag echt helemaal gebroken zeg.. lig al de hele middag op de bank! Vriendje is nu lekker Indisch halen en een filmpje, heerlijk relaxen! gelukkig nog 1,5 dagje werken en dan even een weekje vakantie; zin in!! fijne avond meiden!
@manonvd wat een mooi pixeltje heb je daar gaaf die foto gefeliciteerd met je mooie echo @biby lekker hoor zelfgebakken koekjes, en zeg maar tegen je manlief dat die 3 maanden echt voorbij vliegen dus opschieten met die kamer hahaha @girafje vervelend voor je buurman zo zie je maar weer eens dat het gewoon nergens veilig is bah @manonvd supergaaf dat pixeltje al is aangenomen je ken maar niet vroeg genoeg zijn hahaha @jijdaar niet boos worden hoor hahaha het zou natuurlijk zooo leuk zijn en pb me maar tegen de tijd dat je het weet ik vertel niets verder vind het zoo spannend @kleinduimpje een jongen @manonvd wist niet of je het ook wilde maar bij deze een jongen hier lekker spinazie met een balletje gehakt gegeten 5 happen en toen kon ik niet meer, gevoel dat ik niets meer binnen kan houden nu beetje bankhangen en even zp bijlezen
Mamaatjevan5, Onze zelfgemaakte koekjes smaken heerlijk!!! Zo nog even een lekkere bak koffie erbij mmmmm Morgen ben ik precies 12 weken joehoeeee Vrijdag eerst naar de gyn en als alles goed is,dan stuur ik manlief naar boven en mag hij niet eerder naar beneden komen totdat alle behang eraf is hahahaha
@Pip1986: Dat van dat uitsteken en harde buik aan lnkerkant... hier precies zo gisteravond! heel apart.. was ook nadat ik er weer wat voelde en ook zelfde plek! Leek erg op harde buik maar dan aan 1 kant?? geen idee wat t precies was... haha wel toevallig dat jij dat ook had, we lopen ook bijna gelijk! Bijna 12wk... haha yeah! @mamaatjevan5: Ben erg benieuwd... mijn dochtertje riep als eerste, mama ik denk dat het een broertje wordt maar ik hoop op een zusje! ik kan me eerlijk gezegd helemaal geen jongen voorstellen... hoe dat er dan uit zal zien. zelfs niet met een meisje...(dat het er anders uit zou zien als mijn dochter) ik blijf in mijn hoofd houden dat het precies een kopie gaat worden van mn dochtertje....zo raar! hihi