Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ben even helemaal van slag.
    Een meisje wat ik kende omdat we vroeger samen paard reden, en waar ik het overigens absoluut niet mee kon vinden, was/is samen met een jongen die bij mijn man in de kerkschool gezeten heeft (voorloper van de vorming op 12jaar bij ons in belgië).
    Die jongen woonde in een straatje achter onze tuin, had er zijn eigen garage en zijn jongere broer heeft altijd bij mij op school gezeten.

Ik ken ze dus wel, maar het ik kon het niet met hen vinden. Nou ja, ik kwam ze amper nog tegen, dus ik dacht ook gewoon nooit aan die mensen.
    Nu hoorden we dinsdag dat hij (vriend van dat meisje) een zwaar ongeval heeft gehad met zijn jet-ski, hij is in het water gevallen en zijn broer is met zijn jet-ski over hem gereden. Dinsdag wordt hij begraven.
    Ik was helemaal van slag. Zijn vriendin is een aantal jaren haar vader verloren, haar moeder leeft nog maar heeft een zware hersenbloeding gehad en nu verliest ze haar vriend ook nog eens (en ze waren al een jaar of 7-8 samen geloof ik).
    Dit verdriet wens je niemand toe gewoon, al een paar dagen kan ik het niet uit mijn hoofd zetten, hoe een immens verdriet zij moet voelen.
    Ik vind het verschrikkelijk!

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook last van, ben al bij de fysio/manueel geweest. Komt nu nog niet echt door de zwangerschap, dat wil zeggen de buik. Maar door de hormonen. De hormonen zorgen ervoor dat alles week wordt... Daardoor ontstaat bijv ook obstipatie, die spieren verslappen allemaal. Je kan het beste ook even afspraak maken met fysio en er naar laten kijken, je kan er beter op tijd bij zijn dan straks heel veel klachten te hebben!

3. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje wat vreselijk! Dat gun je inderdaad niemand.
    Snap best dat je er even van slag van bent.
    Zijn nooit leuk zulke berichten.

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dames die gister de echo hebben gehad, wat een super fotootjes zeg! Helemaal heerlijk

@dames die vandaag gaan, hopelijk is alles goed, en zeker lekker genieten tijdens de echo!

@Elance, wat een verschrikkelijk verhaal bah, krijg er kippenvel van!

@manon, leuke sollicitatie brief, kan me voorstellen dat je leuke reacties kreeg

@Hier gister middag voelde ik mij behoorlijk beroerd en had ik ook nog late dienst, gelukkig trok het rond 16uur weg en heb ik nog heerlijk gewerkt. Niet smoor druk, maar wel bezig geweest.
    Maar voel mijn rug ook weer na een dag werken blehhh, nog 2 lates te gaan en dan eindelijk weekend!

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Leonizzie, good luck!

Mama in spe, misschien heb je het al gezegd hoor (maar geheugen is kapot ;)) Vanwaar medische keuring?

Elance, idd verschrikkelijk!

Geen idee wat ik vandaag ga doen… wat een raar weer, ga denk ik maar een luierdag inlassen :D

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    ja het is echt verschrikkelijk, krijg het niet uit mijn hoofd.
    Mag er niet aan denken dat ik mijn man zou verliezen.

Zeker nu niet, met een kindje op komst, er helemaal alleen voor staan, bah!
    Hij is mijn ying, hij houdt me in evenwicht, zonder hem zou ik toch echt niet weten wat gedaan... Volgens mij groei je er wel door op een bepaald moment vooral omdat ik nog jong ben, maar het moet toch verschrikkelijk zijn.
    Volgens mij kun je dan ook nooit meer gehecht geraken aan iemand uit angst om weer hetzelfde verdriet te voelen als die persoon ook wordt weggenomen.
    Vreselijk!

7. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Ik wil alle dames die voor een echo moeten vandaag,heel veel plezier wensen! Geniet er lekker van en kom terug met goed nieuws!!

Hebben jullie een beetje kunnen slapen?
    Ik heb een vreselijke nacht achter de rug!
    Kwam al moeilijk in slaap omdat ik barst van de pijn in me rug!
    Sliep ik eenmaal werd ik na 2 en half uur wakker met vreselijke buikpijn..... Ik naar toilet! (heel voorzichtig) was ik me in ene aan de diaree Poe Poe ( sorry dat ik het zo neerzet) hoofdpijn,misselijk Ooh wat voelde ik me beroerd bah! Ben nu net wakker (manlief had me lekker laten liggen) nu voel ik me nog niet op en top maar moet nu toch echt naar beneden om wat te eten... Me rug is niet normaal,zitten,liggen,lopen alles doet pijn!!! Zal blij zijn als ik morgen bij de gyn was...

Sorry voor me zeurverhaal haha
    Wens jullie een fijne dag allemaal!

Liefs biby

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom maak je niet even afspraak bij de fysio of manueel therapeut, zoals ik al eerder zei! Misschien kan hij je wat los maken of iets???? Gyn kan niks aan de rug klachten doen.

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Elance: Zeker verschrikkelijk meid! Moet er ook niet aan denken om er ineens alleen voor te staan!

Vanmiddag mijn dochter naar de peuterspeelzaal brengen en dan ff lekker winkelen! Heerlijk vooruitzicht!

10. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    @zwangerwens

Dat ga ik idd maar even doen!
    Hoop dat ik zo snel mogelijk mag komen,het is niet te harde zo pfff
    En ik ben normaal echt niet kleinzerig haha
    Heb ook al sinds gisteravond buikpijn,zou dat er ook iets mee te maken hebben??
    Nou ja,ga eerst maar eens even opzoek naar een Fysio!!!

Bedankt!!!

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dat is lastig of dat met elkaar te maken heeft, spieren lopen wel rondom natuurlijk, maar denk het niet.
    Is je ontlastingspatroon goed opgang? Kan ook voor buikpijn zorgen he!

Hopelijk kan je snel terecht!

12. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet elke een naar toilet voor een 'grote' boodschap nee haha
    Had daar normaal geen moeite mee!
    Heel in het begin kon ik helemaal,de laatste dagen is het om de dag..
    Was gister ook geweest en vanacht was ik in eens aan de diaree?
    Ach misschien ligt het wel aan het weer,moeten gewoon zon krijgen toch? Haha

13. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik denk dat laatste zeg! :cool:
    Ben inmiddels zo wit, geef bijna licht!! ;)
    Tijd voor een beetje vitamine D

Nee maar wel erg vervelend als je niet naar het toilet kunt.
    Ik hoop dat je gauw weer wat beter voelt!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @mamavandaisy het is een gevoel he dus ben harstikke benieuwd

@elance het is normaal dat je je rot voelt ook al mocht je haar misschien niet toch wens je dit inderdaad niemand toe

zoo en nu ik wij zijn helemaal happyyyyyyyyyyyyyy een mooie baby gezien met kloppend hartje helemaal superrr :D:D:D en hier istie dan en nu gaan we er snel vandoor naar me broer lees jullie later allemaal maar moest eerst thuis komen om jullie in te licthen :):)

15. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ooooooooh mooi mamaatjevan5!! :D:D:D:D
    Fijn gevoel he?!
    Geniet er lekker van!

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk mamaatjevan5, fijn dat alles goed was. Nu lekker genieten!!

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Mamaatjevan5: wat een leuke echo meid!
    Heerlijk!

En, wat denk je dat het geslacht zal zijn :p;):D

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mamaatjevan5 oh meid wat heerlijk, hoop dat jouw positieve nieuws een voorloper is voor mij.

Ik begin hem aardig te knijpen nu. Weet niet meer wat te denken/voelen ik zie er zo tegenop om straks een leeg vruchtzakje misschien te zien. Nou op hoop van zegen dan maar, jullie horen van mij.

19. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Veel succes Leonizzie en laat inderdaad even weten!

20. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Mooie echo !

Deel Deze Pagina