@elijday, dat is schrikken weer meid .. Hoop dat her snel over gaat ! @chayennah, is het al minder geworden bij jou ? Wanneer mag je voor een echo komen ? @collo, gefeliciteerd !! Leuke dag toegewenst vandaag @spulletjes leuke tassen komen er voorbij ! Ik haal een tas bij me kinderwagen.. Hier al Babysokjes gekocht van I love dad bij de h&m vond ze zo schattig ! Fijne zondag allemaal !!
GM, hier lekker uitgeslapen elance, wil de film ook graag zien maar wij gaan eigenlijk nooit meer naar de bios... (downloaden alles) fijne zonnige dag allen!
Goedemiddag! @bloedverlies: pff ik zou er ook onzeker van worden hoor! Maar van het goede uit blijven gaan dames! @luiertas: ik wil een neutrale. Een mooie leren van cowboybag ofzo! @sporten: heb net heerlijk 1,5u gemountainbiked! Zo fijn, lekker door de natuur (wel op de weg en niet door de bossen)! Gister naar open dag geweest van het nieuwe kraamhotel hier. Ik ben om! Super mooi en het fijne is dat je daar kunt bevallen. Het is in het ziekenhuis, dus als er iets mocht gebeuren rijden ze je meteen door naar de medische verloskamers. Fijne gedachte! Idee is nu om daar te bevallen en dan 2 dagen nog daar te blijven voordat ik naar huis ga . Duurt nog ff, maar kan niet wachten haha Wij vanmiddag ook verjaardag van schoonvader. Dat wordt wel gezellig!
Wij hebben hier het eerste werk al gedaan in de kinderkamer badkamermeubeltje wat er stond is er uit (oud en vies) en we gaan een nieuwe zetten. Onze meubelen die boven stonden hebben we ook maar meteen eruit gepleurd, als we dan toch bezig zijn Nu de kamer leegmaken en schoonmaken en dan kan mijn vader komen om de maten te nemen om een nieuwe badkamerkast te laten maken. Volgend weekend gaan we het papier van de muren halen en het plafond alvast schilderen. Kijk er al naar uit. Heb al voor-foto's genomen, zal dan na-foto's nemen, en even posten haha
@ Elance: Heerlijk gevoel he spullen weggooien! Wil zelf deze week beginnen met alle kleding uitzoeken die ik van mijn dochter heb en alle jongenskleding die ik van mijn zus heb gekregen. Alles wat niet meer kan of niet mijn smaak is gaat mooi richting leger des heils of naar de kringloop! Wil straks natuurlijk wel kunnen shoppen voor de kleine
elance, heerlijk om al zo bezig te zijn we komen net terug van de kust en nu heerlijk bbq-en.. wat hebben we het toch weer slecht
Oh super leuk, in oude babykleertjes snuffelen Heb ik ook gedaan bij mijn moeder, een jaartje geleden, ze had al mijn oude babykleertjes bewaard en ik had wel nog redelijk wat kunnen recupereren. Of ik het ook ooit zal gebruiken is nog wat anders, maar speelkleertjes enzo komen altijd van pas Nu gaan we lekker chinees gaan afhalen, lang geleden en de Nederlandse chinees is en blijft beter dan die hier in Belgiƫ, leve het leven aan de grens
Collo hopelijk heb je vandaag een leuke dag gehad! Het weer was iig goed! Elance ja in B doen jullie aan geboortelijsten he! Superhandig! Chayennah veel succes morgen! Manon fijn dat het zo goed beviel dat je graag daarheen wil! Bevallen: als het even kan thuis, maar als de gyn en vooral manlief het anders willen dan ga ik daarin mee Elance leuk he om er mee bezig te zijn, met het kamertje? De verbouwing hier is ook voor het kamertje, maar echt leuk wordt het pas als ik mag gaan inrichten en schilderen EleijFay rot zeg dat bloedverliesĀ is het gestopt? IngeM leuke tas ook! Girafje haha achja, anders geef ik hem aan mijn schoonzus als die van hun weer een meisje wordt of verkoop ik hem weer Zwangerwens haha heb je zon moeite met het achterlaten van de katten ja? Uitrustze! Haha idd, dan moet het wel een meisje worden Met een jongen ga ik hem niet gebruiken Jijdaar bedoel je de tas? Ik weet het nietĀ we zochten electriciteitsdraad en toen zag ik hem staan Eerst naar huis gegaan maar hij bleef in mijn hoofd hangen dus is manlief hem toch maar gaan kopen Foeske haha nee bij een zoontje zou ik hem niet gebruiken
Wat een zalige dag hĆØ meiden, heb zooooo genoten van de zon, heb gewoon een heel boek gelezen. Heerlijk!! Hopen dat het voorlopig zo blijft!! @ zwangerwens: ik heb 13 katten en kan ze ook niet achterlaten om op vakantie te gaan, daarom gaan wij ook niet. Gelukkig woon ik heel rustig en heb ik een lekkere tuin, als het weer zo is als vandaag hoef ik ook niet op vakantie!!
Nee ik fok niet, het is een uit de hand gelopen hobby Ik heb 5 htk's en 8 Maine Coons. Met enkele van de Maine coons ga ik wel eens naar een kattenshow.
Wow een Maine coon, als ik me niet vergis zijn dat toch die grote katten? Een vroegere collega van me heeft zo een geloof ik en die werd echt groooot
- @mamavanDaisy... ik zie nu ook dat hier genoeg gekletst wordt haha! Ik keek blijkbaar naar de aanmeldingsdata i.p.v. de geplaatste datum...dom!! En dat gaat me nog heel veel moeite kosten om alles bij te houden haha! Bedankt, mama in spe voor het in het rood zetten! @Chayenne, kl*te zeg dat je bloedverlies hebt! Dat maakt het allemaal nog spannender! spulletjes: wij hebben al best wel veel. Maar alles 2e hands, voor erg leuke prijzen en wat wij graag wilden! Wij hebben de kinderwagen 2e hands via marktplaats maar hij ziet er echt als nieuw bij. En daar zat een leuke zwarte luiertas bij. Misschien dat ik ooit nog een gekleurde ga halen Het kamertje hoeft niet geschilderd te worden. Wij wonen hier pas 3 jaar en de toekomstige babykamer is logeerkamer van mijn oppaskindjes geweest. Hij is wit met een limegroene muur en limegroen wilde we ook in de babykamer gebruiken. Er komt wel een muurschildering op. Ik mag niet klagen. Ben wel erg moe en heb vrij veel urine verlies. Gisteren was ik op de zwarte cross en zou eigenlijk tot maandag op de camping blijven. Maar omdat het er zo goor was heb ik toch besloten om lekker naar huis te gaan en daar heb ik helemaal geen spijt van! Dinsdag weer spieken naar kleine uk en woensdag gaan we een weekje op vakantie
Hallo allemaal!! Hier was ik weer... Wat hebben we een heerlijk weekend gehad zeg! En wat was het mooi weer!! Blijft ook nog even aanhouden,dus ik ben helemaal blij!! Zijn bij mijn ouders geweest,was heel gezellig maar ook wel erg druk haha Lig nu weer in mijn eigen bedje,heerlijk! Nog even tv kijken en dan slapen... Hebben jullie ook een fijn weekend gehad?
Hallo allemaal, Ik ben 16 februari uitgerekend zoals het er nu voor staat! Het wordt ons 1e kindje. 7 juni heb ik te hjoren gekregen dat gewoon zwanger worden niet zou lukken zonder hormonen of andere dingen te slikken.. en kijk nou eens.. (werd bijna nooit ongesteld) en mn eitjes groeide niet. Wat heb ik alleen vanaf week 5 al een rot start.. zon misseljik vanaf week 5 al.. en sinds een week nu hoofdpijn (migraine) niet te harden lig alleen maar op bed en voel me als een ziek vogeltje! Meer mensen last van?
Zo, de BBQ zit erop. Was erg gezellig, maar ik ben nu helemaal kapot. Gelukkig heb ik morgen mijn mamadag. Kan ik een tukje doen als mijn kleine man slaapt. Lees dat iedereen genoten heeft van het mooie weer. Kijken jullie wel uit voor het zwangerschapsmasker?!
Welkom! Vervelend dat je zo beroerd ben. Hier ook misselijk en vrijwel dagelijks overgeven. Ik heb je gegevens in het rood gezet, dan komen ze op de lijst die zo af en toe wordt bijgewerkt. Maak je ook nog een banner?