Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Zo, als het goed is, is hij up-to-date

Ik probeer dit weekend wel eens de voorspellingen van mamaatjevan5 erbij te zetten, is wel geinig natuurlijk :D

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @elance hoe blij je ook bent probeer te wachten met die angelsound tot na 12 weken, hier gisteren de echo gehad en de echoscopiste vertelde mij dat er zoveel hitte naar de baby gaat door het hartje te luisteren dat het daardoor zelfs ook mis kan gaan daarom doen ze het nu vanaf 12 weken, dus hoe moeilijk ook probeer te wachten tis voor je kleintje schijnbaar een hele zware impact zo vroeg

@fliertje en gelijk heb je wel even komen showen he die kleine kanjer van je

hier alles goed ga vandaag even langs me moedertje gezellig

nieuwe termijnecho 4 augustus om kwart over 10 dan word de officiele bevallingsdatum bekend gemaakt nu blijft het telkens 1 dag meer of 1 dag minder spannend dus :)

3. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

ik ben nu 3-2 uitgerekend. En 2-8 heb ik echo in het ziekenhuis ivm cyste

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Weet iemand hoe het met Roosje is? Zij had toch steeds bloedingen?

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik hoor dat van nog andere mensen, maar mijn gyn had me wel op het hart gedrukt dat het volledig veilig is.
    Natuurlijk gaan we nu niet elke dag gaan luisteren.
    Ik vond het best wel leuk om het te horen en ondertussen ben je weer gerustgesteld, het zou me niet verbazen mocht dat ding nu in de kast gaan tot na de 2e echo...

Alles is tip top daarbinnen zo blijkt :D

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Annabel, hoop dat je snel iets vind dan!

Fliertje, zit er geen extra reden achter dan?? Zoniet, gewoon maar genieten ;)

Is roosje niet op vakantie? Of verwar ik haar nu met iemand anders??

Vanmorgen maar weer een ritje fysio gedaan… pfff nu maar hopen dat de boel us een beetje los gaat komen…
    Heb wel zin om iets te gaan ondernemen vanmiddag, maar ben er nog niet uit wat… nog maar ff denken dus!!

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke, je had dan volgens berekening meer als 7wk moeten zijn... nou dan is het alleen maar fijn om nog even een keer extra te mogen kijken:D!!

Ik hoop echt dat alles goed is hoor!! Gaan we gewoon van uit, want al die vlinder verhalen doet mij niet goed!!
    Helaas kan ik het morgen pas lezen, heb vanavond weer late dienst en op het werk kan ik niet kijken, want collega's zitten ook in de teampost, en ze weten het nog niet op het werk hihihi...
    Dus heel veel suc6 en ik duim voor je!!!

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Wat leuk, al die lijsten!

Ik kan echt niet wachten op mn volgende echo, ben echt benieuwd of er nu wel een hartje te vinden is en of het netjes gegroeid is.

Ben maar weer druk gaan solliciteren vandaag, want wil toch echt tot eind januari werken.. Heeft er iemand nog tips voor een leuke kdv/bso in Almere/Rotterdam :D

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Foeske, is wel een beetje eng he dat ze zomaar bellen :S

Knijp em toch wel een beetje:(

10. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Spannend joh, jeetje!
    Gelukkig hoef je niet een dag te wachten ofzo.
    Vanmiddag weer je meer!
    Laat je het nog even weten?

11. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fliertje,spannwnd!
    Afspraak gyn en echo 16-8 uitgerekend 6_2

12. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Fliertje, wil je niet ongerust maken natuurlijk, maar ik zou er zelf snel iets achter zoeken denk ik… Heb je de bloeduitslagen al binnen? Zeggen ze nix, moet je wel genieten hoor :p

13. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Voor de lijst:

30 juli: nekplooimeting en aansluitend gyn

14. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Wat is het hier rustig vandaag zeg :)

15. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ja he!
    Ben benieuwd hoe het met Foeske gaat en hoe de echo was

16. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, hoe waren de echo's??

17. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mocht vandaag ook weer voor controle! Joehoeeee
    Wij helemaal zenuwachtig daar naartoe, komen we daar aan, kregen we te horen dat ik een heeeel ander onderzoek krijg!!
    Was dat even slikken...
    Omdat ik een vervelende achtergrond heb en een hartvormigebaarmoeder, word ik extra onder controle gehouden door allerlei onderzoeken.... (wat niet verkeerd is trouwens)
    Met lood in me schoenen loop ik naar binnen en ga ik liggen...
    Eerst werd er naar de beeb gekeken,gelukkig het hartje klopte nog!!!! Pffff wat een opluchting was dat! Daarna heeft de gyn de hele beeb nagekeken van top tot teen! Wat was dat mooi zeg! Hartje gezien,hartje gehoord,hartkamers,handjes,vingertjes,teentjes,beentjes,bovenkant hoofdje,gezichtje,alles hebben we gezien!!! het was prachtig! (zit weer met een big smile hier haha)
    En dit alles hebben ze gedaan uit voorzorg.... Mocht de nekplooimeting nou niet goed zijn,was er een kans op een ongelukkig kind en hadden we daar nog afstand van kunnen doen omdat het nu nog heel klein is! (als we dat wilde natuurlijk) maar gelukkig ook dat was goed!
    Wij wonen net over de grens in Duitsland en moet zeggen in Nederland kreeg ik pas met 20 weken zo'n onderzoek! mocht het kindje dan niet goed zijn kun je hier dus niks meer aan veranderen... Tuurlijk zal je van dit kind gaan houden maar heb je er wel weer een hele zorg bij! In Nederland krijg je volgens mij ook pas met 20 weken te horen wat het word? Of zit ik er naast? Wij horen het met 16 weken al! Dus nog 4 weken!!!! Spannend!!!
    Nou heel verhaal weer....
    Meer dames vandaag boor een echo geweest??

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    biby fijn dat de echo goed was!!
    nu lekker genieten!!!

19. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn biby dat alles goed is.heerlijk gevoel! Gefeliciteerd!
    In nl hoor je dat indd vanaf 19wk,qua uitgebreide echo.maar combi test en nekplooi ook rond 12 wk.en je kan tot 24 wk 'kiezen' om het kindje geboren te laten worden als er iets afwijkend is en bv niet met leven verenigbaar..

En geslacht is, als je bij vk loopt indd rond 20 wk.
    Bij gyn 16 wk, gewoon omdat je daar meer echo's krijgt!

Maar das hier bij ons in regio iig;)

20. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @biby: fijn dat alles goed was! Bij ons kun je bij 12 weken een nekplooimeting krijgen, zodat je dan evt de zwangerschap kan afbreken mocht je dat willen. Leuk om bij 16 weken het geslacht al te weten. Hier hoor je dat idd pas bij de 20 weken echo. Of je zou zelf een pretecho moeten laten maken.

@fliertje: bijzonder, zo'n extra echo. Hoop erop dat alles goed is.

@hier een uurtje eerder van mijn werk weggegaan. Was zo rustig. En nu lekker weekend.

Deel Deze Pagina