Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    heej het zonnetje komt er door en ineens zijn de feb. moeders stil ;)

paloe, tas is idd leuk, maar zou um idd niet leuk vinden als je een zoontje krijgt ;)

Vandaag ff gelouncht bij m'n dinnetje. Ze ziet me nog niet met een dochter zei ze... best grappig want heb toevallig van de week uitgesproken dat een dochter meer dan welkom zal zijn, maar dat het wel even omschakelen is... (ben zelf geen meisjemeisje n.l. :p)

2. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw!! Stond die vandaag in krantje??

Fliertje super gaaf je goede echo!

Rest wel gelezen ook hoor,ff gen puf om te reageren..

3. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Foeske,dat zal dan ff omschakelen zijn als t meisje is;)
    Ben benieuwd:)

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    als er au la crait (ofzo) opstaat is het van rauwe melk en mag je het niet.
    Maar eigenlijk mag je alle kaassoorten in ned. wel hebben!:D

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke tas, maar idd moet het wel een meisje worden hihi!!! Maar heel hard duimen dan, kan je over iets meer dan 6mnd lekker showen!!

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo effe echo hier, echt kapot vandaag naar 3 late diensten. vanochtend eerst boodsch gedaan met manlief, maar die moest me bijna meesleuren door de winkel hihi. Eenmaal thuis evenn heerlijk op de bank geslapen. Toen was ik er even weer en toen dachten we laten we de auto effe schoonmaken en poetsen. Conclusie nu zit ik weer gebroken op de bank! Manlief heeft even heerlijke lasagne gemaakt wat nu in de oven staat... hmmmm

Voor de rest weinig klachten alleen ontzettend emo, kan de hele dag wel huilen!!

@iedereen met een mooie echo gister, helemaal super!!
    @chayenne balen dat dat bloedverlies continu blijft!!
    @nieuwe leden, welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap

Morgen zal ik niet aanwezig zijn! Gaan een dagje naar mijn ouders op de camping, even er uit en heerlijk relaxen. Wij moeten nog 4wk werken en gaan dan ook naar Italie! Moet ik mijn 2 poezen achterlaten, wordt weer een heel drama.... buurmeisje zorgt goed voor ze dat is het probleem niet, maar moeders (ik) heeft moeite om ze achter te laten!!

Fijne avond allemaal!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Lovelymom: Snap dat je baalt van je bekkenband meid. Hoop dat de pijn mee zal vallen!

@ mamavandaisy: Geniet van de vakantie!

@ Kelly: Welkom!
    @ Manon: Veel kermisplezier! Hoop dat de rugpijn en heuppijn minder wordt!

@ Chayennah: Balen zeg dat het bloedverlies niet weg wil blijven! Hoop dat maandag geen eendebek nodig is! Geniet van je "12 weken feestje"

@ Foeske: We gaan naar CP Erperheide
    Ik zie mezelf nog niet echt met een zoon en ik ben ook niet echt een meisjemeisje.

@ Elance: Veel plezier vanavond! Hoop dat de film leuk is!

@ Mamainspe: Weer valt zeker tegen in NH. Het zonnetje lijkt hier nu nog een klein beetje te komen....

@ Paloe: Hoop voor je dat het een meisje wordt! Anders is het ook zo zonde van de leuke tas!

@ Zwangerwens: Veel plezier op de camping.
    Vandaag even naar de stad geweest en eindelijk nieuwe sportschoenen gevonden. Ze halen hopelijk het eind van
    de zomer, ze waren niet zo duur....
    En nog twee leuke langere blousen gekocht die ik voorlopig nog lekker dicht aankan en zodra mijn buik te dik wordt
    kunnen ze lekker los met een mooie buikband erbij! Helemaal top!
    Helaas nog wel last van mijn heupen... straks maar even op de hometrainer.

8. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
  9. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een luiertas bij de kinderwagen (Joolz) gekregen, in dezelfde stof als de kinderwagen. Hebben voor een neutrale kleur gekozen, namelijk olifanten grijs.

10. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Mooie tassen zeg!
    Ik durf nog niks te kopen.
    Net weer een beetje bruin bloed verloren, derde keer al sinds ik zwanger ben. :(
    De eerste twee keer was er niks aan de hand, maargoed het is toch niet fijn als zoiets gebeurd.
    Hopelijk is alles goed met onze kleine frummel

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Girafje, best grappig, tis maar wat je gewent bent ook natuurlijk… Ik heb nu een zoon en jij een dochter zie ik ;)

Elijfay, zolang het bruin is zou ik me niet te druk maken hoor…

Ga naar bed, ben kapot van het buiten zijn zo’n hele dag ;)

12. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Elijfay,

zo schrikken weer he, ik vind verhalen van medestanders ook fijn om te hoen,misschien jij ook wel. Ik heb vanaf ruim 9 weken bruin bloedverlies, elke dag en uiteraard als ik osta net iets erger. Inmiddels 5 echo's geha,maar alles stees oke. Ze denken aan een gevoelig adertje of een poliepje.Nou, ik hoop het maar steeds,maar al met al gaat het idd gewoon 'goed' , maar die ongelofelijke spanning is gewoon niet leuk. Heb idd ook nog heel weinig gekocht. Al is het alleen maar bijgeloof. Sterkte!!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Elijfay/Chayennah
    Ik heb met alle zwangerschappen ook bloedverlies gehad hoor. Deze keer is het maar tot een paar dagen beperkt gebleven, maar vorige keer ook langer geweest. Heb inmiddels al 2 mooie meiden rondlopen dus het hoeft echt niks te betekenen.

Verder...moeoeoeoeoe....gaap! Kruip lekker mijn bedje in. Morgen vieren ik en mijn man onze verjaardag dus zal ook wel weer veel energie kosten.

Truste dames...

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @elijfay: hoop dat het niets is en dat de kleine goed blijft groeien! Snap je onzekerheid!

@ mamainspe: ik heb ook een neutrale luiertas: een zwarte.

@ collo: gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man. Veel plezier vandaag en ik hoop dat het weer mee zal werken.

15. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    GM allemaal:)
    Ahh, zo leukdie tassen!
    Ik vind de tas en tas van mezelf :D dus wordt soieso roze;)
    Vind die van lief zo leuk!! Ook lekker ruim, want met tweeling wil ik wel grote tas:)
    Fijne dag vandaag! Voor wie lekker dagje weg gaat, veel plezier!
    X

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt voor jullie reacties. Ergens denk ik ook wel dat het gewoon goed zit maar het is tOch naar. Schrik er elke keer wel van en dan hoop ik zo dat het bloeden niet doorzet.

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    gm

chayennah
    waarom bel jij niet elke x dat je bloedverlies hebt??
    dat moet echt hoor de vk is jou namelijk verplicht om dan steeds door te sturen naar de gyn!
    beter in de gaten houden dan dat er iets mis gaat!
    ik kreeg echt op me kop als ik niet gebeld had naar de gyn
    mijn gyn was dan echt boos!

elijfay
    schrikken hoor !!
    ik had steeds bldv na de 20 weken!
    en heb ook 2 gezonde kids lopen

hier vanochtend niet veel
    manlief is naar de kerk met de kids
    we hebben houtenbanken en zag dat niet zitten ondanks dat ik altijd op kussens zit met me bekken
    van de week maar even een nieuwe bekkenband bestellen

jullie nog wat leuks gedaan gister??
    wij zijn naar zeeland geweest visserijdagen en savonds lekker gebbqed
    straks na de kerk naar me s.o want me s.v is jarig

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @Collo: fijne verjaardag!

@hier: wel misselijk, niet overgegeven! Hoera! Vanavond BBQ-en met ouders en schoonouders. Heb er wel zin in. Vanmiddag maar wel even een dutje doen, anders hou ik het vanavond niet lang vol...

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Gisteren naar 'what to expect when you're expecting' geweest, niet veel mensen in de bios door de nationale feestdag, maar best wel aangenaam dat het niet zo druk was.
    Natuurlijk best wat zwangere vrouwen gezien, vond het op dat moment wel jammer dat ik nog niet kon pronken met een buik ;)
    Verder echt een hilarische film, ik vond hem prachtig en toch een beetje herkenbaar.
    Heel dikwijls de waterlanders op bezoek gehad (hoezo hormonen) en na afloop zei manlief dat hij zeker ook gaat huilen als onze baby geboren wordt, want dat hij ook zat te wenen toen de baby's in de film geboren werden... Haha, samen zwanger dus :D

@ spulletjes: ik heb eigenlijk nog niets gekocht. Ik weet niet waarom maar telkens ik denk 'ik koop dat' denk ik, 'nee nog niet', haha, misschien nog te onwerkelijk ofzo voor mij ;)
    Heb wel gezegd tegen manlief dat ik een lijst ga maken met wat we eigenlijk allemaal nodig hebben, en dan kunnen we daar al wat spulletjes van verzamelen en de rest gaan dan op de geboortelijst.

@ bloedverlies: oh nee, ik kan me heel goed voorstellen dat je je dan zo ongerust maakt! Hopelijk betert het snel in het tweede trimester. We zijn er bijna meiden :D

20. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Goeienmorgen dames!

Lovelly Mom ik heb al 5 echo's gehad, en elke keer is het goed geweest. Het blijft bruin bloedverlies, en heb nu de afspraak, met de gyn, dat zodra het meer of roder wordt, ik dan direct bel. Ook als ik pijn in mijn buik of rug krijg of als ik het echt niet meer trek. Het vervelende is, is dat ze niets kunnen oen, behalve kijken of alles goed zit. maar aangzien Beebje helemaal volgens schema groeit, ze geen hematomen zien en alles verders goed lijkt te gaan, hebben we het zo afgesproken. Morgen heb ik weer een echo en afspraak met de gyn, zijn dan de bloedingen niet over,kijken ze misschien met de eendebek of er poliepjes op mijn baarmoedermond zitten. Als morgen Beebje goed zit,moet ik er maar van gaan genieten, maar vind het zo moeilijk. De roze bubbel heb ik nog niet gehad :(

Verders lekker geslapen dames, eindelijk mooi weer, mooie jurkjes aan en wie weet kunnen sommige van ons de buik al een beetje showen. Ik vraag met wel af hoe het met Roos is, al een tijdje niets gehoord volgens mij en van onze papa in het middenn ook niet!

Fijne zonnige zondag!!

Deel Deze Pagina