Iedereen die vandaag echo heeft succes! Nogmaals mijn uitgerekende datum 18-02 Hier regelmatig buikpijn daardoor ook al aantal keer ziek thuis geweest :S Hopen dat het in de 2e trimester beter gaat
Haha ik stond er al tussen met de termijn echo maar je hebt me er weer vanaf gehaald 31 juli termijnecho vk
Dames die vandaag de echo hebben, heel veel plezier! Geniet er van! Ik moet nog een dagje wachten. Afspraken: 6 augustus controle vk Wij willen het geslacht ook weten en gaan met +/- 16 weken een pretecho maken. Als ik de datum weet zal ik hem hier neer zetten. Ik ga flesvoeding geven en ik wil in het ziekenhuis bevallen. Zo, alles voor het lijstje staat erbij
Zo wat een klus om alles weer bij te lezen, maar het is gelukt, maar niet alles per naam onthouden. Hier gister dag op de camping bij mijn ouders geweest, mooie bosrijke omgeving, zouden even fietsen nou dat werd 51km. pfff Als ik nu aan denk ben ik alweer moe en heb nog steeds een zere kont!! Goh die laatste km kon ik echt niet meer, manlief heeft me bijna moeten mee slepen. Gelukkig heb ik vandaag en morgen nog om te revalideren hihi... @spullen, hier ook nog bijna niks gekocht, ook nog tijd zat hihi @verbouwen, babykamer is wit, en net nieuwe vloer. Dus moet nog effe bedenken hoe en wat we op de muren willen. Iemand leuke ideeen of tips waar je leuke voorbeelden kan zien? @zon gister aardig veel in de bossen geweest maar toch aardig verkleurd in gezicht. Als je alles goed insmeert kan het dan ook kwaad? Mag je wel met je buik in de zon als je deze goed insmeert?
Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet. Als je je gezicht met een hoge factor insmeert, mag je dan wel in de zon? Ik weet wel dat UV stralen niet kwaad kunnen voor de baby. Je buik houd alle schadelijke stralingen al tegen. Maar of het prettig is, dat weet ik niet. Ga nu naar de echo en dan lekker naar het strandje hier in de buurt, als alles goed is in ieder geval. Heb nu mijn bikini aan...is maar goed dat ik hem even pas, ze vallen er bijna uit! Even voorzichtig aan doen en gauw een nieuwe bikini shoppen voor we echt op vakantie gaan!
Jeeeeeh onze echo was goed!! Heel mooi bewegelijk kindje, twee armen, twee benen, twee hersenhelften, een blaas, maagvulling, dus maag is goed aangelegd, twee voeten, twee handen, placenta!! Dus helemaal goed!! Morgen ben ik twaalf weken, dus ben weer twee dagen vooruit gezet! Ik ben zoooooooo blij!!! Iedereen een fijne dag!!!
Dames met een echo heel veel plezier !!! Hier aan het werk en ben weer lekker misselijk bleghh laat de dag maar lekker snel gaan
Hallo Meiden! Foeske en elance; jah indd leuk, lijkt mij ook(die film) wij downloaden ook vaak. Maar soms moeten we een avond de deur uit want mn zusje woont nog bij mn ouders thuis, wil soms een avond alleen zijn en dan vraagt ze of ze bij ons mag oppassen wat n straf Manon, ah heerlijk.lekker sportief En datkraamhotel klinkt geweldig!! Wij hebben dat geloof ik niet in de buurt.. weet rrouwens ook niet of t zou kunnen met tweeling?? T is wel in zh dus.. Elance, nou dat schiet al mooi op haha. Goed bezig! Foeske, ohh heerlijkezondagJ mooi weer dus weer in nl? hoorde dat t deze week iig ook mooi werdJ jeej voor jullie! Dat kleertjes snuffelen is inddmooi. Wij hadden voor we paar maanden wegging al de zolder opgeruimdJ dus m/j apart. En ook maar wit dus neutraal apart. Dus dat hebben we mooi gedaan. En dan maatje 50, iedere keer hield ik t omhoog;ahhh wat leuk als daar straks weer klein poppie in zit Van mn man heb ik ooknog oude kleren van vroegen. Hebben ze niet echt aangehad, alleen 1 x voor de foto, geprobeerd om na te maken van vroeger, dat was wel grappig Paloe; whaha, zo zie je maar weer wat je dan tegenkomt bij de karwei. Ja de tas bedoel ikJAch ik laatt maar rustten want moet ik er weer iemand anders voor heen sturen. Wacht wel weer tot ik in nl ben met dingen aanschaffen! Maar ik zou m ckersowieso dragen, just for youJ vet mooiJ Whow IngeM; 13 !!! gezellige boelJ Sjaarine; jeej wat n wonder! Vervelend dat je je zo voelt. Hier helaas ookL lig heel veel op bed, en dan donkere kamer met koude lap op mn hoofd..maar als t ff kan probeer ik wat te doen we moeten nog zolang he Whaha, mamavanS dat is dan duidelijk grappig dat ze al iets zien/vermoeden. Veel plezier bij de echo! Inge M ook veel plezier bij echo! Luiertas: ja indd vakjes zijn erg handigJ maar een ruime ook en een mooie, is gewoon mooi haha, van alles wat dus Loveleymom ook veel plezier bij de echo! Zwangerwens; whow, das een eind fietsen zeg J petje af Ow ja, volgensmij kan je met hoge factor wel in de zon. Weet wel dat een er gevoeliger voor is dan ander. Ik zat altijd wel gewoon in de zon (dochter van juli eerste fotos na bevalling heb ik mn bril nog op mn hoofd staan hahah) nooit geen last van masker.. Zo heey, ik moest veel bijzlezen ff wat minder aanwezig geweest, voelde me ziek Jammer meiden dat t met 12.0 wk niet direct allemaal beter is haha Wij gaan hier paar daagjes weg, en zijn niet dit weekend maar volgend weekend weer terug Dus ben ws ff afwezig, weet niet of dr wifi is hihi. Fijne dagen meidenJ
ahh meiden sorry voor al die emoticons hoor ik typ het in word en gebruik ws vaak : ) en ; ) haha. Zei laatst ook al iemand tegen mij die ik een mail stuurde, oeps whahaha
Hi meiden! Snel bijgelezen maar geen tijd om echt uitgebreid te reageren hihi... Ik ga straks de hele dag buiten staan in het zonnetje, heb factor 50 al in de aanslag voor hoofd, nek en borst. Ga zo ook ff een hoedje scoren bij de h&m! Is sowieso leuk en vooral ook handig nu... Ik kan niet zonder de zon, maar pff, ik wil cht geen zwangerschapsmasker hoor! Ben vandaag 10 weken: joepie!
Hallo dames, hopelijk alles goed bij jullie. Ga vanmiddag even bijlezen. Wou even doorgeven: 9 augustus termijn echo en intake vk Bloeden is gestopt. Zo even op pad met vriendlief, onze eerste vakantiedag Even neuzen bij prenatal en een printer halen bij mediamarkt. Donderdag as. Lekker vliegtuig naar spanje! Yes!
Ja ik zie net dat je er niet op staat, wel raar want ik weet zeker dat ik je er vorige week vrijdag op gezet heb, maar zal er door één of andere fout weer uitgegaan zijn... ik zet je er op meid
Wow wat een goed nieuws meid! Mooi kleintje zeg! Lekker genieten meid! @ Lijst: ik begrijp er helemaal niets van hoe het komt dat er dingen veranderd zijn in de lijst Ik copy-paste enkel en ik vul aan, zo bizar... Sorry dames dat er zaken verschoven zijn...
Ohja 5 februari ben ik uitgerekend. Als je uitgaat van de eerste dag van m'n laatste menstruatie neemt was ik 3 feb uitgerekend, de eerste termijn van de echoscopiste was 7 feb en uiteindelijk is het nu 5-2-2012...