Leonizzie, heel erg veel sterkte! Meiden met goede echo! Heel erg fijn, nu lekker genieten! Annabel: Welkom en gefeliciteerd! Zal even schrikken zijn geweest, ik heb hetzelfde ervaren toen ik net 18 was. Maar nu een hele mooie meid rondlopen: zou niet zonder kunnen!! Ben je nog bezig met een studie of iets? Iedereen fijne avond en vast trusten voor strx!
Nee anders had ik zeker een 5-deurs ka gewild, helaas Maar lijkt me zo lastig om steeds achterin te kruipen om de baby in en uit de auto te halen. En daarnaast vraag ik me sterk af of er een kinderwagen achterin zou passen. Vanwege het 'compacte kontje' is de achterbak niet echt ruim.
Leonizzi; Vreselijk meid...Vind het echt zo erg..Heel veel sterkte deze dagen. Ik hoop voor je dat het nemen van de medicatie brengt wat je ervan verwcht.maar natuurlijk niet wil oneerlijk.. digiknuff! sorry naam vergeten maar welkom! Elance, top dat je t hebt opgenomen! das ook leuk van dat ding. begrijp dus dat je er geen genoeg van krijgt Woezel gefeliciteerd;wauw!
mamavandaisy Ik ben *gelukkig* net klaar met mn opleiding pedagogisch medewerker niv3 En mn vriend heeft een vast contract bij een duwvaartmaatachappij. We zijn sinds een half jaar druk opzoek naar een koopwoning maar daar zetten we vanaf nu wel echt druk achter. Ik ben 2 weken in de maand alleen van wegen mijn vriend zijn werk, maar dat ben ik nu gelukkig gewend Ik typ trouwens vanaf mn telefoon, probeer zo veel mogelijk na te kijken, maar er gaat wel eens iets mis!
leonizzie o meid heel veel sterkte!!!! annabel welkom! ik was net 20 toen ik in verwachting raakte van me dochter!
Wow alweer 1,5 pagina erbij!! Girafje, idd gelukje zeg Biby, je zeurt er maar op los hoor lekker he zon forum?! O en de koekjes zijn heerlijk!!! Veel plezier morgen Elance, euhm mattentaartje?? Was da? O leuk veel luisterplezier vanaaf o en 1 tip, niet meteen ongerust worden als je hartje niet kan vinden. Het afstellen van het geluid + zoeken kost soms enige moeite!! O zie dat je de kleine al gevonden hebt leuk, leuk! Jijdaar, wat gemeen zeg om het er nog ff in te wrijven (van t weer) foei foei foei Elance, in België zijn de artsen veel beter! Daar werken ze nog voor hun geld en hebben absoluut geen 9 tot 5 mentaliteit! Dat ligt hier wel anders Werken voor het geld ipv de patienten Fliertje, heb er een paar via een pb gestuurd hihi Mama in spe, o dat viel wel mee dan Dacht ff dat je in een re-integratie traject zat of zo Woezel, super zeg! Leonizzie, gatsie meis!!! Was er al een beetje bang voor aangezien je het zelf niet helemaal vertrouwde. Vind het echt erg voor jullie! Veel sterkte de komende tijd en als je je verhaal kwijt wil, dat kan hier hé!!! Annabel, welkom en gefeliciteerd! Heb je al werk kunnen vinden? Is n.l. niet overal even gemakkelijk Zo heb alles en iedereen weer gehad geloof ik Baal echt van Leonizzie haar berichtje Wou hier geen vlinders meer zien!!
Leonizzi Ik vind het vreseljk voor je ! T moet vast moeilijk voor je zijn om overal op deze site blije (aanstaande) moeders tegen te komen! Foeske Ben druk aan het solliciteren, maar krijg voorlopig nog van niemand reactie. Beetje jammer, maar heb gelukkig nog een zaterdag baantje, voor zolang dat nog gaat. Moet daar voordurend bukken en strekken dus dat ga ik niet heel lang vol houden omdat ik nu al een zere rug heb.
@ Leonizzie: Jeetje meid, wat verschrikkelijk! Hoopte dat geen nieuws goed nieuws was, maar helaas! Hoop dat de pillen snel werken en dat je lichamelijk snel zal herstellen. Sterkte om deze nare tijd een plekje geven! @ annebel: Welkom meid! Fijn dat je klaar bent met je studie, dat maakt je toekomst iets makkelijker nu er onverwachts een kleintje komt! @ foeske: Ben het helemaal met je eens meid, wil hier ook geen vlinders meer zien! We hebben al van te veel meiden afscheid moeten nemen!
@leonizzie: wat k*t! @annabel: welkom hier! Al je in het rood wat gegevens schrijft (uitgerekende datum, 1e kindje en of je in het ZH wil bevallen en of je borst- of flesvoeding wil geven) kom je op de lijst. En uiteraard je afspraken.
Kwam ff checken of er al nieuws was van Leonizzie, maar dit was dus niet het nieuws dat ik wilde lezen ... Had het zo voor je gehoopt meid!! Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk doet je lichaam snel 'wat het moet doen'.. Bah, ik hoopte idd ook op alleen maar positieve berichtjes vanaf vorige week... Pff, maakt me er weer erg bewust van dat een kindje krijgen echt een cadeautje is en niet zomaar vanzelfsprekend.. @annabel: welkom meid en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je kunt je data van bevallen en evt afspraken in het rood zetten, dan wordt het op de lijst toegevoegd! Volgens mij ben je de jongste onder ons of niet? @woezel: prachtig beebje heb je daar hoor! Mooi!
Oh Leonizzi, wat kl*te zeg... heel veel sterkte... Dikke knuf voor jou! Annebel, welkom en van harte! Heb ook jong een dochter (en 1,5 later de 2e ) gekregen , het is zó fijn om jong mama te zijn. Mijn dochters zijn inmiddels 9 & 11 , heerlijk! Mama van vijf...ha een meisje! Dat denk ik ook! En de rest vd wereld een jongetje. Ben zó benieuwd! @Ego , hier nog steeds bloedingen. Wat vind ik het moeilijk, het maakt je zo onzeker en kan niet genieten van het mooie wonder. Ik probeer maar in te prenten dat het gevoelige adertjes zijn en probeer positief te denken. Beter voor Beebje. Nu lekker slapen! Welterusten en mooie dromen allemaal! XXX
Ik schrijf mn data even op nieuw op, omdat t niet lukt om ze rood te maken. 4 juli eerste echo nog geen kloppend hartje, wel mooi ingenesteld. Gyn zei nog geen 5 weken 24 juli intake vk 25 juli 2e echo hopen dat t hartje nu wel klopt en het mooi gegroeid is! Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding geven. Als de borstvoeding niet lukt ga ik over op flesvoeding. Het moet geen nare ervaring worden! Bij de 20 wkn echo willen we beide graag het geslacht weten! Bedoellen jullie het zo, met rood maken?
Mamaatjevan5 Wat een mooie echo! Elance Je moet je niet zo ophangen aan gemiddeldes. Ieder mens is anders, je moet gewoon eten wat je nodig hebt en niet bij elke hap denken aan je gewicht. Het ergste wat je kan overkomen is dat je na de bevalling moet gaan lijnen. Dat is toch ook niet zo'n ramp? Denk dat niemand er op zit te wachten om 30 kilo aan te komen, maar ken zelfs mensen die nog meer zijn aangekomen en nu weer helemaal hun oude figuur hebben. Relax! Je hebt een prima figuur en met jou eetpatroon zul je echt niet dichtgroeien. Woezel Prachtig! Annabel Wow meid, wat een verrassing voor jullie. Denk dat je ineens veel moet gaan regelen of niet? Als je vragen hebt over eea mag je die altijd hier stellen hoor. Hier zitten al heel wat ervaren mama's (en goed geïnformeerde mama's to be). Maak je ook een banner? Leonizzie Wat oneerlijk dat het niet goed zit bij jullie. Weet zo goed hoe je je voelt... Heel veel succes vanavond met de pillen. Ik hoop dat het bij jou net zo voorspoedig gaat als het bij mij toen ging en dat je meteen schoon bent. Dan heb je in ieder geval de ruimte om het te gaan verwerken. Dikke knuffel!
Collo003 Ja was even schrikken, maar met behulp van mijn en schoon familie moet alles goed komen! Zij steunen ons gelukkig, en omdat ik net tante ben geworden kan ik van min schoonzus heel veel over nemen. Een banner ga ik wel maken, maar moet even uit zoeken hoe! Ik denk dat ik dat via de pc moet doen ik ga stoppen voor vanavond. Slaap lekker iedereen! X
Leonizzie: Ook ik had de hoop dat er geen vlindertjes meer bij zouden komen... heel veel sterkte meis. Annabel: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ga ook lekker naar bed! Net nog even een heerlijke tosti naar binnen zitten werken haha Dus ik hoop op een betere nachtrust nu mijn buikje lekker 'gevuld' is.... Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer!! X
Biby Oeh, krijg er honger van.... En volgens mij heb ik niks te snaaien meer in huis... Oh jawel, stroopwafels...kom maar op met die 30 kilo...hahaha Heb vorige week nog een ei staan bakken in de avond. Had er zo'n zin in ineens....
ik weet dat het niet goed is om zo laat nog te eten maarrrr ik had zo'n honger hahaha En ik werd geroepen door het tostiapparaat,ja wat je moet zeggen? Nee ik kom niet?? Ben niet gek! Dan maar een paar kilo extra hoor die ik mee moet sleuren Gaat er ook wel weer af... Maar uuuuhhhh die stroopwafels van jou klinken ook best lekker!! En jammer dat we niet zo veel eieren meer mogen anders had ik ze elke avond gebakken mmmmmm Wat zijn we erg eigenlijk hè?? Hahaha Ga nu lekker dromen.... (over eten) whoehahaha Slaap lekker!! X