Ja mijn angelsound is toegekomen Dat wordt zoeken vanavond Hopelijk hoef ik niet al te lang te zoeken, en als ik niets vind dan ga ik morgen even snel langs de materniteit in het ziekenhuis om te laten luisteren naar het hartje, komt helemaal goed
Is dat niet erg vroeg met 10 weken? Of kun je het hartje dan echt al horen met een angelsound? en wat is een materniteit....? (sorry ben blond )
Mijn collega's (koppel dat zwanger is) luistert al vanaf 9 weken naar het hartje, en heb nog wel dingen gelezen dat het al kan bij 9-10 weken, maar het wordt niet aangeraden. Nou ja, ben lekker koppig Ik ben Belg, en hier beval je eigenlijk automatisch in het ziekenhuis. De afdeling waar de moeders/moeders-to-be liggen, waar de bevallingen doorgaan etc... heet 'de materniteit', de vroedvrouwen lopen daar ook rond enzo. Mijn gyn zit ergens anders in het ziekenhuis, maar hij zei me dat ik altijd even mocht langsgaan om naar het hartje te laten luisteren. Nou dat moest hij me geen 2x zeggen
Hi gezellige meiden! Spannend hoor,straks zijn t er 2 lenizzi,ivm medi toch meer kans op? Mooie echo mamavan5;wat wordt t?!hihi Oei oei,mzzl!wat zal dat taartje lekker smaken Krijg honger van al die koekjesbaverhalen Brr, wat n weer in nl, ben ik ff blij dat ik in afrika ben met 25 graden terwijl t hier winter is Nog paar weekjes en dan vliegen we weer naar huis
Haha, maakt niets uit meid Wow, in Afrika, lijkt me inderdaad wel aangenaam daar. Zal heerlijk weertje zijn ivgl met hier... (woon dicht tegenaan de NL grens, dat telt ook ). Geniet van je dagjes daar meid! Ze vliegen veel te snel om
elance was het hier maar ook z'n feest gewoon even naar de gyneacologie afdeling om even het hartje te luisteren ach ik mag maandag weer voor een echo! ben benieuwd
Gaat dat niet dan? Is toch normaal dat je ongerust bent op sommige moment... Ik heb nog niet durven gaan, maar als het niet lukt met mijn angelsound zal ik wel even mijn stoute schoenen aantrekken (en even bellen op voorhand, haha )
je mag hier niet zo maar even het ziekenhuis binnen wandelen om te luisteren naar het hartje nee en trouwens luisteren met de dopetone doen ze hier pas vanaf week 13
@Elance, wat een vreselijk nieuws! Dat zet je inderdaad even met beide benen op de grond en zie je dat het zomaar over kan zijn bah word er helemaal naar van Leuk dat je angelsound binnen is jeetje! Ben benieuwd ! @Biby, wat rot dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt hoop dat je snel wat opknapt! @Mamaatje, wauwwww!! Fantastische echo!! Gefeliciteerd @Foeske, hmmm lekker koekjes! Stuur je er een paar op @Girafje, zo dat is nog eens geluk hebben haha hier laatst hetzelfde alleen was de boete 87 euro! Was 5min in de appie voor een pak melk grrr @Jijdaar, geniet van je vakantie!! Hoe gaat het met de warmte en zwangerschap? Is dat een beetje uit te houden @Leonizzie, waar ben je mies? We zitten met smart te wachten op je mooie echo!!
Per 1 september begin ik aan deel twee van mijn opleiding, bij een andere werkgever. Keuring stelde trouwens niets voor. Alleen een vragenlijst ingevuld. Had wat mij betreft ook via de mail gekund...
@elance: de materniteit heet bij ons de verloskunde afdeling. Grappig taaltje toch, dat Belgisch. @Leonizzie: is alles wel goed meid? Ik hoop het zo!
@leonizzie Waar zit je toch? We wachten allemaal met smart op je mooie echo!! Zo,kleine man staat met papa onder de douche dus die gaat zo lekker naar bed! En mama.... Mama ligt al!! Haha Ik ga zo ook nog even een lekkere douche nemen (en scheren enzo) en dan heerlijk onder de wol! Even languit tv kijken en proberen vroeg te gaan slapen...morgen om 10:15 in het ziekenhuis zijn! Spannendddddd!!!
Hihi kon dat indd maar lekker heen lopen voor hartje horen ik heb ook de angelsound en vooral bij de eerste kon ik heel lang lekker luisteren naar t hartje..of als ik in bed lag ofzo, heerlijk! Ik werk in een zh, dus gelukkig krijg ik af en toe extra echo als ik wil weer voordeel maar zal nu niet hoeven, krijg bij de gyn vast genoeg, haha Leonizzie, spannend nu hoor! hoop dat je naar fam bent om t goede nieuws te vertellen! Biby, succes morgen! Fliertje: hebben nog geen vakantie zijn hier om te werken voor 3 maanden maar t is wel heerlijk relaxt hoor! nog ffies en dan hebben we hier indd vakantie jah, t is winter, dus voor ons heerlijk te doen. tussen 18/28 graden zeg maar. dus altijd wel heerlijk! en vind de zon voor mn stemming altijd zo fijn hebben ook wel paar daagies regen gehad, maar wordt ik toch wat sipper van omdat ik me al ni zo lkkr voel
Jaaa!!! Net even met angelsound geklooid, na 5min had ik hem al. Manlief ook even laten luisteren, prachtig eerst zwom hij of zij weg, maar nu op het laatst kon ik echt een volle minuut luisteren naar het gedrum Super
Haha okay dan Is indd aangenaam haha indd telt ook hihi, je mag meeklachen met t niet zomerse weertje van NL. Ja t gaat indd heel snel. maar omdat we hier wel paar maanden zitten in totaal, en hier zwanger geraakt ook, heb ik nu wel zin om weer naar huis te gaan en de fam en vriendjes ff knuffel te geven haha! Nog paar weekjes. was een ervaring om nooit te vergeten iig!