Goeienmorgen lieve meiden, lekker geslapen? Hoera...12 weken en de bloedingen zijn nihil!! Volgende dient zich aan...maak ik me niet zo heel druk over,maar ben wel benieuwd: Hebben jullie ook steeds van die waterige afscheiding? THX! Geniet van de dag XXX
Hallo allemaal! Ik zie dat er niet zoveel meer gesproken wordt maar ook in ben uitgerekend in februari 2013! Rond 17 februari verwachten wij ons eerste kindje. Op 12 juni heb ik positief getest en op 2 juli hebben wij de eerste echo gehad. 24 juli krijgen we de termijnecho. Helemaal leuk!
Hey meiden, Dais heeft eindelijk vakantie! Heerlijk, was ze ook echt aan toe! Gister hebben we gaatjes laten zetten in haar oortjes, cadeautje omdat ze naar groep 2 gaat Tot gisteren wilde ze er niks van weten... nu wou ze zo graag! Hebben expres gewacht omdat we haar zelf de keus wilden geven.. nou ze heeft zich heel goed gehouden! En o wat schattig, staan die oorbelletjes! Brie: mmm nu jullie er zo over praten krijg ik ook zin in broodje Brie, dan.uit de oven met honing en walnoten!! Mmm missch toch even halen strx! Qua allerlei soorten vlees: er wordt veel verschillende dingen over gezegd... ik denk dat je af en toe gewoon moet eten waar je zin in hebt... gewoon niet te vaak... als je leest over de kans van besmetting... die is heel klein... en dan dat de baby ook besmet zou worden, ook weer heel klein! Voel je je er niet goed bij.... niet twijfelen of anderen vragen... dan gewoon niet doen!
Kelly, welkom en gefeliciteerd! Er wordt hier aardig wat afgekletst hoor! gister was wel erg rustig, maar er worden dagelijks een stuk of 10 paginas bijgeklets
We houden ook een.lijst bij, dus als je in je berichtje datas voor bevalling en afspraken in t rood zet, wordt je ook toegevoegd.. ook dingen zoals wil je bv geven, geslacht weten. En waar je wilt bevallen worden bijgehouden
@ paloe: Heb lekker 5 weken echt vrij en dan nog een week die ik deels besteed met voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar! We gaan over 2 weken een weekje naar Frankrijk naar mijn schoonouders die daar op het huis van vrienden passen en daarna nog een weekje naar Centerparcs in Belgie. Gelukkig vandaag een stuk minder last van mijn heupen. Zal echt een seintje van mijn lichaam zijn geweest dat ik te veel heb gedaan....
goeiemorgen meiden o lekker daisy vakantie paloe ook vakantie lees ik geniet er van !! hier nog een weekje en dan een weekje weg en ben ongelovelijk aan het balen ! heb anderhalf jaar geleden me bekkenband uit geleend aan een oud collega je raad het al nooit meer terug gezien en nu net heb ik er last van en gaan we dagje weg en had ik hem dus nodig baal als een stekker want ik ben vanavond dan natuurlijjk kuis verrot en we gaan nog bbqen bij vrienden naja verstand op 0 en maar even gaan, kan wel blijven balen maar daar gaat de pijn niet van weg !
dames, wij gaan ook een weekendje weg nu,heerlijk hoor! wens jullie allemaal een heel fijn weekend en doe rustig aan allemaal!! liefs biby
@chayennah, woehoeeee!! Gefeliciteerd *doet een dansje* ja hier ook last van gehad! Soms heb ik het ook na de sex... Niks om je zorgen over te maken heb heel het internet er over uitgepluist @mamavandaisy, oorbelletjes wat schattig!!!Geniet lekker van jullie vakantie @Kelly, welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! @
Ha, je hebt ons gevonden! Welkom hier! Heb je gegevens vast in het rood gezet. Dan komen ze op de lijst.
Goeiemorgen dames! Ff een paar bladzijden bijgelezen @dames met goede echo/goed nieuws: joeepiieee!! @eten: ik heb gister ook een heeeeerlijk broodje brie op: hmm @chayenna: fijn! Hopen dat ze nu wegblijven dan hè! @mamavd: leuk oorbelletjed, zal idd schattig zijn ja @kelly: welkom en gefeliciteerd! @vakantie: ook ik heb heerlijk een weekje vakantie, was er echt aan toe! We gaan niet weg, maar als het mooi weer wordt is dat niet erg. In sept nog 2 weken naar Italië, kan niet wachten!! @weekend: we gaan dadelijk naar open dag van een nieuw kraamhotel hier bij het ziekenhuis. Wordt deze week geopend, ben benieuwd! Als het goed is, ga ik daar lekker bevallen! daarna verjaardag van neefje en vanavond op stap. De kermis is hier begonnen, 10 dagen lang.. Pff. Maar we zullen er dit weekend zijn en dan maandag (roze maandag, ik kom uit Tilburg ). Dan vind ik het wel weer prima hoor! Morgen ook nog verjaardag van schoonvader, dus weekend zit weer vol! @rugpijn: hier nog steeds last van heupen en onderrug.. Maandag toch maar ff de chiropractor bellen... Fijn weekend meiden!
*KLAAGKLAAG* Bloedverlies weer terug... wilde té graag dat het weg was! Maandag echo en als het bloedverlies niet weg is, gaan ze met de "eendebek" kijken. In ieder geval 12 weken...wel taart eten vandaag! Het beloofde zomerweer is hier net trouwens weer uitgelopen op een regenbui...zó flauw!!
Sh*t chayennah, snap dat je er helemaal niet goed van wordt Hoop dat ze snel de oorzaak kan achterhalen want je beebje is gewoon lekker aan het loungen in je buikje en mama moet daar lekker van kunnen genieten!!
Jeetje inderdaad wat een onzekerheid weer! Hopelijk is alles goed met je beebje!!!! In ieder geval vieren dat je 12 weken bent. Probeer er een beetje van te genieten
Paloe, nog steeds vast maar het begint te minderen Mag ik vragen waarom je naar België gaat voor geslachtsbepaling? (ben niet nieuwsgierig hoor ) Chayennah, joepiee!!! Hier geen andere afscheiding dan anders oo te vroeg gejuicht?! Kelly, niet zoveel meer gesproken?? Haha. Welkom en gefeliciteerd!1 Girafje, naar welke cp ga je? Lovelymom, opbellen die hap lenen = teruggeven
Hoi meiden! Even snel een berichtje Paloe: ja hoor, ik wil de lijst wel nog even bijhouden voor je, no problem Chaeynne: wat rot van het bloedverlies, hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden en het dan ook verhelpen, want de onzekerheid blijft natuurlijk wel op die manier Hier: manlief stelde voor om vanavond naar de bios te gaan, 'what to expect when you're expecting', haha, hij gaat er helemaal in op, dus wij gaan lekker gezellig naar de film vanavond Nu eerst nog wat luieren (hier nationale feestdag vandaag) en morgen het huishouden en dan weer gaan werken Gelukkig wel bijna vakantie
Kelly niet veel gesproken??? Ik vind het best een werk om bij te houden! Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Mamavandaisy Olaf was er ook heel erg aan toe ja, hij heeft nu al 2 weken vakantie! Kan hij straks een beetje uitgerust mee op vakantie Girafje oh wat heerlijk, zo lang vrij! En lekker naar frankrijk en Belgie! Heel veel plezier alvast! Fijn dat je wat minder last hebt vandaag! Lovely haha ja we hadden afgelopen week al vakantie, maar zijn toen druk aan het klussen geweest. Nu bijna weg, zin in! Klote zeg dat je net nu last krijgt! Met klem vragen om die bekkenband zou ik zeggen! Ik vond het ondingen en was blij dat ik hem via de fysio op proef had en hem zo weer terug kon brengen.. Biby heel veel plezier! Flier hebben jullie nog seks dan? Jaloers! Ik ben er steeds te misselijk voor.. Manon ohhh heerlijk zeg 2 weken italie! Chayennah haha vier die 12 weken maar goed! Hopelijk stopt het nu eindelijk gewoon.. zon eendebek is ook niet erg prettig. Vraag maar of ze m warm maken Stom van het weer zeg! Hier dreigde het wel even, maar het is droog gebleven! Foeske omdat ze het daar al met 14 weken kunnen! (www.echobaby) Fijn dat het iets beter begint te gaan! Elance dank je voor het bijhouden van de lijst! Huh, hier draait hij niet meer! Schoonzus, een vriendin en ik wilden er ook heen maar zijn toen maar naar magic mike gegaan. Hier: vandaag een trede omhoog gegaan op de ladder van burgerlijkheid We hebben nu niet alleen een stationcar maar ook een enorme dakkoffer Vlees: rood vlees gewoon niet doen, vacuum verpakte vis ook gewoon niet doen en de rest met mate..
Tjee, wat een rust hier! Iedereen is er zeker op uit. Ik vind het weer nogal tegenvallen hier in Noord-Holland.... Wel inkopen gedaan om te BBQ-en morgen. Hopelijk is het dan wat warmer.
ennehh...heel idioot maar manlief is nu een tas die ik wil gaan gebruiken als luiertas aan het kopen bij de karwei.. zag hem en hij is ZO leuk!!!! Wel roze Dus het moet een meisje worden, anders verkoop ik m door of geef ik hem weg